Tražio je primjere starih nelinearnih šutera. Stalker nije baš star. Izišao je iste godine kao i COD4, nez.
Smaram jer je ova tema prožvakana valjda na dnevnoj razini. Ne na ovom forumu, ali ono, upiši u gugl LINEARITY IN FPS GAMES i naći ćeš tisuće blog postova od devesprve naovamo koji pljuju po NOVIM SMEĆASTIM IGRICAMA i hvale dobre stare legende hehe.
I naravno, sad ti ovdje uspoređuješ tri decenija igara s igrama od posljednjih godinu-dvije. Da, to je fer. Ajmo usporediti najbolje igre iz prošlih desetljeća s par rendom popularnih igara danas.
COD4, 5, 6, 7 i 8 SU RULALI, A DANAS, 16. 4. 2013. NIJE IZIŠLA NI JEDNA DOBRA IGRICA. DANAS JE SMEĆE PRIJE JE BILO BOLJE.
Za svaki Doom, Deus Ex i Stalker imaš 10 000 rendom smeća kojih se trenutno ne sjećaš. Zašto nitko nikad u ovim raspravama ne spominje... ne znam, Pariah? Aha, da, zato jer je igra bila smeće i nitko je se više ne sjeća. Iako je bila relativno hajpana u to vrijeme.
Za deset godina ionako nitko neće pričati o Black Ops 2, baš kao što nitko danas ne priča o Medal Of Honor Airborneu. Ako će netko i spomenuti CoD, spomenut će 2 ili 4, kao što bi danas spomenuo Allied Assault ili tako nešto.
Odnosno, želim reći da je ista šema bila i sa MOH serijalom. Samo što je sad gejming popularniji na nekoj generalnoj razini (plus imaš internet) pa je jednostavno više ljudi. Nezz.