Uspješan vikend za Max Paynea
Naš dragi depresivni Max koji nam je u gaming doveo Bullet-time, svojom filmskom verzijom ovaj vikend zaradio je 18 milijuna dolara.
Iako obično nemamo namjeru pisati o filmskim adaptacijama video-igara jer svi znamo kako prolaze filmovi po igrama i obrnuto, radi novog Max Payne filma napravit ćemo malu iznimku. Naime, naš dragi depresivni Max koji nam je u gaming doveo Bullet-time, svojom filmskom verzijom ovaj vikend zaradio je 18 milijuna dolara i tako se svrstao na prvo mjesto Box Officea. Iako su ga recenzije doslovno pokopale, Payne je u prva tri dana prikazivanja ukeširao nešto više od polovice budžeta kojim je snimljen (35 mil. $). Ne sumnjamo da bi Payneu dobra zarada mogla donijeti i nastavak, ali u takva predviđanja nećemo ulaziti. Za sada ćemo se samo pitati zašto detektiva Bravuru glumi Ludacris (!!!) i zašto se, o zašto, nitko od glumačke postave nije potrudio odigrati igru po kojoj je film i napravljen. I da, pitanja su retorička.
MarkaN
21.10.2008 - 11:17Neugodna istina – nitko nije znao za igru prije snimanja filma 🙁
Zeleni
21.10.2008 - 17:31kad to dolazi kod nas
frost135
21.10.2008 - 19:32Al je činjenica da u americi ima najviše gamera, pa je to razlog zašto je film gledan, bez obzira što autori o tome nemaju poima.