HCL.HR

Vlasnici GTA igara razljutili preko 50 tisuća igrača, GTA 5 popljuvan na Steamu

Zoran Žalac 19.06.2017.   •   77 komentara


Take-Two Interactive očito je pogodio živac PC zajednice kada je modificiranje Grand Theft Auta 5 proglasio ilegalnim. U svega nekoliko dana, GTA 5 je postao najlošije ocijenjena igra na Steamu.

gta-5-jacht

Postoji jedno univerzalno pravilo ovog univerzuma, a ono glasi: osinjak se nikada ne uklanja rušenjem. Za to pravilo nisu čuli ljudi izdavačke kuće Take-Two Interactive jer su ovih dana izazvali roj PC igrača u svojoj “košnici”. Povod je bila prijetnja sudskim postupkom tvorcima najpopularnijeg alata za modificiranje GTA 4 i GTA 5 igara, nakon čega su se tvorci OpenIV-a odlučili povući i prekinuti distribuciju tog alata.

Take-Two inače nije stao samo na tome – naredili su da se uklone još dva popularna moda za GTA 5. Riječ je o modovima Force Hax i Menyoo koji su između ostaloga omogućavali varanje u GTA Online komponenti. Zanimljivo je da su se tvorci oba moda nakon ovoga obvezali da će svu ostvarenu zaradu donirati u dobrotvorne svrhe.

Zajednica igrača na PC-u nije dobro prihvatila ove poteze Take-Twoa pa su se odlučili osvetiti izdavaču GTA 5 tako što su na Steamu srušili prosječnu ocjenu igre. U svega nekoliko dana GTA 5 je tako dobio preko 40 tisuća negativnih “recenzija” te je s nadmoćno pozitivne ocjene pao na niske grane.

Nešto konstruktivniji pothvat ostvaren je peticijom za spašavanje OpenIV alata. Peticiju je potpisalo preko 50 tisuća ljudi, pod obrazloženjem kako modifikacije rađene uz OpenIV nikada nisu štetile GTA Online.

Rockstar, kao tvorac igre, misli drugačije. Iako su kažu da Take-Two nije htio zabraniti singleplayer modove, vjeruju kako OpenIV omogućuje razvoj štetnih modifikacija za GTA Online.

Označeno sa: , ,

Komentari (77)

  • hdnxc

    19.06.2017 - 15:30

    Koliko im je trebalo da napokon stanu protiv hackera? Dvije godine. Jako jadno, Take Two je samo to napravio da nađe “ispriku” za gašenje SP modova jer žele PC igrače natjerati da igraju samo MP i kupuju njihove skupocjene shark cardse. Open IV nikako ne šteti MP jer taj alat blokira pristup Online-u ako imaš instalirane modove . Ovaj predsjednik T2 je čisto smeće, tom tipu pare puno važnije nego kvaliteta igre i smatra nas da smo im “drva za pilit”.

    • Nino H.

      @hdnxc, 19.06.2017 - 17:15

      Nisam baš razumio što si sve tu napisao, ali vidim da se kužiš u to. Evo LIKE 😀

    • hdnxc

      @Nino H., 19.06.2017 - 17:18

      TL;DR: Take Two je izgasio SP modove, zato što žele PC igrače da igraju samo Online.

    • trulex

      @hdnxc, 19.06.2017 - 20:59

      Al meni je veća budalaština ocjenivat samo jedan djelić igre sa negativnom ocjenom, a igra je tako dobra i da joj pola oduzmu materijala bi bila vrh. Stvarno sto kaze Zoran steam reviewsi su čista glupost, a sad sam ga u potpunosti razumio kad mi je to rekao.

    • hdnxc

      @trulex, 19.06.2017 - 21:56

      Kakva ti je to logika da vrhunska kvaliteta igre opravdava ovaj nered šta izdavači rade?! To je kao da kažeš da Bethseda ima pravo staviti paid modove jer Skyrim je vrhunska igra. Rockstar je podržavao modove godinama i objavljivao njihove uratke, a sad moraju probost vjernim fanovima u leđa jer je Take 2 tako naredio. A naravno da je to bilo od EA ili Ubisoft svi biste se pobunili protiv njih.

    • Igor Belan

      @hdnxc, 20.06.2017 - 11:02

      Pa logika mu je na mjestu. Blesavo je davati suludo niske ocjene za cijelu igru, ako ti se ne sviđa samo jedan djelić igre. Na taj način samo uništavaš korisničke ocjene kao koncept na Steamu, jer postaju nebitne jer ne predstavljaju realno mišljenje mase o toj igri. Dobro, za GTA 5 svi već znaju i ovo mu ne šteti nikako, ali takvo ponašanje od ljudi, da uništavaju ocjene i samim time sustav ocjena, zbog odluka izdavača koje se njima ne sviđaju, umjesto zbog objektivne kvalitete igre… je malo lejm. Puno lejm zapravo. Skoro kao pisati riječ “lejm” 🙂

    • hdnxc

      @Igor Belan, 20.06.2017 - 11:41

      Nisam očekivao da će mi sam Igor Belan odgovorit. Negative ocjene na Steam-u su postale kao alat prosvjeda protiv prljavih poteza developera. Sjećaš li se kad je Bethseda pokušao unijeti paid modeve u Skyrim-u ili ono kad je u Payday 2 Overkill implentirao mikrotransakcije? U oba dva slučaja igre su bile bombardirane negativnim ocjenama na Steam-u i to je uspjelo developere natjerati da isprave te greške.

    • Igor Belan

      @hdnxc, 20.06.2017 - 12:47

      Ma stalno ti ja tu pričam s ekipom stari, ništa čudno 🙂 I da – istina je to što govoriš, ocjene na Steamu ponekad au upravo to – alat za prosvjede. Ali iz perspektive nekoga tko se bavi ocjenama i sustavima ocjenjivanja, ne volim vidjet da se takvi sustavi zloupotrebljavaju za neke druge svrhe. Nek dignu peticiju protiv nekog poteza izdavača koji im se ne sviđa (što i jesu) ili bilo što drugo, al nek ne uništavaju sustav ocjenjivanja onima koji su samo došli na store page nekog proizvoda vidjeti što korisnici misle o toj igri općenito.

    • funky0308

      @Igor Belan, 20.06.2017 - 15:52

      Zasto uopce mozes promjeniti ocjenu koju si vec dao? Svasta… Steam bi trebao gledati vrijeme provedeno u igri i jednostavno ne dati da se nakon 20, 50 ili 500 sati igre ocjena mjenja. Mozes je obrisati ali promjeniti ne mozes. Napravili bi dvije stvari, prisilili ljude da nesto prvo odigraju pa onda ocjenjuju, a drugo, sustav ocjenjivanja bi bio posteniji i ovakve gluparije se ne bi dogadjale. Smijesno, imas 350h u igri, a ocjenis je sa “2”…

    • JADRO

      @funky0308, 20.06.2017 - 19:36

      To sam vidio na Steam-u više puta na mnogo igrica. Piše igrali po par tisuća sati, a oni stave negativan dojam i kažu ih je novi update razočarao.

    • trulex

      @Igor Belan, 20.06.2017 - 18:53

      Pa pogledaj molim te još i ovo šta rade korisnici sa ocjenama: http://i.imgur.com/ULZdMi0.jpg

  • YeYa

    19.06.2017 - 15:48

    Potpisala sam i ja 😉

    • Darcoolio

      @YeYa, 19.06.2017 - 16:53

      Žene…
      😀

  • blacklist0907

    19.06.2017 - 15:49

    Ko mala djeca su se nafurili

  • marko1106

    19.06.2017 - 16:10

    Njihovo pravo…a ta ocjena nista ne znaci kad znaju da su jedni od rjetki koji izbacuju ZAVRSENU igru u zadnje vrijeme…a sve igre imaju problema sa hackerima…pomirite se sa tim…to je online svijet…

    • baDarmageddoN

      @marko1106, 19.06.2017 - 16:31

      Završenu…na koji način?

    • Darcoolio

      @baDarmageddoN, 19.06.2017 - 16:52

      Taman sam hteo da pitam isto.
      Valjda hoće da kaže da nema bagova, što nije istina.

    • blacklist0907

      @baDarmageddoN, 19.06.2017 - 21:53

      Na način da nije izasla kao poluproizvod i ispolirana 100 puta bolje nego većina igara danas:)

    • baDarmageddoN

      @blacklist0907, 19.06.2017 - 23:18

      Čak je i na PCu bila miljama od 100% ispoliranosti i to par godina nakon prvog izlaska a kamoli na x360. Ne znam za ps3. Na ps4 još i sada nije ispolirana. Samo jedna stvar je bila dobra odmah a to je za razliku od IV bila optimizacija za PC. Neću ulaziti u 101 bug ili početni pad frejma ili neke druge tehničke stvari ali nas dvoje očito imamo različite pojmove ispoliranosti. Po mojem skromnom mišljenju, makar je GTaa V daleko bolja igra i ima više sadržaja (i tu je najveći dio problema) prvi WatchsDogs je imao puno manje tehničkih problema. Barem na mojem računalu. E sad, da li je to puka slučajnost ili lažem ili sam u pravu- nije niti bitno. I dalje po mojem sudu to nije ispolirana igra u SP dijelu. U MP komponenti ne može biti jer ima previše toga da bude ispolirana. Kao prvo, čak je i Destiny napravio bolje Raidove koji su ekvivalenti pljačkama na način da nije veliki problem ako ti jedan od 4 igrača koji rješavaju misiju ode ili jer mu se više ne da ili zbog neta, nebitno ali ode i imaš MISSION FAIL. I ko da ništa nije bilo. Sav trud je jako slabo nagrađen. Destiny ti pruža šansu da probaš sam luđački riješiti raid i ne uspiješ. No barem imaš neku nagradu. Ja eto nikada nisam na GTA V završio sve misije jer je nemoguće dogovoriti se na HCLu gdje znam da ima likova sa kojima vrijedi igrati a ovi slučajni prolaznici su baš to- prolazni. Traže da im daš čim više love za heist pa onda ne uspiju riješiti najjednostavnije stvari. I to je problem igre. Da mi da oociju kickanja pa zamjene igrača za nekoga tko je voljan već bi bilo daleko bolje. Tako da NE. GTA V nije ispolirana igra niti tehnički niti ima potpuno dobro online iskustvo.

    • marko1106

      @baDarmageddoN, 20.06.2017 - 00:45

      sve sporedne stvari sto si prije imao u prijasnjim single player gta su sada stavili u online…i zbog toga je single jos bolji isprican kao prica….ono sto je ovdje problem je Pirate Bay…a ovi sto kukaju kako je tesko zaraditi online su samo razmazeni…ako ste se zasitili neke igre nemojte ju osudjivati….i sve igre imaju bug-ove…pogotovo igre takvog otvorenog svijeta….nikad nece te naci igru bez bug.ova…savrseni Witcher ima bug-ova…ako ce te igru be bug-ov igrajte call of duty koji je cijeli scriptiran….i vecina losih stvari je do communitiy-a sto nisu developeri krivi

    • baDarmageddoN

      @marko1106, 20.06.2017 - 01:21

      Pa SAMP je klasa iznad većeg dijela MP konponente 5ice. Možda nije?

    • pleto

      @baDarmageddoN, 20.06.2017 - 08:21

      LOL, krasno objašnjenje za neispoliranost… “ja ne mogu ovo”, “ovaj nece ono”, “trebali su ono”, igra je neispolirana…. haha bravo kralju

    • baDarmageddoN

      @pleto, 20.06.2017 - 12:45

      Šta da ti kažem? Očito vidiš samo što ti odgovara 😀 Malo sam proširio odgovor, nije da nisam napisao pila stranice o bugovima o padu frejma i nekim tehničkim stvarima. Zanimljivo je čotati kada čovjek nema što pametno reći

    • hdnxc

      @marko1106, 19.06.2017 - 16:46

      Online je uništio GTA V, sam SP nije dobio ni trunke dodatnog sadržaja niti DLC dok MP svaki dan ima nova skupocjena vozila. “Ali je DLC u MP be-besplatan” no shit, to je kao da kažeš istu za F2P mobilne igre da je sadržaj besplatan a u stvarnosti moraš grindat ili platit pravim parama. Znam da Rockstar može napraviti legendere SP igre ali MP im nije mjesto za to, jako se bojim da će u RDR2 MP biti glavni fokus igre nad SP-om.

    • Dizzdy

      @hdnxc, 19.06.2017 - 23:49

      Ako se nevaram sve do heistova su auti i oruzja bila dostupna u sp al nakon nista….. pohlepna djubrad t2

    • funky0308

      @hdnxc, 20.06.2017 - 16:14

      Vec se sada baca naglasak na online komponentu RDRa iako o igri ne znamo nista. U pravu si, bas taj odaziv gejmera za MP je i doveo do toga da RockStar jednostavno ne mora raditi na DLCu u SPu. Necu pricati o online dijelu GTA V jer ga ne poznam niti igram, jednistavno me to ne privlaci ali sigurno je, barem jefan od razloga, bas ta pomama na GTA V online

  • joxii134

    19.06.2017 - 16:15

    znaci sad su svaku granicu prevrsili sljedece ce da bude da moramo da kupujemo kartice ko na ps 4 i ps3 za online

  • tomica0310

    19.06.2017 - 16:35

    trebali su odmah zabraniti te alate…oni uloze godine razvoja u igru i naprave ju onakvom kako zele da izgleda pa se nađe grupa ljudi koji zele od toga radit lakrdije…neki modovi izgledaju dobro ali time zapravo samo stete rockstaru jer smanjuju “odusevljenje” koje ce izazvati sljedeci gta jer neki modovi graficki doista unaprijede igru, pa ostave puno manje prostora za napredak samo izdavacu…a s druge strane neki modovi prave sprdnju od igre i narusavaju ugled rockstaru…jer ce netko na temelju nekog moda zakljuciti kako je mozda igra zapravo losa…u svakom slucaju tko god se zeli “igrati izdavača” moze osnovati tvrtku i napravit svoju igru…

    ovime se zapravo vidi koliko PC zajednica cijeni rockstar, i misljenja sam da nebi ni trebali dobivati njihove igre kad su poput razmazene djece kad im se zabrani njihovo glupiranje….pa u inat idu popljuvati cinjenicno najbolju igru ikad napravljenu

    • hdnxc

      @tomica0310, 19.06.2017 - 17:05

      Haha ti ozbiljno misliš da su PC igrači nezahvalni? Ljudi su ljuti zato što Rockstarov izdavač Take-2 koji je bio neutralan prema modovima već gotovo 10 godina odjendanput odlučio to zabranit. Zašto su to napravili? U online ne možeš isprobat vozila prije kupovanja pa ljudi spawnaju to s modovima u SP-u da odluče je li to vrijedi kupovat, što naravno narušava prodaju shark cardsa. Zasigurno si ti jedan od tipova koji igra samo Online i kupuje shark cardse. BTW možeš se slobodno pozdravit s SP-om u GTA 6 jer će MP će biti glavni fokus igre.

    • pleto

      @hdnxc, 21.06.2017 - 08:55

      Ako ti možeeš zaljučit da je on onaj koji kupuje shark cardse onda ja mogu isto tako zaključit da si ti onaj koji vara… i ne lupetaj molim te za SP, uvijek ce biti SP u GTA, a ako ne bude neću ju sigurno kupit i to je to…necu sigurno plakat tu, ima i drugih igara

    • hdnxc

      @pleto, 21.06.2017 - 11:01

      Dok je SP u V imao trenutke, moj glavni problem što je priča bila slabija od prijašnjih GTA igara, imala manji broj misija(misija u kojoj kupuješ samo maske itko se sjeća?) i vrlo slab završetak,pogotovo kad završiš priču nemaš tu ništa raditi. GTA IV je imao tako slične probleme no to su propravili s legendarnim expanzijama The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony koje i do dan danas volim. I naravno ljudi su očekivali za SP DLC jer Rockstar krajem 2013 je najavio da će nastaviti SP pod citatima:

      http://www.rockstargames.com/newswire/article/51955/GTA-Online-Update-Free-Deathmatch-Race-Creators-this

      “GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor’s action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.”

      No nažalost budući da djeca i lijenčine kupovali stalno kupovali ove shark cardse, Rockstar je zaradio 500 miljuna dolara na Online. Taj Online uspjeh je promijenilo direkciju tako da se Rockstar odlučio fokusirat samo na Online i ostavili SP u pustoš. Kad ih se pitalo što je SP-om ovo su odgovorili:

      http://www.ign.com/articles/2015/09/10/how-gta-online-has-changed-rockstar-north
      “Right now our focus is on GTA Online which has exceeded our expectations,We currently have all key members of the team that launched Grand Theft Auto 5 focused on supporting GTA Online in every capacity.”

      Ta vijest je jako zabrinula SP fanove jer misle da SP u idućoj Rockstaroj igri će biti razočaravajuć ili u najgorem slučaju neće postojati. I to nimalo ne pomaže što su najavili da RDR2 će imat svoj Online.

      Evo cijeli artikl ako te zanima o tome što pričam:
      http://www.gamesradar.com/hey-whatever-happened-to-grand-theft-auto-5s-single-player-dlc/

    • pleto

      @hdnxc, 21.06.2017 - 11:44

      Djelomično se slažem s tobom al neću zato otić na steam i spuštat mu ocjenu ili nešto slično. Ako mi se GTA6 ne bude sviđao (loš SP), neću ga kupit i ko ih hebe, to im je najveca kazna… kupit cu watch dogs 3 hahaha

    • GTA222

      @tomica0310, 19.06.2017 - 19:33

      Si ti razmislio prije objave komentara? Eno bilo koja Bethsedina igra je dobar primjer šta PC zajednica znaći za neku igru.

    • funky0308

      @tomica0310, 20.06.2017 - 16:16

      Bas kontam kako si pametan komentar napisao i dodjem do pola komentara i vidim da dalje lupetas bezveze. Ako PC zajednica ista radi, onda radi na unapredjenju igre kroz modove i produljuje vijek trajanja samoj igri. Ne cijenibse RockStar jer se ulazu stotine i stotine sati da bi se iz igre izvuklo nesto vise?? Woow..

  • almoustevil665

    19.06.2017 - 17:03

    Sad pljuju a kad izađe sledeći GTA samo za konzole onda će da pišu peticije i mole da izađe za PC.

    • Dukindra

      @almoustevil665, 19.06.2017 - 17:11

      Hahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahah

    • Nino H.

      @almoustevil665, 19.06.2017 - 17:16

      SO TRUE !!! xD

    • Dukindra

      @Nino H., 19.06.2017 - 17:44

      Ne.

    • matyX6

      @almoustevil665, 19.06.2017 - 19:33

      S obzirom da Take Two jako puno zarađuje na PC platformi, ne samo da će sljedeći GTA izać za PC, nego će to biti slućaj i sa Red Dead Redemption 2. Samo sam realan.

    • trulex

      @almoustevil665, 19.06.2017 - 21:00

      e bravo svaka čast.

    • Tony Ghost 1811

      @almoustevil665, 20.06.2017 - 09:24

      Potpuno si u pravu. Sto se mene tice ja bi bio najsretniji da gta 6 ne izadje uopce. Dosta mi je te djecice koja svrsava na gta i forsiranja mp i mikrotransakcija. Po meni su poceli gubit na kvaliteti. San adreas je za 5 bio nesto nedostizno.

    • baDarmageddoN

      @Tony Ghost 1811, 20.06.2017 - 12:48

      Da ali rijetki to shvaćaju

    • funky0308

      @Tony Ghost 1811, 20.06.2017 - 16:20

      O cemu pricate vi? Kakva jbna djecica? Nas nekoliko igra i GTA i RDR i kontam da bi nam ti mogao biti sincic, a ne mi djecica za tebe. Prestanite igre dijeliti na igre za djecicu i igre za odrasle . Virtual sex with Jenna je igra za odrasle… dajte ljudi nemojte to raditi. Svatko igra ono sto voli, a ako je nekome to Suorr Mario Kart, zasto je on automatski ovakav ili onakav? Ne stoje ti komentari…nikako

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 20.06.2017 - 16:26

      Ne znam koliko igraš GTA V online ali očekivano, pošto je to igra, većinom me igra spoji sa klincima koji nisu u mojem, ozbiljnijem modu nego su ili loši ili se zajebavaju.

    • Tony Ghost 1811

      @funky0308, 20.06.2017 - 17:03

      Napisao sam da mi je dosta djecice koja svrsava na gta. Ne da je gta igra za djecu iako mp to i jest.

  • cirezd

    19.06.2017 - 19:02

    PC peticija race

  • Dizzdy

    19.06.2017 - 23:47

    Modovi su bili jedini utjeha ljudima koji nemaju para na bacanje ili vremena igrat po 10 sati za j***ni autic. A sada ove pohlepne guzonje koji imaju i vise nego dovoljno para te sile da kupujes mikrotranskacije vise mi se gadi i rockstar i t2.

  • fpapac

    20.06.2017 - 08:22

    kasne samo koju godinu

  • pleto

    20.06.2017 - 08:26

    U potpunosti podržavam Take-Two

    • hdnxc

      @pleto, 20.06.2017 - 09:44

      A da je taj tvoj glupi komentar napisan na drugoj stranici, cijeli internet bi te raskomadao u komade.

    • pleto

      @hdnxc, 20.06.2017 - 13:46

      Zašto je moj komentar glu? Prije nego sam kupio GTA5, čitao sam malo i svi su kukali kako im je banan acc bez veze, hakeri ovo, hakeri ono, a sad kad TT to oce sprijecit svi se bunite i placete, kao razmažena djeca, ništa vam ne odgovara. Trebali su to odavno zabranit, modaj ti fino sp a ne mp.
      PS. Ne moze me internet raskomadat u komade ne pricaj gluposti 😛

  • hdnxc

    20.06.2017 - 10:10

    Ja ne mogu doslovno vjerovati da pola ljudi u komentarima naslijepo podržavaju ovaj prljavi potez od Take Two. Samo zato što igra dolazi od Rockstara, to ih dalje ne izvlači iz ovog nereda. Možda da malo googlali o tom bilo bi vam jasno, ali ste stvarno lijeni da to uradite pa nastavite tako štetiti još više gaming zajednici. A ovi koji se slažu sa sa mnom i/ili ne podržavaju Take Two dobro znaju šta se zapravo događa u zadnje vrijeme i svaka vam čast na tom, nemoj te dopustit tim pohlepnim gamadima da nas svrgnu.

  • Sentiel FH-016

    20.06.2017 - 10:24

    Napaljena djecurlija je poludila, treba vas dokrajciti majku vam ovisnicku, niste culi za nista drugo osim gta 5: Kace gta 5, daj gta 5, gdje je gta 5?? Mars, idioti umobolni, nemate vrtica ili parkova da se igrat vec imate preko 2000 sati na glupom gta 5, najgluplja igra postala nakon navale djecurlije koja nezaustavljivo raste!! Treba to sasjeci u korijenu! (Evo sad ce zabac doci pa ce pisati esej!)

    • funky0308

      @Sentiel FH-016, 20.06.2017 - 16:23

      Nece…reci ce ti samo da si neodgojen, nekulturan i gledas samo sebe. Zasto te boli da netko voli neku igru, to valjda samo ti znas. Uzivaj u svojoj anksioznosti i mrgudanju, ja ode igrati GTA V

    • Sentiel FH-016

      @funky0308, 20.06.2017 - 19:39

      Da, da, nervozan sam, pogotovo kad vas redovnjake na portalu vidim!

    • funky0308

      @Sentiel FH-016, 20.06.2017 - 21:31

      Nije mi jasno to konstantno prozivanje, najcesce bas od tebe. Izgleda ne shvacas da dio za komentiranje sluzi upravo tome – komentarima. Svakom iole normalnom mediju u interesu je imati redovnjake, kako ti to nazivas, jer ti redovnjaci provode vrijeme na portalu, podrzavaju portal na razne nacine i daju smisao portalu cineci neku kriticnu masu radi koje portal i postoji. Tako da mi bas i nije najjasnije sto zelis reci ali OK. Ocito to ne vidis ali komenrari ti nisu prijateljski, korektni niti kulturni. Ne svidja ti se igra? U redu, zasto bi nam se morala ista igra svidjati ali izvrijedjati ljude koji ne djele tvoje misljenje je u skladu sa ponasanjem dvanaestogodisnjaka…

    • Sentiel FH-016

      @funky0308, 21.06.2017 - 10:26

      Ma kakvo bolan prozivanje, o cemu ti pricas, pa ovdje ne moze neko reci svoje misljenje koje je ne bi vjerovao istina, a to je da previse djece igra taj gta online da se uopce mozes opustiti u samom gameplayu, da ti neko ne bi poceo pametovati i konstantno replayati kako nesto sto ja govorim nije ispravno, ne kuzim tvoj stil zivota!

    • pleto

      @Sentiel FH-016, 21.06.2017 - 11:52

      Ovolko bijesa, a igranje i zabava u pitanju, omg

    • funky0308

      @Sentiel FH-016, 20.06.2017 - 16:26

      BTW, ne kaze se “kace”, nego kada ce. Mani se nervoze i uzmi rjecnik u ruke.

    • Sentiel FH-016

      @funky0308, 20.06.2017 - 19:38

      Wow, nisam znao koliko si rječit! Htio sam napisati kako to djeca na youtubeu znaju napisati, kace umjesto kad ce! Idi ga igraj i nemaj drugog posla!

    • Igor Belan

      @Sentiel FH-016, 21.06.2017 - 10:46

      Čovječe, je sve OK? :/ Sad dobivaš ban zbog ovog totalno nepotrebnog izljeva agresije, ali nije permanentni ban – ističe za tjedan dana u nadi da ćeš do tada shvatit koliko je glupo pisat ovakve uvredljive komentare.

    • pleto

      @Igor Belan, 21.06.2017 - 11:54

      Nemoj mu dati ban, daj mu helex 😀

  • Tony Ghost 1811

    20.06.2017 - 12:39

    Brutalno ali i istinito. Nazalost takva je realnost. Gta je kao droga, ali kad pogledam i subliminarne poruke koje se konstantno nalaze u igri onda me ne zacudjuje ta ludnica koja se dogadja.

    • funky0308

      @Tony Ghost 1811, 22.06.2017 - 11:00

      Bas neki dan gledam neki video o marketingu i subliminarnim porukama, o skrivenim oglasima i sl. John Oliver (komicar) je u pitanju ali super pametno covjek prica. Times objavi tekst kojega normalan citatelj ne moze prepoznati kao marketing…npr, pricaju o internetu i vjesto unutar teksta zapakiraju reklamu za nekog od operatera. (Rade to i nasi mediji polako). Citatelji, gejmer ili bilo tko drugi jednostavno nema nacina da prepozna da se ne radi o savjetu nekog strucnjaka nego o glupoj reklametini. U igrama se vrte iste stvari. Bombardirani smo takvim, kako nazivaju native advertisingom sve je teze i teze raspoznati da li nam netko pomaze ili nam prodaje nesto.

    • Tony Ghost 1811

      @funky0308, 22.06.2017 - 12:44

      Da. Sve je istina. Ali ono najgore je da te poruke idu direktno u podsvijest. A mi podsvijesno radimo vecinu stvari. Tako da nas te poruke oblikuju, nas nacn razmisljanja, nasa djela. Ne pomazu oni nama, to je jedino sugurno. Lijepo zapakiraju u celofan, dozu smijeha a u pzadini ispiranje mozga. Ali ko ce to sve upratit…

  • KhorneFlake

    20.06.2017 - 14:22

    Aaaaa, šta kažu ljudiiii, AAAAAAA. Gledaj nezadovoljstva, tih negativnoh recenzija. Neću ni da čitam, već vidim da ovo znači da je igra smeće. SMEĆE! Mogu samo da zamislim kako lošu grafu ima, lošu priču, bagove, sve. Oooo, jadni oni koji su se ložili na ovo sr**e, Bože ne daj kupili…
    Trolanje u stranu, gledajući sa pozitivnog aspekta, ako ovo nekim čudom zaustavi hakere, ili makar bude početak efikasne borbe, odmah uskačem u igru.

    • pleto

      @KhorneFlake, 21.06.2017 - 07:35

      Ja mislim da moraju zabranit sve modove jer ako neke dopuste a neke ne, opet će ostavit mjesta za hakere. Ili sve dopustit ili ništa.
      Trebali su to odavno napraviti.

    • YeYa

      @pleto, 21.06.2017 - 08:16

      Uvijek će biti hakera, a to je za zabranu modova samo lijena isprika.

    • pleto

      @YeYa, 21.06.2017 - 09:17

      Moguće da si u pravu, zato cu malo sacekat da vidim da li je to stvarno “lijena isprika” pa ako je mozda onda i ja budem pljuvao po T2, al kako god okreneš njihovo je pravo zabranit modove, sigurno im nisu u interesu i točka. Stavi se samo na njihovo mjesto, oni rade igru da zarade, kao sto svi mi radimo da zaradimo za sebe a ne da drugi zarađuju na nama, znam da su modovi produžavali vijek igre i cinili ju svježom i zanimljivom al šta je tu je, valjda im po njihovoj procjeni više štete nego koriste

  • qubizRRR

    20.06.2017 - 18:08

    Eto novac ode u dobrotvorne svrhe, ljudi vise nece moc haxat ali nekom se ni to ne svidja

    • hdnxc

      @qubizRRR, 20.06.2017 - 19:21

      dobrotvorne svrhe == džeparoš Take Two-a

  • JADRO

    20.06.2017 - 19:42

    Meni nešto govori da nas tjera da koristimo DLC-ove , a ne modove koji su znatno bolji od DLC-ova.

    • pleto

      @JADRO, 21.06.2017 - 07:19

      To ti se čini, nitko te ne tjera da igraš DLC-ove, tjeraju te da igraš pošteno.

    • JADRO

      @pleto, 21.06.2017 - 10:09

      Ja sam zavšio cijelu igru bez modova , a igrao sam i DLC-ove. Ovo ti je moje mišljenje.

  • pleto

    21.06.2017 - 11:48

    Mislio sam općenito na ljude, ne baš striktno na tebe… sve 5

  • Player007

    21.06.2017 - 12:02

    I trebali su!Mada nista nisu uradili,opet ce neko da ih hakuje… 🙂

  • GhostMan

    12.07.2017 - 23:45

    Mnogi su to shavtili pogresno ali bas ni gta nije najbolje objasnio

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?