HCL.HR

VIDEO: Prisjetite se hardverskih specifikacija PlayStationa 4

ToxarE 04.11.2013.   •   61 komentara


Ako redovite pratite HCL, već dobro znate kakav hardver se nalazi u Sonyevoj novoj konzoli. No ako ste zaboravili, Sony je upravo objavio podsjetnik u video obliku.

Novi promotivni video za PlayStation 4 objavljen na YouTubeu cilja na sve one koji se do sada još nisu susresli s hardverskim specifikacijama Sonyeve next-gen konzole. Nakon nekoliko slow-motion scena konzole i DS4 kontrolera savršeno usklađenih s pozadinskom glazbom, video nas podsjeća klako se u PS4 nalazi 8GB GDDR5 RAM-a, BluRay čitač, hard disk kapaciteta 500GB te AMD-ov centralni procesor i GPU snage 1.8 teraflopa. Uostalom, pogledajte video.

Inače, nedavano je objavljeno kako će na večer uoči izlaska PS4 konzole u Americi, 14. listopada, GameTrailers održati poseban program u sklopu kojega će biti i najava novih igara za PS4.

Komentari (61)

  • john_marston

    04.11.2013 - 13:19

    kako su dizajn pogodili…savrseno izgleda!!!

  • veki1994

    04.11.2013 - 13:53

    džaba to sve, ja si ga neću moći priuštit još minimalno 3-4 godine

    • lignja13

      @veki1994, 04.11.2013 - 14:05

      znam kako ti je..ja šparam već godinu dana za ovo, ps plus i samo jednu igru..dođe mi da plačem kad čujem prijatelje iz skandinavije kako će uzet i xb1 i ps4 da malo testiraju, pa za svaki cca 5 eksluzivnih igara da vide kako to izgleda..fora

  • vojnovic4

    04.11.2013 - 13:59

    Nagada se da ce epic najaviti novu igru u sklopu showa od gametrailersa

  • Madridista1902

    04.11.2013 - 14:39

    kvragu,kako bi ga htio sljedeće godine ili na releasu aaaaaa

  • LordHezi

    04.11.2013 - 15:13

    video nas podsjeća ''klako'' se u PS4 🙂

  • Marac Marko

    04.11.2013 - 15:13

    Prisjetite se hardverskih specifikacija PlayStationa 4. WTF…
    Zar je to toliko važno, nije!
    Važno je da igre na PS4 neće izgledati daleko bolje od PS3,
    već će to biti minimalne razlike, pomak je samo iz 720p u 1080p.
    Glupo je da se neki igraći hvataju toga i daju lovu za hardver koji nema nekog
    pomaka u PRAKSI, mada to na papiru zvuči puno bolje..
    To je totalno nebitno i debilno..
    Nove konzole su izašle prerano za bitne pomake u smislu grafike,
    o tome se raspravljalo dugo kada je Wii U najavljen,
    sve prognoze su bile da će nove konzole izaći 2014/2015..
    Čak je i sam Sony izjavio da neće tako skoro predstaviti novu konzolu,
    a vidi sada, hellooo, o čemu uopće tu raspravljati..
    Svatko pametan vidi da je ovo isforsirano, izdano iz koje kakvih razloga..

  • Vin Diesel

    04.11.2013 - 15:19

    Najgore mi je kad admini koriste izraze "prljavi pirati" ili tako nesto,e pa pitao bih vas da imate 19 godina imate curu , jos uvjek ne radite , ocete da izadjete ,i trebaju vam pare , majka i otac rade za 300 eura mjesecno i za 600 eura ukupno trebaju da kupe hranu plate racune ,i daju meni , nekad nesto para treba i njima uz to svaki mjesec moraju kupiti ili garderobu ili knjige uglavnom svaki mjesec nesto iskrsne , skupljao sam skupljao i napravio PC dosta jak : i5-3470,HD 7850,8GB RAM … ali imam i drugih potreba , Gejming je sporedna stvar , ima mnogo precih stvari,a evo sad se poklopilo da u jednome mjesecu izadju BATTLEFIELD 4,CALL OF DUTY:GHOSTS ,ASSASSIN'S CREED:BLACK FLAG, ima i jos poneki naslov koji vrijedi odigrati BATMAN ARKHAM:ORIGINS itd itd da ne navodim dalje, za to mi treba jos oko 200 eura i sve i da dam tih 200 eura miran sam samo mjesec dana , Lako je ljudima sto rade kod developera koji imaju po par hiljada eura platu i samim developerima koji ubijaju milione eura , lako je i vama koji imate sponzore i dosta velike zarade , vas u redakciji ima 5-6 ako ne i vise , svi date po 10 eura i eto je igra 😉 , i to vrlo rijetko kad kupujete dosta cesto vam salju developeri igre , zato cu kad skupim novac kupiti PS4 ali cu ga i cipovati i uopste necu biti "prljavi pirat" !

    • kaisersephirot

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 15:26

      Da, tko su oni da tebi kažu da si prljavi pirat, bezobraznici, isto kao što ti nitko nema pravo reći da si prljavi lopov ako ukradeš gorivo s benzinske crpke, ipak si ti sam zaradio za auto, zar još da i gorivo plaćaš 😉

    • drazensi

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 15:42

      Vin Diesel sto se uopce uzrujavas kad u danasnje vrijeme 90% igara nije vrijedno para da i dadnes iste za njih. Ja eto imam srece pa bi mogao kupiti vecinu igara koje igram, uspijem zastediti pa ne kupujem svaku igru nego provjerene recepte, ostale isto tako piratiziram i ni najmanje se ne zamaram ljudima koji pisu kojekakve idiotarije zato jer oni imaju visak novaca i sve kupuju. Kad sve igre koje izadu izadu bez tonu bugova, bez tonu gluposti i budu maksimalno optimizirane za svaki sustav, onda bi i samo onda razmislio o kupnji vecine njih, a ovako nikad pa ni onda. A kad vidim komentare tipa da zasto ne poduprijeti tim koji se tako trudio da napravi igru muka mi je. Nit oni rade za kikiriki, posao im je to kao i svima ostalima koji rade, a imaju duplo i vise bolje radne uvjete i vecinom neogranicen budzet jer danas su samo i velike kompanije opstale i jos k tome imaju godine da naprave neku igru i onda jos ispadne da je ista srot :). Pa im onda ti placaj. Radije dam pare nekim indie developerima koji uspiju doslovno za kikiriki napraviti zanimljiviju i originalniju igru od svih tih "divova" zajedno.

    • Emperor Ghaleon

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 15:43

      Neću sada ulaziti u detaljnu raspravu jer ne volim pametovati kad su pirati u pitanju, ali zato samo jedan kratak osvrt. Naime, tebi nitko ne brani da skidaš igre s interneta (ili ih kopiraš od prijatelja). Da, to je kakti zakonom zabranjeno, ali nije baš da ćeš završiti u zatvoru ili se pržiti u paklu zato jer si sa torrenta skinuo nešto. Doduše, to radim i ja u nekim ''ekstremnim'' situacijama (retro igre; tim više što sam fan RPG-a, a MASA njih nikad nije izašla u Europi) i ne smeta mi ako me netko zbog toga zove prljavim piratom. Zašto to tebi smeta? Kaiser ti je dobro rekao. Uostalom, zašto uopće nabavljaš tj. skidaš igre? Da ih igraš ili da se ku*čiš kolekcijom? Pa nije baš da se sve igre završe u jednom danu. Isto tako, nitko te ne tjera da nabaviš igru odmah po izlasku; pričekaj koji mjesec da padne cijena. Stari moj – ja radim, plaćam račune, pa svejedno uspijem kupiti igru ili dvije mjesečno. Čak i dok nisam imao posao mogao sam si kupiti igru jer sam štedio. Ja imam X360 4 i pol godine i nešto manje od 110 igara – s time da neke nisu bile moje, već sam se trejdao s ljudima. I MISLIM DA JE TO PREVIŠE. 110 odigranih igara u 4 i pol godine. Previše.

    • Darth Revan

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 16:47

      Ono sto je mene uvijek cudilo je usporedba kradje nekog fizickog proizvoda i virtualnog. A razlika je tu veoma velika. Jer jednostavno nije isto npr. ukrasti neciji auto vrijedan ko zna koliko hiljda eura, gdje je pokradena osoba 100% na gubitku, on nema kopiju auta na HDD-u ili nekom drugom mediju. I kada skines kopiju igre, koju npr. i u slucaju da nije dostupna nekim od ilegalnih puteva ne bi kupio jer jednostavno nemas para za to, tako da kako god okrenes developer ne bi dobio te pare. Naravno uvijek postoje i one cicije koje imaju, ali im je draze to dobiti besplatno, ma da licno smatram da je takvih ipak manje, ili se barem nadam. I sam naravno do igara dolazim putem torrenta, jer su mi te cijene previsoke i ne mogu to sebi priustiti, medjutim ukoliko mi se odredjena igra stvarno svidi kupim je nakon nekoga vremena kada joj dosta opadne cijena.

    • kaisersephirot

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 17:08

      Ali ti zapravo ne shvaćaš da ti skidanjem tog torrenta uzimaš iz ruku novac developera koji je mogao biti usmjeren u neke nove igre. Nez, zar morate igrati svaku igru istog trenutka kad je izišla, strpite se par mjeseci i moći će te ju nabaviti po puno pristupačnijoj cijeni. Nez, odličan pokazatelj toga je Steam, sam posjedujem ogromnu količinu naslova, a vjerojatno ni jedan nisam platio preko 10 €. A opet, dio tog novca će otići developeru koji će ga iskoristiti za neke nove projekte.

    • Vin Diesel

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 17:21

      xaxa jako dobar namazani novinarski komentar , preskocio je onaj dio u kojem sam pomenuo njihove plate kao i da dobijaju besplatne igre jer tu nema sta da kaze,primjer ti nije dobar , ja ako ukradem gorivo ja tada kradem od onoga sto je to gorivo kupio i cija je jedina zarada prodaja goriva,to je kradja,ali nije kradja skinuti besplatno igru , jer radnici ne dobijaju samo posto od prodaje nego veliku platu + odredjeni procenat od prodaje , i tako svi do jednog u kompaniji , svi oni primaju itekako velike plate,tako da ih ne ostecujem,jer uz plate tu su i unosni sponzori…tako da oni imaju sponzore+plate+prodaju igre a covjek(drzava) koji/koja je kupio/la gorivo on/a nema sponzore i plate njima je zarada u tome sto ce gorivo prodati po malo skupljoj cijeni od one od koje su kupili to gorivo ,njima je to jedini prihod , a vjeruj mi kao sto je drazensi vec napomenuo niko od njih ne radi za kikiriki , tako da se i piraterija poveca za jos 20% idalje bi gaming radio istim intezitetom niti bi njima para falilo.Onda da ovom prilikom i kazem odgovor Emperor Ghaelonu sto se tice cekanja 2 mjeseca da cijena igrici opadne , kad prodju sve ocjene igrice , kad prodje recenzija igrice , kad izadju nove igrice , kad vec mnogo drugih ljudi izbaci gameplay-eve i prelakse cijele kampanje te igrice , onda mi se pokvari gust kupovat je ,pa neka joj je cijena 2 puta manja !

    • kaisersephirot

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 17:32

      Da, zbog toga je industrija videoigara u punom procvatu i u zadnje vrijeme nije zatvoren niti jedan gaming studio, THQ posluje kao nikad do sada, Sony Liverpool radi na novoj PS4 igri, a spominje se i novi projekt Rockstar Vancouvera 😉

    • Armox

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 17:47

      Nisam znao da ti netko drži naslonjenu utoku na glavi i tjera te da gledaš razno razne video uratke na YT (gameplay videi,traileri itd.). Ja mislim da su ti Kaiser i Ghaleon lijepo objasnili gdje je problem. To što ti jednostavno MORAŠ imat xy igru čim izađe i što ne možeš čekat određeno vrijeme da cijena padne do neke razumne razine (a uvijek padnu pogotovo nakon par mjeseci na tržištu) je činjenica da si psihički nezrela osoba,te svoju "glad" za piratiziranjem opravdavaš blesavim konstatacijama kako nemaš para jer imaš 19 godina,imaš curu,navodiš financijsko stanje staraca itd. Stari moj, ako nemaš za igre,nemoj igrat. Ako nemaš za ić van,ne idi van. (Traži delo,radi-zaradi-kupi-konzumiraj. Nije tako teško i nema te osobe koja mi može reć da posla nema nigdje.) 90% nas ovdje koji stvarno kupuju originale sigurno ne kupuju po punoj cijeni (ili sniženja ili tradeanjem). A svi radimo ko konji i vjeruj mi nakon režija i hrane to je zadnja stvar koju možeš priuštit,a ako i priuštiš, onda si govno sa pun k**c para. (evo primjera radi ja sam odvajao sa strane od plaće tri hebena mjeseca samo da si mogu priuštit GTA 5 koji ću ionako naručit preko neta za 350kn,ali tih 350kn meni znači ogroman novac) I onda smo mi tu glavni negativci jer ne podržavamo piratiju i svojim teško zarađenim novcem kupimo nešto što volimo čisto za razbrigu i odvajanja od "rutine" kuća-poso.

    • Vin Diesel

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 17:57

      Pa posto se pravis pametan reci cu ti neke stvari , sto se tice THQ bio je dobar studio ali njih nisu unistili pirati njih je unistili ocajna poslovna strategija ,imali su company of heroes 1 i 2 ,saints row i homefront to je to sto su imali za pc nemoze se od tri igre stici veliko bogatsvo i slava , i jos od ta naslova jedan je HOMEFRONT oko koje su podijeljena misljenja ali mene se nesvidja , drugi serijal im je Company of Heroes mene se licno svidja ali opet ne mozemo im to racunati kao veliku igricu niti nista specijalno jer veliki broj ljudi strategije zaobilazi u sirokom luku tako da jedino sto su imali da im je bas jako to je Saints Row serijal , pravili su WWE naslove za Playstation od toga nema leba ,to nikakva sportska simulacija nije to je samo za one sto se loze na kecere …sto se tice Rockstar Vancouvera oni su izbacili dva naslova obadva su bili hit rec je o Max Payne 3 i Bully(legendarne igre na PS2) Max Payne 3 je u prvoj nedelji prodao 3 miliona primjeraka , tu su uzeli lijepe pare i njih piraterija ne sputava i neznam zasto si ih spomenuo,sto se tice Bully-ja nisam siguran u njegovu zaradu ali mislim da je i on dobre pare ubio jer je veoma hvaljen i dobar naslov,a sto se tice Sony Liverpool-a to stvarno neznam , uglavnom piraterija ne ostecuje developeri koliko oni nas kad treba da damo recimo 60 eura za jedan Battlefield 4 koji ima kampanju samo 5 sati WTF o.O ?

    • kaisersephirot

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 18:07

      Battlefield se i ne kupuje radi kampanje, nego radi multiplayera. A što se tiče cijene, strpi se godinu dana pa ga nabavi kao i BF3 za par dolara 😉

    • apach

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 19:45

      Ne znam zasto se toliko zamarate sa tim pa i branite ili pljujete ljude koji rade igre…da se razumijemo dali je itko danas spomenuo koliko ti isti developeri kradu same igrace….jedina ali jedina njihova misao u danasnje vrijem je da igraca sto vise ostete i da mu izmuzu sto vise novca…prodaju mu muda za bubrege, nedovresene proizvode-igre, izmisljaju gomilu dlc-ova koji nemaju nikakvog smisla osim da igracu uzmu i ono malo love sto mu je ostalo jer je za igru platio masne novce, cak se ide dotle da i sam kraj price-igre prodaju kao dlc, itd, itd, moglo bi se u nedogled nabrajati. Pravila su u svakom smislu jasna ko tebe zeli pokrasti vratit ces mu istom mijerom, sama cijena igara pa i konzola uopste je prenapuhana i prevelika, bez ikakve logike se te cijene drze godinama cak i u vrijeme kad je tehnologija-gaming itd postalo svakodnevnica i kad je koriste mlijijarde ljudi sirom svijeta….gaming vise nije u povoju nego rasirena i razgranana industrija tako da nema vise smisla drzat se cijena ko pijan bandere…dokle god je tako bit ce i kradje i skidanja, da ne govorim o svim onim ostalim situacijama i cistom lopovluku od maloprije koji jos vise dodaje ulje na vatru i daje igracima alibi da skidaju igre.

    • lignja13

      @Vin Diesel, 04.11.2013 - 23:57

      postoji jedna fina teorija koja ide u prilog mnogim piratima koje se optužuje za direktnu krađu..dakle, radi li se o krađi? pa u puno puno slučajeva ne mora se nužno raditi o krađi..znači, ako osoba ilegalno skine igru i odigra ju, ona nije nužno oštetila developera za određen iznos novca..primjerice, da ne postoji piratstva, osobe koje si ne mogu priuštiti igru, one ju ne kupuju..kako piratstvo postoji, ljudi piratiziraju i na taj način igraju igru..e sada, radi li se o direktnoj šteti na stranu developera i izdavača? pa u mnogo slučajeva i ne..jer ljudi koji piratiziraju igru, ne bi nužno i kupili tu istu igru iz različitih razloga..pa recimo, ista stvar je i sa filmovima..osoba koja skine film sa torrenta, ne znači da bi nužno išla i u kino pogledati taj film, a da nema piratske opcije..

  • Brko28

    04.11.2013 - 16:42

    nek nastave samo tako, pa će i pirastvo da raste i nema te sile ili zakona koji će to zaustavit. može se zaustavim sa maximalnim skidanjem cijena igrica da nisu skuplje od 100kn itd…

    • apach

      @Brko28, 04.11.2013 - 19:54

      + 100

  • CroatianFighter4

    04.11.2013 - 17:21

    Samo serete da je skupo,ako sam ja usparao za 1godinu 4200,a imam 14g,cistio sam snjeg,kosio,itd,onda vi koji ste zaposlleni sigurno mozete

  • CroatianFighter4

    04.11.2013 - 20:18

    Citam komentare i muka mi je,na svakoj igri,svakoj konzoli samo svi sereju skupo,jadno,nema noviteta,htjeli bi iigricu koja kosta 150kn,da radi na 1ram i ima najbolju grafiku,vec duze vremena to primjecujem i neznam vise kakvi su to gejmeri koji samo seru po svemu,meni je svaka igra dobra na svoj nacin,i pc mi je dobar ali su mi konzole draze zbog jednostavnosti

  • lignja13

    05.11.2013 - 00:04

    zašto ti je muka? to je internet i svi mogu iznijeti svoje mišljenje..a to što će se uvijek prije javiti oni kojima nešto smeta nego oni kojima paše, stvar je današnjice..meni bi isto bilo draže da ima manje QQa gdje god da jesam, ali svijet je danas drukčiji 🙂

  • buby8992

    05.11.2013 - 01:24

    Jedina prava, gamerima namijenjena next-gen konzola, sve ostalo je teška smijurija i cirkus. Sony će zasluženo da dominira sljedeću generaciju. I nadam se da će tako pregaziti Xbox i Wii U da Nintendu i MS-u nikada više ne padne na pamet da izdaju konzole sa last-gen hardverom i fokusom na multimediju.

  • kazolzr

    05.11.2013 - 02:32

    mislis 19. studenog?

  • undertaker01

    @maxim.x, 04.11.2013 - 15:27

    Netko nema para za PS4!

  • kaisersephirot

    @maxim.x, 04.11.2013 - 15:29

    Ako je tebi izdavanje nove konzole nakon 7 godina malo vremena, onda stvarno nezz 🙁 O samoj izvedbi je dovoljno pogledati par Sonyjevih i Microsoftovih first-party trailera da se već sad, na samom početku generacije, vidi očita razlika između stare i nove generacije

  • Marac Marko

    @maxim.x, 04.11.2013 - 18:08

    Da se odmah izjasnim, svaki moj komentar je suvišan na ovakvim portalima,
    ako ga malo duže pratiš očito je vidljivo da se tu radi o klincima, ne profesionalnog
    razmišljanja, fanboyima, i nekim trolovima. Zato nije ni poželjno ostaviti razuman komentar, jer će te popljuvati, vrijeđati, itd.. Napominjem da sam gamer u godinama,
    (35.g.) računalni serviser, imam svoju firmu itd. PC je uvijek ispred konzola, i uvijek će biti, ali isto tako konzole su jeftinije, dovoljno zanimljive za tu cijenu za koju se nude..
    Ali glupo je kada se stvaraju mržnje i usporedbe u tim omjerima koji danas postoje..
    Jednostavno PC je najbolji, PS i Xbox su tu negdje, a Nintendo je zadnju generaciju bio
    iza u smislu grafike ali je to nadomjestio novim gameplayom.. Da ne govorim koliko su
    se kvarile prve HD konzole, nintendo nije sa time imao problema, znaći da su sve konzole imale svoje prednosti ali i mane.. Kada čitam komentare kaisersephirota, bubya i njima sličnih dođe mi da puknem od smijeha ali i da budem bijesan koliko
    daleko su sposobni ići samo sa uzdignu ono svoje, u tom slučaju Sony, užas..
    Niti je Sony toliko dobar niti je toliko loš, isto kao i svi ostali!
    Nintendo Wii U je odlična konzola na svoj način, Xbox1 će biti isto tako odličan,
    PS 4 će biti OK, na žalost vjerojatno i više nego li je to zaslužio.
    Blago Sonyu što ima toliko glupih igraća, kako stvari stoje sada vjerojatno neće
    morati u budućnosti prodavati zgrade da opstane na tržištu..

  • kaisersephirot

    @maxim.x, 04.11.2013 - 18:21

    Ček majstore, gdje sam ja točno rekao da je Microsoft ili Nintendo loš 🙁 Da su njihove konzole loše? Gdje sam ja uopće u prošlom komentaru spomenuo da je Sony superioran u odnosu na druge? Samo sam ti odgovorio da 7 godina na tržištu i nije malo vrijeme, zapravo prošla generacija je jedna od najdužih u povijesti gaminga. I kakve veze ima uopće što ti imaš firmu i 35 godina s ovom temom?

  • Armox

    @maxim.x, 04.11.2013 - 18:37

    Nit nema 35 nit ima firmu haha pokušava dobit na kredibilitetu da ispade da zna o čemu trabunja. Da se još nadovežem malo.@Marko gdje si to čuo da su se "HD konzole" kako ih ti nazivaš konstantno kvarile? Šta se PC ne kvari? Ili si mislio na RROD na 360ici koja je bila u prvoj seriji konzola i koju je možda imalo 20% usera diljem svijeta? Govoriš da su ti blesave usporedbe oko gaming platforma,ali opet napominješ kako je PC "majka". Ovdje se govori o specifikacijama PS4 i tko god se razumije u to mora priznat da su za jednu konzolu sa zatvorenom arhitekturom jako impresivne brojke. (pogotovo kad se uzme u obzir kako već nakon dvije-tri godine,konzole su dovedene do maksimuma optimizacije i samo se štapaju sve bolje i bolje igre – bilo fokus na grafici ili gameplayu) A o ekonomskom stanju Sonya neću ni komentirat. Hrpetina gluposti. Po mom mišljenju odvijat će se ista "borba" kao i na current genu iako dajem malu početnu prednost PS4ci zbog bolje odrađenog PRa i boljim specifikacija (što ne znači ujedno i bolje igre). Vrijeme će pokazati svoje,a do onda će se ovi razno razni "stručnjaci" prizemljit.

  • apach

    @maxim.x, 04.11.2013 - 19:20

    Marac Marko @
    pricas nepovezano i sa dozom sarkazma…..spominjes fanboye a u tvom prilozenom textu se iz aviona vidi da si ti PC fanboy, tako da nemozes ostale tako kvalifikovati kad si isti. I koga briga sta ti imas i koliko godina, ja sam recimo mnogo stariji od tebe al to nezanima nikoga niti mogu godine uzimati kao neku kvlifikaciju o bilo cemu.
    Svi bi mi volili da ova generacija konzola jos potraje ali to je tako, naprijed se mora ici….sad se mozda i ne primjeti neka velika razlika izmedju trenutne i sljedece generacije ali ce se sigurno dobrano vidjeti za koju godinu i vise, i t i svi oni koji to sad poricu ce sigurno krv propisati da je imaju za neki odredjeni period bez obzira na cijenu….uvijek se na kraju nesto izvrzma i opet kupi bez obzira na sve….ja sam licno imao sve konzole u svim izdanjima, imao sam i pc koji je tad mogao pokretati sve igre sasvim normalno, tako da cu vjerovatno imati i ovu konzolu ako bude sudjeno, sve u svoje vrijeme 🙂

  • Marac Marko

    @maxim.x, 04.11.2013 - 19:38

    Opcenito mislim na tvoje komentare, dosta sam tvojih gluposti procitao, mada je nekada bilo i pametnog razmisljanja. A sto se tice tvoje teorije da je 7.g. dovoljno da se izdaju konzole je ok, ali mora se vidjeti i napredak, a u ovom slucaju taj napredak ne postoji. Opet ce se kociti PC gaming!

  • kaisersephirot

    @maxim.x, 04.11.2013 - 19:47

    Općenito navedi primjer… I da, spominješ kočenje PC gaminga, a 95% gamera plače zbog potrebe da se prijeđe na četverojezgrene procesore, 6 GB RAM-a i nove grafičke. O kočenju PC gaminga ćemo moći pričati za 2-3 godine kada hardware toliko napreduje da prestigne sadašnje standarde, no valjda bi ti sada, kao računalni serviser trebao znati da zatvorenost samog sustava stavlja sonyjevu i microsoftovu konzolu rame uz rame ili čak ispred većine (ne svih) PC-a

  • undertaker01

    @maxim.x, 04.11.2013 - 19:48

    Igraj uncharted i the last of us na tvom pc-u… I kažem da je xbox odlican a ps4 OK, i da je precjenjen, po čemu to? Jer je hardverski jači i vrti igre na 1080p

  • undertaker01

    @maxim.x, 04.11.2013 - 19:48

    Igraj uncharted i the last of us na tvom pc-u… I kažem da je xbox odlican a ps4 OK, i da je precjenjen, po čemu to? Jer je hardverski jači i vrti igre na 1080p

  • Marac Marko

    @maxim.x, 04.11.2013 - 20:00

    Ili si ti slijep, ili nisi mnogo stariji od mene, jer da jesi nebi slijepo pocitao ono sto sam rekao u tekstu! Nicim nisam zasluzio da me nazivas PC fanboyom, ubiti daleko od toga! Ja prodajem PC hardver, imao sam i Xbox, i PS3. Sto mislim o tome vec sam napisao. Ali koliko se dize prasina oko tog PS4 je vec dojadilo i bogu i vragu, bio sam na Gamescomu vidio sve nove konzole u akciji i to nije dovoljno, ni blizu da se oko novih konzola dize toliko prasine.. A najvise me smeta sto se ocekuje za par godina veliki napredak, kada je jasno kao dan da ce to biti nesto malo bolje ili isto kao i sada u startu. Nemojte mazati oci sebi i ostalima, jer cinjenica je da ce biti isto kao i ovo sto ce se nuditi u startu. Pogledajmo samo razliku izmedju PS3 i PS4 verzije A.C.4, To je minimalno i nedovoljno za kupnju novih konzola.. I dalje tvrdim da su nove konzole izasle bar dvije godine pre rano i kod toga stojim..

  • Marac Marko

    @maxim.x, 04.11.2013 - 20:08

    Hardverski jace ne znaci i nuzno naj bolje!
    Kako se brzo zaboravlja da je PS3 bio jaci od Xboxa360,
    ali je Xbox bolji.

  • undertaker01

    @maxim.x, 04.11.2013 - 20:49

    Po čemu je xbox bio bolji?

  • R4iden

    @maxim.x, 04.11.2013 - 21:06

    naravno da nije velika razlika jer je cross gen igra, pogledaj ekskluzive

  • lahvos

    @maxim.x, 04.11.2013 - 21:45

    Da nisi ti mozda Realities 101 ili kako vec? Imas jako slicne stavove i nacin izrazavanja 🙂

  • Marac Marko

    @maxim.x, 04.11.2013 - 21:56

    Pa ako ti taj Rea.. ima iste stavove, to znači da ima još pametnih na svijetu!

  • RedEy3

    @maxim.x, 04.11.2013 - 22:02

    Hahahhahahhahh ovo je trolčina na kvadrat, prestao sam čitati šta je pisao kada je rekao da je računalni serviser, reko, ne uopće tvoje mišljenje nije totalno subjektivno na ono što prodaješ i što ti donosi hranu na stol, pa prijatelju kako uopće zarađuješ pa računala se uopće ne kvare po tvojoj logici što onda popravljaš? hahahha sam sebi si skočio u usta. Nakon što sam vidio tvoje ostale komentare rekoh moram pročitati ostatak prvobitnog, i onda sam vidio da momak kaže da je nitendo odličan, XBOX da je odličan a je PS4 OK. HAHAAHHAHA moj prijatelju hvala što si mi izmamio smiješak na ovu večer 🙂 Kažeš xbox je odličan, reci mi kako, to što prodaje za 100 eura više konzolu koja je već u više navrata dokazano – slabija ( COD -720p, BF4-720p – ako se razumiješ u računala, razumiješ i te brojke, valjda. ), to što su na početku htijeli uvaliti DRM-konstatni online, bez igranja rabljenih igara, teška pravila za indie igre, REGION LOCKED itd itd… pa se predomislili kada su vidjeli da ps4 to ne radi i da ih ljudi favotiziraju? To je tebi odlična stvar? Kažeš x360 bio bolji od ps3? Po čemu? Nabroji mi eskluzive na x360 u zadnje 3-4 godine, sada nabroji za ps3. Sada naborji GOTY koje su osvojile x360 igre u čitavih 7 godina, pa isto za ps3. Sada pogledaj grafički najjače ps3 igre kao the last of us, uncharted 3, beyond, pa ih usporedi sa grafički najjačim x360 igrama. Sada usporedi ps+ besplatne igre sa x360 besplatne igre ( ako se uopće mogu nazvati igre – prije igrice. ). Dali moramo dalje, ili ćeš priznati da si TEŠKI trol? 🙂 Nemoj ni odgovarati dok ne nabrojiš ovo sve što sam ti rekao, u suprotnom ću to ja učiniti pa ćemo malo uveličati tvoje sramoćenje. 😉

  • Marac Marko

    @maxim.x, 04.11.2013 - 22:23

    Eto, o tome sam i pričao malo prije, fanboy vladaju na ovom portalu,
    slijepi, jadni, i misle da sve što nije Sony je lošije i za podcjenjivanje,
    Da je PS3 bolja konzola tada bi bila i u prvom planu kod developera,
    a ne što dobiva portove Xbox-a.. I ne govorim o EX.. već općenito
    o sklopu hardvera u konzola prošle generacije, ali ti to ne možeš shvatiti..

  • DaDoXy

    @maxim.x, 04.11.2013 - 23:04

    brate imam pc a imo sam i konzolu ps i ps2, ps3 planiram uzet sad nekad jer mi je prije bio preskup. Favoriziram PC ali iskreno nema bolje osjecaja nego igrat na konzoli kad se ti fino zavalis i joystick u ruke i opleti punoooo bolje osjecaj nego na PC barem za mene… a sto se tice grafike i ostalog pa nema sad "VELIKE" razlike ali ce bit konzole jos nisu ni izasle tako da i developerima treba da se "priviknu" na mogucnosti koje one nude…

  • RedEy3

    @maxim.x, 04.11.2013 - 23:17

    portove xboxa? Jesi ti što pio prije nego što si došao na ovaj portal? Nisi mi uopće odgovorio ni na jedno pitanje niti si pokrijepio svoje argumente činjenicama. Tako da briši mami i reci da joj da te više ne pušta na internet.

  • apach

    @maxim.x, 05.11.2013 - 01:29

    + 100
    i tome svemu dodaj placanje xbox-live.

  • apach

    @maxim.x, 05.11.2013 - 01:52

    Marac Marko : citiram…Opet ce se kociti PC gaming!
    Zar to nisu rijeci nekog fanboya, i sta si mislio pod tom recenicom uopste….ja bi mogao zakljuciti da recimo prizeljkujes da gaming u konzolaskom smislu izumre da bi mogao kao PC gaming isplivati na povrsinu….mislim ne razumijem sto je pisac htjeo da kaze. I ne znam zasto mnogi konstantno prizeljkuju smrt jedne ili druge platforme kad su sve skupa usko povezane i smrt bilo koje bi itekako uticalo i na onu drugu…u negativnom smislu naravno.

  • Jaime Lannister

    @maxim.x, 05.11.2013 - 11:58

    Imas pravo kada kazes da ce te netko popljuvati , pa naravno da hoce kada dolazis na vijesti od ps4 i onda pljujes po njemu , ako nemas nista pametno napisat osim sta serendas po samoj konzoli , ljudima koji ce ju kupit i sto velicas PC onda nemoj nista ni pisat , a da PC bude i 10x jaci od konzola ne bih ga uzeo , ps4 je jeftiniji i ne smeta mi sto je slabija grafika jer mi nije ni bitno ukoliko je igra dobra , igre kupujem original zato sto volim skupljat kutije i original CD-ove i sam gust je pogledat na 90 igri od ps3 kako ti stoje na ormaru poslagane po redu (nebitno , moze bit i xbox 360 igra) , a o varanju na PC igrama necu ni pricat

  • Vin Diesel

    @limbo98, 04.11.2013 - 17:31

    Pa treba sve pare da das na igre jel ? O.o Bolje daj roditeljima nesto…

  • kaisersephirot

    @limbo98, 04.11.2013 - 17:34

    Uzmi godinu dana PS+ za 400-tinjak kuna i igraj svaki mjesec novu igru 😉 Inače gg croatianfighter4, ja sam išao saditi borove, konobario i sl. dok nisam zaradio za PS4 🙂

  • CroatianFighter4

    @limbo98, 04.11.2013 - 17:58

    I onda govore da je nemoguce:D uzet cu plus od godinu dana i bf4,i jos po zimi neku avanturu

  • HCL_user1000

    @limbo98, 04.11.2013 - 19:39

    Oprosti ali dali ti placas struju, hranu, vodu, stanarinu i druge pizdarije… to sto neko npr. ima 3000 kuna mjesecno placu od svega sto mu je potrebno za zivot moze mu ostat 100 kuna mjesecno… ali tih 100 kuna je nemoguce sacuvat, jer iduci mjesec ces biti nes kraci s novcem pa ce ti trebat te pare. Oprosti ali lako je nama djeci, sta se mi moramo brinuto dobijemo 20 – 30 kuna tamo vamo i u mjesecu imamo 100 kuna koje netreba trosit iducih 3 mjeseca… Mislim ono.

  • drazensi

    @limbo98, 04.11.2013 - 19:48

    da, najbolje da godinu dana stedim samo za igre, znate neki od nas bi htjeli imati i drustveni zivot i imati i nesto drugo u zivotu osim igara koje u danasnje vrijeme prijedes za par sati i mozes baciti jer nemaju nikakv replay value..
    jednog witchera nikad nebi piratizirao jer kao prvo oni koji ga rade imaju respektabilan odnos prema igracima i igru igras 100 godina i nikad ne dosadi, nebi eto ni Dragon Age mada EA ima svoje masne prste u tome, ali igra je isto tako prilicno dobra, pogotovo prvi dio, mada meni je i drugi bio dobar i vrijedan para, dok npr. Call of Duty ili BF4 nikad nebi kupio, prvo sto iste igre izdaju vec godinama s minornim izmjenama sto sp koji je ionako zanemariv kod takvih igara, sto mp-a kojeg se i na pirateriji da zaigrati i isprobati i onda kad shvatis da je COD ili BF koji su izasli prije nekoliko godina puno bolji od ovog novog olaksanje na dusi je nemjerljivo od zadovoljstva sto nisam kupovao te pokusaje igre..

  • kaisersephirot

    @limbo98, 04.11.2013 - 19:49

    Zato si uzmeš PS+, to ti je manje od 40 kuna mjesečno, valjda toliko možeš izdvojiti ako si već skupio novac za PS4? I onda fino svaki mjesec dobiješ jednu novu AA igru i jednu indie/download only. Ako već nemaš 40-tak kuna mjesečno, nez odakle ti onda uopće toliki novci za konzolu

  • CroatianFighter4

    @limbo98, 04.11.2013 - 19:58

    Da,za drustveni zivot treba par tisuca kuna,ides van u petak i sub to ti je recimo 40kn,neznam kakav tvij drustveni ziivot ako nemozes neki novac sa strane stavit

  • CroatianFighter4

    @limbo98, 04.11.2013 - 20:01

    I onda se moze,nemoze se jedino ako nemas placu,svako moze ustedit 200-300kn

  • apach

    @limbo98, 04.11.2013 - 20:16

    A dali ce taj mijesec ili uopste izaci igra koja tebe licno zanima na PS+..ima onih koji ne igraju sve sto im dodje u ruke, ja licno 70% igara ne igram, ne zanimaju me niti zanrovski niti po bilo cemu, pogotov me ne zanimaju indie igre…nekad jesu vise ne.
    Ne kazem da PS+ nije super, naprotiv, ali govoriti da zbog njega ne treba smanjivati cijene igara i da su same cijene u danasnje vrijeme ok zbog toga je bezveze, nece PS+ sigurno izdati neki vrhunski-popularan naslov tek tako lako i brzo da je skidas besplatno, vecina stvari sto se ponudi su vec izlizani-istroseni naslovi koje vise nitko i ne kupuje, o indie naslovima necu nista reci jer ih ne pratim mnogo. Da bi bio u formi ili trendu moras dati kes-novac niko ti nece pokloniti nista danas sigurno, a te novce nije lako zaraditi a jos ih je teze sacuvati.
    I nemojte se pojedini praviti gospoda i bestteleri i glumiti da vam igre nisu skupe i da olako dajete novce za iste, cilj svakog pametnog-osvjestenog potrosaca je da se cijene snize i prilagode nekoj normali a ne da brani onog ko mu muze novce iz novcanika..samim tim daju im povoda da budu jos arogatniji i bezobrazniji a to nije nikome u interesu, niti onim sto imaju novce a pogotovo onim koji ih nemaju..j licno spadam u neku sredinu i u interesu mi je da dajem manje novca za ono sto volim i sto me zanima..svako drugo razmisljanje je…ma bolje da ne kazem 🙂

  • kaisersephirot

    @limbo98, 04.11.2013 - 20:29

    A nez, zar moram sad zbilja ovdje objašnjavati industriju videoigara? Zar zbilja moram ukazivati na troškove proizvodnje, licenci, glumaca, marketinga zbog kojih su cijene današnjih igara onakve kakve jesu? Normalno da i sam volim zaigrati najnovije naslove po ultra jeftinoj cijeni, no isto tako želim imati i novi mercedes ispred kuće sa bazenom, pa ipak ne plačem na cijenu novog Mercedesa. Kod nas su mali standardi – razumijem. Nema se 500 kuna za igru – razumijem. Ali biti birač u situacijama kada ti se nešto doslovno daje besplatno je zbilja malo nezahvalno. Ako nemaš novca za novu igru – strpi se i pričekaj dok cijena igre dođe do tebi prihvatljive razine i onda je kupi. Ponavljam, imam brdo naslova na Steamu kojeg ni jednog nisam platio preko 10 €.

  • RedEy3

    @limbo98, 04.11.2013 - 22:15

    Nebi se slozio da su na ps+ izlizani naslovi, naslovi poput uncharted 3, kingdoms of amalur, far cry 3, dragons domga: dark arisen, most wanted (novi) su poprilicno dobri i koliko-toliko novi.Neke ja nisam kupovao pa mi je doslo ko budali samar da ih sada zaigram kad sam u nekoj apstinenciji igara (preferiram RPG). Inače zarađujem tri prosječne hrvatske plaće pa mi je glupo nešto pisati u piratima, nekoć sam i ja bio pirat jer nisam imao novaca pa vas razumijem. Ne slažem se da je to krađa jer vi ne kradete jer ste pohlepni, imate novaca, a nedate. Već jer nemate. A ukrali ili ne kada nemate je njima svejedno s obzirom da ako i ne ukradete kupiti ju nećete s obzirom da nemate mogućnosti. Pat pozicija. Što se tiče mene, već duže vrijeme kupujem sve igre orginal pa makar bile i loše, to je moja pogreška, a ne od developera. A od većine igara čekam review tako da se teško zaje*ati.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?