HCL.HR

Da, Halo Infinite izgleda prosječno – i to je ok

Zoran Žalac 24.07.2020.   •   117 komentara


Jedina Microsoftova ekskluziva koja će biti lansirana paralelno s novom generacijom Xboxa ne izgleda kao igra koja donosi generacijski skok. Evo zašto to nije problem.

Dugo već nismo pisali o važnosti grafike! A evo nam novog povoda za to – jučer je Microsoft prikazao gameplay svoje velike ekskluzive Halo Infinite i prva reakcija ljudi bila je da igra ne izgleda kao nešto što donosi generacijski skok. I to je navodno problem. Neki su već optužili šefa Xboxa da mu nije stalo do nove generacije hardvera te da prodaje prazne parole o najsnažnijoj konzoli s 12 teraflopsa. Microsoftov fokus na gaming pretplatu će usporiti tehnički napredak videoigara! Takva i tome slična kukanja mogla su se pročitati po internetu.

Istina je – Halo Infinite ne izgleda mnogo bolje od Destinyja 2 koji je također prikazan na Xbox prezentaciji, a to je igra iz 2017. I kao netko tko uopće nije zagrijan za Halo serijalom, moram reći da mi ni gameplay ne izgleda nešto posebno. Međutim, mislim da treba malo „stati na loptu“ s brigama oko toga kako izgledaju prve igre za nove konzole i kada ćemo iste zapravo igrati. Evo zašto:

Prve igre za nove konzole, one koje budu lansirane zajedno sa sljedećom generacijom hardvera, u pravilu nikad ne dostavljaju ogroman tehnički iskorak naspram već viđenoga. Tek se naknadno, godinu-dvije nakon izlaska konzole, pojavljuju igre koje su tehnički gledano naprednije jer znaju iskoristiti hardver na raspolaganju. Razlog za to je manje-više jasan. Većina igara koje se pojave po izlasku nove konzole stvaraju developeri treće strane i to su takozvani međugeneracijski projekti, rađeni istovremeno i za stare i za nove platforme. Ekskluzivnost si uglavnom mogu priuštiti samo igre u produkciji vlasnika platforme, a vlasniku platforme sigurno nije u interesu na dan izlaska lansirati 5-6 svojih igara istovremeno i tako sam sebi napraviti konkurenciju.

Hajmo navesti konkretne primjere. Pamte li se MotorStorm, Resistance i Ridge Racer 7 kao nositelji tehnološkog iskoraka iz ere PlayStationa 3? Ne bih rekao. Pamte li se po istome Killzone Shadow Fall i Knack u eri PlayStationa 4? Ili u slučaju Xboxa, pamtite li Killer Instinct, Dead Rising 3 i Ryse? Možda su ove zadnje tri bile tehnički napredne za svoje vrijeme, ali to im nije baš mnogo pomoglo s kvalitetom u ostalim segmentima, zar ne?

Halo Infinite je igra koja je u razvoj krenula dok je Xbox One platforma još bila živuća (neću reći aktualna). S poslovnog gledišta, u 2017. godini Microsoftu bi bilo glupo zanemariti XBO i prebaciti se na izradu igre za XSX koji tada još nije bio ni u povojima. Uostalom, sve dosadašnje Xbox konzole dobivale su minimalno dvije Halo igre, jedino je XBO do sada imao samo jednu. Samim time, nije kriminalna ni pogrešna odluka što su odlučili raditi igru za platformu koja broji oko 40 milijuna korisnika. Istina je da su se na taj način ograničili dizajnom jer postoji limit onoga što stari Xbox One može sažvakati. Međutim, važna je činjenica da će Halo Infinite, još od pojave originalnog Xboxa po prvi puta biti lansiran s novom Xbox konzolom.

Halo je najuspješnija franšiza Xboxa i jako je važno da bude prisutna u trenutku kad Xbox otvara novo poglavlje. Jer međugeneracijski Halo koji ne izgleda kao tehnički iskorak Microsoftu svejedno predstavlja veći kapital/adut nego neko potpuno novo ime koje bi bilo ekskluzivno za novu generaciju hardvera. Jednostavno rečeno, Halou je važno da ima Xbox publiku, a Xbox publici je važno da ima Halo.

Istom se strategijom vodio i Nintendo prilikom lansiranja Switch konzole. The Legend of Zelda: Breath of The Wild bila je igra dizajnirana prema hardveru stare Wii U konzole. Nije izgledala kao najljepša igra koju Switch ima za ponuditi, a nije se isprva ni dobro izvodila. No, istu igru i dan danas smatramo jednom od najboljih Nintendovih ekskluziva ikada. Kvalitetu te igre nije uvjetovao generacijski skok niti se itko od kupaca Switcha žalio što mu Zelda ne izgleda mnogo bolje nego na Wii U konzoli.

Također vrijedi napomenuti da ni PlayStation 5 po ove godine vjerojatno neće imati igru koja nam prikazuje nešto što nije ostvarivo na prethodnoj generaciji ili izgleda toliko drugačije od svega ostaloga. Iz Sonyjeve produkcije možemo se nadati eventualno ekskluzivi Spider-Man: Miles Morales, relativno manjoj igri rađenoj na istom engineu Spider-Mana iz 2018. Izgledat će lijepo – u to nema sumnje, ali ni to nije igra koja je iz temelja rađena specifično za PS5 – vidljivo je da je novi Ratchet & Clank, igra u produkciji istog studija, znatno veći projekt dizajniran prema SSD-u nove konzole. U kontekstu grafike ostaju nam spike o raytracingu, 4K rezoluciji i 60 sličica po sekundi. A sve to imat će i Halo Infinite.

Bilo bi lijepo kad bismo kupnjom nove konzole imali na desetke ekskluzivnih igara koje su rađene specifično za tu konzolu. Većina korisnika to i doživi – tako da konzolu kupe malo kasnije, a ne odmah prvoga dana. Oni koji ju kupuju prvoga dana ionako ne bi mogli kupiti ni igrati sve odjednom čak i da konzola ima desetke jedinstvenih ekskluziva. Kupnja nove konzole prvoga dana uvijek je bila neka vrsta ulaganja u budućnost, a kod takvog ulaganja i Sony i Microsoft fanovima daju obećanje za tu budućnost. Microsoft je najavio dosta uzbudljive igre koje će napraviti generacijski iskorak – jednom kad izađu. Ne bi trebao biti problem to što će izaći u nekoj neodređenoj budućnosti, problem bi bio kad bi Sony i Microsoft prodavali nove konzole na slijepa obećanja u stilu „Bit će igara, samo vi prvo kupite konzolu, a onda ćemo vam reći što imamo u planu“.

Baš nikome ne bi išlo u prilog da je Microsoft od prvoga dana zaključao Halo Infinite na Xbox Series X pa paralelno s njime lansirao novi Fable, Forzu Motorsport i još hrpu drugih igara. U periodu kad izlazi Cyberpunk 2077, novi Assassin’s Creed, novi Call of Duty… Ne kažem da će Halo Infinite biti vrhunska igra, ali vjerujem da može biti vrhunska igra i ako je dizajnirana za stari hardver. U kontekstu Xbox brenda, Halo je najvrijednije što imaju i dobra je stvar da najvrijedniji adut izvlače odmah po dolasku nove konzole.

Označeno sa: ,

Komentari (117)

  • personauser

    24.07.2020 - 14:28

    Odlicno napisan clanak. Slazem se sa svime sta si naveo u clanku

  • Ranzo

    24.07.2020 - 14:31

    Dobri su ovi tvoji članci, Zoki, koji ističu zdrav razum i objektivnost. Obje prezentacije, PS i Xbox, su bile dobre i izgleda da se mi, gameri, imamo čemu veseliti ove generacije. Osobno mi Xbox, po prvi put, izgleda kao privlačna konzola. Biti će ovo dobrih narednih 7, 8 godina za gaming zasigurno!

  • Tomina

    24.07.2020 - 14:35

    Davno sam nešto radio i učio UE4 engine. Tek je od 4.25 verzije (svibanj ove godine) dobio support za nove konzole. Ali samo okvirni suport.

    I šta mislite koliko će trebati nekom developeru da sad sve to što je radio – presloži i poboljša za ps5? To mogu biti stotine sati.

    Tek kad konzola bude dostupna za javnost, tek će onda ljudi moći testirati navedeno.

    • PppPP

      @Tomina, 24.07.2020 - 18:43

      halo nije rađen u unreal engineu

    • Tomina

      @PppPP, 24.07.2020 - 21:27

      A tko je rekao da je, vazelinko?

    • Petar Marjolovic

      @Tomina, 25.07.2020 - 08:59

      Pa u komemtarima članka u kojem se radi o grafici u halo 4 spominješ UE4.

    • PppPP

      @Tomina, 25.07.2020 - 13:33

      Ne znam jesi li shvatio, možda treba biti jako inteligentan za to, nisam siguran, ali članak je o halo infiniteu, kojem je i izdavač xbox game studios tak da nemaju baš opravdanja. Iako meni je grafika sasvim ok

    • Tomina

      @PppPP, 26.07.2020 - 14:42

      ja sam rekao zasto nemaju opravdanja.Dok konzola izade na trziste, tek ce se razvijati nacini kako u enginu poboljsati grafiku. Ju nov var aj min?

  • bakyos

    24.07.2020 - 14:46

    Kratko i jasno. Bravo!

  • xx1111

    24.07.2020 - 14:51

    Igra bi se tribala odgodit zbog loše grafike isto kao što je to napravio crysis

    • personauser

      @xx1111, 24.07.2020 - 15:49

      Grafika uopce nije losa

    • nemessis

      @personauser, 24.07.2020 - 16:10

      Grafika je za 2020 podosta losa

    • GTA222

      @xx1111, 24.07.2020 - 16:45

      I ti bi trebo malo manje trollat pa nikome ništa.

    • funky0308

      @GTA222, 24.07.2020 - 18:20

      Ma ignore i zdra’o

    • personauser

      @xx1111, 24.07.2020 - 18:37

      Govorio si da je PC zakrzljao, a dobiva S.T.A.L.K.E.R 2. Ova igra je opovrgnula tvoju tvrdnju da je PC zakrzljao

    • funky0308

      @personauser, 25.07.2020 - 11:13

      Mislim da je svima jasno tko je u ovoj cijeloj prici zakrljzao 😂😂😂

    • personauser

      @funky0308, 25.07.2020 - 13:11

      Xbox uopce nije zakrzljao jer ima neporazeno oruzje, a to je XGP

    • Petar Marjolovic

      @personauser, 25.07.2020 - 17:43

      Kakve veze ima XGP sa hardverom?

    • personauser

      @personauser, 25.07.2020 - 18:01

      Konzola postaje “servis” za igranje jer u prvom planu se istice XGP

  • Slim1992

    24.07.2020 - 14:56

    Dzaba sve..nova generacija konzola..grafika se ocekuje u startu odlicna. Ono sto je prikazano izgleda lose i za trenutnu generaciju..dovoljno govori i to da su iz microsofta porucili da je rana verzija igre i obecavaju poboljsanja..vade se i obecavaju kao politicari🤣

    • personauser

      @Slim1992, 24.07.2020 - 15:06

      Developeri ce tek od 2022. iskoristiti sav potencijal PS5 i XSX.

    • Slim1992

      @personauser, 24.07.2020 - 15:31

      Hahaaha..radujem se onda vidjeti kako ce tek tad igre izgledati na ps5. A xbox nadam se da ce dostici nivo prikaza ps4 🤣

    • personauser

      @Slim1992, 24.07.2020 - 15:39

      Igre ce izgledati sjajno i na PS5 i XSX. Mi jos ne znamo koja ce konzola imati bolju verziju. Igra moze izgledati ljepse na XSX negoli na PS5 i obrnuto. Nesmijemo jos suditi na kojoj konzoli ce igra izgledati ljepse jer jos nisu izasle.

    • vragec25cro

      @Slim1992, 24.07.2020 - 18:22

      Igra iz 2018(znaci barem 1-2godine u produkciji) pa kako izgleda 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=7OeFni58PPk

    • Slim1992

      @vragec25cro, 24.07.2020 - 18:47

      Nema sta, postujem forzu. Sto se tiče voznje nema dalje

    • movie

      @vragec25cro, 24.07.2020 - 18:48

      Iskreno bezveze. Auto kao da klizi po ledu. Interakcija sa cestom jako loša. Nemam osjećaj vožnje kako spada. S ovom kamerom ne bih vozio niti 5 minuta.

    • personauser

      @movie, 24.07.2020 - 18:54

      Ne pricaj gluposti da je FH4 bezveze igra. Na metacriticu ima ocjenu 92 sta jasno da je najbolja racing igra ove generacije.

    • personauser

      @personauser, 24.07.2020 - 18:55

      sta jasno pokazuje*

    • movie

      @personauser, 24.07.2020 - 22:58

      A ocjena na metacriticu ima neku težinu? Daj malo pogledaj kako se auto kreće po cesti. Izgleda odvratno. Apsolutno nema nikakvu koliziju s cestom. Tebi to izgleda dobro?

    • personauser

      @movie, 24.07.2020 - 23:05

      Nema tezinu, ali su je recenzenti pohvalili, cak je na HCL-u dobila ocjenu 90. Meni je sama igra sjajna mada ima mana kao i ostale racing igre. Nije ni GT Sport toliko sjajan. Gledajuci Microsoft je ovu generaciju imao bolje racing igre od Sonyja

    • personauser

      @personauser, 24.07.2020 - 23:06

      Kada su u pitanju ekskluzive

    • vragec25cro

      @movie, 24.07.2020 - 19:29

      Ovdje pričamo o grafici i kakvu je grafiku xone izbacio još 2018.Ovo arkada,Motosport izgleda još ljepše l,ali nije open work ko Horizon.Bogami od 4 igre koje imam na ps4 niti jedna tako je izgleda

  • razer1234559

    24.07.2020 - 15:05

    Vi i vaša grafika, vama je samo do grafike. The Last of us ima lijepu grafiku ali gameplay je koma što nije ništa čudno za takav žanr. Halo infinite možda bude izgledao lijepo i krasno ali imajte na umu da je to samo FPS, znači žanr igre koma, imaš tu crtu, ideš po toj crti i samo rokaš i to je to. Uz to trajati će par sati. Znači za ovakav žanr igre ne očekujem ništa osim dobre grafike.

    • KhorneFlake

      @razer1234559, 24.07.2020 - 15:38

      Izgleda da će Inifinite biti malo otvoreniji, sa mogućnošću biranja zadataka. Plus vidjeli su se i upgrade tabovi, tako da ne vjerujem da će biti baš par sati. Niti jedna Halo igra nije bila baš kratka, mada imaju ačivmente da se pobijedi zacrtano vrijeme za nivoe, i da se završi za manje od 3 sata. Ali za tako nešto moraš znati maltene svaki kamen u igri, i iskorištavati čak i gličeve.

    • funky0308

      @razer1234559, 25.07.2020 - 11:20

      OK, to je tvoje misljenje. Ljudi koji vole FPS zanr nikada nece reci “to je samo FPS”. Postoje razliciti afiniteti i suditi na ovakav nacin, petljati ekskluzivu jedne platforme kao npr TLOU sa potpuno drugim zanrom i drugom platformom nije bas zahvalno. Grafika je bitan element u igarama, bas kao i glazba, zvucni efekti i hrpa drugih stvari. Veliki se novci trose kako u razvoj igre tako i sa nase strane da vidimo tu igru i nema mi bas puno smisla pricati jucer o GTX 30XX seriji GPUa, a danas pricazi kako grafika nije bitna. Naravno da je bitna jer kao i svi ostali elementi igre i grafika je ta koja prica pricu. Ljudi su vizualna bica, funkcioniraju na takav nacin i cesto bas vizualnq prezentacija prodaje proizvod. Da je najbitnija – naravno da nije ali da je bitna, to svakako je..

    • personauser

      @funky0308, 25.07.2020 - 13:18

      Nintendove igre koje uopce nemaju savrsenu grafiku izgledaju bolje od vecina PS i Xbox igara jer Nintendo napravi sjajan posao sa igrama. Nintendove igre su dokaz da nije sve u grafici. Npr. Witcher 3 sjajno izgleda na NS iako nema istu grafiku kao PC, PS i Xbox verzija

    • funky0308

      @personauser, 26.07.2020 - 16:52

      Apsolutno ali i dalje su vizualno genijalne radi posebnog vizualnog stila pa i dalje mozemo pricati o odlicnoj grafici
      Mislim da cemo se sloziti da grafika nije samo vise poligona na objektu nego je u velikoj mjeri cini vizualni stil.

  • departed1983

    24.07.2020 - 15:07

    Igra se vrti u 4K 60 FPSa, i pravljena je da bude optimizovana za MP i performanse u istom, jer ce se to uglavnom i igrati.. Ako bilo ko od vas misli da cete na novim konzolama u 4k i 60 FPSa imati nesto posebno bolju grafiku od ove, pogotovo prvu godinu ili dvije, opasno ste precijenili hardver koji je u tim konzolama.

    • GTA222

      @departed1983, 24.07.2020 - 16:46

      Ma pusti ih nek misle da će se sve vrtit u 4k 120fps-a.

    • Sinek

      @departed1983, 24.07.2020 - 18:56

      da li ce hardver u konzoli evoluirati ako odstoji godinu-dvije?

    • departed1983

      @Sinek, 24.07.2020 - 20:41

      Ne, ali ce neki developeri nauciti par “caka” kako da sto bolje iskoriste taj hardver i da iz njeg izvuku vise nego ostali pa ce igre izgledati malo bolje…

    • drazensi

      @departed1983, 24.07.2020 - 21:43

      Ovo ti vise tolko ne pije vodu. Razlike u arhitekturi izmedu ovih generacija i prijasnjih nisu tolko velke kao sto su bile sa skoka s prosle na ovu. Sve je to sad vrlo poznata arhitektura, samo jaca.

    • funky0308

      @drazensi, 25.07.2020 - 11:22

      Ne da nisinu pravu, nego nisi ni blizu. PS5 radi ogroman skok od prosle generacije i na ekskluzivama PS5 ce se vidjeti sve ovo o cemu se prica vec godinu, dvije.

    • drazensi

      @funky0308, 25.07.2020 - 13:11

      Ja pricam o arhitekturi (sto izgleda ne znas sto znaci), ti meni o snagi. Sto sam i napisao da je jaca. I o cemu onda da raspravljamo

    • funky0308

      @drazensi, 26.07.2020 - 17:10

      Hehe… sad si sve rekao.. 🙂 Pa jer ti znas sto donosi PS5? Ogromna je razlika izmedju PS4 i PS5 i upravo iz tog razloga tek cemo u pravim PS5 ekskluzivama vidjeti sve sto nova generacija moze. Od drugog, novijeg chipseta, potpuno novog upravljanja memorijom do hrpe drugih stvari… razlike su velike izmedju generacija samo ih se ne primjeti toliko u prijelazu s generacije na generaciju jer se ta tranzicija radi postepeno kako bi se sacuvalo trziste i ne pustilo konkurenciju na to mjesto. Naravno da se nekima cini da razlike nisu velike kada se tako prijelaz radi, a radi se tako blago i na stetu nove konzole upravo jer je najlogicnije. Bolje je u startu prodati nesto manje novih konzola nego naljutiti sto milijuna korisnika (manje ili vise … nebitno) i izgubiti dio trzista jer sada radis igru samo za novu generaciju. Ako se imalo razumijes u hardware pogledaj specifikacije svake konzole od PS1 do PS5 i vidjeti ces koliko je novih stvari svaka donijela. PS3 i CELL arhitektura koristena na PS3 na PS4 zamjenjena je sa arhitekturom 32-bitnog osmo jezgrenog procesora, 8 GB radne memorije i AMD-ovom grafička kartica protočnosti 2 teraflopsa – i kako tu nema razlike u arhitekturi?! S druge strane sve ovo nabrojano u PS4 zamjenjeno je svime najavljenim za PS5. To su ogromne razlike u arhitekturi. Tko tu ne zna sto sto znaci dalo bi se raspravljati ali OK, nemam namjeru vrijedjati kao ti ali besplatnu poduku ti dam i drugi puta kada zapnes..

  • burgi

    24.07.2020 - 15:12

    Budimo realni vecina ljudi ovdje ionako nije mentalno starija od 12 godina i filozofije moj je tata jaci od tvoga

  • SonOfZeus

    24.07.2020 - 15:17

    “Yes, Halo infinite looks average, and that’s OK.” Fali vam jos samo: “Here’s why:” ✨

  • playbox124

    24.07.2020 - 15:24

    Samo mogu zamisliti multiplayer Btb ctf mape, bit ce fun af.

  • Dick Johnson

    24.07.2020 - 15:29

    Ma daj mi 60 FPS-a lock svaki dan blještava grafika. Dobro je sony napravil bila neki danvjest da moš birat 60 FPS-a il bolja grafika, pa svi sretni!

  • KhorneFlake

    24.07.2020 - 15:45

    Pa, jeste. Switch je najslabija konzola na tržištu, a uskoro će i u još veću dubiozu, pa opet ima neke od najzabavnijih igara. A i generalno Nintendove igre su mi uvijek bile najzabavnije, sve što sam emulrao prešao sam u dahu, pa makar i sa SNES-a. Ovih dana regularnu verziju Switcha ne možeš ni kupiti a da te ne skalpiraju žestoko.
    Halo izgleda jako dobro, problem je što neki ljudi očekuju da orbitalno prstenje sa vještačkom vegetacijom izgleda kao zarasli postapokaliptični Sijetl valjda, a i da izgleda opet bi bilo da kopiraju i nemaju svojih ideja. Mada me gameplay podsjeća dosta na Halo 5, uz neke novine.

  • IgorBiH

    24.07.2020 - 15:45

    Klasičan “damage control” ovog jutra sa svih strana. Neka, treba uvijek biti optimista ali realnost je bome surova.

    Microsoft je najavio dosta uzbudljive igre koje će napraviti generacijski iskorak “

    Zar jesu? Koju sam onda ja konferenciju gledao i milioni drugih ljudi. Prvi put čujem ovakav zaključak. Gomila CGI animacija, opskurnih i ezoteričnih naslova sa malo SJW priloga sa strane. Jedino me Obsidianov RPG uzbuđuje, jednog dana 2023 kad izađe.

    • playbox124

      @IgorBiH, 24.07.2020 - 16:44

      A Sony je pokazao gameplay? Nemoj mi pls o rachetu i jebeno clanku ahahah spiderman je ionako 5-10 sati dug(engine od ps4) , deamon souls izgleda super ali di je gameplay, gameplay od ps3 za tu igru je Ogavan. Jedino sta valja je jebeni horizon a drugo se pumpa do besvjesti. Daj mi ijednu mp igru od sonya koja ce me privuc? Bgmi dns imaju svi para d spickaju na konzolu i po par igara vrijedne skupa 200$ lool

    • Masterchief

      @playbox124, 24.07.2020 - 19:01

      ? Sve što je bilo na ps eventu je bio gameplay? Mislim da se ni Sony ne slaže sa time. To je objektivno netočno. BIlo je dosta (možda i više, ali se baš i ne sjećam) trailera koji NISU gameplay.

    • playbox124

      @Masterchief, 25.07.2020 - 02:06

      Pusti dijete

    • IgorBiH

      @playbox124, 24.07.2020 - 22:29

      Druže, ja nisam ni rekao da se Sony nešto naročito iskazao u svojoj konferenciji jer nije ali poenta je u tome da i ne mora. Oni su prodali 110M+ konzola u ovoj generaciji, ne MS, oni su izbacili dvije megaton AAA eksluzive u zadnjih mjesec dana, na zalasku generacije. I ono ključno, svi, ama baš svi znaju da će Sony zakucati i sljedeće rede jer imaju toliko vrhunskih studija, IPa i svega ostalog. Na MS je bilo da privuče PS publiku na svoju stranu sinoć a oni su vjerovatno uradilo suprotno.

    • personauser

      @IgorBiH, 24.07.2020 - 23:11

      Sada se pocinje od 0. Cak se sjecam kako je Sony usao bahato sa PS3 jer zivio na slavi PS2 pa im je to udarilo u glavu i PS3 je neslavno zavrsio, tj. prvi playstation koji je prodan ispod 100 miliona primjeraka. Tako je Microsoft zivio na slavi X360 pa je XONE zavrsio neslavno. Zelim reci da ne treba zivjeti na slavi stare konzole jer sve ide ispocetka

    • playbox124

      @IgorBiH, 25.07.2020 - 01:52

      Lol bas ce ti Ms privuc ps publiku. Sramota je kako sve igre jucer prikazane dolaze Day one na gamepass ukljucujuci i brutalan stalker a tako rec niko ni ne govori o tome. Znaci 60$ budetne igre za sicu a ti placaj spideya full price za 7 sati igranja. Bmk iskreno samo bzvz seru ljudi, a ako jedan sea of thieves je privukao toliko igraca na steam plus je cross play, nemamo o cemu razgovarati. Jos ako se gold ukine, gejming kao hobi postat ce puno jeftiniji. Ugl Sony i da se posere bi se igrali stim😂, samo zamisli sta bi bilo da je ms prikazao jedan bugsnax lol

    • playbox124

      @playbox124, 25.07.2020 - 12:24

      Opet mi govoris za grafu a ja pricam za gameplay. Horizon ce kad izac? Ne tako skoro, jedina igra koju ps ima kao launch title je miles i godfall. Mozda jos koja ali tjt,ionako godfall izgleda super da, a gameplay, jedino zika od trailer mi je valjalo ahahah tako da zabavi se ti Milesom a ja cu sa svojom ekipom derat Halo. Cheers

    • personauser

      @playbox124, 25.07.2020 - 14:36

      Microsoft, tj. 343i je izjavio da ce grafika Halo Infinite postati jos bolja do izlaska

    • playbox124

      @personauser, 25.07.2020 - 14:41

      Ma znam ali sta ces, nema klinac jos razvijen mozak

    • Tiger I

      @playbox124, 26.07.2020 - 09:34

      Procitaj SVOJU prvu recenicu do zareza.Ili se ne zna kad ce stalker izaci ili izlazi 2021.IZABERI SAMO JEDNO.

    • playbox124

      @playbox124, 25.07.2020 - 02:04

      Pusti infinite sa strane, jedan horizon radi na unreal 5 kao i hellblade i pokretalo sa sxa i ti mn sad kazes eto toliko o tome lol klinjo daj petama vjetra. Ljudi dan dns igraju halo ce, mislis zbog grafe da gejmaju? Lol gameplay je fun kuis? Nije quick time film. Ionako infinite demo je bio early build, to su i potvrdili, a i da ne zab, istovremeno radili na mccu, ukljucujuci odst i reach te sve to portali na pc i x ali kite se ja tu natezem stobom. Begaj

  • razer1234559

    24.07.2020 - 16:16

    I meni također su Nintendove igre zabavnije i šteta je što kod nas nije popularan. Meni je recimo Nintendo DS najdraži i još kad se sjetim igara poput Dragon Questa, Pokemona, Devil Survivora, Final Fantasya uključujući i Tactics, Avalon Codea, Digimona, Etrian Odysseya i mnogih drugih. Brutalno su to igre ali sam ih sve igrao na emulatoru. Switch nažalost nemam ali uskoro ga planiram kupiti jer mi se strašno igra Diablo 3 Eternal Collection i Pokemon Sword and Shield.

    • personauser

      @razer1234559, 24.07.2020 - 16:23

      I meni su nintendove igre super. Npr. u SAD-u se NS bolje prodaje od PS4 i XONE, a samo kod nas na balkanu NS se dosta slabo prodaje. Nikada necu shvatiti taj balkanski mentalitet jer se na balkanu redovito pljuje po NS i Xboxu. NS je svugdje popularan, a samo kod nas nije i zbog toga Balkan mi nikada nece biti mjerilo za kupnju neke konzole jer ja gledam globalno sto se tice konzola.

    • Sinek

      @personauser, 24.07.2020 - 19:36

      cudno da se konzola stara 3 god prodaje bolje od konzole stare 7 god… jako zanimljivo.
      jel znas da se 2015. nije prodao nijedan nintendo switch u americi?

    • personauser

      @Sinek, 24.07.2020 - 19:44

      Npr. u Japanu je Sony morao 2018. sniziti cijenu za PS4 Pro kada je vidio da se NS daleko bolje prodaje od PS4 u Japanu.

  • m@rko

    24.07.2020 - 16:22

    Iskreno meni je killzone shadow fall brutalno izgledao pri izlasku ps4 tako i infamous second son.

    • Rick Sanchez

      @m@rko, 27.07.2020 - 12:16

      te dvije igre i danas izgledaju brutalno i, usuđujem se reći, bolje od ove halo demonstracije…

  • Serpico

    24.07.2020 - 16:32

    Mod za Half-Life 2, mimovi su urnebesni.

  • SonOfZeus

    24.07.2020 - 17:04

    Imao je par zanimljivih stvari, kao Avowed, Medium i Fable. Ali samo CGI, CGI i CGI. Ništa prije kasne 2021 čini mi se.

  • Dajsikeks

    24.07.2020 - 17:57

    Našao sam negdje tj. čuo da Halo Infinite demo koji je bio, vrtio se na Pc-u koji je konfiguriran prema xbox sx specifikacijama. Meni osobno demo je jako dobro izgledao, iako je ima 1-2 kaj mi malo zapelo za oko, ali uglavno super, osim toga moram odigrati ove starije prije nego sto idem na infinite. Ostalo je bilo dosta cgi, ali svejedno je bilo dosta interesantnoga koje će iduće godine izlaziti. S jedne strane malo ti postane dosadno od svih vrhunskih cgi režiranih scena, in game ili in engine (koji tehnički ne znači uvijek gameplay), a sa druge strane, ljudi cijelo vrijeme traže gameplay gameplay pogotovo kad govorimo o tek prvi put najavljenoj igri. Pokazat će, daj se strpi, kao i uvijek

    • Dajsikeks

      @Dajsikeks, 24.07.2020 - 18:09

      Da, htio bih da Microsoft barem malo i jedamputa “pobjedi” u nečemu tj. “ha, gotcha” situacija gdje privuće veću pozornost kupaca nego sony. Ide im ali polako, prvo ovaj gamepass, onda mozda xcloud i ne znam kaj jos. Što se mene tiće, ja gledam ove evente zbog igara, briga jel xbox ili ps ili ns, i definitvno su me neke igre privukle s xbox eventa makar neki žanrovi mi nisu interesantni na prvu ruku

    • personauser

      @Dajsikeks, 24.07.2020 - 18:12

      Game Pass je win-win situacija za Microsoft

    • personauser

      @personauser, 24.07.2020 - 18:13

      Sa time razvaljuju Sony sta se tice pretplatnicke usluge

    • movie

      @personauser, 24.07.2020 - 18:52

      Mislim da japanci nemaju na to odgovor i da slijedi zajednički harakiri kompletnog upravnog odbora sonya.

    • personauser

      @movie, 24.07.2020 - 19:01

      Zelim da i Sony napravi nesto slicno XGP, tj. da i Sonyjeva pretplatnicka usluga bude “Netflix videoigara” kao sta je XGP. Svi hvale XGP koja je trenutacna najbolja pretplatnicka usluga za videoigre.

    • personauser

      @personauser, 24.07.2020 - 19:06

      Npr. PES 2020 mozes odigrati putem XGP

    • drazensi

      @personauser, 24.07.2020 - 21:59

      I ne bas. Vise win-lose. Igraci dobivaju puno, no oni gube lovu na gamepassu i to vjerujem opipljivo.

    • personauser

      @drazensi, 24.07.2020 - 22:26

      Sony bi lako mogao ici stopama Microsofta sta se tice Game Passa. Sony ce sigurno napraviti Game Pass za PS5

    • drazensi

      @personauser, 25.07.2020 - 13:19

      Nekako sumnjam u to. Furaju oni totalno drugaciju strategiju.

    • personauser

      @drazensi, 25.07.2020 - 14:19

      PS Now je trenutacno smece. Trebaju ga dosta poboljsati ako zele da PS Now bude u rangu XGP jer u ovom trenutku XGP razvaljuje PS Now. Sony ce morati vise ulagati u pretplatnicku uslugu kao Microsoft ako zeli ima savrsenu pretplatnicku uslugu kao sta je XGP

    • personauser

      @personauser, 25.07.2020 - 14:20

      ako zeli imati*

    • personauser

      @drazensi, 25.07.2020 - 14:27

      Nemoj me krivo shvatiti da favoriziram Microsoft, nego govorim onako kako sada stvari stoje

    • drazensi

      @personauser, 25.07.2020 - 23:08

      Ma nista nista. XGP koristim i odlicna stvar. PS NOW nemam namjere koristiti niti me zanima. Sony-u to jednostavno nije prioritet i sumnjam da ce biti u dogledno vrijeme. Sony radi igre koje prodaju konzole i vecinom single player igre vrhunske produkcije. Vec su izjavili da je to njihova vizija za dalje. Sony ne misli gubiti ogromnu kolicinu ulupanih para u svoje ekskluzive koje su, budimo realni, produkcijski par svjetova iznad XBOX-a, usudim se reci i ostalih studija opcenito. Oni nikad (nadam se da hoce, ali nece :)) nece ponuditi te svoje igre na nekoj pretplati za 10 eura mjesecno (barem ne po izlasku). MSu je strategija stvarati bazu igraca raznim ponudama, vise multi orijentiranim live service igrama, dok Sony bazu stvara na totalno drugaciji nacin i ne vidim da ce se to mijenjati.

    • personauser

      @drazensi, 25.07.2020 - 23:45

      Radije cu odigrati igre putem Game Pass negoli dati 70 USD za PS5 i XSX igre kako se prica da ce igre poskupjeti. Svaki normalan nebi dao toliko pare za igru nego bi odigrao igru putem Game Pass. Zelim reci da je za nas Game Pass dosta isplativ jer samim time dosta ustedis i za manje para odigras dosta igara. Za nas balkance Game Pass je daleko isplativiji negoli dati 500,600 kn za igru

  • vragec25cro

    24.07.2020 - 18:32

    Ne izgleda prelose(mogao je i bolje) samo da ga ne pokvare u gameplayu,takionak grafiku ocekujem od Forze 😉 Nego Zorane ovaj specijal me iznenadio s tvoje strane 🙂

  • Sinek

    24.07.2020 - 19:07

    koja je poanta? cemu ove price o zeldi, kakve veze ima kvaliteta igre sa grafikom? jedno ne iskljucuje niti podrazumijeva drugo, ako ljudi misle da igra izgleda lose i ocekuju da izgleda bolje onda je tu nebitna prica o kvaliteti igre
    mozda i ne bi bilo plakanja da nove konzole nisu predstavljene kao nuzan skok… zar zbilja ps4 nije mogla pokrenuti milesa moralesa??

    • Sinek

      @Sinek, 24.07.2020 - 19:14

      usput kz shadowfall je los primjer, igra je izgledala bolesno 2014. i ogroman je skok u odnosu na kz3 npr

  • funky0308

    24.07.2020 - 20:12

    Nema se sto zamjerati cross generacijskim igrama. S ekonomskog stajalista, samo bi najveca budala na svijetu “21.09” prestala prodavati proizvod i uslugu za koje postoji uhodabo trziste od 100 miliona ili vise ljudi. Naravno da to nitko nece napraviti i to je u redu, mislim da ovdje malo otkrivamo toplu vodu svi skupa. S druge strane, ako se igra radi za hardware iz 2014 i za hardware iz 2020, podazumjeva se da igra mora podrediti starijem i sporijem hardwareu ili uvesti opcije grafike i performansi. Kupiti sutra PS5 i ocekivati da sve igre budu pet puta lijepse od istih igara na PS4 je suludo?!? Ali uz sve to, ipak se od nove generacije ocekuje da ponudi nesto novo kroz ekskluzivne naslove ili naslove koji ce izaci na PCu XSXu i PS5, to je nesto sto za sada ne vidimo (bar ne u broju u kojemu bi trebalo biti i u tom dijelu i stoji ono kupi pa cu ti reci sto sada mozes s time) ali nadam se da ce toga biti jer nova konzola na dan izlaska je investicija u buducnost ali malo nas kupuje konzolu prvi dan da bi za dvije godine vidjeli kako radi, moraju predstaviti vise AAA igara ekskluzivne za novu generaciju ali pri tome ne zapostaviti ogromno trziste trenutne ( uskoro prosle ) generacije. Onaj tko se pali iskljucivo na grafiku ne treba kupovati igre koje se rade i za PS4 (osim ako ne izadju dvije verzije igre ili igre koje ce, kao na PCu, imati hrpu opcija koje se na PS5 ukljucuju)..

    • tomekplejka89

      @funky0308, 26.07.2020 - 15:51

      Sve si rekao…nepotrebno palamudjenje od clanka. I CGI trailer i gameplay nista ne znace kad uvijek postoji opcija da se nesto makne iz konacne igre tako da…Nove konzole moraju imati nove igre koje su ground up radjene za novi hardware ako se zele prodavati u onoj mjeri u kojoj se to od njih ocekuje. Neznam sta se ljudi pale bezveze nije se ni Sony a bome ni MS nesto pokazao da padnes na guzicu. Ali ovakvo apologetno “dodvoravanje” i vracanje na Killzone koji je bio skok u odnosu na prijasnji; da bi se nekakva uzvusena poanta ilustrirala u vezi neznam cega. Novi Halo izgleda losije nego je ocekivano a gameplay nije nista specijalno i bok. Ne treba nam neko objasnjavat da smo mi ili ja glup ko ne misli isto.

  • darkness666

    24.07.2020 - 21:05

    Mislim da je za sam halo najbitniji multiplayer mod.. Bit cu iskren i reci da sam apsolutno sve haloe odigrao multiplayer a singleplayer nisam ni jedan zavrsio.. Halo je nesto kao call of duty u tom pogledu i nadam se da bolja grafika nece upropastiti halo kao sto je upropastila cod..
    By the way odlican clanak

  • darkness666

    24.07.2020 - 21:13

    Sve sto je phil rekao stoji.:xsex ce biti najjaca konola na svijetu, oni stoje tu za sve igrace u gamepasu i koji ti omogucava odlicne igre za malo para, a za halo moramo ipak sacekati da ga odigramo pa da onda nesto kazemo.. A sony proziva sve i samo sebe velica.. Tak da ovi tvoji komentari su smjesni

    • drazensi

      @darkness666, 24.07.2020 - 21:56

      Nije istina. Vecina toga sto je rekao je laz ili maskiranje istine. Najjaca mu jedino stoji. Rekao je da nece biti ekskluziva na XSEXu sljedece 2 godine – laz (videno na ovoj konferenciji); rekao da sve igre koje se prikazu na konferenciji dolaze na game pass – laz (odao ga jedan od trailera od igre di su na brzinu stavili malim slovima not available on game pass), itd. Informacije koje daju u zadnje vrijeme su poprilicno ishitrene, cesto se moraju ispravljati ili demantiraju sami sebe. Izgleda da ni sami jos ne znaju kako se pozicionirati za novu generaciju. Cak su i poslije ove koneferencije isli ispravljati svoju stranicu da dodatno pojasne za neke igre za koje platforme izlaze. Game pass im je vrhunska stvar. No izgleda da u zelji da nadmudre i uzmu malo slave PSu, izgubili kompas. Sony od pocetka zna sto hoce, imaju jasnu strategiju davanja informacija i jednostavno ih je lakse i jednostavnije pratiti. Sto se vidi i na razlici u popularnosti evenata. Vidjet cemo opet interes u 8. mjesecu kad Sony odrzi svoj 2. event.

    • krklj69

      @drazensi, 25.07.2020 - 16:22

      Koja od prikazanih ne dolazi na xgp?pitam samo boli me tacna za za ove ostale gluposti tipa konzolaskih ratova.Nije valjda Stalker?

    • drazensi

      @krklj69, 25.07.2020 - 23:03

      Crossfire X campaign.

    • personauser

      @drazensi, 26.07.2020 - 19:14

      Zato sto je F2P

  • darkness666

    24.07.2020 - 21:17

    I Zorane mislim da je jako bitno napomenuti da se sam gameplay haloa izvodio na pc i snimao a ne na samom xbox seriesx..

  • drazensi

    24.07.2020 - 22:08

    Meni je ovo zapravo lose i nije mi ok. Kad se zna sto je jedan Halo za Xbox. System seller i najprodavanija Xbox igra. Kad vidim da se takve stvari dogadaju na najvaznijoj igri za Xbox dode mi da se pitam koliko su zapravo ozbiljni i koliko se truda ulaze u ostale stvari, ako se na ovoj podbaci. Svaki dio jedne igre pokazuje trud tima i volju i zelju da dostave najbolji moguci proizvod kao krunu starije generacije i uvod u novu. Ako igra nije bila spremna i maksimalno uglancana bolje da je nisu ni prikazali. I te gluposti je mora se vrtiti i na izvornom xboxu isto ne stoje. Kad pogledas jedan Tlou i GOT kako izgledaju u svakom segmentu i da se isto tako vrlo dobro vrte na izvornom Ps4 svako daljnje opravdanje pada u vodu. Tamo na svakoj sitnici vidis ljubav prema detaljima i igri koju zele isporuciti. Za Halo je to nemoguce reci. A trebalo je biti.

  • mr.labud

    24.07.2020 - 22:10

    Stvar nije u tome da je to prva igra. Kako je onda moguce da Sonyeve prve igre za ps5 izgledaju onako. Ali ni to nije problem, vec je problem sto halo izgleda gore od recimo Last of us part 2 ili Ghost Of Tsushima recimo. A igre koje su prikazane pored haloa, bolje da i ne spominjem. Hellblade kojeg toliko iscekujem, sto dobijem… Video developera koji kaze kako je senua sac. bila vrhunska igra. Koji vrag?! Volim Xbox i zato i kritiziram tako, jer se ljudi ponasaju kao da ih nije briga. Hej mi imamo najsnazniju, najmocniju, najbolju konzolu… Pa pokazi mi onda to, daj mi da vidim. Oni tu pokazuju prosjecni halo(graficki) i hrpu crtanih igara koje moze pokretati xbox one, pa cak u vecini prikazanih usudio bih se reci i Nintendo switch. Ms hitno treba da mijenja PR TEAM. Neka ovi rade nesto drugo, ali PR vise ni slucajno, jer ovo je katastrofa

  • Ducktective

    24.07.2020 - 22:13

    Killzone Shadowfall sa početka PS4 ere izgleda bolje no ovo!

    • drazensi

      @Ducktective, 25.07.2020 - 13:22

      Istina. Zato mi izjava u ovom clanku nema smisla. Postoje usporedbe tocno tih igara na webu.

  • undisputed_kiki

    24.07.2020 - 22:17

    Tupim vec mjesecima to, ljudi ce ostati paf kad ne budu vidjeli razliku izmedju one X i series X, osim ako ne dodju 5 cm od ekrana, zumiraju sliku i igraju😂

  • moordrak

    25.07.2020 - 03:28

    Možda se neki ne slažu, no za mene je next gen next gen. Ne interesiraju me prijelazna razdoblja, ne interesiraju me remasteri, reworkovi re-štogod. Očekuje li se od mene da iskeširam određenu količinu novca, za novu generaciju konzola, onda ja ne da očekujem, nego zahtijevam novu generaciju igara. O tome uopće nema rasprave. Imaju li MS i PS takvih sadržaja? Imaju. Hoćemo li ih vidjeti uskoro? Kako su krenuli, prije 2021-22. ništa od toga.
    Zaključak je jednostavan: kada izbace nešto vrijedno našeg vremena i novca, onda se to kupuje. Do tada valja pričekati sa novotarijama. Tako bi napravio netko racionalan, onaj koji se u slobodno vrijeme ne igra i u gamingu ne uživa. Nisam jedan od takvih. Novu igračku ću imati prvi dan jer ja tako želim. Gotovo. U tome će me spriječiti jedino nekakva prirodna katastrofa.
    U međuvremenu, sve ove rasprave i raspravice jel nešto bolje ili nije mi samo idu na živce. Naravno da je bolje. Naravno da želimo vidjeti bolju grafiku, bolje performanse, više sličica po sekundi, veće rezolucije, bogatije virtualne svjetove i nove, bolje igre. Svatko tko tvrdi suprotno – laže. Ove ćemo godinu, na jesen, zaokružiti jednu fantastičnu eru sa nekoliko ovogeneracijskih, vrhunskih igara u kojima treba uživati. Sezonu ozbiljnog igranja na PS5 ćemo ionako otvoriti tek iduće zime, a do tada, neka je nova igračka na polici. Ne pita jest ni pit.

  • Goran1234

    25.07.2020 - 07:00

    Grafika je najmanji problem,taj “Infinite” bi mogao biti problem.

  • Drunkenstein

    25.07.2020 - 08:07

    M$ i $ony; sve se više razmahuju, već se osjeća duopol. Gdje god velike korporacije bace pipke, ubrzo se pojavi trulež koja s vremenom dosegne eksponencijalni rast. Još malo i neće bit moguće izbjeć neizmjerne količine zaglupljivanja sadržajem, kao i raznovrsne štetne trendove i agende.

  • SanKa

    26.07.2020 - 11:02

    doslovno sam dan prije ovog clanka gledao neki video o tome kako Ryse zapravo nije toliko losa igra, i cinila mi se jebeno u videu…pitanje za one koji su ju igrali, gdje je tocno problem s tom igrom ? meni se cini brutalna…stovise, trebala bi nam iz starog rima iskreno…

    • darkness666

      @SanKa, 27.07.2020 - 03:25

      Zapravo nema problema.. Meni super igra. I prica i raznovrstan gameplay..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?