FILM | OCJENA | (http://i.imgur.com/yFGih.png) | DOJAM |
01.01. Rise of the Planet of the Apes | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1318514/) | Zanimljiv, emocionalan, ali ništa spektakularno. Jednostavno dobar film, sa dobrim jednostavnim krajem. |
02.01. Drive | 50/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0780504/) | Užasno spor, užasno iritantan kako film, tako i Ryan Gosling. Jedva sam čekao da završi film. |
06.01. Warrior | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1291584/) | Film nema nepotrebnih dijelova. Fenomenalna gluma i savršeni glumci. Jednostavno savršen film. |
07.01. The Girl with the Dragon Tattoo | 78/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1132620/) | Od početka do kraja zanimljiv film. Noomi Rapace savršena žena. Solidna priča i solidan film. |
08.01. The Girl Who Played with Fire | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1216487/) | Dopola nekako i zanimljiv, kasnije sve loše i razočaravajuće. |
08.01. The Girl Who Kicked the Hornet's Nest | 67/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1343097/) | Nešto bolji od predhodnika, rasplet događaja zadovoljavajuć i prikazan na jedan realan, ali opet kulan način. |
14.01. Resident Evil | 66/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120804/) | Nimalo strašan, ali nekako zabavan. Milla apsolutno savršena žena, savršene scene ima film. Rodriguezica loše glumila. |
16.01. Resident Evil: Apocalypse | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0318627/) | Malo lošiji od originala, ali opet donekle zanimljiv. Nekih scena bolje da ni nema koliko su loše. Sienna Guillory megajebob. |
18.01. Resident Evil: Extinction | 71/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0432021/) | Dosada najbolji u serijalu, postapokaliptična atmosfera mi totalno rula. Akcijske scene Alis rulaju isusa. Nekako mi je skroz uzbudljiv. |
20.01. Resident Evil: Afterlife | 51/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1220634/) | Najlošiji film u serijalu sa katastrofalnim scenama. Neznam jednostavno bizarno glupe scene, aposlutno nepotreban film. |
28.01. Love Actually | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0314331/) | Toliko besmisleno da je ispalo savršeno. Cijeli film zapravo nema nikakvog smisla osim smješne poveznice - aerodroma, bravo. |
05.02. X-Men: First Class | 69/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1270798/) | Zanimljiv do samoga kraja, ali nekako sa dosta preforsiranih scena. Zadovoljan sa meh osjećajem, neznam objasnit. |
11.02. Backdraft | 72/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0101393/) | Oduševljen glumcima, zapletom i krajem filma. Drugo gledanje filma nakon 18 godina.Valjda jedini film gdje mali Baldwin rula. |
12.02. Mission: Impossible | 67/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0117060/) | Iako zabavan, podosta lošosti ubijaju šarm. Dosta preloših scena, gotovo negledljiv i nepodnošljivi Jon Voight |
13.02. Mission: Impossible II | 57/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120755/) | Jedva sam čekao da film završi, preloše scene, radnja, Cruise s dugom kosom nikako, plakaob. |
18.02. Mission: Impossible III | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0317919/) | Apsolutno spektakularan, zanimljiv i dinamičan. Nebo i zemlja u odnosu na predhodnike, jednostavno sam oduševljen. |
19.02. Group Sex | 60/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1193096/) | Većinom meh, malo simpatičnosti, ali ništa više od toga. Odette Annable prejebob. |
19.02. Safe House (Cinestar) | 82/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1599348/) | Atmosferičan i dinamičan, dobar iako fali malo stealtha. Gledano u kinu pa je preglasan malo. Također i malo previše pucnjave. |
25.02. The Book of Eli | 91/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1037705/) | Nakon drugog gledanja i dalje savršen. Jedan od najdražih filmova uopće, genijalan kraj filma. |
03.03. The Kingdom | 77/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0431197/) | Napočetku malo spor, od sredine do kraja napet ko puška, zanimljiv film skroz. Lajkam jako sami kraj filma kao i akciju kada počne. |
04.03. Batman | 74/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0096895/) | Umjetnički dojam vrlo dobar, Jack Nicholson briljira kao Jocker, vrlo dobar dojam kvari pomalo sterilna i dosadna akcija. |
08.03. The Adventures of Tintin | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0983193/) | Fantastičnog izgleda i atmosfere. Captain Haddock i Snowy rulaju. Jednostavno zabavno i atmosferično. |
29.03. Changeling | 82/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0824747/) | Odličan film. Angelina i Malkovich rulaju. Priča odlično ispričana i zaokružena, lijep i realan kraj. |
30.03. The Notebook | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0332280/) | Jedan od najljepših filmova te tematike koje sam pogledao u životu. Fantastično napisana priča - realno, ali opet čudesno, oduševljen. |
31.03. G.I. Joe: The Rise of Cobra | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1046173/) | Bilo mi neugodno tokom filma zbog lošosti, stvar malo popravljaju ninđe i neke atraktivne scene, svakako i Sienna Miller |
05.04. Mission: Impossible - Ghost Protocol | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1229238/) | Početak vrlo zanimljiv, dok mi je sredina filma neuvjerljiva i mlaka. Rasplet i kraj filma uvelike popravio relativno osrednji dojam. |
07.04. The Recruit | 78/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0292506/) | Zanimljiv i dinamičan sa dobrom radnjom. Lajkam nepredvidljivost i glumu Al Pacina i Farrella. Bridget Moynahan onako obična prejebob. |
11.04. Contraband | 79/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1524137/) | Uživio se u radnju i priču koja je napeta tokom cijelog filma, fali nešto da bude odličan. Svakim novim filmom obožavam Kate sve više. |
20.04. The Machinist | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0361862/) | Težak film koji sam jedva pogledao. Ostao šokiran i zapanjen ulogom Christiana Balea. Kraj jednostavan i razumljiv. |
22.04. The Vow | 79/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1606389/) | Dobar film, kompleksan je, ali ne kompliciran. Realan, lijep i bez klišeja. Rachel McAdams je prezgodna, apsolutno ženiob. |
01.05. The Ides of March | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1124035/) | Dobri glumci, dobar film no ništa više od toga. Kraj dosta mlak i nedorečen, znam da je namjerno ali smeta malo. |
03.05. Titanic (3D Cinestar) | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120338/) | Jedan od najboljih filmova koje sam gledao. Leo i Kate dostojni remek dijela u kojem glume, savršenstvo od filma. |
06.05. The Three Musketeers | 87/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1509767/) | Oduševio me neozbiljnošću. Vizualna prezentacija je fantastična - savršena. Fenomenalno i iznenađujuće iskustvo. |
11.05. This Means War | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1596350/) | Simpatičan uz dosta smiješnosti. Dobio sam dosta zabavnog faktora od filma i to mu daje prolaznu ocjenu. |
12.05. Thor | 65/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0800369/) | Zanimljive radnje, ali cijeli universum mi je nekako meh. Glumačka postava rula doduše. Meh. |
13.05. Captain America: The First Avenger | 52/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0458339/) | Akcija je tragedija. Nula osobnosti i potencijalno najlošiji super junak film, nezz neugodno mi dosta bilo. |
14.05. Iron Man | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0371746/) | Oduševio se filmom, neusporedivo bolji i kulniji Marvelov junak. Nisam očekivao dobar film, ali dobio puno zabave. |
15.05. Iron Man 2 | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1228705/) | Nakon iznenađujuće dobrog originala, pomalo razočaran nastavkom. Daleko od lošeg filma, ali dosadnjikave radnje u odnosu na original. |
17.05. The Incredible Hulk | 65/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0800080/) | Nisam zadovoljan Hulkom kao likom. Najdosadniji Marvelov junak. Dosadnjikav film, iako kraj popravlja dojam. |
18.05. The Avengers (Cinestar IMAX) | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0848228/) | Dosada film godine. Toliko genijalnosti u svim aspektima filma već dugo nisam osjetio ni vidio. Spektakularni film. |
20.05. Act of Valor | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1591479/) | Sviđa mi se atmosfera i priča u filmu. Dosta realan sa dobrim i emotivnim krajem. Glavni glumci aktivni pripadnici stvarnih SEALS-a. Rula. |
20.05. Eagle Eye | 88/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1059786/) | Fantastičan film sa odlično zaokruženom i dinamičnom pričom. Odlična gluma Shie LaBeoufa i Michelle Monaghan. |
31.05. Seeking Justice | 78/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1214962/) | Dosta dobar i dinamičan. Dobra radnja iako mi je malo sva ta organizacija neuvijerljivo ispala. Izdvojio bi odličnu glumu Nikice Kejđa. |
07.06. Haywire | 57/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1506999/) | Film ni po čemu poseban, prilično spora i dosadna radnja za akcijski film. Ostao razočaran s filmom s obzirom na glumačku postavu u filmu. |
14.06. 21 Jump Street | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1232829/) | Nezz spektakularni su. Rula kemija između Jonah Hilla i Tatuma. Vrištao na par scena. Užasno simpatičan film. |
29.06. Lockout | 50/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1592525//) | Film je naporno smeće, a gore od toga je nepodnošljivi Guy Pearce. CGI je nešto neviđeno loše. Ne preporučam nikome. |
03.07. Street Kings | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0421073/) | Odlična postava glumaca, Keanu <3. Rulaju mi akcijske scene s početka filma, kao i ona s frižiderom. Jako zadovoljan filmom u cijelosti. |
07.07. American Reunion | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1605630/) | Oduševio me. Puno očekivao s obzirom na pozitivne komentare i sav tada aktualni hype, dobio još i više. Cijela ekipa rula. |
08.07. The Intouchables | 87/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1675434/) | Oduševljen sa Omarom Syem. Film je apsolutna preporuka svima. Dodatna težina filma leži u tome što je sniman po istinitom događaju. |
10.07. Batman Begins | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0372784/) | Savršena sporina filma i ne forsiranje "kako sam postao batman". Iako nije akcijom nabijen, savršen flow. Odlični glumci i glazba. |
11.07. Transformers | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0418279/) | Jako kulan film. Iznenadio sam se jer mi je uvijek bila meh radnja, a da nisam ni dao filmu šansu. Jako rula CGI, baš ono tokom cijelog filma. |
12.07. Death Proof | 72/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1028528/) | Genijalan u dosta segmenata, ali to pričanje i razvodnjeni razgovori dosta kvare taj dobar ugođaj. Savršen sa dosadom. |
13.07. Transformers: Revenge of the Fallen | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1055369/) | Nije oduševio kao original, no i dalje dobar. Borba Optimus Primea u prirodi najbolji dio filma. Predug i pretjeran malo. |
13.07. Transformers: Dark of the Moon | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1399103/) | Oduševio me spektakl na kraju. Jedan od najdražih CGI filmova. Odličan serijal kojem sam sa zadovoljstvom dao šansu. |
14.07. The Dark Knight | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0468569/) | Trenutak genijalnosti Nolana i uloga života Heatha Ledgera. Remek dijelo u svim pogledima. |
15.07. Zodiac | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0443706/) | Potencijalno dosta dobar film, ali previše razvodnjen i predugačak. Jako sam razočaran drugom polovicom filma i krajem. |
19.07. Memento | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0209144/) | Jako dobar film sa po meni katastrofalnim krajem, koji jako ruši ocjenu. Užasno zanimljiva režija Nolana. |
21.07. Dark Knight Rises (Cinestar IMAX) | 96/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1345836/) | Najradje nebi nista napisao i sve, no da - ovo je najbolji film koji sam ikada pogledao. Remek dijelo Nolana, podebljano briljantnim Zimmerom. |
10.08. The Dictator | 71/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1645170/) | Ipak malo previše očekivao od filma nakon toliko dobrog feedbacka. Malo mi je krivo što sam si spojlao film trailerima. |
14.08. Battleship | 62/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1440129/) | Dobar dio filma bilo mi je neugodno gledat. Neznam film mi ubija forsiranje Rihanne, glupa i neuvijerljiva priča te romantične i smješne scene. |
18.08. Dark Knight Rises (Cinestar IMAX) | 96/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1345836/) | Ponovno gledanje koje je još pojačalo savršen dojam. Remek dijelo dostojno kraja Nolanove trilogije. |
21.08. The Grey | 86/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1601913/) | Fantastičan. Većinu filma pogledao u grču i nemiru zbog nevjerovatnog osjećaja realnosti i straha. Na kraju sam doslovno pustio suzu. |
23.08. Ted | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1637725/) | Oduševio se filmom. Niti jedan film ikad u kinu koji sam gledao mi nije priuštio toliko smijanja kao ovaj, Ted genijalan. |
27.08. TLOTR: The Fellowship of the Ring | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120737/) | Savršen paceing i općenita atmosfera filma. Različitost rasa, lokacija i borba rulaju. Velik film i zasluženi oskari. |
30.08. The Bourne Legacy (Cinestar) | 87/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1194173/) | Očekivao sam nekako isto ili više lomljenja kostiju i borbe, a ispala je prava mjera. Kad akcija počne to je to - orginalni štih. |
01.09. The Bourne Identity | 90/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0258463/) | Savršen gotovo. Odlična akcija, potjera i možda najbolja šora koju sam vidio, jako brutalno i uvjerljivo. |
12.09. The Expendables 2 (Cinestar) | 83/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1764651/) | Oduševili me. Uz dosta hejta prema filmu što sam čuo očekivao sam lošiji film od originala, a dobio daleko bolji film. Rula mi ekipica. |
13.09. Taken | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0936501/) | Odličan iako na početku, dok ne počne akcija malo dosadnjikav. Odlična akcija, dosta me podsjeća na Bourna, ali lošije malo. |
14.09. Cleanskin | 72/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1598873/) | Dobar film iako mu fali nečega. Sviđa mi se realan pogled na stanje kakvo je i u stvarnosti. |
18.09. Crash | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0375679/) | Odličan film koji uspijeva sve nelogičnosti povezat sa lijepim razumljivim krajem. Savršen paceing i scenarij je stvarno jeben. |
19.09. 007: GoldenEye | 53/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0113189/) | Jeli sva lošost svijeta u ovome filmu? U najmanju ruku je srednja žalost. Jedva sam čekao da film završi. |
20.09. 007: Tomorrow Never Dies | 63/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120347/) | Rula dio s BMW-om. Jonathan Pryce valjda savršen negativac iako je podosta iritantan. Bolji od predhodnika, ali i dalje loše. |
23.09. Narnia: The Lion... | 80/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0363771/) | Iznenadila me toplina filma i lijepo ispričana priča. Aslan (Liam Neeson) je savršen. Očekivao sam više od svijeta Narnie. Jako ugodan film. |
01.10. Looper (Cinestar) | 55/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1276104/) | Jedno veliko razočaranje, eto šta je. Nezz ima mi par ok scena, ali to je sve. Frustriran sam da je film jako dobro ocjenjen na imdbu. |
02.10. Prometheus | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1446714/) | Jako lijep vizualno, ali nažalost premalo epičnosti. Cijela druga polovica filma mi jednostavno ne paše u koncept i scenarij. |
07.10. Narnia: Prince Caspian | 81/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0499448/) | Dosta mi se svidio zbog više akcije i drago mi je da nije bajkovit kao original (originalu to više paše). Rula mi jako serijal. |
10.10. Taken 2 (Cinestar) | 82/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1397280/) | Dosta sam bio skeptičan, jer mi je original jako dobar. No čak je bolji i dinamičniji. Više akcije i nekako dosta uvjerljivije. |
15.10. Blade | 68/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0120611/) | Neznam što da mislim o filmu. Nekako mi je jedva gledljiv i savršen u isto vrijeme. Blade <3 sve savršeno osim glupog kožnog balonera. |
16.10. 007: The World Is Not Enough | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0143145/) | Rula dosta zapravo. Pierce Brosnan baš svidio kao Bond. Zadovoljan nekako, iznenadilo me čak koliko je dobar flow. |
26.10. The Amazing Spider-Man | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0948470/) | Očekivao sam nekako gori film od trilogije Tobey Maguireom, ali dobio vizualno dosta dobar film sa dosta zabavnih scena. |
29.10. Man on a Ledge | 84/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1568338/) | Volim kad film postigne ovako tempirano vrhunac. Napočetku malo dosadnjikav i predvidljiv, no druga polovica filma je odlična. |
04.11. 007: Die Another Day | 50/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0246460/) | Jako razočaran filmom, baš općenita lošost, od CGI-a, plota i scena. Užasna Halle Berry nimalo neimpresionira. |
06.11. 007: Casino Royale | 91/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0381061/) | Jako mi se sviđa raznolikost lokacija i sam pejsing filma od početnog parkoura, savršenog kasina u Crnoj Gori, do odličnog kraja filma. |
06.11. 007: Quantum of Solace | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0830515/) | Dobro snimljeno i dobar akcijski film, no nema ono nešto da me osvojilo. Craig osobno najsavršeniji Bond. Gluma, izgled i odličan naglasak. |
06.11. 007: Skyfall (Cinestar IMAX) | 92/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1074638/) | Akcija, potjere i zadnji dio filma ostavljaju bez daha. Cijeli film ima takav ritam da ni na tren ne dosadi. Poseban i savršen nekako. |
11.11. Step Up Revolution | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1800741/) | Poslje originalnog ovaj mi najviše rula. Cleopatra Coleman i Kathryn McCormick <3. Kul, šašavo i zabavno sranje. |
18.11. The Lion King | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0110357/) | Jedan od lijepših crtanih ikad pogledanih. Isplati se pogledat ovo u blurayu. Umro par puta na Timona i Pumbuu. Sat i pol uživanja. |
03.12. How to Train Your Dragon | 85/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0892769/) | Oduševio se. Izvrsna animacija i odličan voice acting. Baš posebna i lijepa priča. Toplo i ugodno te preporuka svima. |
11.12. TLOTR: The Two Towers | 93/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0167261/) | Savršen omjer svega. Odličan film u svim segmentima, ista ocjena kao i originalu. Sjebano. |
15.12. Alex Cross | 73/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1712170/?ref_=fn_al_tt_1) | Prvi dio filma mi je odličan i napet baš, no nekako mi se izgubi ta brutalnost scenarija sa polovicom filma. Kraj je fino zaokružena cijelina. |
15.12. Premium Rush | 69/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1547234/) | Iznenađujuće zabavan je cijelom dužinom. Parkour s biciklima odlično izgleda. Paše omjer šašavosti, atraktivnosti i ozbiljnosti. |
17.12. The Hobbit: An Unexpected Journey | 95/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0903624/) | Nisam ni u snu mislio baš da će mi biti bolji od "gospodara", ali uspio je. Remek dijelo u prekrasnom 3D-u. |
23.12. The Words | 70/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1840417/) | Kao da je izvrsna ideja provedena u dobru ideju. Inače rula priča. |
26.12. New Year's Eve | 35/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1598822/) | Vjerovatno najveća nakupina američkog govna šta sam ikada gledao. Toliko lošosti i patetičnosti je u filmu da je to nevjerovatno. |
31.12. TLOTR: The Return of the King | 95/100 | IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0167260/) | Besprijekorno epska atmosfera. Svi likovi su mi na kraju serijala prirasli srcu. Skoro savršen film i zasluženih 11 oskara. |