Zatvoren Propaganda Games
Filmski blockbuster Tron: Legacy po mišljenju mnogih, kvalitetom nije opravdao zaradu. S druge strane, video-igra Tron: Evolution zaradom nije opravdala kvalitetu, zbog čega je uslijedilo zatvaranje još jednog razvojnog tima.
Filmski blockbuster Tron: Legacy po mišljenju mnogih, kvalitetom nije opravdao zaradu. S druge strane, video-igra Tron: Evolution koja je popratila isti film zaradom nije opravdala kvalitetu, zbog čega je uslijedilo zatvaranje još jednog razvojnog tima. Propaganda Games, tim koji poznamo po neslavnom rebootu Turoka te obećavajućem ali otkazanom RPGu Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned, stavio je ključ u bravu nakon što se njegov vlasnik, inače Disney Interactive, odlučio postupno odaljiti od konzola i okrenuti se ka tržištima mobilnih aplikacija te igrama na društvenim mrežama. Obzirom da su neki od nas odrasli na Disneyevim igrama takva nam odluka nema smisla, no kad je profit u pitanju, gamere se rijetko kada što pita.
PetarMKD
20.01.2011 - 19:21bas steta. turok je bio jedna odlicna igrica po meni, a vjerujem da bi i otkazana pirates of the caribbean bi bila isto odlicna …
Syzygy
21.01.2011 - 10:27“Obzirom da su neki od nas odrasli na Disneyevim igrama takva nam odluka nema smisla, no kad je profit u pitanju, gamere se rijetko kada što pita. ”
Propaganda games su zatvoreni samo iz razloga što se novac ulagao u njih, a nisu ga vračali u sličnoj mjeri. Samim time nema smisla uzdržavati tvrtku kćer ako ne donosi apsolutno nikakve prihode, nego samo “obecava i obecava”. Kako se vecina korisnika okrece mobilnim platformama onda je ovo sasvim smislen potez, ne vidim problem i ne vidim zašto bi “jadan gamer” iz ovoga izvukao lošu stranu.
wyzard
21.01.2011 - 11:25Povjerili su im izradu igre po filmskom predlošku, znajući kako prolaze takve igre, pogotovo kad ih odluče izdat u zimskom periodu kad izlazi masa boljih hitova, a na to su primorani jer moraju popratit izlazak filma. Normalno da će fejlat i da je dobra igra jer se jednostavno ne mogu mjerit s marketingom Activisiona, Electronic Artsa i sličnih. S druge strane, otkazali su im igru koja je nešto i obećavala.
Odluka da se prebace na na druga tržišta ne rješava taj problem. Jednostavno neznaju prodat igru, pa umjesto da analiziraju gdje griješe, ulože malo više novca i napora, oni odbace dobar potencijal (primjerice Epic Mickey) u korist mobilnih platformi. Da su pametni imali bi i jedno i drugo, i nitko ne bi izvukao lošu stranu.
Syzygy
21.01.2011 - 20:27Citirat ću jednog kolegu “nekada je potrebno ubit svoj san kako bi započeo jedan bolji”.
Nije to bilo ono, sjede dva diznijevca i kazu “e ajmo zatvorit kompaniju – e ajde” i sljedeci dan lock. Ono, sigurno ima smisla, samo sto se to s ove strane ne vidi.
Igre su obecavale na koji tocno nacin.. ? Putem trailera? Ne znam.
wyzard
23.01.2011 - 11:39ti reci meni, bio si spreman nabavit ju čim izađe:
https://www.hcl.hr/forum/index.php?topic=12455.0
Syzygy
23.01.2011 - 20:31Fulao si poantu