HCL.HR

World of Warcraft: Warlords of Draenor – promjena mehanike itema

Mislav Brusač 19.11.2013.   •   7 komentara


Blizzard je odlučio uvesti neke promjene glede itema kako bi olakšao nabavljanje i upravljanje opremom za pojedine uloge.

Da bi ponudio jednaku količinu zabave igračima koji nemaju pregršt vremena za čišćenje cijelih raidova i organiziranje sa preostalih 24 ljudi, Blizzard je s novom World of Warcraft ekspanzijom odlučio je uvesti neke nove opcije koje će značajno utjecati na cijeli koncept igre. Tako je, osim raidova, dungeona i ostalih shema, došao red i na iteme.

Za početak, u potpunosti su izbačeni Reforging i 4 stata – hit, expertise, dodge i parry. Doduše, kako bi nadoknadili gubitak statova koji su neophodni za tenkove, na nekim itemima nalazit će se novi stat pod nazivom bonus armor, što će nam i dalje omogućavati da izbjegavamo i pariramo udarce, ali se više neće pojavljivati samostalno.

Druga stvar se odnosi na uloge, a to je najlakše objasniti na sljedećem primjeru. Naime, imamo li suludi party od pet paladina, od kojih su tri damage dealeri, jedan tenk i jedan healer, a pritom boss dropa neki plate item, svaki od igrača imat će pravo rollati za item. Zašto? Zato što Blizzard u potpunosti ukida određene statove na itemima, tako da će plate kaciga za healere i plate kaciga za tenkove tada biti samo plate kaciga. Ona će se prilagođavati prema ulozi, odnosno talentima koji su nam trenutno aktivni, što će uštedjeti dosta prostora, a i vremena. Dakle, ako igramo Holy Paladina, kojemu su glavni statovi Intellect i Spirit, te odlučimo zaigrati Retribution Paladina, Intellect i Spirit pretvorit će se u Strength i Staminu. Doduše, weaponi, cloak, trinket, neck gear te ringovi neće se prilagođavati, statovi će uvijek biti isti.

Također, postoji šansa da će pri dropu itemi dobiti i neka nova svojstva, dosad neviđena u WoWu, ali smo ih zato mogli vidjeti u Diablu. Da, to znači da će vaše oružje u sebi nositi stat koji vam daje pasivni lifesteal, ili čak cleave koji će osim našoj meti, raditi štetu i onima koji su dosta blizu. Neki od tih povećavat će nam i brzinu kretanja, ili će čak biti otporni na štetu, u smislu da item nećemo morati popravljati.

Za kraj, tu je još jedna promjena koja nije toliko vezana uz iteme. Sigurno ste zapitali: „Ako sam u Pandariji imao HP od 500k, koliko me tek čeka u WoD-u?“. Znatno manje, jer se HP vraća na manje brojeve, iz čistog razloga da nam bude lakše pratiti damage i sl. Koncept će i dalje biti isti, HP će se smanjiti, a time i damage.

Što mislite o svemu ovome? Slobodno podijelite svoje mišljenje s nama u komentarima.

Komentari (7)

  • Budoka

    19.11.2013 - 18:58

    Zvuči dobro, pogotovo ovo za brojeve što je i očekivano. Jedino mi ovo za tenkove djeluje malo čudno..

  • armin221186

    19.11.2013 - 19:03

    ovo sa hp je pametna odluka.opet se vracam na dps-a 😀

  • kmarkecGamer

    19.11.2013 - 19:28

    hmm, neznam sto da kazem na ovo. vidit cemo sto ce ispast od ovog. recimo ja igram druid guradiana (tenk jel) i dodge mi je jako vazan. ako nema vise dodgea, neznam na sto cu se oslanjat + spellovi ce mi se promijenit, buduci da ima nekih spellova koje daju bonus na dodge

  • rejn?er

    19.11.2013 - 20:18

    opet kradu ideje od guild warsa ccc..

    • MrmAngeluS

      @rejn?er, 22.11.2013 - 14:21

      Upravo to… Al WoW je nažalost poznat po tom da je u potpunosti satkan od ukradenih ideja. Iako im to prilično dobro ide od ruke.

  • RikiMaro

    19.11.2013 - 21:31

    Nek smanje statse itema kao na one iz wotlka npr., bit ce ok

  • lignja13

    19.11.2013 - 23:09

    ovo su sve interesantne stvari za koje svi znamo da u pravilu na kraju ispadnu uspješno, možda sada zvuči nespretno ili čudno ali svi će se priviknuti i stvar će bit ok..ono šta oni moraju mijenjat je koncept hilanja..ja igram hilera (prvenstveno holy priesta) i svima je poznato da kako ekspanzija odmiče kraju, tako hiling postaje sve više faceroll i tunnel vision..možda pretjerujem, ali to je zato što sam ja uživao na početku Cate kada je hiling bio težak zbog neopraštajućeg mana managementa..sada je svaki hiler sa dobrim gearom sposoban spamati svoj najjači healing spell i sa malo mana-utulizationa odhilati fight sa 30% mane..ne bi trebalo bit tako jer hileri nemaju isti gameplay kao i tankovi i dpsovi..dps ne može overdpsat ali hiler može napravit overheal za što nema kazne po pitanju mane..također moraju promijenit koncept hilanja holy paladina i disc priesta, jer do sada su oni bili ili preslabi, ili prejaki..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!