HCL.hr forum

Gaming => Gaming kultura => Autor teme: Mzehn - 16. Travanj, 2013., 12:21

Naslov: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Mzehn - 16. Travanj, 2013., 12:21
Naletio na intervju sa čovjekom koji stoji iza Killing Floora i Red Orchestra 2 i dobio ideju za ovaj topic. Odlične usporedbe baca lik , vrijedi pročitati.

http://www.pcgamer.com/2013/03/13/call-of-duty-red-orchestra-2-interview/ (http://www.pcgamer.com/2013/03/13/call-of-duty-red-orchestra-2-interview/)

Neznam kad je točno to pošlo po krivu, vjerojatno je počelo s cod4, ali skoro svaki noviji šuter danas je mrtvo govno u usporedbi s šuterima mojeg djetinjstva. Linearno, bezidejno i lagano, a kako se stvari stoje sve se više i više poglupljuju i pojednostavljuju kako vrijeme prolazi.

Evo baš neki dan sam igrao BO2 MP na boxu i neznam, pa to je grozno nešto, od dizajna onih ogavnih mapa nadalje. Ja koji jedva baratam tim kontrolerom sam bez problema imao killstreakove od 10 i više. 0 zabave i 0 izazova 0 osjećaja nekog postignuća. Tako da ovaj naslov "Call of Duty “has almost ruined a generation of shooter players" i nije toliko preuveličan i nerealan, jer eto, večini današnjih klinaca je jedan cod2 smeće jer nemogu tri kila spojit, dok se tu tri kila sama od sebe spoje pritiskom tipke, doslovno.

Jeli moguće uopće da se ta situacija promjeni? pošto će dolaskom next-gen tehnologija još više isholivudizirat i "ukrasit" žanr, a istovremeno čisto sumnjam da će se vratit "old-skul" mehanikama napucavanja i općenito tom osjećaju. Red Orchestra 2 je čini se zadnji trzaj tog pravog filinga ratovanja.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Dragster - 16. Travanj, 2013., 12:39
pa da, otišlo je sve kvragu kad su igre postale ozbiljan biznis. rezultat - prilagođavanje masama, privlačenje apsolutno svakog da kupi igru, zbog čega su najpopularnije MP igre danas redovito bezumno smeće.

vrijeme provedeno na učenju igre je kao što se iz tvog primjera vidi ništavno i općenito nekakav skill ne dolazi do izražaja.

isto je i sa vožnjama recimo. srećom, postoje igre poput RO2, quake live, a bome i UT99 koji dan danas živi tako da uvijek imaš izbora. industrija sama po sebi je odavno otišla u kurac s forsiranjem PRISTUPAČNOSTI od trenutka kad počneš igrati, jer nedaj bože da provedeš neko vrijeme za igrom i skupljaš skill, nitko nema vremena za to =]
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-jadran - 16. Travanj, 2013., 12:43
cod 4 je smeće, ali cod 2, doslovno ista igra, je HARDKOR. :hiha:

mzehn frajeru, molim te nađi mi te nelinearne stare shootere?
daj mi ih par ajde.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: depresija - 16. Travanj, 2013., 12:48
pričanje o pucačinama kao da nisu smeće igre koje igraju seljaci. :hiha:
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Dragster - 16. Travanj, 2013., 12:49
:D

:ave::D
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-ixy - 16. Travanj, 2013., 12:49
(http://www.hcl.hr/forum/index.php?action=dlattach;attach=1224;type=avatar)
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Mzehn - 16. Travanj, 2013., 12:53
cod 4 je smeće, ali cod 2, doslovno ista igra, je HARDKOR. :hiha:

mzehn frajeru, molim te nađi mi te nelinearne stare shootere?
daj mi ih par ajde.

Evo cod 2 i cod 4 su iste igre :ave:

Nelinearni šuteri? Stalker, deus ex, ajde i doom evo napamet ovako. Gluposti pričaš.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: snowblind - 16. Travanj, 2013., 13:03
Dragster je dobro rekao, danas imaš izbora pa ne moraš igrati ono što ti se ne sviđa. No veći problem je što igre koje i pokušaju predstaviti nešto novo, ostanu zanemarene, odnosno ne igra ih veliki broj ljudi iako imaju dobrih ideja u sebi.

Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-ixy - 16. Travanj, 2013., 13:09
Nelinearni šuteri? Stalker, deus ex, ajde i doom evo napamet ovako. Gluposti pričaš.

Stalker je šuter iz tvog djetinjstva?
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Mzehn - 16. Travanj, 2013., 13:21
Zašto smaraš sad.

Tražio je primjere dobio ih je.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-ixy - 16. Travanj, 2013., 13:33
Tražio je primjere starih nelinearnih šutera. Stalker nije baš star. Izišao je iste godine kao i COD4, nez.
Smaram jer je ova tema prožvakana valjda na dnevnoj razini. Ne na ovom forumu, ali ono, upiši u gugl LINEARITY IN FPS GAMES i naći ćeš tisuće blog postova od devesprve naovamo koji pljuju po NOVIM SMEĆASTIM IGRICAMA i hvale dobre stare legende hehe.

I naravno, sad ti ovdje uspoređuješ tri decenija igara s igrama od posljednjih godinu-dvije. Da, to je fer. Ajmo usporediti najbolje igre iz prošlih desetljeća s par rendom popularnih igara danas.
COD4, 5, 6, 7 i 8 SU RULALI, A DANAS, 16. 4. 2013. NIJE IZIŠLA NI JEDNA DOBRA IGRICA. DANAS JE SMEĆE PRIJE JE BILO BOLJE.

Za svaki Doom, Deus Ex i Stalker imaš 10 000 rendom smeća kojih se trenutno ne sjećaš. Zašto nitko nikad u ovim raspravama ne spominje... ne znam, Pariah? Aha, da, zato jer je igra bila smeće i nitko je se više ne sjeća. Iako je bila relativno hajpana u to vrijeme.

Za deset godina ionako nitko neće pričati o Black Ops 2, baš kao što nitko danas ne priča o Medal Of Honor Airborneu. Ako će netko i spomenuti CoD, spomenut će 2 ili 4, kao što bi danas spomenuo Allied Assault ili tako nešto.
Odnosno, želim reći da je ista šema bila i sa MOH serijalom. Samo što je sad gejming popularniji na nekoj generalnoj razini (plus imaš internet) pa je jednostavno više ljudi. Nezz.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Mzehn - 16. Travanj, 2013., 13:51
Ne kužim kako je sad ovo preraslo u raspravu o linearnost ako sam ja doslovno jednu riječ o tom napisao.

Samo sam htio ukazati na to da mi fale te stare pucačine i taj stil i filing cjelokupni i da je večina ovog novog što izlazi sve lošije i bezidejnije, da bilo bi super kad bi se barem malo to pokušalo promjenit, a sigurno nisam jedini koji tako misli. Pošto već svi ovdje igramo igrice :hiha:

OK Stalker je glup primjer OPROSTI napiso sam post u 10 sekundi.

Nek netko zapravo pročita intervju jebemu :wildboy:
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Korisničko Ime - 16. Travanj, 2013., 13:57
Stalker je najbolji nelinearni shooter. Jedini shooter koji je uz to onda nudio vise razlicitih zavrsetaka.
Meni isto fale stari shooteri i opcenito stare igre.
Imaju odlican feeling i atmosferu.
Meni osobno fali soldier of fortune, doom, doom 2.
Ti likovi u igrama su bili macani. Ne na homo nacin, negó bilo je zabavno igrati s njima.
Ovi danas su sve neki papci.

Fali mi duke nukem.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: depresija - 16. Travanj, 2013., 13:59
(http://www.hcl.hr/forum/avatars/Gamerski-2/Carmageddon-2.gif)
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Korisničko Ime - 16. Travanj, 2013., 14:04


Mozes objasnit?
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: snowblind - 16. Travanj, 2013., 14:05
Čemu sada to? Ako ti se ne sudjeluje u temi, nema ni potrebe za avatarima.

Sad čekam samo suradnik/moderator post.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-ixy - 16. Travanj, 2013., 14:07
Nek netko zapravo pročita intervju jebemu :wildboy:

Intervju govori isključivo o multiplayeru. Dapače, lik kaže da je SP super i sve bolji.
A ti ovdje pričaš o... zapravo nemam pojma čemu.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Me666 - 16. Travanj, 2013., 14:08
Danas ima svakakvih shootera isto kao što ih je svakakvih bilo prije, čak je danas izbor mnogo širi da se zadovolji svačiji ukus. COD nije jedina pucačina.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Korisničko Ime - 16. Travanj, 2013., 14:08
Ja mislim da cilja na igru carmageddon, ali to je vise bila voznja, a ne pucacina.
Promasio je topic.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Dragster - 16. Travanj, 2013., 14:09
pa priča se o MP shooterima :wildboy:
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-ixy - 16. Travanj, 2013., 14:10
Da, zato se spominju Doom, Stalker i Deus Ex. xDDDD
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Korisničko Ime - 16. Travanj, 2013., 14:11
Sva tri deus ex-a su bila odlicna. Mrvicu zahtjevna za to vrijeme.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Dragster - 16. Travanj, 2013., 14:12
da, kao glupa digresija koju ste započeli vi iz PROGABBE klana :hiha:

ured: molim da se opcija ignoriraj korisnika stavi u funkciju
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: snowblind - 16. Travanj, 2013., 14:21
Korisničko ime, nitko ne priča o Carmageddonu, stoga nemoj trollati, ne ide ti baš.
Dragster dobro rekao, Grga izgleda da nije pročitao do kraja prvi post pa je rasprava krenila u drugome smjeru.
Smatram da je Mzhen ima pravo što se tiće tog osjećaja zadovoljstva i postignuća koji se poprilično izgubio u igrama poput CoD, gdje zbog brzine i skoro pa instant respawna, nemaš dojam da si nešto napravio.
Dok s druge strane, kada nekoga prvi puta ubiješ recimo u RO2, dobiješ dojam da si pobijedio u ratu.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Korisničko Ime - 16. Travanj, 2013., 15:28
Da pliz qoutanje mog avatara i konstantna prcada je sigurno moja greska.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: snowblind - 16. Travanj, 2013., 16:02
Ti si jedini počeo o Carmageddonu. Uostalom, napisao sam da se prestane s avatarima, tako da, ako netko stavi opet tvoj, post će se brisati.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-jadran - 16. Travanj, 2013., 16:08
može li netko razlučiti točno što razlikuje današnje šutere i "oldskul" šutere?

note; razlučivanje ne smije uključivati riječi poput "filing" i ostalih metafizičkih sranja koje se ne mogu opisati činjenicama.

po autorovom naputku, "Oldskul" šuteri će biti oni prije COD-a 4.
također ako je mzehn voljan zanimalo bi me što razlikuje cod 2 i cod 4, tj po njemu, gdje su najvažnije razlike, znači čvrste objektivne razlike.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Mzehn - 16. Travanj, 2013., 19:07
:hihi:

Može

Na stranu to što četvroka ima glađi gameplay, revolucionarnu grafiku i aute koji eksplodiraju.

Sprint. Vidiš u cod2 si trebo promjenit oružje na pištolj da bi se brže kretao pa bi najebo dosta često zbog tog i ipak si trebao naučit kako i gdje to koristit. U cod4 je sprint esencija igre i koristi se 90 posto vremena pa je igra automatski duplo brža.
UAV, airstrike i helikopteri. Neviđeno nešto, ubijem 5 likova i onda dobim zračni napad pa ubijem još 5 likova, i onda dobim helić pa ubijem još 5 likova. Ubio sam 5 likova.
Granate. Prestale su zahtjevat korištenje mozga, jer više nemoraš proračunat gdje će past nego ju "skuhaš" pa ubiješ 5 likova.
Pucanje kroz zidove.
Red dot sight.
Flashbang.

Imam 2k sati previše coda4 tako da ne pljujem po ničem, ovo su samo najvažnije čvrste objektivne razlike. I naravno ovo se odnosi za MP. Svi nastavci nakon četvorke su bjedna reciklaža iste. Promod nije uračunat.

Šteta što ti se filing i metafizička sranja moraju opisivat činjenicama...
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Korisničko Ime - 16. Travanj, 2013., 19:14
Ja mislim da je najveca razlika bila u inovativnosti.

Danasnji shooteri lice jedni drugima kao jaje jajetu.

Samo se kopiraju i preradjuju stare stvari koje su utemeljene old school shooterima.

Atmosfera je bila bolja jer si znao da ces vidjet i iskusiti u igri ono sto prije nisi.

Nezzz, oruzja i level design nisu bila sva ista kao i kod nekih prethodnih shootera.



Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: CroWarrior24 - 16. Travanj, 2013., 21:51
:hihi:

Može

Na stranu to što četvroka ima glađi gameplay, revolucionarnu grafiku i aute koji eksplodiraju.

Sprint. Vidiš u cod2 si trebo promjenit oružje na pištolj da bi se brže kretao pa bi najebo dosta često zbog tog i ipak si trebao naučit kako i gdje to koristit. U cod4 je sprint esencija igre i koristi se 90 posto vremena pa je igra automatski duplo brža.
UAV, airstrike i helikopteri. Neviđeno nešto, ubijem 5 likova i onda dobim zračni napad pa ubijem još 5 likova, i onda dobim helić pa ubijem još 5 likova. Ubio sam 5 likova.
Granate. Prestale su zahtjevat korištenje mozga, jer više nemoraš proračunat gdje će past nego ju "skuhaš" pa ubiješ 5 likova.
Pucanje kroz zidove.
Red dot sight.
Flashbang.

Imam 2k sati previše coda4 tako da ne pljujem po ničem, ovo su samo najvažnije čvrste objektivne razlike. I naravno ovo se odnosi za MP. Svi nastavci nakon četvorke su bjedna reciklaža iste. Promod nije uračunat.

Šteta što ti se filing i metafizička sranja moraju opisivat činjenicama...

Igraj PROMOD a ne Hardcore na COD4. Nema ti punjenja granata, red dota, killstreakova itd.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: kmarkecgamer - 16. Travanj, 2013., 23:19
joj, kad se sjetim kako sam igrao prvi DOOM s 6-7 godina :ave: uvijek sam se bojao zadnjeg levela :hihi:
meni su osobno novi COD-ovi dobri, ali nije vrijedno kupovanja jer sve ide na istu shemu. cod 2 mi je bio dobar, ali mi je mp bio smece (zbog campanja i bezumnog ubijanja granatom kroz cijelu mapu). cod 4 i 6 su mi najdrazi cod-ovi (svako na svoj nacin), al ovi kasnije vise nemaju taj osjecaj otprije :wildboy:
ja sam od shootera zapravo vecinom igrao COD-ove (malo i stalker, ghost warrior, far cry, bf itd) pa onda neznam bih li mogao reci moje misljenje o starim suterima :wildboy:
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Armin44 - 17. Travanj, 2013., 00:01
Prije bilo,više nikad neće biti nekad mi nedostaje to deranje starijih FPS igra po igraonicama kojih danas nema mada protiv COD 4 nemam ništa..
Vremena se mijenjaju tako i igre..
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Cole - 17. Travanj, 2013., 01:33
Staroj gardi šutera falila je jedino ovakva organska grafika kakvu danas imamo.
Često se pojavi nostalgija prilikom igranja današnjih šutera koji su izgubili dušu tamo negdje kako je Mzehn rekao, pojavom modernog COD-a.

Mislim da sam nakon prvog Black Opsa, pokrenuo originalni Medal Of Honor AA i ostao zapanjen koliko ta igra pojede ove naslove, što atmosferom, što jednostavnom gameplay mehanikom te kretanjem kroz igru bez mapa, pomagala i indikatora. Danas igre se trude biti filmovi i to nebi bilo ništa loše, jer svako teži tome da dobije što imerzivnije iskustvo od igre, samo problem leži u tom što u većini slučajeva pati gameplay koji je u gamingu najvažniji segment zabave. Najveći problem danas je poglupljivanje i prilagođavanje igara masama, tako da i petogodišnje dijete nebi imalo problem s bossom, jer će nakon trećeg pokušaja uspjeti svladati prokleti QTE. Igre koje nam dolaze kao na traci recikliraju druge igre, igre u svojem serijalu pa se dešava da rijetko koji studio novim nastavkom ponudi nešto novo, nešto sviježe.

Srećom svake godine se pojavi par dragulja koje neutraliziraju ovo sivilo koje se nadvilo nad modernim igrama, te ih cjenimo kao nekad igre koje su izazivale strahopoštovanje. Ono čega više nema su kultne igre, koje se igraju godinama. Danas kako god dobra igra bila, kada prođe aktualan hype i slegne se prašina oko igre, gotovo da se nitko ni ne sjeti iste. Time mislim da je termin kult za igre ovog doba stvar prošlosti. Dobra priča u današnje vrijeme je rijetkost, što je prije bilo pod normalno, jer su nekad vjerovali ili ne mlada generacijo, priče prodavale igre, a ne Crysis grafika.

Današnjim igrama po mojem skromnom mišljenju jedino fali više osjećaja za detalje, priču i više osjećaja zadovoljštine prilikom gejmanja.

Lažan osjećaj koji je često prisutan kod WOW trenutaka cut scena ili animacija često su način da se oduševi igrače, umjesto da se više pažnje posvetilo gameplay detaljima koji daju pravi osjećaj zadvoljštine. Automatsko regeneriranje zdravlja, indikacije smjera pucanja na lika kojeg kontrolirate, pomoćni putokazi kretanja i razno razni wall hackovi, samo su pošast današnjeg gejminga. Sjećam se kada sam prije desetak godina znao zapesti na Tomb Raider levelima po tjedan dana rješavati jednu jedinu zagonetku, jer tada nije bilo interneta, you tuba, tada vas igre nisu vukle za ruku kao što je to danas slučaj. Tada je dobar level design značio vizualno stilski dopadljivu mapu, uz koju je kretanje koridorima zamišljeno na više načina i alternativnim rutama. Danas upalite BF3 kampanju i poginete zato što ste otišli u kontra smjeru od zadatka koji vam je zadan. Te stvari se daju lagano ispravit, no pitanje je koliko developera to želi? Koji to žele novac bez obzira na kvalitetu završnog proizvoda, a koji ipak žele svoje ime opravdat dobrim proizvodom i ponudit kompleksnost i inovativnost. Na sreću postoje igre kao nedavo izašli BioShock Infinite koji kombiniraju next gen sa old skulom na fantastičan način, pritom ne gubivši ništa. Situacija će se popravit kada developeri shvate da njihove igre igraju ljudi koji imaju više znanja i intelegencije od jednostaničnih organizma te da se mogu potrudit bez glupih pojednostavljenih pomoći (hintova, putokaza, QTE i mapa) završiti igru.

 
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Ralok - 27. Travanj, 2013., 18:35
Ne sviđa mi se kuda polagano skrecu noviji Fps-ovi. Cini mi se kao da se vise ide na cistu vizualnost nego na gameplay (pogotovo teskoca igara). Naravno, jos ima jako dobrih FPS-ova, da nebi ispalo kako sam samo došao širiti negativnost. čak ni Old school nije bio savršen, našlo se je veoma loših naslova. :hiha2:
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: FlegmicH - 09. Svibanj, 2013., 01:45
I naravno mora se spomenuti taj famozni "chest hight wall", zato se takve igre samo izignoriraju i igra se Tribes Ascend :)
Sto se Bioshocka tice, meni je napucavanje uglavnom bilo dosadnjikavo, osjecaj napucavanja je bio "meh" te su neke vrste neprijatelja previse metaka upijale bez da utjece na njih.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: COMPUTERS - 17. Svibanj, 2013., 13:14
iako igram zadnjih 20godina, ne osjecam neku nostalgiju sa starim fps-ovima. dapace, bf3 me je pozitivno iznenadio koliko je dobra igra, bar meni licno...

takodje Killzone 2 na ps3 se nametnuo kao fps koji nisi moguao u provm mecu da ravis reda ekipi sa par stotina sati igre, sama mehanika igre, kretanja, tacno se osjetila tezina oruzija pri dizanju nisana. Nije isto bilo dizati nisan, trcati sa recimo assault puskom M-82 i sa shotgunom, razlika je bila primjetna i osjeca u igri...
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Adam Jensen - 17. Svibanj, 2013., 15:12
I ovi današnji a i oni stari shooteri su imali prednosti i nedostataka. Npr. Stari shooteri su cijenili skill i bili su izazovni (prednost), a mana im je što su većinom bili strogo linearni. Ovi današnji su mnogo lakši i neizazovni (mana) ali zato su većinom mnogo nelinearniji i omogućavaju različite pritstupe igranja (npr. Far Cry 3, BioShock, Metro itd.) što je prije bilo rijetkost. Sviđa mi se što današnje igre (i shooteri općenito) idu u pravcu što veće nelinearnosti i slobode igranja (npr. danas imamo nekoliko akcijskih igara koje je moguće preći bez ijednog ubistva (DE:HR, Dishonored, novi Thief 4 itd.), ali je loša stvar kod današnjih igara je što se dosta prilagođavaju širokim masama, "vuku igrača za ruku" tj. tretiraju nas kao da imamo mozak na nivou 10-godišnjeg djeteta. Prije sam više uživao u igrama. Ne znam jel razlog što su prije igre bile mnogo atmosferičnije ili što sam ja bio mlađi.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: kresoso - 31. Svibanj, 2013., 00:32
FPS igrice su danas svugdje i skoro svi ih igraju ili je to HALO ili neki COD i iskreno to me zivcira zato sto ima toliko puno boljih igrica , ali ako moram izabrat između najboljih FPS-a izabro bih MW2 i HALO 3
HALO 3 zato sto je stavio potpuno novo znacenje na rijec "tea bag"  i MW2 zato sto je to igrica koja me uvela u FPS-e


 :clap:
 :hiha2:  <--tbagging
                                                                                                   
                                                                                                                                                   
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: progabbeing-ixy - 31. Svibanj, 2013., 11:34
...

Jesi li ti osoba koja postoji u realitetnom svijetu?
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Syzygy - 31. Svibanj, 2013., 12:47
Po meni najveci problem današnjih šutera je community.

Internet, računalo i same igre su dostupne puno većem broju nego što je to bilo "devesprve", samim time se i više retaja spawna. Makar, uvijek je bilo problema s retajima, ali su dobre grupice održavale sve to. Čisto gledajući s neke "UT" strane, igrao sam ga zbog:

- easy to play hard to master gameplaya
- komjunitija koji je bio ogroman, što strani, što domaći
- zbog zajebancije i hrpe zabave
- slobodnog vremena , danas ga nemam
- u tim godinama sam te igre drugačije gledao i mogao se uživiti u cijeli gameplay, danas to ne mogu

Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Babitz - 06. Lipanj, 2013., 01:36
Ne znam jel se tko sjeća toga, al prije deset godina je bio isti kurac ko i danas. Svi su srali kako šuteri ne valjaju, kako su svi na isti kalup dosadni i jednoliki te kako se gura samo grafika. Kako je to žanr za debilne seljačine, itd.

Dizajn nivoa je nešto čime se industrija prestala baviti tamo negdje 2000. nakon što je LGS prdnuo u fenjer, a svaki oblik težine i izazova nestao je tamo negdje 2005. kad su ih počeli raditi isključivo za Xbox 360.

Budimo realni, šuteri (oni čisti šuteri i pritom mislim isključivo na SP šutere) su smeće zadnjih 15 godina ( a ni prije nisu bili vrhunac moderne umjetnosti), nije to ništa novo, samo su se trendovi promijenili.

MP šuteri današnjice pak su mukotrpno odstranili svaku potrebu za poboljšanjem putem iskustva koju su mogli tako da su današnji MP šuteri čisto smeće. Da budem fer, oduvijek su bili smeće, izuzev onih nekoliko kompetativnih a la Quake i UT (UT3 se ne računa ofc). Zapravo, jedino su ta dva serijala ikad nešto valjali od MP šutera, no to je samo moje mišljenje jer smatram da su ovi realistični-ali-svejedno-retardirano-arkadni-s-maloumnom-balistikom spori MP šuteri smeće.

CoD serijal je oduvijek bio smeće, nije se odjednom pokvario nakon četvorke. I tko god da je reko da je četvorka imala revolucionarnu grafiku: :hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Cole - 06. Lipanj, 2013., 03:46
Uvrnuti Babić.
Naslov: Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
Autor: Draka - 06. Lipanj, 2013., 12:08
Što se tiče težine igranja, naravno da će praviti sve lakše i lakše. Sve postaje komercijalizovano, samo su pare bitne. :chair: