SIJEČANJ01. 01. -
Savages (2012) - Okej, ali rendom. Del Toro > život.
7/1002. 01. -
Rescue Dawn (2006) - Skroz solidno odrađeno sve, ali fali nešto što bi ga izdvojilo iz hrpe rendom ratnih filmova. Bale odličan.
7/1006. 01. -
Taken 2 (2012) - Dosadno drljavo smeće. Generično i bijedno. Bljakica.
4/1013. 01. -
Indie Game: The Movie (2012) - Simpatično i dobro snimljeno (za game development dokumentarac). Gejmeri, obavezno štivo!
8/1026. 01. -
Django Unchained (2012) - Neloše. Srednji dio rula dosta. Waltz, DiCaprio i Foxx odlični.
7/10VELJAČA01. 02. -
Private Lessons (1981) - Solidna atmosfera i kežualno gledljivo. Također kežualna pedofilija pa bude malo neugodno.
7/1001. 02. -
La Marge (1976) - Sumoran i isprazan, ali ide uz priču. Skroz out of place muzika i propuštena scena seksa s patuljkom.
8/1008. 02. -
The Last Stand (2013) - Dosadnjikav i bijedan nekako. Užasan villain. Guzman rula.
5/1024. 02. -
Argo (2012) - solidno. Većinu vremena zanimljivo i napeto. Ipak, malo rendom možda.
7/1028. 02. -
Torque (2004) - over the top na dobar način. Zabavno. Potjere rulaju.
8/1028. 02. -
The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006) - ipak lošije nego što mi je bilo u sjećanju. Iritanan glavni lik. Al gledljivo.
6/10OŽUJAK01. 03. -
Bullet To The Head (2013) - rendom generični klišej festival. Sutra ću zaboraviti da sam ikad gledao, al ae. Gledljivo. Jednom.
5/1005. 03. -
Pledge This! (2006) - savršeno dok je Paris na ekranu, negledljivo dok nije. Ali nekako bijedno i depresivno.
4/1008. 03. -
Flight (2012) - dosadnjikav i predugačak. Iritantni likovi. Ali i dalje gledljivo.
6/1011. 03. -
He Got Game (1998) - lošiji nego što se sjećam, ali i dalje gledljivo. Glupava režija i loša gluma.
6/1011. 03. -
Jurassic Park (1993) - i dalje rula. Efekti su i dalje iznenađujuće dobri. Par savršeno napetih scena. Dobar kast.
8/1020. 03. -
The Breakfast Club (1985) - zabavno i dosta manje iritantno nego što sam očekivao. To mu već daje dosta bodova u mojoj knjizi.
8/1022. 03. -
The Hottie and the Nottie (2008) - dosadno naporno smeće.
2/1024. 03. -
Wreck-It Ralph (2012) - rula. Simpatično i zabavno.
7/1029. 03. -
The Rainmaker (1997) - rendom sudski film. Predugačak i ima nepotreban ljubavni subplot. Al okejasto.
6/1030. 03. -
Teddy Bear (2012) - simpatično i awkward kao i Dennis, ali bolje je funkcioniralo kao kratki film. U sredini malo brng.
7/1031. 03. -
Sharpay's Fabulous Adventure (2011) - kao i tisuću ostalih Dizni princeza filmova, polugledljivo i na trenutke savršeno, ali ostavi neki gorak okus.
SPERME LOL 5/1031. 03. -
Step Up 2: The Streets (2008) - lako gledljivo i uglavnom zabavno. U svijetu plesa, ulozi nikad nisu bili viši!
7/10TRAVANJ08. 04. -
Event Horizon (1997) - drljavo i djetinjasto. Neki setovi su kul i premisa je zanimljiva, ali izvedba je smeće.
5/1008. 04. -
American Graffiti (1973) - krene malo drljavo, ali postane bolje i zavoliš likove. Solidna atmosfera.
7/1015. 04. -
Game Box 1.0 (2004) - savršeno apsurdni IRL dijelovi, jako naporno kad god su igrice. Što je 90% filma, nažalost. 2/10
30. 04. -
Iron Man 3 (2013) - dosadnjikavo, bezlično i glupavo. Prd. PRD.
4/10SVIBANJ19. 05. -
Mysterious Skin (2004) - tužno i SRS, ali rula. Dobra gluma, zanimljiva priča.
8/1020. 05. -
Mallrats (1995) - rendom i dosadnjikavo. Na trenutke postigne neku atmosferu, ali prd.
5/1025. 05. -
White Chicks (2004) - LOLO SMIJEŠNO ONI SU MUŠKARCI A OBLAČE SE KAO ŽENE
3/1025. 05. -
Life or Something Like It (2002) - rendom TV film koji je na trenutke redikulan, a na ostale trenutke dosadnjikav.
5/1027. 05. -
Sixteen Candles (1984) - ima NEŠTO, ali očekivao sam više. Previše nepotrebnog smeća i onda prenagli kraj.
6/1027. 05. -
Say Anything... (1989) - nije loše. Likovi su okej, ali nema baš kemije. Ona poznata scena je u kontekstu zapravo rendom.
7/1028. 05. -
Goon (2011) - kao film čak bolje od rendom sportskih filmova, ali kao sportski film lošije. hiha.
6/1029. 05. -
Rushmore (1998) - simpatično, šareno i s puno duše. =) Meni dosta rulalo, ali moglo bi vam biti iritantno ako ne volite Andersona.
8/1030. 05. -
Sphere (1998) - dobar, ali nije ostvaren potencijal settinga i premise. Ali gledljivo skroz.
7/1031. 05. -
Leviathan (1989) - lošije nego što sam očekivao. Dosadnjikavo, bez neke atmosfere i glupi monster.
5/1031. 05. -
Maximum Conviction (2012) - depresivno, bijedno i dosadno. Gledati ako želite da vam duša uvene pozz.
2/10LIPANJ05. 06. -
Ferris Bueller's Day Off (1986) - funne i dobri likovi. I nije gorak okus na kraju. Par prešašavih trenutaka, al sveukupno fino.
8/1010. 06. -
Life in a Day (2011) - kul koncept i zapravo iznenađujuće solidan rezultat. Nije najbolje ikad i možda sam očekivao više FEELSA, al zanimljivo.
7/1013. 06. -
Monsters, Inc. (2001) - boguje. Slatko ko križ. Feel good i zabavno. =)
9/1021. 06. -
Monsters University (2013) - okej, al malo rendom. Lošije od prvog nastavka. Lijepo izgleda. =)
7/1021. 06. -
North By Northwest (1959) - rula. Dobar scenarij, dobro odrađeno. Možda malo predugačko + drljave potjere i akcija.
8/10SRPANJ05. 07. -
Trance (2013) - krene okej, ali onda se ukrca na ekspresni vlak prema redikulnosti. Drljava Boyleova režija ne pomaže previše.
4/1006. 07. -
Dial M for Murder (1954) - a dosta je dobar. Sve je dobro odrađeno, ali malo počne padati prema kraju.
8/1007. 07. -
The Place Beyond the Pines (2012) - ne baš što sam očekivao, ali i dalje rula. Ne drži cijelo vrijeme tako dobar tempo. Ambiciozno i dobro režirano.
8/1009. 07. -
Brave (2012) - nekako kratko i prazno. Super izgleda i gledljivo je, al ono. Meh.
6/1009. 07. -
Persona (1966) - rula. Savršena atmosfera. Nemam baš prigovora previše, možda malo dosadno prema kraju.
8/1010. 07. -
World War Z (2013) - rula više nego što zombi film smije rulati. Iznenađujuće neredikulan, brz i napet. Možda malo klišejast nekad.
8/1019. 07. -
Jack Reacher (2012) - napola seriozni krimić, napola šašava akcija, ali ni jedno ni drugo nije dobro LOL.
4/1020. 07. -
Olympus Has Fallen (2013) - 90e triler koji pokušava biti Die Hard. Al u biti skroz solidno. Nije smorilo. Za pogledat, onako.
7/1022. 07. -
The Battery (2012) - zombi film koji to nije. Al rula. Dobra roadtrip atmosfera i bez nekog forsa. Malo u početku smori glazba.
8/1023. 07. -
All About Eve (1950) - standardni "zlatna era" film. Nemam zamjerki baš, ali nije me baš ni oduševio. A-a!
7/1023. 07. -
WarGames (1983) - očekivao sam više hakiranja, neonskih boja i ludih kompjutera. Ovo je okej, al rendom.
6/1026. 07. -
Scary MoVie (2013) - užasno. Nevjerojatno loše iz sekunde u sekundu. Ni jedan trenutak iole zabavan.
1/1028. 07. -
Duel (1971) - malo dosadno, ali gledljivo.
6/10KOLOVOZ06. 08. -
G.I. Joe: Retaliation (2013) - redikulno i dosadnjikavo. I očito PG13. Ponekad možda malo zabavno.
5/1006. 08. -
Savage Streets (1984) - ima atmosferu i nije dosadno. Glupa sestra je malo iritantna, ali srećom nema je puno lol.
7/1024. 08. -
The Mortal Instruments: City of Bones (2013) - najrendom fentazi pun klišeja uz odvratnu estetiku. Al opet, bar je gledljivo nekako većinu vremena. Na trenutke čak okej.
5/1025. 08. -
Oblivion (2013) - rula. Lijepo izgleda i zanimljiva priča. Akcija malo drljava. Volio bih da se i više ušlo u priču.
8/1025. 08. -
Phenomena (1985) - na papiru zvuči super, al realizacija je loša. I dosadnjikav je nekako. Očekivao sam puno više.
4/1026. 08. -
Dark Skies (2013) - iznenađujuće svjež, ali kao da nije svjestan što su mu jake strane nekako. Na trenutke možda malo prd i kraj je meh. Al solidno.
7/1026. 08. -
Insidious (2010) - ima par okej scareova i krene kao da će čak bit okej, al na kraju bude redikulan preko granica svih. I izgled filma je iritantan.
5/1027. 08. -
Disconnect (2012) - počne kao UPOZORENJE O INTERNETU, a završi kao rendom drama. Meh.
6/10RUJAN01. 09. -
Now You See Me (2013) - preozbiljno se shvaća i samouvjeren je da je impresivan, a zapravo nije ni najmanje. Skoro negledljivo.
3/1007. 09. -
The Bling Ring (2013) - neočekivano bezdušno, zaboravljivo i loše. Dobar soundtrack, par dobrih scena i generalno gledljivo, ali ono...
6/1008. 09. -
Ascenseur pour l'échafaud (1958) - skroz dobro i kvalitetno. Ali malo brng možda.
8/1011. 09. -
Heathers (1988) - quirky i šašavo, ali rula. SO VERY.
9/1011. 09. -
Watership Down (1978) - solidan crtani brate. Još uvijek izgleda dobro.
7/1012. 09. -
The Kings of Summer (2013) - gledljivo, ali nekako traljavo i amaterski. Pih!
6/1012. 09. -
Remember Me (2010) - nije uspio u svom NAUMU, ali nije me aktivno iritirao i nije dosadan.
5/1020. 09. -
The Royal Tenenbaums (2001) - kežual i šašavo. Kasting odličan, a i scenarij dosta simpatičan. Malo brng ponekad.
7/1023. 09. -
Pleasantville (1998) - relativno zanimljiva ideja, ali prosječna izvedba. Gledljivo dosta.
6/1027. 09. -
Killer Joe (2011) - bio bi solidan, ali neposeban da gluma nije tako dobra. Especijalno McConaughey.
8/1029. 09. -
Sayat Nova (1968) - vizualno vrh vrh vrh, ali ima taj eksperimentalan način zbog čega nije baš privlačan.
8/10LISTOPAD06. 10. -
The Internship (2013) - nesmiješno, drljavo i dosta iritantno. Nezzzzz.
3/1006. 10. -
The Ugly Truth (2009) - rendom skroz. Generičan subota popodne film.
5/1009. 10. -
Gravity (2013) - jako rula. Izgleda i zvuči nevjerojatno i ima savršen svemir feel. Obavezno kino.
9/1019. 10. -
Apollo 13 (1995) - slična šema kao Gravity, ali manje impresivno. Ali i dalje odlično.
8/1021. 10. -
Aelita (1924) - iznenađujuće nedosadno. Neki dijelovi malo smaraju i ima nenamjerno ŠAŠAVI feel.
7/1022. 10. -
Victim (1961) - zanimljivo, fino izgleda i ima dobru atmosferu. Rula.
8/1023. 10. -
I racconti di Canterbury (1972) - nije baš smiješno, na trenutke iritantno, ali gledljivo. Puno ružnih ljudi i golotinje.
5/10STUDENI10. 11. -
The Devil Wears Prada (2006) - skroz gledljivo i okej. Šteta što forsira tu karijera vs. život dilemu jer bi bilo bolje bez toga.
7/1012. 11. -
The Amazing Spider-Man (2012) - rendom nekako i zaboravljivo durr. Tobey > Andrew, iako su obojica okej,.
6/1012. 11. -
Safe House (2012) - najgeneričniji akcijski triler više fitting za 2004. nego za 2012.
4/1015. 11. -
Shame (2011) - rula. Emocionalno iscrpljujuć, ali nekako zadovoljavajuć istovremeno.
8/1029. 11. -
Melancholia (2011) - dobra atmosfera, dobro izgleda i generalno sve dosta dobro nez.
8/10PROSINAC04. 12. -
The Counselor (2013) - užasno.
2/1008. 12. -
It's a Wonderful Life (1946) - okej je, ali nez, ravan je nekako.
7/1012. 12. -
The Hobbit: The Desolation of Smaug 3D HFR 4DX - koje nevjerojatno kino iskustvo. Savršeno. Vrh.
10/1015. 12. -
Aladdin (1992) - dosta dobro i jako gledljivo, ali malo rendom i zaboravljivo.
7/1021. 12. -
Alien³ (1992) - užasno. Šašav ton, dosadni nezanimljivi likovi i rendom produživanje filma. Skoro ništa tu ne valja.
³/1021. 12. -
Alien: Resurrection (1997) - super. Zabavno, dobri likovi i solidnjak akcija. Kućeš više?
7/1025. 12. -
Titanic (1997) - rula, naravno.
9/1026. 12. -
Desperately Seeking Santa (2011) - može se pogledati, ali drljavo i dosadnjikavo. Prd.
5/1028. 12. -
Memories of Murder (2003) - dosta dobro, ali nekako je hladno i teško se povezati s ičim.
7/10