HCL.HR

Visceral Games navodno nije znao što želi postići svojom Star Wars igrom

Zoran Žalac 28.10.2017.   •   14 komentara


Prema izvješću portala Kotaku, razvoj Star Wars igre u rukama tvoraca Dead Spacea bio je problematičniji nego što se mislilo.

star-wars-visceral

Prije samo nekoliko godina situacija je djelovala idilično. Tvorci Dead Space igara u suradnji sa scenaristicom Uncharted trilogije trebali su nam dostaviti Star Wars akcijsku avanturu kakvu nismo vidjeli još od Jedi Academyja (Force Unleashed baš i ne računamo jer to nisu bile naročito dobre igre). Međutim, EA je raspustio studio Visceral Games te će kroz naredno razdoblje redizajnirati njihov projekt u nešto sasvim treće. Electronic Arts je pritom ispao negativac u čitavoj toj priči, no jesu li stvari ipak toliko jednostavne?

Prema izvješću koje donosi portal Kotaku, rasplet situacije nije ni mogao biti drugačiji. Svjedočanstva bivših zaposlenika otkrivaju kako je razvoj igre išao presporo i da su ga obilježile neodlučnost, nervoza i ravnodušnost. Očekivanja izdavača bila su velika, a prepreka je bilo mnogo. Frostbite pokretač nikako nije odgovarao dizajnu igre, a scenaristica Amy Henning koja je prebjegla iz Naughty Doga nije se uspjela snaći u novom okruženju bez potpore kakvu je imala u prijašnjem timu.

Projektu nije pomoglo ni to što je svaki detalj morao biti potvrđen od strane Disneyja koji ima vlasništvo nad Star Warsom. Iako su zaposlenici studija nekoliko puta izražavali zadovoljstvo što rade na igri Star Wars franšize, to je je navodno sve bilo pretvaranje. Kako kaže jedan od bivših zaposlenika Viscerala:

Ljudi misle da je super raditi na Star Wars igrama, a zapravo je skroz suprotno.

Pored svega toga, planovi za projekt mijenjali su se tijekom godina. Na igri je isprva trebao raditi i studio EA Motive, no oni su naknadno angažirani za singleplayer kampanju Star Wars Battlefronta II. Zatim je Visceralu u pomoć došao EA Vancouver, no to je dovelo do prepiranja oko toga tko je zadužen za koji dio igre.

U konačnici, sve se može svesti na jedan zaključak. Bivši zaposlenik Viscerala kaže kako je Amy Hennig odradila brojne prezentacije priče svog Star Wars projekta čelnicima Electronic Artsa, da bi je na kraju dočekalo jedno pitanje:

FIFA Ultimate Team zaradi milijardu dolara godišnje. Gdje je vaša verzija toga?

Komentari (14)

  • sedf

    28.10.2017 - 16:23

    Cista laz

    • Czar

      @sedf, 28.10.2017 - 16:53

      Nebih rekao, posebno radi ovog zadnjeg pitanja, a odgovor na njega koji je trebala dati bi bio ovako nekako: “…u SW fanovima koji će kupiti i drek upakiran u SW papir.”

  • l)oolvl

    28.10.2017 - 16:45

    EA smradovi prokleti

  • GAMEmaher

    28.10.2017 - 16:47

    Izgleda je stvarno lakše igrat igre neg ih stvarat 🙂

    • berac_malina39

      @GAMEmaher, 29.10.2017 - 16:52

      Itekako, nemas ni pojma, mada radim igre kao hobi te cak ni ne publisham nista, nije to “sam tak”

  • Serpico

    28.10.2017 - 19:01

    Prvo su im dokrajčili i ukinuli ono što su voleli i naterali ih da prave FPS koji niko iz Viscerala nije hteo, bacivši zaposlenike u depresiju i nezadovoljstvo. Potom ih desetkovali. Onda im nametnuli težak endžin oko kog je trebalo puno posla da se prilagodi akcionoj avanturi iz trećeg lica, pa im uvalili režiserku koja nije umela s njima niti oni s njom. Nametnuli im nenormalni pritisak da igra mora da ima 90+ Metacritic ocenu i bude bolja od Naughty Dogove franšize a ne davši im pritom ni dovoljno ljudstva ni novca. A kad su im i dali pomoć posle su im tu istu vrlo brzo oduzimali i tako pravili još veću štetu.

    • sedf

      @Serpico, 28.10.2017 - 22:00

      Istina,EA je sve ubio.

  • nikolapro55

    28.10.2017 - 20:12

    Nista oni nisu radili na igri, protraćili i pare i vreme od EA. Da je igra bila dobra ne bi je otkazali . Najbolji primer za to je Way Out singleplayer igra

    • funky0308

      @nikolapro55, 30.10.2017 - 07:27

      Pricekajmo Way Out pa onda komentirajmo. Nekako se bojim vise ista za bilo koju igru reci. Sto god mi se svidjelo ili su otkazali ili promjenili ili eto ipak to bas nije single player kako je trebalo biti. Na svu srecu ima se sto igrati ali bez obzira na to, bas mi je zao sto su EA i Disney okupirali sve oko SWa. Siguran sam da bi Naughty Dog, mozda cak i Ubisoft (ako bi se potrudili kao na Originsu) donijeli puno bolje iskustvo price i SP kampanje. Mozda bi bilo sve lakse kada bi se EA i Activision nekako izgurali iz ovog naseg gejming svijeta i njihove pare rasporedile drugima koji znaju sto hoce i sto trebaju napraviti. Mozda nasa Vlada moze pomoci sa nekim Lex EAom 😛

  • [CRO]Revan

    28.10.2017 - 21:10

    Ova vijest je još gora, prvotno po svaki budući SW projekt, još k tome dva megamoneyfactory diva trgaju ljudima živce. Jadni developeri, mislim da Amy nije imala prava reći što bi ona zapravo htjela napraviti u svom tom metežu.

    • funky0308

      @[CRO]Revan, 30.10.2017 - 07:33

      Jadna zena ostala iznenadjena. Navikla je raditi u potpubo drugacijem okruzenju. Uopce ne sumnjam da su je stvarno nesto tako i pitali. Nadam se da nije istina da FUT donosi tolike pare. Ako je istina, onda smo stvarno kreteni. Sta mi placamo, majko mila. Scenaristi Naught Doga su ocigledno odlicni za takve price i prava je steta da se pogube u ovakvim “smece” studijima. (Nisu oni smece radi sebe, drugi su ih dotle doveli ali nama dodje na isto). Stvarno bi volio da se gejming vrati vise na single player price i igre. Nemam nista protiv onlinea ali tamo gdje mu je mjesto. Ne treba nam online bas u svakoj igri. Bas me zanima kakav ce RDR biti, sta ce se napraviti sa TLOU, sa Way outom i s onom igrom (ne mogu se sjetiti kako se zove) gdje onaj lik na motoru puca po hordama zombija. Stvarno sam se veselio tim igrama.

  • moordrak

    28.10.2017 - 22:36

    Riga mi se više na sam spomen StarWarsa. Nisam gledao ni jedan film iz Disnyeve produkcije i ne mislim, a ne plačem bome ni za igrama. Treba vratiti onu milijardicu koju su ispljunuli barba Đorđu… Za ovu gospođu koja se spominje u članku, mogu samo reći jednu jednu riječ: kokoš. Što je očekivala? Razumijevanje? Od tvrtke koja guta ljude i želi samo profit? Da je bila imalo pametna, trebala je pobjeći glavom bez obzira od ovog projekta i vratiti se tamo od kuda je došla.

  • Adam Jensen

    28.10.2017 - 23:07

    Oprostite na vulgarnosti ali je*o im Fifa Ultimate team mater.

    • funky0308

      @Adam Jensen, 30.10.2017 - 07:38

      Nije to lega vulgarnost, to je tuzna istina. Pazi ti koji smo “mi” kreteni. Milijarda dolara godisnje (i vjerujem im da je broj stvarno tu negdje). Pa kojim smjerom i ocekivati da industrija ide kada sami guramo industriju u smjer u kojem ne zelimo da ide.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?