HCL.HR

The Legend of Zelda: Breath of the Wild već pokrenut na emulatoru u 4K rezoluciji

Zoran Žalac 11.03.2017.   •   34 komentara


Novu Zeldu ipak ne pokreću samo Nintendove konzole. Verzija za Wii U uspješno je pokrenuta pomoću emulatora na računalu, i to u rezoluciji koju Nintendove konzole ne mogu ni sanjati.

Zelda Switch launch

Premda je The Legend of Zelda: Breath of the Wild igra koja je tek krenula u prodaju, već ju je moguće zaigrati neslužbenim putem – preko emulatora. Razlog za to jest taj što je igra izašla i za pet godina staru Wii U konzolu, na čijem se emuliranju već neko vrijeme aktivno radi. Iznenađujuće je samo što je igra uopće pokrenuta na Cemu emulatoru tako brzo, s obzirom da neki stariji naslovi još nisu kompatibilni s njime.

Doduše, to što je igra pokrenuta ne znači da je u potpunosti igriva. Emulacija je trenutno u tom stadiju da samo možemo gledati kako bi Breath of the Wild izgledao u 4K rezoluciji. U 15 sličica po sekundi, ali svejedno.

Tvorac emulatora pod nadimkom Exzap mnogima je dao nadu da će uskoro moći zaigrati jednu od najbolje ocijenjenih igara unazad nekoliko godina i na PC platformi. Međutim, iako se na temelju ovoga njegov račun na Patreonu u tjedan dana podebljao za nekih šest tisuća dolara, on sam tvrdi da nema predviđanja kada će, i hoće li ikada, igra biti igriva na emulatoru.

„Postoji pogrešno shvaćanje da će se igra uskoro vrtjeti savršeno jer je uopće pokrenuta tako brzo nakon izlaska. U stvarnosti nema poveznice između to dvoje.“ – poručio je Exzap.

Komentari (34)

  • kuky90

    11.03.2017 - 13:28

    To se čeka. Šteta jedino što ne mogu mario maker rokati online da skidam levele 🙂

  • baDarmageddoN

    11.03.2017 - 13:30

    E to je Zelda kakvu zaslužujemo:D

    • Valmorph

      @baDarmageddoN, 11.03.2017 - 17:09

      Takvu bih je i s 15 framesa prije igrao nego ovu na switchu. 😀

    • baDarmageddoN

      @Valmorph, 11.03.2017 - 17:18

      Ja ipak ne bih. Barem stabilnih 30 u 1080p 😀 Od nižih frejmova boli glava.

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 11.03.2017 - 21:05

      Ma ne ide tako, dobro kazes. Probao ja PS Now i RDR i Uncharted pa su ne igrvi, a tu je ipak Sony odradio posao. OK, radi se o dvije razlicite “usluge” ali ono sto hocu reci je 20ak fpsa i 720p je jednostavno prelos za danasnje pojmove i ja tako ne mogu igrati, cak ni RDR (ili pogotovo ni RDR – kako se uzme). Imam ja neki demo, nabasao sam na netu, uploadam ga na neki cloud pa ako nekoga zanima da pogleda. Nije nova Zelda nego nesto drugo (ima nekakvih par levela) …ne oratim Zeldu ni Nintendo pa nemam pojma sto je to ali mislim da nije port nego je bas neciji rad od nule..ode ja opet sa teme 😀

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 12.03.2017 - 06:45

      Da. Može to biti najbolja igra koju sam ikada odigrao ali sve ispod 30 stabilnih frejmova ne diram prije patcha ili nekog updejta koji to sredi. Godinama sam se borio na low grafici i 640×480 (da, na toj rezoluciji) u manje od 30 frejmova i nikad više. Sada imam dobar PC i PS4 i ne pristajem na nikakve kompromise. Ako igra tehnički radi kako treba a sviđa mi se kupujem (ili odigram demo ili emulator ali ono, kužiš…) ali ako je sa tehničke strane previše manjkava malo pričekam i u pravilu se igre srede. nekima treba duže ali neke igre vrijedi čekati 😀 Zeldu ću sigurno čekati da dođe emulator za PC a onda ću odigrati odličnu igru na najboljim mogućim postavkama jer Switch to nije, nebitno da li si to mnogi ne žele priznati.

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 12.03.2017 - 10:14

      Tako je drugar…ne dajemo tolike pare da bi se zadovoljili sa necim prosjecinim, da li ti se neka igra svidja ili ne to je subjektovna stvar i u to ne treba previse ulaziti ali sa tehnicke strane igra mora biti dotjerana i raditi kako treba. Meninsu opcenito Nintendove konzole bezveze i ne bih je nikada kupio (jednostavno ne vidim nikakve prednosti u jednom potpuno odvojenom eko sustavu, ima ljudi koji to vole, vole Nintendo i neka se ljudi zabavljaju, to je OK)… ne pati me niti najava pa nakon izlaska vidim downgrade, ne pati me sve dok ta igra izgleda i radi kako treba, a da li je neka tekstura manje lijepa sada nego prije 3 god – ne bitno. Mora se igra vrtiti u min 60 fpsa (ili 30, ako je rijec o starijoj igri) i mora meni biti zanimljiva i zabavna. Sve ostalo jednostavno ne zelim. Kakva pixel art preseravanja i sl, to kada vidim kako Gameranx najavljuje kao super lijepu igru, dodje mi da nikada vise ne odem na taj kanal. Nostalgija je super ali dati 50 eura za nesto sto sam napravis u besplatnom game makeru za dva popodneva jednostavno nije dobro. Moze nostalgija biti u u 1080 i 1440p, u 30 ili 60 fpsa u U4 enginu ili Frostibiteu 🙂

  • Damko992

    11.03.2017 - 13:50

    A ako bi rezolucija bila manja da li bi se onda igra bolje vrtila ? Mslm na vise FPS

    • SemirTheChosen

      @Damko992, 11.03.2017 - 14:05

      moze biti ali mislim da ce trebati zvjer i za 15fps-a

    • Vegeta123

      @Damko992, 11.03.2017 - 17:31

      Pa baš i ne…veca rezolucija na Cemu emulatoru ovis jako o gpu a jako malo cpu.

    • Lovac

      @Vegeta123, 12.03.2017 - 10:52

      Stvar je u tome što ti puno resursa otpada da uopće PC emulira Switch. Sa Wii U je dosta bolje.
      Ja sam baš probao Wind Waker HD (Wii U) verzija, 1080p, zakucano na 60-FPS-a i baš nikakvih glitcheava. Radi kao svaka druga PC igra. Da sam prije znao koliko je taj emulator dobar… I da, grafa ni ne pali ventilatore ^^

    • Damko992

      @Lovac, 12.03.2017 - 14:40

      Htio bi pokrenuti igru na svom laptopu kojeg koristim na poslu , procesor je i5- 6200U a grafa gtx 950m , sta Vi mislite da li bi kada se igra popegla mogao goniti na ovom laptopu . ?

    • Damko992

      @Damko992, 12.03.2017 - 14:53

      Gledao sam sada malo po netu nema sanse da si pokrenem na ovom procesoru , imam switch , ali pokraj fax i posla ne mogu stignuti igrati . A da mi moze na laptopu mogao bi igrati cijelo vrijeme na poslu

    • Lovac

      @Damko992, 13.03.2017 - 00:11

      za neke starije konzole možda, “U” serije su prije svega štedljivi procovi, ja imam i7 6700K, na FX je isto radilo dobro, a na Phenomu II X6 je povremeo štucalo. Zapravo moraš imati popriličnu “konjsku snagu” da ti igra preko emulatora radi kako treba.

  • Valmorph

    11.03.2017 - 17:20

    Prozirnom taktikom podvučenom pod ‘artwork’ Nintendo je pokušao zakamuflirati grafiku koju bi mogao smjestiti barem tri godine unazad a ne u 2017. Tek kad vidiš ovakav video to ti postane kristalno jasno. Nije da sam protiv artworka, ali onda ga barem napravite u pravoj rezoluciji i da ima neke ‘oštrine’, a ne ovu Prince of Persia 2008-alike-prevaru.

    • tonchek

      @Valmorph, 11.03.2017 - 19:45

      Očito ti baš i nije kristalno jasno…
      Jednostavno na hardwareu koji ima switch nije moguće pokrenuti “pravu rezoluciju” i nema smisla napraviti igru koju konzola neće moći pokrenuti.
      A što se tiče switchevog hardwarea takav je kakav je i sigurno ima dosta razloga zašto je takav i mislim da radi više manje kako bi i trebao. To što ti postavljaš isti standard za handheld i kućne konzole jednostavno govori da se baš i ne razumiješ kolika je razlika u cijeni proizvodnje prenosnih i manjih djelova za njih. Uglavnom poanta je u tome da bi Switch, da ima iste specifikacije kao ps4/xbox1 koštao dva do tri puta više i definitivno nintendo nebi mogao okretat tolke pare pa zaista ne vidim zašto bi htjeli napraviti takvu konzolu

    • Valmorph

      @tonchek, 11.03.2017 - 20:24

      Očito tebi baš nije kristalno jasno. Ako nisi u stanju napraviti hardware koji bi u 2017. godini prezentirao sva (ili većinu) dostupnih tehničkih dostignuća onda ne budi š**** i ne prodaji publici jaja pod bubrege i jednostavno nemoj izbacivati na tržište nešto što se tehnički može staviti barem par godina unazad ako ne i više. Ali kao što sam veće negdje napisao. Nintendo je majstor pakiranja sentimentalnosti u ‘novi’ proizvod i to im stvarno dobro ide. I što onda ako bi koštao tri puta više? Prije bih platio 5-6 kkn za nešto za što znam da je high-end dostignuće nego 3 kkn za ovakav Switch.

    • tonchek

      @Valmorph, 11.03.2017 - 20:40

      Pa ako želiš high-end konzolu uzmi ps4 pro i nemoj se ovdje žaliti koliko ja znam nitko nije obećao da će switch biti high-end konzola i samo bi neka loša(glupa) kompanija riskirala da konzolu toliko naplačuje jer bi imali nekih 70% slabiju prodaju. Zaboli nintendo za tebe i tvoje želje kad su im džepovi puni. A što se toga tiče ja im ne zamjeram jer bi i ja isto postupio.

    • funky0308

      @tonchek, 11.03.2017 - 21:10

      Jel ti vidis sto ti covjek govori? Zamuljali su pod art nesto sto je zapravo max konzole, konzole koja je tek izasla, sta ce sada cijelo vrijeme raditi “art grafu”? Meni poprilicno na zivce idu sva ta art preseravanja, svi se dive nekom pixel sranju i najavljuju takve igre kao da su ne znam sto, ne kazem da nema pravih primjeraka dobrog art stila ali zakamuflirati igru pod izlikom stila je i meni jadna fora. A to da je moralo biti ovako jer bi inace bilo skupo ne stoji, zasto bi bilo skuplje od dijelova koje koristi PS4 PRO? Vjerojatno kosta tu negdje ali ovako se vise zaradi. Sad sam opet navukao gnjev bigova na sebe 😉

    • tonchek

      @funky0308, 11.03.2017 - 21:25

      Da, djelovi za konzolu koja ima ugrađen monitor, bateriju i svi su manji i troše manje energije(da se baterija ne isprazni za 15 min) imaju istu cijenu kao i oni za kućne konzole. Po tome bi laptop i desktop istih performansi bili iste cijene. Je li stvarno tako teško zamislit ovo iz perspektive onog tko te igre/konzole izrađuje i plasira na tržište? A što se tiče grafike što ste se za to uhvatili ko pijan plota imate 2 high-end konzole i PC i dovoljno igara za njih ako ti zelda ne odgovara nemoj ju igrati nitko te ne sili. Osobno mislim da nije potrebna fotorealistična grafika da bi igra bila vrhunska, a mislim da je Zelda to i dokazala.

    • Valmorph

      @tonchek, 11.03.2017 - 22:08

      Kad mi kažeš nešto poput “nemoj igrati, nitko te ne sili” dobijem osip. Naučit ću te odmah da to u budućim diskusijama ne navodiš jer ćeš sugovorniku ili kontrastrani dati sasvim legitiman razlog da te smatraju infantilnim. Postoji velika razlika između komentiranja nečega povodom razočaranosti očekivanim i komentiranja koje je produkt “trla baba lan da joj prođe dan” logike.
      Imaš pravo, ako mi se ne sviđa neću je igrati niti ću je kupiti, ali to ne isključuje moje pravo komentiranja igre i davanja vlastitog mišljenja o njoj, kao što ni tebi ne daje za pravo da se pozivaš za dežurnog kadiju koji će suditi o tome trebam li ja nešto komentirati/igrati ili ne. U najboljoj namjeri, pročitaj još jednom moja prva dva komentara pa probaj shvatiti što sam htio reći.

    • Alexdelarge

      @Valmorph, 12.03.2017 - 10:12

      Brate nemas ti pojma. Nintendo nikad se nije prezentirao kao revolucija u smislu jakog hardwarea,vec kao nacina igranja,i to sa zadnje 3 konzele. Cak su i sami izjavili da nemaju namjeru izdavati jake konzole i da se ne namjeravaju tako natjecati,pa mi reci kad su se oni tako prezentirali ? Ja sam mislim osobno jedan od rijetkih na ovom portalu koji trenutno ima mogucnost igranja zelde(15+ sati trenutno). Grafika je predivna,al ti to mozes uostalom jedino vidjet gledajuci yt streamove i hcl filmice pa dati neki svoj nedovoljno realan komentar. Konzole su tu uostalom zbog samih igara,a ne grafike u igrama. Mehanika,atmosfera,prica,sadrzaj,detalji samih igara su puno bitniji od grafike pa uopce ne znam cemu tolika strka.

    • funky0308

      @tonchek, 12.03.2017 - 10:02

      Vidis kako je to zanimljivo, ja kada sve ovo kazem za Division ili GRW svi me napadate, zasto je sada ovo drugacije? Nije sve za svakoga, to i ja ponavljam za svaku jbnu igru ili konzolu i to stoji. Samo, bez ikakve namjere pametovanja, ajmo vidjeti sto to Switch ima skupo u sebi…To sto konzola ima 720p ekrancic OK ali ni po cemu drugome nije skuplja od Sonya ili MSa, uskoro ce izaci koliko kosta Switch u proizvodnji pa cemo vidjeti. Ovako na pamet, rekao bi da je cijena tu negdje. Konzola nema veliki disk, nema BLueRay player, nema druge stvari koje PS4 ima i bas zbog toga ne moze biti neka velika razlika. Takav ekrani, koji Switch ima u proizvodnji kosta 30ak dolara, isto kao i BlueRay player kod PS4. Ako grijesim sorry neka me netko ispravi ali Switch kosta koliko kosta jer se mora isplatiti istrazivanje i sama investicija. Rekao bih da je u proizvodnji cak i jeftinija od PS4/PRO ili Xonea

    • tonchek

      @funky0308, 12.03.2017 - 10:42

      Pa to je u potpunosti normalno nitko neće proizvoditi konzolu na kojoj nema zarade a sad koliko je konzola skuplja od njene izrade ovisi o samoj tvrtki koja ju plasira na tržište. Ako gledaš to iz njihove perspektive i raspolažeš sa podacima o tržištu koje oni imaju bilo bi ti u potpunosti jasno zašto je switch takav kakav je jer su mogli oni napravit jaču konzolu i stavit veću cijenu ali bi prodali manje primjeraka imali bi veću zaradu po komadu i više manje istu zaradu kao sada ali bi im na svakoj igri zarada bila manja zbog manje prodanih primjeraka ili bi morali povećati cijene igrama. Uglavnom ono što hoću reči je da je svakoj kompanije profit na prvom mjestu nije im bitno ni tvoje ni moje mišljenje ako im se džepovi pune.

    • funky0308

      @tonchek, 12.03.2017 - 19:34

      Ma jasno…pricamo u biti obojica o istoj stvari 🙂

    • Valmorph

      @funky0308, 11.03.2017 - 22:02

      Točno to stari!

    • tonchek

      @Valmorph, 11.03.2017 - 22:42

      Ispričavam se ako sam ikoga uvrijedio samo sam želio reći da nije baš bilo realno očekivati da če handheld konzola za 300$ imati hardware koji se može usporediti sa ps4 i xbox1 i to je sasvim u redu jer nintendo očito nije planirao ubaciti se u tu kategoriju jer je to pored te dvije konzole financijsko samoubojstvo za tvrtku. Samim time igre za Switch jednostavno ne mogu dostići “standard” koji su neki ljudi zamislili, a što se tiče tog art stila osobno kao programer smatram da je to vjerojatno najbolje rješenje da se pokriju nedostaci s hardwareom nekome se sviđa a nekome ne.

    • Valmorph

      @tonchek, 11.03.2017 - 23:05

      Nitko ne osporava činjenicu da je to bilo realno za očekivati, kao što je bilo i za očekivati da jedan takav hardware neće baš oduševiti u 2017. jer je pomalo retrogradan. Ono što ti pokušavam reći jest da samo želim da nam se stvari prezentiraju/prodaju onakvima kakve stvarno i jesu bez lažne propagande pa će onda ljudi na temelju toga ocijeniti hoće li za nešto izdvojiti novac ili ne. Ovako je to, po mom mišljenju, samo negativan publicitet za Nintendo. Ali, i negativan publicitet je publicitet, a i Nintendo se s takvim stvarima jako dobro zna nositi pa ne sumnjam da će im ovo previše naškoditi.

    • Valmorph

      @Valmorph, 11.03.2017 - 23:16

      pa sumnjam*

    • tonchek

      @Valmorph, 11.03.2017 - 23:22

      Jedino je žalosno što se danas sve prodaj na bazi takve lažne propagande i to je u potpunosti normalno zato očekivanja nikad ne postavljam na bazi trailera nego pričekam ili neki gameplay ili recenziju.

    • Valmorph

      @tonchek, 11.03.2017 - 23:15

      Isprika uvažena. 😉

  • Romano

    11.03.2017 - 18:47

    Igra je dobra i bilo bi odlicno igrati je na pc-u spojenom na tv u 4k , ali kupovati to plasticno djubre od prijenosne konzole zbog te igre ne isplati se.

  • AaboOs

    11.03.2017 - 19:09

    Ćemo da provjerimo 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?