38 Studios i Big Huge Games pred raspadom?
Iako se činilo kako su financijski problemi novoosnovanog 38 Studiosa riješeni, neslužbena izvješća tvrde kako je studio zatvorio svoja vrata, zajedno s ekipom Big Huge Gamesa.
Višestruki izvori danas su otkrili kako su razvojni timovi 38 Studios i Big Huge Games otpustili oko 400 svojih zaposlenika, čime je postalo jasno da kompanija neće nastaviti s radom. Iako službenog priopćenja još uvijek nema, čitava situacija najavljivala je ovakav razvoj događaja – još od ožujka ove godine 38 Studios borio se financijskim dugovima. Iako mu je dio duga očišćen još ovoga mjeseca, glasine su tvrdile kako zaposlenici od 1. svibnja nisu primili plaću. Štoviše, jučer je studio napustio šef Jen McLean.
Čini se kako je jedan od glavnih razloga zatvaranja ovih timova loš prodajni rezultat njihove prve igre – Kingdoms of Amalur: Reckoning. Poznato je kako je igra uz vrlo dobre kritike u tri mjeseca od svog izlaska prodala 1,22 milijuna primjeraka, što je po riječima osnivača studija Curta Shillinga nadmašilo očekivanja Electronic Artsa. Međutim, smatra se kako je igra podbacila jer je za pokrivanje troškova izrade trebala prodati barem tri milijuna primjeraka.
Sudbina Amalur MMORPG-a kodnog imena Project Copernicus ostaje neizvjesna. Iako smo prije nekoliko dana dobili prvi trailer i datum izlaska, raspad razvojnog tima definitivno će poremetiti planove koje je Electronic Arts imao s ovom igrom.
Black op
25.05.2012 - 09:10Nikad cuo za ovaj studio o.O
Napravite in memoriam XD
picipolivadi
25.05.2012 - 09:38Pa koliko su oni onda trošili da ima treba 3 mil kopija.
Pa CD projekt je napravi WItchera koji je u svakom pogledu napredniji i prodao "samo" 1. 5 mil kpija (pc) i od toga su likovi napravili WItchera 2 i za pc i za xbox .
Ocito EA ima obe ruke u tome.
Apocalypse4987
26.05.2012 - 05:02Šteta za BHG. Rise of nations još i dan danas znam zaigrat
Pirotehnika
@Apocalypse4987, 26.05.2012 - 05:30Nemoj mnogo žaliti. Samo postojanje BHG ne znači nužno da ćemo viditi opet jednu takvu igru kao što je Rise. Imamo danas mnogo timova sa velikim naslovima iza sebe koji redom štancaju nastavke u obliku epskih grešaka.
Pirotehnika
@ThOr VeLikI, 25.05.2012 - 12:18Lud komentar, ali na svom mjestu. Očigledno je da će EA da se bazira na konzole, nemaju oni šta da traže na PC tržištu. Svi ti ljudi koji su dobili otkaze moraće se pronaći i napraviti neke nove projekte, što je najvažnije, samostalne projekte. Ti projekti će biti upućeni na najpristupačnije tržište – PC tržište i ti ljudi će se morati dokazivati s tim projektima što znači da projekti moraju biti dobri kako bi se bez mnogo marketinga raširili do te mjere da važnim ljudima upadnu u oči. Tad im ni piraterija neće mnogo smetati jer će ih reklamirati. Vjerujem da PC gejming očekuje svijetla budućnost u narednih 4-5 godina.