Ukoliko vam lista ne izgleda normalno (čitaj: jedan film = jedan red) pritisnite
ctrl + mouse scroll down dok takvom ne postane.
01.01.
Kari-gurashi no Arietti (2010) - simpatična ideja i dobro dočaran svijet. Vokali u glazbenoj podlozi krajnje nepotrebni, ali ima lijepih skladbica. Emotivno, ali nešto fali. Miyazaki.
7/1001.01.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) - zanimljiva poruka, prehipsterska realizacija. Jim Carrey solidan, ali ukupan dojam kvari očekivano pravljenje retajnih grimasa.
8/1002.01.
Legend of the Boneknapper Dragon (2010) - zanimljive su pretjerane pričice staroga vikinga. Animacija opet prosječna, a to sad još i više dolazi do izražaja. Generalno, meh.
5.5/1002.01.
Dragons: Gift of the Night Fury (2011) - ovo je već bolje. Dovoljno toplo i simpatično da se smatra iznadprosječnim Christmas Specialom.
7/1002.01.
Captain America: The First Avenger (2011) - klasična strip adaptacija. Sviđa mi se kako su propagandu uklopili u "stvarnost". Akcijske scene su poprilično realne, ali nezanimljive.
6/1003.01.
Contagion (2011) - realističan prikaz kontaminacije ljudske populacije iz nekoliko perspektiva. Nažalost, iz istog razloga je nemoguće razviti ikakvu empatiju prema ijednom liku.
6.5/1003.01.
Empire of Dreams: The Story of the 'Star Wars' Trilogy (2004) - odličan dokumentarac. Masa kulnih informacija isprepletenih s osobnim sjećanjima ekipe koja stoji iza filmova.
8.5/1003.01.
American Graffiti (1973) - ni najmanje smiješan, ali donekle zabavan. Podsjeća na one prve izlaske i nezaboravne dogodovštine. Mladost, ludost, nostalgija, ovo ono.
7/1004.01.
Apollo 18 (2011) - vještica sa Mjeseca. Ili je možda bolje reći vanzemaljci iz Blaira. Vizualno neloše, ali krajnje bespotreban i nezanimljiv film. Manje strašan nego što je dosadan.
5/1004.01.
Rise of the Planet of the Apes (2011) - očit i loš CGI majmuna. Radnja je zanimljiva, ali i predvidiva. Nategnuta i puna rupa također. Solidan, ali debelo precijenjen blokbaster.
7/1010.01.
True Grit (2010) - Džef je propala pijandura. Povez preko oka i mrmljanje. Rula. Isto vrijedi i za tvrdoglavu i snalažljivu malu. Bio sam skeptičan, ali potpuno neopravdano.
8.5/1011.01.
Senna (2010) - dokumentarac o iznimno inteligentnom, posvećenom i talentiranom čovjeku koji je dao zadnji atom svoga bića za sport koji mu je život značio. Fenomenalno.
9/1011.01.
Joyeux Noël (2005) - kasnim čak 18 dana. Ili samo 5, ako gledamo iz druge perspektive. Realizacija baš i nije najbolja, ali i dalje ostavlja jak dojam topline i humanosti.
7.5/1015.01.
Real Steel (2011) - retardirani i loše odglumljeni Rocky za djecu. Glupi klinac u glavnoj ulozi, BOKS ROBOTA i moj tata je najjači. Rulalo bi da imam 15 godina manje. Ali nemam.
4/1015.01.
Tinker Tailor Soldier Spy (2011) - izvanredna glumačka postava i uvjerljiva atmosfera. Flešbekovi nisu baš dovoljno istaknuti, a i rasplet je mogao biti malo napetiji.
8.5/1018.01.
La planète sauvage (1973) - animirani Planet Majmuna. Samo što je planet sav čudan, a umjesto majmuna su neki veliki plavi vanzemaljci sa šašavim ušima. Solidno.
6.5/1019.01.
50/50 (2011) - Levitt standardno simpatičan, Rogen baš i ne. Humor je nerijetko fors, ali često i odgovara s obzirom na sjebanu situaciju. Što radnja dalje odmiče, to je film bolji.
8/1021.01.
Shackleton (2002) - prosječno uprizorenje istinski epske pustolovine. Fora je prikaz birokratske strane, ali malo su otišli u krajnost. Može proći za TV produkciju.
6.5/1021.01.
Jûsan-nin no shikaku (2010) - trinaest kosookih protiv PECTO rižojeda. Samurajska čast, dužnost, nešto. Zadovoljavajuće, ali očekivao sam više s obzirom na odličan početak.
7.5/1022.01.
White Lion (2010) - stara čamuga dječurliji prepričava svoje dogodovštine s legendarnim bijelim lavom. Mjestimično lijepa fotografija i kadrovi Afrike su jedina iskupljujuća stvar.
4/1022.01.
Hobo with a Shotgun (2011) - lošija i brutalnija verzija Mašetija. Samo što umjesto Treja imamo Rutgera Hauera u glavnoj ulozi. I onog jadnik iz Everwooda u sporednoj.
5/1030.01.
Natural City (2003) - neki kažu da je ovo moderna azijska verzija BLEJD RANERA. Prije bih rekao jeftina smećasta. Anime akcija, istočnjačka patetika i sveopći amaterizam.
3.5/10
03.02.
Ôritsu uchûgun Oneamisu no tsubasa (1987) - Gainaxov prvijenac. I to dugometražni. Crtež i animacija oduzimaju dah, ali ozbiljna premisa u konačnici ne ostvaruje potencijal.
7/1006.02.
The Rum Diary (2011) - još jedna meh i ovaj put krotkija ekranizacija GONZO žurnalista. Depp i dalje radi izgubljene grimase. Amber je PIĆKA. Tu i tamo zanimljivo.
6/1008.02.
First Squad: The Moment of Truth (2009) - ruski front za WW2 sa primjesama okultnog. To je najbolja i najmanje isklišeizirana stvar u ovom govnu. Nekim čudom nije iritantno.
3/1009.02.
The Lion King (1994) - crtež jednostavan, animacija još uvijek dobra. Pjevanje je uvijek naporno, ali ovdje ima stila. Neki dijelovi su previše naivni, ali generalno drži vodu.
8/1009.02.
Resident Evil: Afterlife (2010) - očekivao sam smeće, dobio još veće. Slou-mo. Pucanje kovanica. Retardirana priča. Još gori dijalozi. I za kraj, kadrovi za jeftine 3D efekte.
2/1011.02.
The Lion King 1½ (2004) - dogodovštine Timona i Pumbae koje se događaju paralelno s radnjom originala. Punkurac nedosljedno, ali iznimno simpatično. Hakuna matata.
7/1011.02.
The Lion King II: Simba's Pride (1998) - okej ideja, ne baš okej realizacija. Scarov čopor je debilan, pjevanje je masu lošije a ima ga više te sve izgleda drljavo i ukočeno.
5/1013.02.
Fast Five (2011) - sam Rock je pojava. Prenapuhana, smiješna i neuvjerljiva koliko i sama radnja. Najbolji dio je kad dobije batina od Diesela. I kad roštiljaju i piju pive. Brzih
5/1024.02.
The Adventures of Tintin (2011) - animacija je tehnički odlična, ali istovremeno bezlična koliko i sam Tintinov lik. Teško je biti previše nabrijan na akciju kad je radnja generična.
6/10
04.03.
Nine (2009) - solidna glumačka postava i snažna premisa razvodnjeni ubacivanjem krajnje nepotrebnih i prerastegnutih MJUZIKL dijelova. Šteta, moglo je i bolje.
6/1004.03.
La cravate (1957) - prvi film Jodorowskog. Mimičari, kolaž papir i žena koja radi u salonu za mijenjanje glava. Ćudnost.
karlo/1004.03.
Water for Elephants (2011) - Edward se malo sunčao pa više ne izgleda kao vampir, a Waltz je nemilosrdni gad koji tuče slonicu. Klasična drama koju vrijedi pogledati.
7/1004.03.
Pi (1998) - čudio sam se gdje je Spacey, a onda skužih da je to K-PAX. Uglavnom, psihološki triler o rješavanju matematičkih problema. Napeto. I pretenciozno. Al' rula.
8/1005.03.
Tyrannosaur (2011) - ne samo da ga ne zovu Sally, nego dinosaura uopće nema u filmu. Ima samo puno ljudi sa sjebanim životima. Potresno, ali na neki način i pomalo plitko.
6.5/1006.03.
Say Anything... (1989) - očekivao sam puno, a dosta sam i dobio. Baš se onako osjećam lijepo, kul i dobro nakon ovakvog tipa filma. Podsjeća me na The Breakfest Club.
8/1010.03.
The Omega Man (1971) - nedosljedna ekranizacija koja je očito bila veći uzor novoj adaptaciji nego Mathesonov predložak. Pomalo naivno i gotovo pa
campy u par slučajeva.
5.5/1010.03.
Zookeeper (2011) - ŽIVOTINJE KOJE PRIČAJU. Valjao sam se po podu od smijeha. Lažem, par puta sam se nasmijao, ostatak vremena mi je bilo neugodno koliko su fore loše.
3/1010.03.
Tusk (1980) - je ime slonića koji želi živjeti u slobodi. Prolazna priča uspijeva zadržati pozornost unatoč smećastoj režiji koja je užasna gotovo koliko i kvaliteta slike VHS snimke.
4/1010.03.
The Conversation (1974) - stalkanje dok nije bilo FEJZBUKA. Jedva iznadprosječan psihološki triler o prisluškivanju. Jebeno dosadno, bez obzira na prilično dobre glumce.
6/1025.03.
Ironclad (2011) - glavni lik je onaj tip iz Solomon Kanea koji liči na Hugh Jackmana. Templari, srednji vijek, KRV i ŽELJEZO. Šteta što atmosferu narušavaju neki smećasti efekti.
6.5/1025.03.
Layer Cake (2004) - usporena i razvodnjena verzija RIČIJEVIH filmova. Daniel Craig mi je svakim pogledanim flimom sve draži, a ni ostatak ekipe nije za bacit.
7/1025.03.
The Right Stuff (1983) - preko tri sata gledanja pilota, astronauta i čimpanzi. U par navrata malo preljigavo američki, ali bez obzira na to i dalje sasvim zadovoljavajuće.
7.5/1027.03.
Hachikô monogatari (1987) - japanski original. Počne Japancima svojstveno drljavo, čak ima i prikaz okota. Minus je odsustvo kipa psa, ali i dalje sam plakao poput vaginice.
8.5/10
17.04.
Hagane no renkinjutsushi: Mirosu no seinaru hoshi (2011) - teme su ponovljene iz serije, ali predstavljene su u najboljem ruhu. Animacija je nažalost totalni drek ponekad.
7/1019.04.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011) - lošije od originala, ali ne koliko sam očekivao. Downey je MAČOR, igra njega i Moriartya je napeta, ali borbe nisu + predugo je.
7.5/1020.04.
Redline (2009) - sto hiljada crteža i sedam godina produkcije. Savršeno izgleda, posebno u orgazmičnim i pretjeranim utrkama. Koje su samo dvije (na početku i kraju). Zašto to?
7/10
04.05.
Gandahar (1988) - maštovit dizajn likova i raznoraznih kreatura (gigantski hibrid glavića i mozga), ali bijedan crtež i animacija. Priča je isto govnasta i dosadna.
4/1005.05.
The Avengers (2012) - najbolji Marvel film. Jako zabavno i spektakularno. Često pokušava biti i šaljivo, iako ponekad ne uspijeva u tom naumu. Skarlet je vaginica, a Hulk razbija.
8/1005.05.
Valhalla (1986) - izgleda tek zadovoljavajuće, a radnja je većinom nezanimljiva. Djeca u Asgardu služe Thora, jel. Vrhunac filma je zabava Divova i njihova glazbena tema.
5/1006.05.
Jeremiah Johnson (1972) - impresivni i uvjerljivi pejzaži i krajobrazi (moram priznati da ovo smiješno zvuči), a ostatak tek solidan. Doduše, ona DŽEREMAJA pjesma je dosta čizi.
7/1008.05.
The Grey (2011) - rula ta atmosfera hladnoće, izoliranosti i zavijanja vjetra i vukova. Šteta što ovi potonji izgledaju bijedno. I ono, priča je neuvjerljiva i puna rupa. Dosadno.
4/1008.05.
Kaze no na wa amunejia (1993) - 1999. godina i, naravno, već je apokalipsa i masu robota ima. Bez obzira na kul setting jako mlako. Likovi su također meh i bezvezni.
4.5/1013.05.
Tekuno porisu 21C (1982) - policijski robot na rošulama u potjeri za pametnim tenkom. Dizajn vozila i nije toliko loš, ali stil je davno pregazilo vrijeme. Preko sat vremena torture.
2/1018.05.
El Gringo (2012) - skinuo zabunom. Umjesto Mela glavnu ulogu je preuzeo neki FRAER koji ima karizme koliko i sam film. Dakle 0. Yvette Yates savršena, Slater otužan. Drek.
2.5/1018.05.
Streets of Fire (1984) - glavni lik izgleda kao mlađa verzija Mal Reynoldsa. Dafoe baca na vampira, i općenito je savršen kao pojava. Atmosfera i zabavnost na najvišem nivou.
8.5/1018.05.
Machine Gun Preacher (2011) - biografski film o tipu koji je otišao u Afriku i tamo pomaže djeci i jebe mater KONYevoj vojsci. Ne znam što reći, znam samo da je jako sjebano.
7/1023.05.
Les maîtres du temps (1982) - odličan dizaj. Očekivano, s obzirom da je za njega bio zadužen najbolji sastojak za kašu od banane, Moebius. Priča može proć, ništa posebno.
6.5/1024.05.
John Carter (2012) - dobro ispričano. Princeza je prekrasna, a onaj "pas" je valjda najkul stvar ikad. Gluma, efekti i općenito sve je malo bijedno, ali i poprilično simpatično.
6.5/1031.05.
The A-Team (2010) - jesu oni ozbiljni? Liam se uopće ni ne trudi, a Cooper je uobičajeno dušbegast. Novi Baracus? Sažaljevam budalu. HEHE. Par kul momenata, inače smeće.
4/1031.05.
Moebius Redux: A Life in Pictures (2007) - solidno, ali s trajanjem od ispod sat vremena, malo prekratko. I fali informacija nekih. Jodorowsky mora imati barem nekakav ispad.
7/10
07.06.
Beruseruku: Ougon jidaihen I - Haou no tamago (2012) - u najboljem slučaju izgleda generično i isprazno, u najgorem 3D CGI. Apsurdno, ali manje vjerno mangi od same serije.
6/1008.06.
Prometheus (2012) - s obzirom na očekivanja, nije ni čudno što je razočarao. Fassbender zamazan spermom najbolji, pješčana oluja spektakularna, a radnja puna rupa. Solidno.
7/1017.06.
Flesh+Blood (1985) - puno srednjovjekovnih SISA, PICA i GUZICA. Šarolika kostimografija i jaka atmosfera, ali ostatak ništa posebno. Zabavno, ali se teško vezat za likove.
7/1023.06.
The Andromeda Strain (1971) - dosta sporo i dosadnjikavo, što nije čudno s obzirom da se 90% radnje odvija u TAJNOM LABORATORIJU. Nekad napeto, ali ipak predugo.
5.5/10
01.07.
Cirque du Freak: The Vampire's Assistant (2009) - vampiri TINEJDŽERI. Dafoe ovdje uistinu jest vampir, ali debeli Michael Cerveris je ipak ukrao šou. Uglavnom, smeće je.
2.5/1003.07.
Savršeni krug (1997) - razrušeno Sarajevo izgleda autentično. Hajlajt je kad mali balija kolje četnike jer su mu ubili invalidnog ćuku u kolicima. Ne ostavlja pretjerano jak dojam.
6/1006.07.
Neko no ongaeshi (2002) - barun je pravi mačak. Počne jako zanimljivo, ali u sredini se malo izgubi. Mislim, i dalje je kul, ali očekivao sam zanimljiviji i neobičniji svijet mačaka.
7/1007.07.
Tokyo Godfathers (2003) - simpatična božićna drama o beskućnicima i jednoj bebi koja spletom okolnosti, slučajnosti ili sudbine koketira sa komedijom a ponekad i trilerom.
7.5/1008.07.
Indie Game: The Movie (2012) - Braid, Super Meat Boy i Fez. Film prati živote i osobne uspone/padove prljavih hipstera koji su zaslužni za ove hitove. Jako lijepo i simpatično.
8.5/1009.07.
Headhunter: The Assessment Weekend (2010) - amaterski snimljeno, užasno neuvjerljiva gluma i jebeno retardiran scenarij. Jedino što vrijedi vidjeti su dva kulna ubojstva.
2/1009.07.
Essential Killing (2010) - taliban napadne Amere, Ameri ga zarobe. On pobjegne, i spreman je učiniti sve kako bi preživio. Ubiti, pa čak i OTETI CICU BEBI kako bi se nahranio.
3.5/1013.07.
Get the Gringo (2012) - Mel je UBICA MEKOG HERCA. Iritantan je taj INSTAGRAM izgled i dojam kao da je rukom snimano, a i film se previše trudi biti kul. Ipak, megazabavno.
8/1015.07.
The Wronged Man (2010) - biografija Calvin Willisa, crnčuge koja je provela 22 godine u zatvoru za zločin koji nije počinila. Vidi se da je riječ o TV produkciji, ali i dalje rula.
7/1018.07.
Ofelas (1987) - surovi ugođaj hladne Skandinavije savršeno pogođen. Priča ispričana neopisivom lakoćom kroz samu radnju, ali nekako fali mesa. I podosta je kratko.
7.5/1019.07.
Tasogare Seibei (2002) - topla i dirljiva drama o siromašnom samuraju s kojim je lako suosjećati. Onih par borbih što ima su odlično zamišljene, ali ne najbolje realizirane.
8/1019.07.
Croupier (1998) - izblajhani Owen izgleda užasno šabanski, ali srećom je takav samo prvih desetak minuta. Radnja solidna no rasplet nije ni najmanje napet ili zanimljiv.
7/1023.07.
The Raven (2012) - koliko toliko zanimljivo, ali rasplet je užasno nezadovoljavajući. Likovi jako loši, posebno Cusack i Evans sa svojim preglumljavanjem. Meh, ali da se pogledat.
5/1024.07.
The Goonies (1985) - savršen primjerak dječjeg filma iz 80ih. Likovi su hodajući klišeji, negativci užasno ridikulozni. Predugo, ponekad i iritantno jako, ali neporecivo šarmantno.
7.5/1025.07.
Forrest Gump (1994) - Hanks loš, Gump ispada jedva glup jer su i ostali likovi kreteni, a film općenito malo prenaivan. Što ne znači da nije jebeno zanimljivo od početka do kraja.
8/1031.07.
The Dark Knight Rises (2012) - predvidiv i ponekad naivan. To su svakako mane koje umanjuju dojam, ali nikako ga ne kvare. Najbolji Batman/super heroj/strip film ikada.
9/10
03.08.
Legends of the Fall (1994) - mlađahni Brad i njegova duga kosica osvajaju i lome srca u nevjerojatnoj i neuvjerljivoj avanturi. Hopkins i Ormondica jedini znaju glumiti, ostali dno.
5/1012.08.
Dragon Age: Dawn of the Seeker (2012) - aono, kakav će biti anime crtić po igrici nego smeće. CGI osrednji, par dobrih efekata ali jako ukočeno. Radnja totalno nezanimljiva.
3.5/1015.08.
21 Jump Street (2012) - fora koncept, a ni izvedba nije loša. I iako je bilo smiješnih fora, od nijedne se nisam ugušio od smijeha. Simpatična i nenametljiva posveta.
7/1015.08.
Windaria (1987) - lijepo nacrtan okoliš. Likovi nisu, ali su zato još gore okarakterizirani. Antiratna poruka je vrijedna spomena, ali radnja je užasno realizirana i tempirana.
5/1016.08.
Babylon A.D. (2008) - nakon melodramatičnog uvoda, vraćamo se 6 dana ranije i vidimo bradatog, naoružanog Vin Diesela kako se budi u NOVOJ SRBIJI. Ostatak je smeće.
2.5/1017.08.
There Will Be Blood (2007) - i uistinu, krvi je bilo. Iako ne onoliko koliko sam očekivao. Istovremeno sporo i napeto, odlično odglumljeno i pomalo uznemirujuće. Malkoc predugo.
8/1017.08.
Network (1976) - nekoliko poznatih faca se šeta po studijima, sastancima i općenito bavi dosadnim sranjima. Onda jedna od njih usred vijesti kaže BIKOVO GOVNO. Rulaona.
9/1017.08.
12 Angry Men (1957) - 12 ljutih ljudi, jedna soba i nesnosna sparina. Fantastično je kako nešto tako jednostavno, minimalistički i predvidivo može biti toliko napeto i savršeno.
10/1022.08.
Metoroporisu (2001) - kombo starinskog stila i moderne animacije je praznik za oči, a džezi glazbena podloga za uši. Šteta što je dobra priča upropaštena lošom izvedbom.
6.5/1022.08.
Grey: Dijitaru tâgetto (1986) - ovo je pak potpuna suprotnost. Izgleda poprilično bijedno, na razini TV epizode. Pozadinska priča je prolazna, ali radnja je konstantno zanimljiva.
7/10
02.09.
Howard the Duck (1986) - frajer je PATKA. Ne znam, čak i da zanemarimo katastrofalnu glumu i besmislenu radnju, i dalje je jebeno loše. Ali i simpa. Na neki način.
5/10 03.09.
Near Dark (1987) - vampiri. Obožavam ih. Henriksen je savršen bedgaj sa svojom savršenom bedgaj facom, ali Paxton je još savršeniji. Rula sve. Atmosfera posebno.
8/1003.09.
The Fall (2006) - već sam se pripremio na pretenciozno smeČe, ali srećom film nije takav. Dobro možda malo jest. Glavna faca je kao mutant križanac Balea i LeBeoufa.
7.5/1005.09.
The Black Balloon (2008) - ništa posebno, ali malo teška tematika. Ta mentalno zaostalna djeca... Sjebano. Jako. Ne bih stvarno nikome poželio takav teret u životu.
6/1025.09.
Batman: The Dark Knight Returns, Part 1 (2012) - strip nisam čitao, ali ovo je kul. Malo je produkcijski meh (animacija, glasovi), ali vidi se koliko je dobrih stvari Nolan pokupio.
8/1025.09.
Batman: Mask of the Phantasm (1993) - izgleda kao produžena TAS epizoda. Što je kul zbog grafičkog stila, ali nije kul jer je crtež na istoj razini. Malo predvidivo.
6.5/1025.09.
Batman & Mr. Freeze: SubZero (1998) - isto kao i gore, ali je crtež malo življi. Akcija je bolja a radnja dinamičnija, ali je trajanje još kraće pa djeluje prezbrzano.
6.5/1025.09.
Batman: Gotham Knight (2008) - prekrasan crtež mjestimično zasran užasnim likovima. ANIMU Bruce također. Nije loše i ima par fora ideja, ali generalno besmisleno. Tak-tak.
5.5/1025.09.
Moonrise Kingdom (2012) - novi Wesov film. Oni mali izviđači su zajebani sa tim sjekirama i toljagama. Simpatično dosta, posebno dvoje glavnih klinaca. Biče zvijezde stoposto.
7/1026.09.
Shichinin no samurai (1954) - rula ovaj HRT3. Neke elemente je nagrizao zub vremena, ali lako je preći preko takvih mana kad je vrhunski ispričano. Doduše, zadnja bitka je bezz.
8/1029.09.
The Punisher (2004) - meni dragi Jane je FRANKO DVORAC AKA KAZNIOC. Travola je bijedan, kao i čitav film. Podjeća me na DD i MP filmove, ali za razliku od njih ovo je zabavno.
5/1029.09.
Punisher: War Zone (2008) - isto zabavno sranje, iako na drugačiji način. Ovdje je pristup mračniji i ozbiljniji, što je u kontrastu sa pretjeranim ali kul ubojstvima. JIGSAWEST.
5/1030.09.
The Punisher (1989) - Dolph pokazuje guzu, vozi se motorom kroz kanalizaciju i uz pomoć pijanog kazališnog glumca razbija nijeme ženske japanske nindže. Jako SIRASTO.
5/1030.09.
The Hunger Games (2012) - najneuvjerljivija obrada svima poznate teme. Ali bez obzira na to, predugo trajanje, patetiku i par rupa u radnji još uvijek sasvim gledljivo.
5.5/10
01.10.
Jonah Hex (2010) - je bezkarakterna bijeda u kojoj se sramote Brolin, Malkovich i Fassbender. I Megan Fox koja, sasvim prikladno, glumi generičnu kurvu. Jedini plus - jako kratko.
3/1006.10.
The Expendables 2 (2012) - uz izuzetak Stathamovih scena, akcija je prilično dosadna. Pošalice i reference su neugodno smiješne, ali JCVD je odličan overthetop negativac.
4.5/1007.10.
Bad Taste (1987) - zakon kultni film! ako ste morončina sa LOŠIM UKUSOM HEHE. Režija i neki efekti su dobri, ali... Dosadno, nesmiješno i bez trunka šarma koji krasi Braindead.
2/1025.10.
Gedo senki (2006) - ne ispunjava uvodnom scenom visoko postavljena očekivanja. Pozadina svijeta i te MAGIJE su zanimljivi, ali sve je ukočeno i nenadahnuto. E moj Goro.
5.5/1025.10.
Kokuriko-zaka kara (2011) - 5 godina kasnije, Goro (kako blesavo ime) skoro pa rastura. Vrlo jednostavna, ali iznimno topla i šarmantna premisa. Lijep crtež i još bolja glazba.
8/1027.10.
The Amazing Spider-Man (2012) - i nije baš toliko AMAZING, ali nije ni loš. Mješana vreća, kako bi rekli. Solidna priča, ali katastrofalna gluma ponekad. Posebno one scene u školi.
7/1028.10.
Snow White and the Huntsman (2012) - kako uz ovakvu sasvim solidnu ideju i dobru produkciju napraviti ljuto govno od filma? Dosadno, nezanimljivo i totalno mlako.
3/1028.10.
Mimi wo sumaseba (1995) - prekrasno izvedena jedna sasvim obična pričica o odrastanju. Sporo, ali vrhunski tempirano. Masa simpatičnih scena koje navlače osmijeh na lice.
9/10
Nastavak liste
ovdje.