HCL.HR

Zanimljiv God of War: Ascension dev diary sniman je dvije godine

Duje Kozomara 11.01.2013.   •   4 komentara


Ekipa iz Sony Santa Monica studia u videu ponešto kraćem od šest minuta fino i detaljno objašnjava proces nastanka igre od koncepta do finalnog proizvoda.

Klasičan developer diary na koje su nas tvorci igara navikli je onaj u kojima par tipova iz razvojnog tima publici, za koju očito smatraju da ima između sedam i deset godina, objašnjavaju zašto je njihova igra “awesome”. Komad videa koji prilažemo u nastavku ponešto je ozbiljniji, sniman je u razdoblju dužem od dvije godine, a daje uistinu dobar pogled na kreativni proces iza nastanka multiplayera u God of War: Ascensionu. Koji stiže 13. ožujka, inače.

Komentari (4)

  • Mentor

    11.01.2013 - 17:40

    Jako zanimljiva ideja za implementaciju multiplayer-a

  • grubi1000

    11.01.2013 - 19:39

    Jedva čekam igru da izađe, prednaručio sam je

  • hitman92

    13.01.2013 - 11:02

    kako ce ovo biti dobro ..jedva cekam da izađem … Santa Monica studio bestttttt

  • MorskiVuk

    13.01.2013 - 12:16

    Pocela je Beta prije nekoliko dana. Multiplayer je odlican, cak je i na beta testiranju matchmaking odlican i nema skoro uopce bugova. Za Betu se mozete prijaviti ili ako ste PS+ korisnik mozete odmah skinuti. Jos jednom Multiplayer je odlicno implementiran, nadam se da ce i Single player biti izvanredan kao u prijasnjim nastavcima! 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!