HCL.HR

preživljavanje

ŽANR

Preživljavanje je jedan od najčešćih izazova u igrama. Isključivi fokus na njega stavljen je u horor igrama ili igrama napredovanja u određenom ekosustavu, tj. hranidbenom lancu.

preživljavanje Recenzije

RecenzijaFriday the 13th: The Game

Gregor Stojev 28.05.2017.

Kad igra u samom nazivu mora dokazivati da je videoigra, stvari obično ne slute na dobro. Relevantno je pitanje stoga je li Friday the 13th: The Game jednako zabavan koliko je Jason Voorhees nezaustavljiv.

RecenzijaOutlast 2

Zoran Žalac 24.04.2017.

Na stol smo stavili svijeću i bocu svete vodice, oko vrata krunicu, na zid raspelo i sliku pape Franje. Izašli smo iz Outlasta 2 živi i zdravi, te malo frustrirani.

RecenzijaResident Evil 7

Zoran Žalac 23.01.2017.

Otkrivamo je li Resident Evil 7 povratkom korijenima uspješno revitalizirao svoj serijal ili je pak prebacivanjem u prvo lice mutirao u neprepoznatljivu abominaciju.

preživljavanje Vijesti

Tjedna i mjesečna PUBG ažuriranja obustavljena zbog očuvanja kvalitete

Petra Rukav prije 6 sati

Bluehole Studio prekršio obećanje da će PUBG ažuriranja izlaziti svakih tjedan odnosno mjesec dana radi održavanja visokog standarda kvalitete.

Mehanika penjanja mogla bi uvelike promijeniti PUBG

Zoran Žalac prije 2 dana

Jedna od značajnijih novih mehanika koje stižu u popularni PUBG bit će penjanje, odnosno preskakivanje prepreka.

Nova priča u No Man’s Sky traje ukupno 30 sati

Zoran Žalac prije 5 dana

No Man’s Sky dobio je veliko ažuriranje u sklopu kojega je 30 sati nove priče, kao i svojevrsni kooperativni multiplayer.

Napeti PUBG serveri iz prvog lica od sada su dostupni za sve modove

Petra Rukav prije 1 tjedan

Popularni PlayerUnknown’s Battlegrounds već je dovoljno stresan zbog svoje premise, a pokretanje igre u prvom licu zvuči duplo napetije – od sada u svim modovima.

Minecon konvencija više se neće održavati, barem ne na klasičan način

Zoran Žalac prije 1 tjedan

Organizatori Minecon konvencije koji se održavao zadnjih sedam godina sada mijenjaju format te prelaze na ono što zovu Minecon Earth.

preživljavanje Specijali

INTERVJU: Patrice Désilets, čovjek koji je stvorio Assassin’s Creed serijal

Žarko Ćurić 16.05.2016.

Na Reboot Developu imali smo priliku pričati s Patriceom Désiletsom, čovjekom koji je kreirao prve tri Assassin’s Creed igre, a trenutno radi na ANCESTORS: The Humankind Odyssey.

Fortnite

Zoran Žalac 12.04.2014.

Nova igra tvoraca Unreal Tournamenta i Gears of Wara sve je samo ne ono što biste od jednog Epicovog uratka inače očekivali.

preživljavanje Igre

Metro Exodus

Zoran Žalac 12.06.2017.

Metro: Exodus, igra nas vraća u ulogu Artyoma koji bježi iz moskovskog Metroa s grupom preživjelih. Njegova avantura trajat će virtualnih godinu dana, a rusku periferiju moći ćemo istraživati u sandbox modelu.

The Evil Within 2

Zoran Žalac 11.06.2017.

Tvorac Resident Evila radi na nastavku The Evil Withina iz 2014. te nam zasigurno priprema različite gadosti kojima nas želi preplašiti.

Playerunknown’s Battlegrounds

Igor Belan 30.03.2017.

Playerunknown’s Battlegrounds je Battle Royale tip igre u kojoj stotinu igrača na početku svakog meča iskače iz aviona na golemi otok gdje svako za sebe treba pretraživati tamošnje kućne, tvornice i ustanove kako bi što prije pronašli opremu i oružje i ubili svu konkurenciju. Jer od 100 igrača – samo je jedan ultimativni pobjednik.