HCL.HR

Voditeljica razvoja facijalne animacije u Mass Effect Andromedi nije imala prethodnog radnog iskustva

Zoran Žalac prije 5 dana   •   87 komentara


Čini se kako je rasvijetljen misterij zašto lica likova u Mass Effect Andromedi izgledaju gore nego u igrama starim deset godina.

mass-effect-andromeda-lice

O facijalnim animacijama likova u Mass Effect Andromedi podigla se velika prašina koja zasigurno neće napraviti dobru reklamu samoj igri. Međutim, tema ne bi bila ni upola toliko interesantna da se ne radi o visokobudžetnom naslovu jednog od najtalentiranijih razvojnih studija u industriji videoigara. Pravo je pitanje kako su likovi u Andromedi mogli ispasti toliko neprirodno (da ne kažemo ružno), ako timu ovo nije prvi projekt na Frostbite engineu.

Čini se kako je odgovor možda stigao istraživanjem toga tko stoji iza animiranja facijalnih ekspresija. Naime, za taj posao bila je zadužena Kanađanka Allie Rose-Marie Leost kojoj je to bio prvi angažman u industriji videoigara. Iako je Leost ranije radila na projektima vezanim uz animaciju za televizijske emisije, nikada ranije nije radila u sklopu industrije videoigara.

Doduše, ostaje nejasno koliki je utjecaj na humorističnu facijalnu animaciju (za projekt takve veličine) Leost zapravo imala. Premda na službenom Twitter profilu navodi kako je voditeljica razvoja facijalne animacije za Andromedu, prema ostalim podacima zaposlila se u Electronic Artsu tek početkom 2016. godine. Andromeda je tada već bila u odmakloj fazi razvoja pa baš i nije izgledno da je čitav posao animiranja lica odrađen u manje od godinu dana. No, s obzirom koliko sve to skupa čudno izgleda, barem na ljudskim likovima, sve je moguće.

Leost se o svemu ovome još nije izjasnila. Kao što smo jučer izvijestili, glavni dizajner Andromede poručio je kako facijalne animacije neće biti popravljene do izlaska igre.

UPDATE: BioWare se oglasio poručivši kako je Leost bivša zaposlenica Electronic Artsa i da je krivo identificirana. Također su izjavili kako je napadanje individualnih zaposlenika, neovisno o projektu, nedopustivo. Ostaje nejasno, doduše, zašto se Leost i dalje predstavlja kao glavna facijalna animatorica i zaposlenica Electronic Artsa.

Označeno sa:

Komentari (87)

  • kresho_

    18.03.2017 - 11:54

    ovako nešto će narušit ovu igru, a bome i utjecat na EA

    • delight353

      @kresho_, 18.03.2017 - 12:00

      Na EA sigurno nece. Na Bioware mozda. Uostalom, to je lose objasnjenje za spomenuti fail; pa postoji voditelj cjelokupnog projekta koji je dao zeleno svijetlo…

    • Czar

      @kresho_, 18.03.2017 - 13:02

      Nijedno ni drugo, ovo je tip igre u kojem ćeš najmanje vremena provesti gledajući lica.
      Većina vremena tu ide ili na čitanje ili na gledanje iz pozadine dok nešto napucavaš.
      Ovo se čisto spominje radi toga jer je igra aaa naslov u koji je uložen popriličan novac…

    • blacklist0907

      @Czar, 18.03.2017 - 15:26

      Ajmo se nadat da ima previse npc-a pa da nisu stigli sve napravit kak spada i da je sve ostalo epic i nitko sretniji od nas

    • Czar

      @blacklist0907, 18.03.2017 - 18:16

      Imaš već na jubitu tech reviewe za Andromedu jer je igra dostupna tjedan dana ranije onima koji imaju pretplatu na Originu tako da možeš pogledat već sad.
      Po svemu što sam vidio, ovaj detalj s facijalnim je za sad jedino što strši.

    • blacklist0907

      @Czar, 18.03.2017 - 18:38

      Nadam se jer nebi bili ni prvi ni zadnji koji su zeznuli i napravili lazni hype

    • kresho_

      @blacklist0907, 19.03.2017 - 15:03

      ahah nadajmo se, neocekujem to od njih… vidit cemo.

  • baDarmageddoN

    18.03.2017 - 12:10

    Kakva glupost može pokvariti imerzivnost igre…jbt

  • Cheesemassacre

    18.03.2017 - 12:24

    Iako me Mass Efect ne privlači, žao mi je onih koji su to čekali godinama, htjeli su vjerojatno tehnički impresivnu igru, a dobili su ovo.

  • RapthorPechina

    18.03.2017 - 12:38

    Oko čega ljudi rade paniku . U inquistionu su još gore bile animacije pa je igra pobrala goty nagrade

    • Duanador

      @RapthorPechina, 18.03.2017 - 13:09

      Meni ne smeta. Mozda jer mene kad je pitanje Mass Effect zaboli briga za grafiku. to mi je na zadnjem mjestu. Tko fura gradiku ima drugih igara koje su naprednije po pitanju animacija i grafike. Mass Effect nije nikada bio ciljao na grafiku i Animacije. Mass Effect 3 kada je izasao bilo je igri koje su imale dosta dosta bolju grafiku pa nikome nije smetalo,Bilo je bitan samo Shepard,Normandy i ekipa na njemu. Meni se igra svidja. Da se mene pita nista i nikakve animacije nebi trebali popravljat. Ovako ne buljim dali metci prave rupe u fasadi, dali bomba Razgrne lisce, dali se kosa pomjera vise kad je vjetar jaci, kada pada kisa klizeli kapi niz lice i kamara drugih stvari. Ja u Mass Effect svijetu volim pricu u igri i kako ja i moja dijela uticu na razvoj price. razgovori sa ljudima, svojim suborcima. rijesavanjem njihovih nekih problema, zrtvovanje itd itd itd. Ja mislim da je to Mass Effect a ne animacije. Ali to je moje misljenje. Veliki pozdrav.

    • RapthorPechina

      @Duanador, 18.03.2017 - 13:28

      Da se razumijemo, niti mene ne ne smetaju animacije . Ja smatram da je ME:A jako tehnološki napredna grafika . Ovo što mediji govore samo o animacijama je glupost . Nemaju drugih vijesti pa samu tuku po tome . Kao da namjerno žele sabotirati igru na onom mjestu gdje uopće nema smisla . Ja vjerujem u uspjeh ME:A i smatram de će igra biti vrhunska po svemu dosad prikazanome!

    • shepard-fan

      @RapthorPechina, 18.03.2017 - 13:41

      Ljudi rade od muhe slona , originalna trilogija je ljepo izgledala ne nešto napredno ali bitnija je priča i zvukovi u igri zato me je toliko igra zadržala i puno puta sam ju prešao cijelu od prvo do zadnjeg , ovaj zvuk Reaper-sa je meni odličan
      https://www.youtube.com/watch?v=RhUM8v3dD3I

    • KhorneFlake

      @RapthorPechina, 18.03.2017 - 13:48

      Znaš kako ide sa ovakvim stvarima, jednom kad grudva krene kotrljati se nizbrdo nema stajanja. Meni žalosne (van cutscena) facijalne animacije u Tomb Raideru ne cimaju uopšte, ali one u Mass Effectu u kome se dosta vremena provodi u dijalozima ipak imaju neki značaj. Ne kao u LA Noire, al opet. Štaviše, ovo više od svega pokazuje nepoštovanje i maćehinski odnos EA prema franšizi koja im je donjela puno novca.

    • vyperpunk

      @KhorneFlake, 18.03.2017 - 16:53

      Dobro si rekao

    • funky0308

      @RapthorPechina, 19.03.2017 - 11:03

      Smeta, jebemu kako ne smeta tako nesto. Naveo si odlican primjer jedne genijalne igre koju ja nisam mogao dovrsiti koliko su mi animacije smetale i koliko su bile lose. Takve stvari mogu unistiti jednu inace jako dobru igru. Naravno da ne treba ovo sada razvlaciti na sve strane i konstantno gurati u prvi plan ali stvarno bi ovo trebali popraviti. Meni takve stvari jako smetaju, neka je grafika losija ali kada su ekspresije lica lose, usta se bezveze otvaraju i sve izgleda kao da pricas s likom koji sjedi na WCu, jednostavno se tesko opustiti i igrati. Mene samo zanima kako te stvari mogu proci silne kontrole i gledanja prije launcha trejlera…pa ja kada video na YT stavljam sedamnaest puta sve pregledavam, kako je ovo proslo da nitko nije reagirao je stvarno cudno….ili je njima to OK?

    • RapthorPechina

      @funky0308, 19.03.2017 - 13:55

      Ja sam fanboj mass efecta … :)

  • KhorneFlake

    18.03.2017 - 13:15

    Čemu čuđenje? Ono što je kreiralo Mass Effect, od kreativnih direktora i pisaca, odavno je napustilo EA i Bioware, od 2012-e naovamo. Andromedu krpe tri studija od kojih jedan nema prethodnog iskustva sa RPG žanrom, koliko mi je poznato. Tako da ono. Nije EA prvi put da uništi studio/franšizu, mada sumnjam da je ovo kraj Mass Effecta kakva god igra ispala na kraju, može se to još malo musti.

  • Dragan[MKD]

    18.03.2017 - 13:52

    Zorane kakve su performanse PC inačica igre, dali je bolje kupiti izdanju za konzole ili možda čekati zakrpa za pc verziju? Preferiram naravno tipkovnica + miš pa eto volio bih da zaigram na PC, naravno ako mogu jer optimizacija nije baš pohvalna.

    • drazensi

      @Dragan[MKD], 18.03.2017 - 18:33

      Optimizacija je veoma veoma dobra. Nema nekih nekontroliranih padova frame-a. Barem meni ne.

    • Zoran Žalac

      @Dragan[MKD], 18.03.2017 - 22:02

      Mislim da je solidna, iako jedan Ghost Recon recimo izgleda ljepše i kompleksnije, a izvodi se bolje. Isto tako ne vidim nekih značajnijih pomaka grafičkih naspram Dragon Age Inquisitiona koji mi se vrtio +20 fps-a više.

  • 1oR

    18.03.2017 - 14:05

    Sacekajte da igra izadje,ove facijalne animacije su garant ovakve na Radeonkama.Bice to ala L.A Noire na Nvidiji.

    • N3X4

      @1oR, 18.03.2017 - 16:57

      Tu imamo jednu ne bas jasnu stvar, da li oni prave potpuno drugačije animacije za 2 različita proizvođača? Da li možda čak i igru novu prave? “ala” je dobro to… Svaka im čast ne radi danas svako 2 igre za 2 proizvođača.
      Molim te, malo razmisli šta si rekao jer animacije se ne generišu u real-timeu niti bilo kako već su napravljene i one će bilo kako raditi na bilo kakvom hardweru…

    • BoneDigger

      @1oR, 18.03.2017 - 19:53

      Nisam siguran dali trolas ili nesto drugo?

    • 1oR

      @BoneDigger, 19.03.2017 - 00:46

      Samo se zaje*avam

  • l)oolvl

    18.03.2017 - 14:14

    nije imala radnog iskustva, ali je zato imala iskustva u nečem drugom 😉

  • thaares

    18.03.2017 - 14:41

    Ovo se dešava kad zapošljavaš žene samo zato da bi popunije kvote žena i raznovrsnosti

    • Tony Ghost 1811

      @thaares, 18.03.2017 - 15:08

      Joj tebe pa sta mislis da nema dobrih zena programera? Ova doticna nema iskustva.

    • RedEy3

      @Tony Ghost 1811, 18.03.2017 - 18:37

      Prestanite napadati čovjeka, nije ništa krivo rekao.

      Znate da je lead designer imao rasističke izjave protiv bijelaca na twitteru I DALJE je na istoj poziciji?

      Danas tvrtke imaju kvote koje moraju ispuniti, znači ako postoji muško koji radi bolje posao, tvrtka će bez obzira uzeti ženu jer oni moraju imati barem 25% žena.

    • Tony Ghost 1811

      @RedEy3, 19.03.2017 - 01:00

      Najjaci ste mi vi likovi sto pljujete po zenama. Sta mislis da nema usjesnih zena? Muskarac u ovom slucaju da je bez iskustva bi napravio bolji posao? To sto tvrtke imaju kvotu mogu zaposlit vrijednu a ne podobnu. Danas se trazi tajnica koja zna se sta radi da ne budem prost a ne uspjesna.

    • thaares

      @Tony Ghost 1811, 20.03.2017 - 10:39

      Ne pljujem ja po zenama nego kazen da ce danas zbog politicke korektnosti prije dobit posao zena od sposobnijeg muskarca, pozitivna diskriminacija je naša propast

    • Sackboy

      @thaares, 18.03.2017 - 15:43

      Je muški programer bez iskustva bi napravio bolji posao?

    • shepard-fan

      @thaares, 18.03.2017 - 16:55

      Bože !!! To bi trebalo znači da ne treba žena u Gamingu , znači po takvom razmišljanju žene moraju biti doma kuhat prat spremati čistiti ukakane bebine guzice . Osvrni se oko sebe ima mnogo poslovno uspješnih žena koje rade različite poslove i što fali ako žena radi u Gaming industriji 100 % ima nekih žena koje su bolje od muškaraca koji su programeri , jednostavno žena nema prakse i ako si ti tako pametan odi ti tamo i kaži da znaš bolje napraviti ali sigurno ne znaš

    • RedEy3

      @shepard-fan, 18.03.2017 - 18:51

      http://theralphretort.com/a-cosplayer-with-no-video-game-experience-was-the-lead-facial-animator-for-mass-effect-andromeda-3017017/

      Znači cura ima 24 godina, bavi se modelingom i svime samo ne animacijom, demo reel joj je kao srednjoškolski projekt na kojem je napisala ”I hate men”.

      Od koga je ona bolja? :)

    • shepard-fan

      @RedEy3, 18.03.2017 - 19:34

      Pročitaj još jednom , ne govorim za nju nego opčenito .

    • RedEy3

      @shepard-fan, 18.03.2017 - 20:09

      Ali tu se stvara problematika, misliš da je ona jedina? Firme imaju kvote žena i ostalih rasa koje MORAJU ispuniti. Što znači da neki muškarac koji može puno bolje raditi posao i ima puno bolji rezime će biti odbijen dok će ovakav primjer na linku dobiti posao. Jer… kvote.

    • Zoran Žalac

      @RedEy3, 18.03.2017 - 22:06

      Privatna tvrtka nema kvote koje mora popuniti, privatna tvrtka može zaposliti koga god želi. To što se tvrtke trude promicati inkluzivnost, multikulturalnost i što sve ne, ne ide pod nikakve kvote. Barem ne formalno.

    • RedEy3

      @Zoran Žalac, 19.03.2017 - 02:26

      Krivo sam se izrazio, ne bih rekao ”moraju”, već ”trebaju”. Pogotovo javno poznate tvrtke kao bioware. Prijatelj mi radi u Google-u i upravo mi to iz prve ruke i pričao, kaže da mu u njegovom timu programera žena dobila promaknuće bez obzira što ima slabije iskustvo od ostatka tima i što ispunjava manje zadaća mjesečno od svakog člana od kada je došla. Čak mu je nadređeni koji je dao promaknuće, koja je također žena, priznala da je dobila takvu naredbu od vrha kako bi potaknuli žensku solidarnost i takve pizdarije.

      Nemam apsolutno ništa protiv žena (pobogu obožavam ih :) ), ni ostalih rasa ni kultura, ali kada takve radikalno liberalne opcije nam donesu lošije animacije i dijaloge u igri, onda nastaje problem.

    • Tony Ghost 1811

      @RedEy3, 19.03.2017 - 01:02

      Pricas gluposti. Zanima me dali bi tako govorio da se neko tvoj zaposli. Zena, majka, sestra. Bilo ko. Uostalom ovo je i privatna firma.

    • RedEy3

      @Tony Ghost 1811, 19.03.2017 - 02:22

      Nisi shvatio bit komentara. Boli me briga dali je muško, žensko ili dvospolac sve dok radi svoj posao kako treba. Po animacijama u Andromedi, očito ne radi. I pogledaj onaj link koji sam zalijepio i njene ”demo reel-e” za animaciju, garantiram ti da bi ti bolje napravio da se malo potrudiš.

      Još jedan primjer, pogledaj ovaj video:
      https://www.youtube.com/watch?v=neTTQLbmhcA

      Jel vjeruješ koliko netko glup može biti? I sad mi reci, dali bi i dalje rekao da pričam gluposti kada bi ti rekao da je ta nestabilna žena PISAC u bioware-u? :)

    • Tony Ghost 1811

      @RedEy3, 19.03.2017 - 13:50

      Tu se slazem. Valjda sam krivi shvatio. Debili su sto su zaposlili nekog bez iskustva. Iskustvo se stjece na losijim igrama a ne na ovoj. To je njihova velika greska. Stvarno mi nije jasno zasto su je zaposlili.

    • Igor Belan

      @RedEy3, 19.03.2017 - 22:19

      Ne bi se štel mješat u raspravu ovu općenito, ali kako se bavim informacijama, bolestan sam pomalo postao oko ispravnog prenošenja, pisanja i tumačenja istih… pogotovo u posljednje vrijeme kad se toliko toga iskrivljuje i vadi izvan konteksta da se doslovno informacija mijenja u potpunosti. Osvrćem se na ovaj “I hate men” dio jednog od tvojih prijašnjih komentara, gdje si to prezentirao kao da je ona to izjavila i kao da je “mržnja muškaraca” nekakav njen stav. Tako ti je to prezentirao i internet gdje se ta informacija kroz kanale gluhog telefona i negativnosti iskrivila… ali istina ostaje da je “I hate men” samo naziv jedne od nekoliko scena u njenom demo reelu, ne njena izjava ili njen stav. To je naziv scene i kasnije izjava jednog od likova koje je stvorila da prikaže emociju lika kroz animaciju lica dok takvu izjavu govori. I to je sve. Postoji hrpica drugih stvari o kojima se da argumentirano raspravljati vezano za njen rad ili kvalifikacije za rad na ME: Andromedi, ali taj naziv scene “I hate men”… nema veze s time.

    • RedEy3

      @Igor Belan, 19.03.2017 - 23:30

      Slažem se, pogledao sam kasnije cijeli demo reel i zaista nema veze sa mržnjom, tako da će uvijek biti krivo prenošenje informacija. Moja je greška što nisam detaljnije proučio.

    • BoneDigger

      @shepard-fan, 18.03.2017 - 19:57

      Boze dragi, ljudi sto je vama, jeste vi malo priglupi ili sto? Pa covjek nije nista netocno rekao, ponasate se ko one lude feministkinje koje sve sto vide pretvaraju u neki imaginarni problem oko zena. Izvlacite iz konteksta i pretvarate u vlastiti bullshit “dali to znaci da zena treba blabla…” Postoji sansa da posao nije dobila samo na osnovu iskustva i znanja, u cemu je problem?

    • drazensi

      @BoneDigger, 18.03.2017 - 20:54

      U tome da pisete gluposti, eto u cemu je problem :). Ako ne vidis problem, u tome je takoder problem. Zena nesmije biti zgodna i ne smije biti cosplayer jer je inace izgleda blesava i sigurno je morala “dati” nesto zauzvrat za posao. Jer Ea (Bioware) bas brinu o kvotama i osjecajima ljudi okolo :). Nema to nikakve veze s feminizmom, nego zdravim razumom.

    • baDarmageddoN

      @drazensi, 18.03.2017 - 22:41

      Žalosno je da se o tome uopće treba razgovarati. Ok, možda je Redova izjava malo loše ispala ali nije tu problem spola (muško ili žensko) nego jednostavno ta djevojka nema ama baš nikakvo iskustvo da bi bila na tom mjestu na kojem je. Kriv je onaj tko ju je tu postavio, sigurno je da ona nije kriva. To je kao da staviš nekog osnovnoškolca za trebera Reala. Neće ići.

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 18.03.2017 - 22:43

      Pardon. Ne redova nego ovoga tharesa a ako je mislio to što je napisao onda je promašio stoljeće u kojem živi i to je to.

    • Tony Ghost 1811

      @baDarmageddoN, 19.03.2017 - 01:04

      Da. Bez iskustava stvarno ovdje nije trebala radit. Trebala se ucit na necemu drugom.

    • RedEy3

      @drazensi, 19.03.2017 - 02:29

      Jer je inace blesava, jesi ti uopće pogledao kakve demo reelove ta cura ima? Pa da zna svoj posao jel bi bile najgore facijalne animacije od 2005 godine? Jesi ti neki White knight?

    • drazensi

      @RedEy3, 19.03.2017 - 21:59

      Po demo reelovima kad je cura bila u srednjoj skoli ti znas da je blesava? Ne vjerujem u ono sto citam :)..a jos blesavije mi je da se pise po netu da je bila lead animator, a obican dio animacijskog tima je bila..da je bila i lead, vec sam i napisao sto mislim o tome :). Daj nemoj molim te vise nista komentirati, ako igru ne mislis dirnuti i komentiras na temelju poluinformacija..

      https://www.youtube.com/watch?v=fIlUPTzIsik

    • RedEy3

      @drazensi, 19.03.2017 - 23:32

      Lik se zove mass effect follower, kao da mi daš primjer obranu zelde od lika koji se zove zelda fanboy. :) Mislim da nije uopće diskutabilno zašto to nije objektivno razmišljanje. Ona je sama napisala na fb stranicu da je lead animator.

  • Valmorph

    18.03.2017 - 14:55

    Ovo će se peglati bez obzira na face. I te kako.

  • L3gi0naR

    18.03.2017 - 15:00

    Koliko halabuke oko drvenih facijalnih animacija.Meni bitnije jel kompletno igra valja.I dosad su u Biowareovim igrama bile drvene facijalne animacije.

  • Romano

    18.03.2017 - 16:47

    Mda, sad nije bitna grafika,animacije,face animacije,gameplay,skeniranje planeta. A prije dva tjedna je to bilo najbitnije.Sad je vazna samo prica.Sad kad od price nema nista, sta je bitno?

    • drazensi

      @RedEy3, 18.03.2017 - 20:57

      Nebitno. On je vec neko vrijeme radio na mnogim igrama koje ste svi vjerojatno igrali, a niste imali ni pojma. I kakve to veze ima s kvalitetom igre da i covjek je teski rasist. A i oni su se njega potiho rijesili prije nekog vremena i nije radio na Andromedi.

    • RedEy3

      @drazensi, 19.03.2017 - 02:32

      Stari moj kakav si ti BW fanboy. :) Nikakav zdravi razum ne koristiš i bacaš argumente koji nisu validni.
      Kažeš riješili se potiho?

      http://www.oneangrygamer.net/2016/11/petition-asks-for-racist-mass-effect-andromeda-designer-to-be-fired/16925/

      Sad objasni zašto si opet u krivu? :)

      Zamislimo na trenutak da je obrnuta situacija, da je taj gameplay designer bijelac i da pisao slično o crncima. Dali postoji neka razumna osoba koja misli da taj ne bi dobio istog momenta otkaz?

    • closingtime

      @RedEy3, 18.03.2017 - 22:55

      Lik nije normalan i otvoreno je rasist, ali vidiš da piše “gameplay designer”. Očito nije imao utjecaja na ništa drugo i naravno da ta njegova mržnja nije dospjela u igru. Zato me iskreno i nije briga tko radi na igri, može biti i nacist, ili totalni kreten, dok god to ne utječe na igru i smeta mi dok igram.

    • RedEy3

      @closingtime, 19.03.2017 - 02:36

      Nije stvar u jednoj osobi, već skupini koja ga brani. Znaš onu: ”S kim, si takav si.”?

      O tome se tu radi, a vodeći ljudi su njega branili. Doslovno 80% originalnoga BW koji su radili na ME2 više nisu u timu, čovjek koji je bio glavni za facijalne animacije sada radi u Naughty Dog-u, pola pisaca im otišlo, za zamjenu su dobilI SJW-e. :)

      Nije to više ni približno onaj tim koji je zaslužan za kotor, jade empire, dragon age origins…

      Na tu igru je potrošeno čak 40 milijuna dolara, a pojednostavili su je maksimalno moguće, čak ni oružja više ne možeš mijenjati na squad matesima.

    • drazensi

      @RedEy3, 19.03.2017 - 22:02

      Ajde molim Vas ljudi ako ste neinformirani i stavljate linkove od krivih informacija i izmisljenih clanaka posjetite ako nista drugo njegov twitter account :)..gdje je lik doslovno sam objavio da nije sudjelovao u izradi Andromede i da je vec osnovao svoj indie studio :)..stvarno mi niste jasni decki svojim natpisima i krivim informacijama koje se lako pobiju u roku kad kazes keks i doslovno pogledas twitter od covjeka kojeg se napada :)

    • RedEy3

      @drazensi, 19.03.2017 - 23:34
  • Wolf359

    18.03.2017 - 19:17

    Znači koliko vidim iz rasprave nikog ne smeta što su totalno pojednostavili gameplay mehaniku što se suboraca tiče na koje se više nemože utjecati (oružije i oprema) kao i nelogičnosti u oslukama u svezi priče (nenaoružani brodovi u neistraženoj galaksiji kao i Nomad) Jesam li ja možda prestar za današnje RPGove? 😛 (33 god)

    • Iris94

      @Wolf359, 18.03.2017 - 20:39

      Ljudi se progutati i govno jer je “bioware” i jer “vole mass effect”. Razumijem te stari :)

    • drazensi

      @Iris94, 18.03.2017 - 21:11

      Meni je npr. Inquisition bio malo vece razocaranje. ME:A mi je bolja igra s boljim likovima. Pa sad sto god gutali, nemam apsolutno nikakve aspiracije ni prema kojem studiju. Samo jos uvijek mogu uzivati izgleda u igri bez preanaliziranja.

    • Wolf359

      @Iris94, 19.03.2017 - 13:11

      Glavni dizajner igre Ian mi je na glavnom neslužbenom forumu na kojemu sam napravio anketu ipopic odgovorio da je u njihovim zatvorenim testiranjima sudjelovalo oko 65 ME veterana i da se ni jedan nije zalio na nemogucnost utjecaja na izbor oružija i opreme za suborce, nadalje kaže da možemo očekivat dodatni izgled za suborce njegovo odgovor je na stranici 2 http://bsn.boards.net/thread/4954/bioware-patch-customization-freedom-squadmates?page=1

    • RedEy3

      @Wolf359, 19.03.2017 - 02:36

      Reći će ti da nije ni to bitno, bitna je priča!!! 😉

    • Wolf359

      @RedEy3, 19.03.2017 - 13:01

      slažem se da je priča najbnitnija al eto ja sam sitnjicav i volim na sve utjecat a preko toga da mi PeeBee sece polu gola takorec po opasnim planetima dok ja nosim kompletnu zastitnu opremu nemogu lako preci stoga ce mi ona biti samo za gradske/bar misije…

  • Iris94

    18.03.2017 - 20:38

    Svakog dana je sve više ofirno da je Bioware napustila originalna ekipa i da ga trenutno popunjavaju splačine. Želim ovog igri da krepa i da Bioware propadne, kako bi neko sa više muda jednog dana napravio dobar nastavak. Baš kao što mi je drago što neće biti novog nastavka za Deus Ex. ako ne možete napraviti ni 50% blizu prvog dijela, slobodno prekinite i prepustite nekom drugom timu to.

  • drazensi

    18.03.2017 - 21:09

    Jos kad bi netko ovdje znao hijerarhiju razvoja AAA igara bilo bi dobro. Napad na ovu, tko god da bila, nema veze s mozgom i pisati da je ona odgovorna za facijalne animacije u cijeloj igri je, da prostite, cista glupost. Igra ovakog kalibra ima vise lead animatora, svaki je zaduzen za samo jedan mali dio. I svatko vodi samo smjer animacije. Niti ona ima pravo odabira niti moze odobriti finalni produkt. Da je i ona osobno isprogramirala animacije u igri, opet ona nebi bila kriva jer to radi opet netko drugi, visi na hijerarhiji i njezin nadredeni. Zasto nitko ne krivi glavne odgovorne nego traze zrtvena janja okolo, mada iskreno ne vidim razloga, nikako mi ne ide u glavu.

    • RedEy3

      @drazensi, 19.03.2017 - 02:41

      Naravno da ih ima više, ali svaki lead designer ima svoj tim designera s kojim mora ispuniti kvotu, ako je kvota kvalitetna (lead procjenjuje) daje ga svoj superviseor-u koji approva. Naravno da je supervisor tu zadnja karika koja odlučuje, ali ne znamo tko je u pitanju. Ali na stranu to, uopće da netko sa iskustvom kao ona radi kao najniži animator u tvrtki kao bioware na ovako velikom naslovu bi bila sramota, https://vimeo.com/62556369, što je ovo, zaista? Sad reci da nisi vidio ljude koji ne rade u industriji, a naprave desetak puta bolje animacije?

    • drazensi

      @RedEy3, 19.03.2017 - 22:04

      ovaj demo real joj je bio projekt kad je bila u srednjoj skoli :)…kakve si ti animacije izradivao u srednjoj skoli. od onda je vec radila i drugdje animacije i ona nikako nije odogovorna za bugove koji se dogadaju u ovoj igri :)..ne znam kako to drugacije objasniti :)…a to su jednostavno glitchevi jer konstantnih problema s animacijama nema i to znaju svi koji su igru igrali zapravo…

    • RedEy3

      @drazensi, 19.03.2017 - 23:36

      Taj projekt je stavila prije 4 godine, dakle kad je imala 20. Jedino ako je srednju školu završila sa 20?

  • Lundvalnaden

    18.03.2017 - 21:50

    lol jel to AAA naslov od nekih cca $60

  • PppPP

    19.03.2017 - 00:06

    “nije bitna grafika ako je dobra” :)

  • delight353

    19.03.2017 - 10:56

    Napast cete me, ali glupe su vam rapsrave… Aj da igra izade u cetvrtak, lijepo i mirno je odigramo, pa cemo komentirati kakva je. Je** vas ko pise, ili programira za Bioware! Postali smo razmazena derista koja odjednom promatraju svaki piksel na ekranu. Igraj i uzivaj! Koda svi imamo opsesivno kompulzivni poremecaj, pa nam se ruke pocnu trest na svaku sitnicu koja nije savrsena pod svakim kutom.

    • Duanador

      @delight353, 19.03.2017 - 12:33

      Ja upravo to govorim citavo vrijeme. Sada vise nije bitno igrat igre nego gledat kako izgleda lisce, dali brada raste vremenom, dali se zjenice skupe ako mu posvjetlis svjetiljkom u oci i pun klinac stvari. I u svemu tome zaboravilo se za sta sluze igre.

    • Dukindra

      @delight353, 19.03.2017 - 14:15

      Shvatio bih tvoj komentar ozbiljno ,ali ne mogu…Razlog je tvoja nepismenost

    • Duanador

      @Dukindra, 19.03.2017 - 15:19

      Nepismenost? Reci sta i prevest cu ti ja na engleski ili njemacki kada ne razumijes Hrvatski, nije problem. To mozes fino pitati bez vrijedjanja.

    • darijoman

      @Duanador, 19.03.2017 - 15:33

      Kolega nije se tebi obratio 😉

    • delight353

      @Dukindra, 19.03.2017 - 17:33

      Žao mi je.

  • DzoniBro

    19.03.2017 - 16:24

    Ljudi znam da nema nikakve veze sa clankom, ali koliko je 13.100,00KN u Eure, otprilike, ako znate 😀

    • YeYa

      @DzoniBro, 19.03.2017 - 17:02

      1771,31 euro
      Imas kalkulatore na internetu, evo ti jedan link:coinmill :)

  • YeYa

    19.03.2017 - 16:57

    Ja ne kupujem igru, zadoboljna sam s H:ZD

    • YeYa

      @YeYa, 19.03.2017 - 16:59

      Zadovoljna*

    • darijoman

      @YeYa, 19.03.2017 - 17:19

      Kakve veze ima H:ZD sa ME:A

    • YeYa

      @darijoman, 20.03.2017 - 07:23

      Ha čuj, nemam vremena odigrati sve te dobre igre koje izlaze zato ima veze, nažalost ću najvjerojatnije preskočiti ME:A jer me nešto odbija, ne znam kako objasniti. Ipak pričekat ću HCL- ovu recenziju za svaki slučaj pa ako igra bude jako dobra možda je kupim na nekom popustu 😉

  • UrbanFsk

    20.03.2017 - 11:09

    Animacije ne moraju bit nes al voice acting u takvoj igri mora bit vrhunski, a i to ja fail. Hvale se sa 1200 voice actora, a na kraju izbace smece. Brojevi nis ne znace, bolje bi to odradilo pet ljudi.

    Styx prvi dio npr uopce nema animirano lice na glavnom liku al je voice acting tolko dobar da ni ne treba…

    Tak da ono, u story driven AAA naslovu MORA voice acting bit dobar..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!