HCL.HR

Uskoro stiže najava za PES 2018

Zoran Žalac 15.05.2017.   •   71 komentara


Menadžer Pro Evolution Soccer brenda nedvosmisleno je najavio otkrivanje nove igre PES serijala za drugu polovicu ovog mjeseca.

Konami i EA Sports netipično su tihi jer ove godine još uvijek čekamo na najave novih PES i Fifa igara. Kako sada stvari stoje, Konami bi trebao uputiti prvi udarac jer otkrivanje Pro Evolution Soccera 2018 možemo očekivati prije E3 sajma, odnosno do kraja ovog mjeseca. Točan datum za sada je nepoznanica, no prema objavi menadžera PES brenda na Twitteru znamo da nećemo čekati više od dva i pol tjedna za to.

Bhatti je ovu objavu popratio izjavom kako će “iduće tri godine PES-a definirati novu eru sportskih videoigara”. Ove tri godine zvuče dosta specifično što nas može odvesti prema zaključku da bi PES mogao dobiti nekakav značajan novitet koji će razvijati kroz sljedeća tri izdanja. “Vrijeme je da uzvratimo udarac!” – zaključio je Adam Bhatti.

Jednako je zanimljiv i njegov odgovor jednom fanu koji je pitao mogu li PC igrači ove godine očekivati grafički jednaku verziju igre kao na konzolama. Bhatti je na to odgovorio: “Obećavate li da ove godine nećete piratizirati igru?”

Dakle, eto vam jedinstvenog odgovora zašto nije dobro piratizirati igre na PC-u.

Označeno sa: ,

Komentari (71)

  • PppPP

    15.05.2017 - 12:21

    obećavan ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    • c0bra123

      @PppPP, 15.05.2017 - 15:07

      Kazni me kazni, ako oči lažu.

  • DjokaBA

    15.05.2017 - 12:24

    Ako je napravite kako valja i za PC, onda necu sigurno. Ali ako bude inferiornija kao i do sad, sa zadovoljstom seedujem pirata i kupujem FIFU.

  • Romano

    15.05.2017 - 12:41

    Obecavam majke mi lepo znas kako

    • PppPP

      @Romano, 15.05.2017 - 22:08

      časna riječ =))))

  • MoGaming

    15.05.2017 - 12:45

    Uvijek sam biro PES ali su im najave u rangu predizbornih obećanja.Već vidim udarne rečenice “novi gameplay”,”bolji golmani”,”bolja grafika” i najbolja od svih što svake godine govore “novi izgled publike” a i dalje kartoni stari 10 godina.Na njegov odgovor da obećamo da nećemo piratizirat igru je trebalo nadodat: nećemo ako će on isporučiti sve klubove od prvog dana a ne sa nekim divljim imenima 🙂

    • 1oR

      @MoGaming, 15.05.2017 - 17:16

      PES –
      1.Katastrofalna grafika
      2. Ruzne skeletne animacije
      3. Gameplay copy/past godinama
      4. 8 klubova lol
      5. 6 stadiona
      6. 2D publika,,svaki navijac isti xD
      7. Skoro svaki start sa 2 noge sa ledja i dalje samo zuti haha…
      8. Sve sporija i sporija igra itd itd…
      Tesko da ovu igru igra i jedan pravi poznavaoc i ljubitelj ove igre. Nije ni fifa savrsena ali je za ovo savrsenstvo u svakom pogledu

    • Tony Ghost 1811

      @1oR, 15.05.2017 - 18:33

      Ti si kao hdz/sdp trol. Kad god mozes ponizavas pes. Uporno lazes, drzis se valjda one ako ponavljas laz postat ce istina. Pokusavam shvatit zasto ali mi ne ide pa te ovim putem pitam zasto to uporno radis? Ne volim ni ja puno igri ali bar ne ulazim na clanak da bi ponizavao igru i igrace koji je igraju. Logicno dolazimo do zakljucka da ti imas nekih problema.

    • 1oR

      @Tony Ghost 1811, 16.05.2017 - 01:15

      Ponizavam igrace!? Igra je parodija,to jesam rekao, za ovo drugo pojma nemam gdje si procitao. A sta sam to slagao. Je li grafika sranje,jeste. Jesu li animacije igraca vrhunske,naravno da nisu. Jesu li modeli navijaca vanserijski. Naravno da nisu,gotovo da su u 2D. Je li PES pati od licenci zadnjih 100 godina,je li koriste izmisljena imena igraca i klubova,i stadiona.Naravno da da.Je li igra spora,jeste,mnogo troma.Teze ka realnosti ali ne ide im bas.Fudbal u stvarnosti uopste nije spor ko na pesu …Je li fifa bolja,jeste.Je li savrsena?Nije ali je bolja.Sto govore i prodaja i ocjene igre,u sustini sama populanost igre…Tako da,mislim da su ovo stvarno cinjenice nikako lazi.Ako ti znas neki pes koji nije ni nalik onome sto sam ja napisa molim te da mi posaljes link,drage volje cu ga zaigrati 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=iFpsadjTz_M Vama definitivno nije jasno da ne pricam o fudbalu i pesu bez veze. Ovaj klip to lijepo pokazuje fudbalski poznavaoci…

    • Tony Ghost 1811

      @1oR, 16.05.2017 - 06:28

      Ja sam te pitao zasto ponizavas pes kad god mozes. Sa tobom se mogu slozit samo u vezi licenci, stadiona i publike. Sve ostalo je previse napuhano. Ne znam dali si igrao pes 17. Ja sam rekao da sam se doslovno zajebao sto sam kupio, nije to jos sto ocekujem od igre. Ali kod vecine recezenata i fifa i pes su dobili podjednake ocjene, pa evo na hcl je pes dobio i vise. Pa prema tome, valjda oni bolje znaju prepoznat.

    • 1oR

      @Tony Ghost 1811, 16.05.2017 - 11:48

      Sta me briga kakvu ocjenu je dao HCL.To je njihovo misljenje. Nisam bas siguran da momci iz redakcije igraju fudbal u realnom zivotu pa smatram da sam tu kompetentniji da kazem za igru kako i jeste. Poslednji dobar PES je bio sestica. Nakon njega svaki naredni je bio,malo valja vise ne valja,vise valja manje ne valja. Bilo je to dosta novina koje su bile odlicne i koje su se sa narednim dijelom zacudjujuce izbacivale iz igre.Svaki naredni pes koji bi izbacili igracima bio je vise kao eksperiment i nedovrsen proizvod nego prava fudbalska igra za ljude koji je vole. Najiskrenije ja bi volio da instaliram na kompu i pes i fifu,2 vrhunska fudbala pa s vrmenea na vrijeme promjeniti.Kazes fanboj.Ma sta vam to znaci. Postoje ljudi koji nesto ne vole i ovi drugi sto im bude krivo kad im kritikujes igru i odmah te nazovu fanbojem. Dovoljno ti je da polgedas misljenja igraca za pes sirom svijeta i sve ce ti biti jasno.Moje komentare ne moras onda ni citati. Igrao sam ga i obrisao. 0-0.90+ minuta,idem 1na 1 sa golmanom i odjednom mi protivnicki igrac uleti klizeci sa ledja sa dvije noge! Dobijem zuti karton. To je pes vec godinama. Brutalni startovi su u 95% situacija samo zutikartoni ili cak ostane na tapsanju sudije po ramenu igraca lol. Prezentacija je grozna to vise necu spominjati. Zatim driblinzi. Gotovo svaki igrac na pesu,kazem gotovo svaki,se krece i trci isto.Ima potpuno istu kordinaciju pokreta,smjesno zar ne 🙂 Kao sto sam 1 naveo,drzis desni analog ili L1 i sa svakim radis potpuno iste driblinge i trikove jer je igra tako programirana,smjesno zar ne.Igra je prespora,naporna. Preznojim se dok 5 pasova povezem sto je obicno nemoguce jer ko zna iz kog razloga igra nije prihvatila komandu da sam odredjenom igracu dodao vec nekom 3cem koji cak i nije u kadru. Sutevi su prica za sebe.Prije je bilo,stisnes kocku i puca momentalno,zavisi koliko jako si je stisnuo tako ce lopta i da ide. Ovo sada je smijurija. Stisnem sut a igrac zateze,nesto se namjesta, dok se on sjeti da pozna moju kontrolu odbran.igraci mi je 2x uzmu,itd itd.. Jos jednom kazem,FIFA 12 je najbolji fudbal svih vremena,istina je da su zadnjih godina sve manje novina uveli ali kad se sve sabere i oduzme i kad se realno gleda na fudbla kao igru svjetlosnim godinama je ispred pesa. Ja cu prvi igrati pes onog trenutka kad se sjete da ga naprave vrhunskim a ne polovicnim. Samo sto sam siguran da od toga nema nista. Kako sam i rekao,Japanci su majstori da naprave ves masinu i LED televizor fudbal im ne basta bas :))

    • maremas

      @1oR, 16.05.2017 - 14:57

      To što napišeš kilometarski komentar i izneseš kao neke “argumente” (koji su inače nabuloze) ne znači da si ni 1% u pravu. Kao što ti je već neko gore napisao ako neku laž ponoviš hiljadu puta, misliš da će ljudi da ti poveruju? Jedna od apsolutnih laži ti je npr. da sa svakim igračem možeš da izvedeš sve finte, a ja bi te pitao čemu onda služe neke kartice? Ja npr. snimam najpopularnije i najbolje klipove za finte za PES na YT i recimo kad bi pogledao taj video, samo tu bi mogao da se uveriš da određene finte mogu da rade određeni igrači, takođe da i nekima trebaju određene kartice za određene finte. A L1 ti ne služi ni za kakve finte, eventualno za simulaciju padanja 😉

      Druga laž je da svaki igrač trči isto, to je isto jedna velika laž tako da nema više šta da se priča na tu temu sa tobom, kad kritikuješ igru koju nisi ni igrao. Odeš samo u edit mod da kreiraš igrača i tu ćeš videti da imaš 3 vrte animacije za trčanje, 3 vrste animacije kad trčiš sa loptom, plus po tri vrste animacije kako ti se ruke pomeraju dok trćiš sa ili bez lopte, a postoji i player ID koji karakteriše igrača.

      Tako da poyy za malog Barona Minhauzena :-*

    • 1oR

      @maremas, 16.05.2017 - 15:06

      Sta ima kod mene

    • Tony Ghost 1811

      @1oR, 16.05.2017 - 17:28

      Covjek ti argumentirano dao odgovor a ti se pravis blesav?

    • 1oR

      @Tony Ghost 1811, 16.05.2017 - 23:53

      Je li lazem ili iznosim svoje misljenje!? Kome ba imam sta da lazem,ljudima koje predstavlja samo nik i fotka na portalu! Da li ste vi uopste normalni. Ovo je prica o video igri ne o lazima i istini… Covjek pokusava da mi objasni a u stvari je objasnio skroz nesto drugo,da toliko voli PES,toliko da mu je krivo kad neko kaze bilo sta sto je lose za tu igru 🙂 L1 ne sluzi za izvodjenje odredjenih driblinga!? Nisam htio nista da mu odgovorim bas zato sto je napisao takvu glupost.Ili je L1 i kocku koristio samo za lobovanje golmana kada se nadje ispred njega. Nije ni znao da mozes lagano tapkati navedenu tipku i sa Ronaldom,Ronaldinjom,Nejmarom,i svima njima haha izvesti elastiko,ili flip-flap potez. Ili biciklo. Sad su dodali da na desni triger izvodis ostale poteze. Koji ba edit mod,koje 3 vrste animacija. Mozda je zaista u pravu za to sto je napisao,i vjerovatno jeste kad je vec to naveo na nacin na koji je napisao ali mi igraci ocigledno ne vidimo na utakmici stvari koje vidi on u edit modu. Skeletne animacije su smjesne, pogotovo kada se uporede sa animacijama iz MaxPaynea3,Battlefielda3 itd itd… I opet mi je naveo da nisam igrao igru!? Pa ovde su ljudi, cast izuzetcima definitivno udareni. Volim fudbal,doktorirao sam ga u stvarnosti davno tako da volim svaki da probam kao igru.Odigrao sam ga,vidio da je pes ko pes i presao na fifu 17 koju jos igram sa merakom 🙂 I koja zaista nije promjenila mnogo ali je za klasu iznad pesa.. On je ocigledno nije ni probao jer nije krekovana hahah, tako da razumijem euforiju oko pesa 17. Shvatam da svako voli nesto ali ne shvatam da ti moze pes biti vrh a probao si fenomenalnu fifu 17.Zaista moras biti lud… Eto,odg sam ti,jesi zadovoljan. Pozdrav 🙂

    • movie

      @1oR, 16.05.2017 - 18:04

      Uvijek me fascinira konstatacija kako zadnjih godina obje igre uvode premalo novina. Pa ljudi moji to je nogomet. Kakvu bi vi novinu uveli u igru koja ima pravila. Sve što igrač može napraviti s loptom na pravoj tekmi može i igrač s gamepadom u ruci u obje igre. Sve ovisi o vještini igrača koji drži gamepad. Obje igre su sve realnije a grafički prikaz ovogodišnje fife je trenutno vrhunac u bilo kojoj sportskoj igri. Zadnjih godina slabo igram pes pa ne mogu tvrditi ali u fifi svake godine dobiješ neke novine u vidu novih modova ili u poboljšanju starih te peglanju fluidnosti i mogučnosti igrača. Zbog tih novina koje svi zazivate svake godine malo promijene gameplay. Neki put na gore a neki put na bolje i nikad mi nije bilo jasno zašto to rade? jedne godine je OP prva stativa, pa druge godine centaršut pa tzreće godine soliranje i da dalje ne nabrajam. Po meni nepotrebno. Stalno se pokušava ugoditi lošijim igračima pa se povremeno koče bolji igrači ili igra ide u tom smjeru da smo svi podjednako uspješni. Potpuno nepotrebno. Ne želim novine jer ih nema. Želim da se u postojećim igrama isprave nedostaci te peglaju do savršenstva. Uz hrpu novih modova u igri, peglanje grafike i postojećeg gameplaya to će biti sasvim dovoljno. Ovo je samo nogomet i tako treba ostati.

    • Tony Ghost 1811

      @movie, 16.05.2017 - 23:17

      To ti je danas postalo nesto ludo. Kad god pogledas bilo koju recenziju uvijek se nadje pametnjakovica koji govore nema nista novo, sve vidjeno. Jos su mi ludji recezenti kad stave kao minus jer je sve vec vidjeno.

    • 1oR

      @movie, 17.05.2017 - 00:01

      I PES i FIFA trebaju dosta peglanja,samo sto je vise peglanja potrebno PESU 🙂 Ne znam, igrao sam i pes17 i fifu 17 i razlike su ogromne,u svakom segmentu. 10x bolja grafika na FIFI,atmosfera na stadionu je kao na pravoj utakmici,nevjerovatno je kad cujes bubnjeve i pjesmu navijaca odredjenog kluba,a jos ako imas vrhunsko 5.1 ozvucenje.Osjecaj zaista bude fenomenalan 🙂 Animacije su fantasticne, jedino su u cut scenama grozne,igraci su kao roboti.Srecom, kad igras tekmu sve je super. Sijaset klubova,liga,mod za prelazenje,fenomenalni komentatori.Dosta bolji gameplay,dosta dosta realnije sudjenje,svaki faul dobije karton koji bi dobio kao u stvarnosti.Dok na pesu svaki klizeci sa 2noge zavrsi obicno zutim,u 90% sluc 🙂 Instalirao bih i fifu17 i pes 17 sto da ne,ali zaista je smjesno igrati kad je tu fifa17 takvog kvaliteta. Ma pes17 igraju likovi koji ne mogu fifu jer nema kreka i koji nemaju komp da pokrene istu…

    • movie

      @1oR, 17.05.2017 - 07:08

      Pa nije baš tako. Suđenje je na fifi dosta loše. Sam idem od centra prema golu i na 16 m lik me podere s leđa i niti žuti ne dobije? U drugoj situaciji lik me navlači za dres s leđa dobrih deset metara dok me ne baci na travu i opet niti žuti ne dobije. Posebno su ove godine brutalna uklizavanja s dvije noge iz svih mogućih kuteva. U većini situacija sudac niti prekršaj ne svira a po pravilima nogometne igre start s dvije noge automatski je žuti karton. Većina nas koji igramo i izmjenjujemo iskustva najviše prigovora imamo upravo na suđenje. Nogomet su pretvorili u ragbi kako bi inferiorniji igrač silom imao šansu održati se u utakmici.

    • Darcoolio

      @1oR, 15.05.2017 - 19:12

      Prvo to što si naveo je jako blizu gluposti.
      Spominješ copy paste gejmplej za PES, što apsolutno nije istina, a FIFA konstantno reciklira igru iz godine u godinu.
      Licence je EA otkupio samo zato jer im se može, a ne koriste dobar deo njih, realno je za vaku drugu firmu to preskupo i šta ćeš.
      Ima ljudi kojima je to bitno ali meni nije uopšte, nije mi smetalo kad je za MAN Red igrao Giggsi, ne smeta mi ni sad.

    • movie

      @Darcoolio, 15.05.2017 - 20:36

      Pišeš gluposti. Reci koju je to licencu ea sport otkupio a da je ne koristi? Drugo, fifa svake godine ima drugi gameplay. Ne nužno bolji ali drukčiji. Svatko tko je odigrao desetak tekmi to vidi. Tri zadnja izdanja igre su izašla na ignite engine da bi ove godine prešli na novi, frostbite engine. Kako je onda to recikliranje. Znači u pet zadnjih godina tri puta su mijenjali engine. Svake godine dobiješ neku novu novost u igri. Modova ko u priči. Pun pogodak je SBC mod koji je totalno zarazan. Pa the journey mod koji se većini svidio. Pa uvođenje ženskih ekipa. Noviteta koliko hoćeš. Od grafičkih do igračkih te novih modova igre. Možeš reći da ti igra ne valja ali da je svake godine reciklaža to može reći samo lik koji igru nije igrao ili je jednostavno mrzi te je stoga negativno nastrojen dok piše post o igri.

    • MoGaming

      @1oR, 15.05.2017 - 20:30

      Očito da nisi zaigro PES,to se vidi jer su svi kontra tebe.Ja sam prvi prizno da ima mana al ti gluposti pišeš.Grafika PES-FIFA kad se konzole gledaju su tu negdje.Gameplay može bit bolji ali je daleko bolji od fifinog ultra brzog i nerealnog nogometa koji prikazuje igrače kao da su na steroidima.Pogledaj jednu pravu utakmicu i vidićeš da je nogomet u većini spora i taktička igra.Sudjenje je bilo loše kad su tek zamjenili engine al je u 2017 dobro.Za licence,stadione i publiku si upravu.

    • 1oR

      @MoGaming, 16.05.2017 - 01:18

      ”Da pogledam pravu utakmicu” hahaha…

    • MoGaming

      @1oR, 17.05.2017 - 19:56

      Nisi ti iz osnovne škole izašo…

    • 1oR

      @MoGaming, 17.05.2017 - 22:45

      Izaso nisam ali izasao jesam. Tvoj pravopis je kao da si duboko u osnovnoj… 🙂

    • MoGaming

      @1oR, 18.05.2017 - 20:32

      ja sam se davno riješio hrvatskog jezika a ti tek sad učiš pa ti je svjež pravopis 🙂 naš jezik samo kreteni mogu ispravljat kad svako 40 km u drzavi se govor i pravopis mjenjaju

    • 1oR

      @MoGaming, 19.05.2017 - 22:45

      Samo je na balkanu kreten onaj koji kaze ”izasao”,dok je pametan i obrazovan onaj sa ”izaso”. Uzgred,ja ne ucim, ja sam svoj srpski jezik davno naucio i savladao tako da me hrvatski uopste ne zanima,ni najmanje 🙂 A znam da je to istina, u hrvatskoj i bih milion novih rijeci,svaki par dana nova rijec,ma samo neka nije kao u Srbiji i RSrspkoj lol.

    • shepard-fan

      @1oR, 15.05.2017 - 20:46

      Tebi je samo grafika na pameti meni to nogometnoj simulaciji nije bitno više se fokusiram na gaplay mehaniku igrača i kako se ponaša na bojnom polju , što se tiče klubova valjda nemaju lisence za ostale klubove i države kao što je fifa jer ju drži EA koji ima masu para pa može sve , što se tiče publike ajde složiti ću se stime ali PES je uvijek imao sporiji gameplaj naspram FIFE i što se tiče lisenca EA će uvijek biti u tome velikoj prednosti

    • Oblakoder

      @shepard-fan, 15.05.2017 - 21:08

      Ma kakva prednost pa te licence se rese za 5min samo ako covek ima trunku znanja,da ne kazem gram mozga.Kontam da je jedina prava prednost FIFE ako neko voli da se igra sam pa igra te modove .Opet ne mogu da kazem ni da je PES bolji od FIFE jer je nisam igrao ,a ono sto sam video na netu mi izgleda ok.Ovaj gore momak sto je ovo nabrojao je 10% istina,a 90% tesko trolanje i sa tim ce se sloziti velika vecina koji su igrali PES17 jer je to pravi put povratka na staze stare slave 🙂

  • karlod1997

    15.05.2017 - 12:53

    Neka malo riješe te licence više. Na njihovom konačnom proizvodu više ja radin nego oni, dodavanje igrača, uređivanje dresova, imena klubova, liga, pa onda skidanje patcheva…

    • Brinko

      @karlod1997, 15.05.2017 - 14:13

      Pa da kad znaju da će mo se mi pobrinuti za to

    • movie

      @karlod1997, 15.05.2017 - 20:39

      Kako da riješe licence ako višegodišnje ugovore drži konkurencija? Ne mogu ih ukrasti kao što neki kradu njihovu igru s interneta.

    • karlod1997

      @movie, 16.05.2017 - 14:06

      Da, to je istina. Pogtovo šta PES ima prava na Ligu prvaka i Europa Ligu za razliku od FIFAe. A FIFA ima ugovore sa Premier Ligom, klasično podbadanje konkurenata, jbg zakon tržišta

    • LepiSladja

      @karlod1997, 22.05.2017 - 11:29

      EA ima monopol, zaboravljas na to, inace bi PES odavno to rjesio.

  • vyperpunk

    15.05.2017 - 12:54

    “Dakle, eto vam jedinstvenog odgovora zašto nije dobro piratizirati igre na PC-u.”
    Da je PES dobar ne bi ga piratizirali, a i drugo, ovo su samo glupe izlike, uvijek mogu angažirati denuvo.

    • 1oR

      @vyperpunk, 15.05.2017 - 17:17

      Denuvo! Denuvo je prnuo

  • Texas Flood

    15.05.2017 - 13:19

    Frajer jede govna. Da ima proizvod koji valja ne bi se bojao pirata. Prošlogodišnji PES mi se po gameplayu svidio možda i više nego Fifa, ali sve ostalo mu je strgano. Od online-a do grafike i licenci. I od dva zla sam izabrao manje – Fifu. Neka izmisli nešto u stilu FUT-a, inače ništa prodaje ni na PC-ju ni na konzolama.

    • Texas Flood

      @Texas Flood, 15.05.2017 - 13:21

      *ništa od prodaje

  • leon991

    15.05.2017 - 14:14

    Koji arogantan i bahati odgovor, praktički nas sve trpa u isti koš. Posjedujem i PS4 pro i PC, ali nema šanse da više ikad kupim PES na bilo čemu, nek ne brine, neću ga ni piratizirati. Fifa it is.

  • baDarmageddoN

    15.05.2017 - 14:49

    Nisam piratizirao PES još od 2006. godine jer od tada je taj serijal za k… ama baš svi problemi su ostali. I licence i gameplay i arkadnost i loš AI i loši golmani. Ja mogu sa sigurnošću reći da ga sigurno neću piratizirati ako ne naprave igru vrijednu barem toga. A o kupnji da ne govorim.

    • maremas

      @baDarmageddoN, 15.05.2017 - 15:07

      U PES 2017 loši golmani? 🙂

    • movie

      @maremas, 15.05.2017 - 20:41

      Za 2017 godinu su loši. Da je 2010, rekli bi da su solidni.

    • Darcoolio

      @movie, 15.05.2017 - 21:18

      Apsolutna neistina.

    • movie

      @Darcoolio, 16.05.2017 - 06:31

      Volio bih da možemo sjesti jedan pored drugog i odigrati tekmu te da ti ukažem na desetak slabosti golmana u igri. Da se razumijemo,niti u fifi nisu bolji ali su bolje animirani. Dok god u pesu padaju kao pero a u paradi neprirodno kližu po travi, golmani su loši. To što on tebi u neprirodnoj situaciji obrani nemoguće ne znači da je golman dobar. Još uvijek mu je povaljka stran pojm i dok god te sitnice ne poprave za mene su to loši golmani.

    • Lino

      @movie, 16.05.2017 - 10:00

      Da, golmani su i dalje loši na Pesu i to veoma vidljivo.
      Veliki sam fan Pesa ali posljednjih 3-4 godine sam na fifi ponajvise zbog golmana.

    • maremas

      @movie, 16.05.2017 - 10:40

      Pa animacije ne znace i da bolje brane ida su losi. Uvek ces naci mane u animacijama, ali ove godine mozes da se oslonis na golmane i da ne razmisljas o njima da li ce da te prodaju ili kiksnu kad najmanje ocekujes. Najbolji golmani do sad.

    • movie

      @maremas, 16.05.2017 - 17:55

      Složio bih se da su to najbolji golmani do sada ali opet nedovoljno dobri za 2017 godinu. To što neki put obrane nemoguće više me živcira nego veseli. Želim realnog golmana koji ima volumen i težinu te koji može realno izaći na centaršut, skratiti kut, napraviti povaljku, realno se baciti i pasti. Da se razumjemo i fifa kiksa u tom dijelu ali puno manje.

    • movie

      @maremas, 17.05.2017 - 07:16

      Animacije pridonose realnosti igre. Ako u pesu golman pada kao pero a u paradi nakon pada otkliže neprirodno po travi, mene to živcira. Doduše, to je ove godine manje primjetno nego prošlih godina ali je primjetno. Za dvije godine bi mogli i to riješiti ako žele. No očito je da tvorci oba nogometa imaju drukčiji pogled na nogomet od većine igrača.

  • MoGaming

    15.05.2017 - 15:40

    Zašto se svaka vijest o PES-u mora pretvorit u pljuvanje fifa fanova.Fifa je napuhana marketingom i pokupovali su licence ali PES će uvijek ostat bolja simulacija.

  • closingtime

    15.05.2017 - 16:09

    Evo ga. S ovom vijesti počinje nova sezona neprestanog svađanja oko FIFE i PES-a na HCL-u.

    • Bembo

      @closingtime, 19.05.2017 - 00:47

      Haha u sridu ??. Kako im se da svađat.

  • Negan

    15.05.2017 - 17:08

    Ne igram ni PES ni FIFU, ali ako izbace igru koja na kompu izgleda ko govno u usporedbi s konzolama onda sta ocekuje taj lik? Nek si fino stavi metak u glavu i nek ga zamijeni netko sposoban.

  • 1oR

    15.05.2017 - 17:09

    ”Obecavate li da vise necete piratizirati igru”. Koju ba igru!? Vase smece! Serem vam se u vasu igru,zadnjih 10 godina ne da je ne kupujem,nego je i ne piratizujem. 10 godina raji prodaju isto sranje samo u drugacijem pakovanju….

    • Oblakoder

      @1oR, 15.05.2017 - 18:28

      Stvarno mi nisi jasan da toliko kmecis na PES koji je posle nekoliko godina zastojao izbacio odlican PES17.Sam kazes da je godinama ne kupujes i ne piratizujes pa mogu samo da zakljucim da nisi ni kompetentan da ovako kmecis na igru.Grafika na PS4 je solidna,takticka podesavanju dovedena do savrsenstva,problem licenci i stadiona resis sam , gameplay je uz par sitnih mana vrhunski,a po meni najveca mana su sudije.Sve u svemu sasvim solidan fudbal ,necu reci da je to savrsenstvo ali je daleko od smeca kako ga ti nazivas.Ja PES igram dvadeset godina i stvarno mi je smesno kad covek pise tako fanbojevski,a pri tom daj boze da je uopste zaigrao igru.Pogledaj malo prosecnu ocenu i videces da su po svim svetskim recenzentima obe igre dobile slicnu ocenu i sve ce ti biti jasno.

    • 1oR

      @Oblakoder, 16.05.2017 - 01:04

      http://www.metacritic.com/game/pc/pro-evolution-soccer-2017 Ne znas je li gora ocjena profesionalaca ili igraca 🙂 Otkud ba ti znas jesam li igrao igru.Gotovo svi na ovom portalu pisete isto kad nekome hocete da odg ili da branite igru koja vam se svidja.Odmah ide,”jesi ti uopste igrao igru”Nisam je igrao,ne moze komp da mi je pokrene.Serem po igri onako bez veze. Ocigledno i kriticari veze nemaju… Kontas da rasturam ovu igru u stvarnosti,tako da sam totalno kompententan da kazem par rijeci za nju,u ovom slucaju losih rijeci :))

    • Oblakoder

      @1oR, 16.05.2017 - 08:49

      Ti rece da je ne kupujes i ne piratizujes godinama pa je logican zakljucak da ne igras ,ali eto ako ipak igras i rasturas PES ja moram da te pohvalim,cak sta vise jako mi je drago da to cujem 🙂 .Uhvatio si si se za PC verziju jer ona ima losiju ocenu zbog grafike ,a po meni cak i ta verzija izgleda ok ali realno to nije u redu prema PC igracima i Konami obecava da ce PES 18 biti isti za sve platforme…Imam utisak da si ti kao jedan moj drugar,kad ga pobedjujem to je najgora igra na svet,a kad gubim onda je to savrsenstvo od igre ,tako da imam utisak da si ti frustriran jer cesto gubis 🙂 .Za kraj moram da ti dam jedan savet da brzinu igre,tezinu suta,dodavanja i jos mnogo stvari mozes da podesis ako ti nesto ne odgovara i ako ti je fudbal toliko spor.

    • movie

      @Oblakoder, 17.05.2017 - 07:18

      Čitaj pozorno, kaže da rastura ovu igru u stvarnosti. Očito misli na nogomet a ne na pes igru.

    • MoGaming

      @1oR, 15.05.2017 - 20:25

      PES se odlučio za promjenu prije fife,pod promjenu mislim na engine.

    • 1oR

      @MoGaming, 16.05.2017 - 01:06

      Ne znam ko se odlucio prije ali znam da fifa na frostbite engineu izgleda odlicno dok pes17 izgleda zalosno.Nisam mogao da vjerujem kakva jadna prezentacija kada sam upalio igru…

    • Darcoolio

      @1oR, 16.05.2017 - 02:48

      “Serem vam se u vasu igru,zadnjih 10 godina ne da je ne kupujem,nego je i ne piratizujem.”

      “Nisam mogao da vjerujem kakva jadna prezentacija kada sam upalio igru…”

      Posle čovek da veruje u tvoju objektivnost.

    • 1oR

      @Darcoolio, 16.05.2017 - 11:50

      Ocigledno nisi probao PC verziju PESA 17 🙂 Moja objektivnost je nebitna kakva je prezentacija te igre na najmocnijoj platformi…

    • Darcoolio

      @1oR, 16.05.2017 - 20:09

      Nemam šta da probam, ovde sam te provalio da lažeš i lupetaš.

    • 1oR

      @Darcoolio, 17.05.2017 - 10:11

      Ti mene provalio! Ti si provala sam od sebe. Jeb*m i tebe i pes taman….

    • maremas

      @1oR, 16.05.2017 - 10:58

      Pa i fifa 17 na PS3 izgleda žalosno, pošto upoređuješ dve različite vezije igre, Fifu next gen i PES current gen (PS3/Xbox360=PC).

    • movie

      @maremas, 17.05.2017 - 07:24

      Fifa na konzolama prošle generacije je reciklaža koja čak niti nema sve modove igre koje imaju verzije za novu generaciju konzola i računala. S obzirom na zahtjeve igre i snagu starih konzola, razumljivo. Fifa na PS3 je na starom 3 generacije engineu. Prošli ignite i novi frostbite bili su rezervirani za novu generaciju konzola i računala. Stoga igranje na PS3 i xboxu 360 nema nikakvog smisla jer je igra ostala u 2013 godini.

    • movie

      @MoGaming, 17.05.2017 - 16:18

      O čemu ti pričaš? Prije tri godine fifa je promijenila engine i krenula na igniteu. Znači nakon samo tri izdanja opet mijenjaju engine i fifa17 izlazi na novom frostbite engineu.

  • afaron

    15.05.2017 - 17:28

    Rocket league je bolji i od Fife i Pes-a!
    DA rekao sam to, a imam 20 godina staža u obje igre. Jedina nogometna igra koja ima pravu fiziku udarca i putanje lopte je rocket league, a ne unaprijed predodređene putanje kao na fifi i pesu… Koncept je naravno nadnaravan, ali je realizacija najsličnija pravom nogometu koju možete naći u video igrama.

  • Adam Jensen

    15.05.2017 - 20:03

    Koji smradovu, čuj “obećavatel da nećete piratizirat”. Kakav loš odnos prema (PC) igračima, zašto se ne zapitaju kako se EA-u isplati izdavat igru za PC podjednake kvaliteta kao i na konzolama, nikad nije bio problem u igračima. I dalje smatram da je PES bolji ali dok ne poprave ponašanje od mene neće dobit novac.

  • funky0308

    15.05.2017 - 20:32

    Pazi bahatosti…smece od covjeka. A sta je sa ostalima koji igru kupe i dobiju ispodprosjecno graficko smece? I da, u nogosu mi je bitna grafika. Zato i jesmo tu gdje jesmo u gejmingu, zato nam se i moze dogoditi jedan “hit” kao sto je NMS, Mafia III moze izaci takva kakva je izasla, a Ubisoft raditi sve vece i sve praznije svijetove i to isticati kao prednost svijih igara. Zbog ovakvih izjava ja mu bojkotiram igru ma da je najbolji nogomet ikada. Zamisli ti “velikog marketinskog strucnjaka”. Iako…o EAu bolje ni ne zapocimati..

  • MHLBLSC

    15.05.2017 - 21:38

    Ma svi trebamo bojkotirati i igrat’ glavomet na igre123.

  • soul_eclipse

    16.05.2017 - 12:04

    FIFA opet razbija zivi bili pa vidjeti 😀

    Bhatti evo vec godinama laze ljude i daje totalnu arkadu.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?