Zar trebaju 'zavladati' indie naslovi - sasvim je dovoljno da kvaliteta nastupi. Iako previše naslova izlazi simultano, eventualni biseri isplivaju na površinu i probiju se na tržište. Sad, to što dosta devova očekuje da se njihova genijalna ideja pojavi kao next big hit rezultira u dosta 'smeća' ili polukvalitetnih naslova. Čista, surova realnost.
Naravno da će AAA naslovi najviše pažnje mamiti upravo zbog marketinga i generalnog hypa kojeg kreiraju; ali bitno je uvijek da 'glasamo' našim novčanikom - izbjegavat preordering jer doslovno govorimo briga nas kakva će igra izaći samo nam je dajte, pa se onda možeš popišat na umjetnost. Povijest i sadašnjost nas upravo uče o tome, toliko razočaranja.
Sasvim je dovoljno da godišnje izađe jedan 'novi' Bastion, Transistor, Ori, A Tale of Two Sons ili bilo šta treće kvalitetno - da se opet gaming i indie svijet pokaže u najboljem umjetničkom svjetlu.
Na kraju krajeva, ako TW3: WH nije 'umjetnost' u svakom smislu riječi (iako subjektivno je šta je umjetnost), onda ne znam šta je. Govorim opet o storytellingu, visualnom dočaravanju i izgledu, glazbi, doživljaju itd. Kakav hollywood.
@Bartul @dilo
Znaš kako kažu, kako ćeš znat šta te zanima a nisi nikad čuo ili probao to isto. Zato bez predrasuda - ako je nešto sveopće prihvaćeno kao znanje opće kulture/lektire onda čemu protest - upališ wikipediu i saznaš tko je šta je i zašto je, barem ja tako pristupam i zato razumijem Dilu - Kafka je Kafka ali opet bartul redovno brije svoje, tako da niš novo :)
A ne mora se radit o spisatelju nekom (nisam neki 'čitač'), ili slikaru ali google je majka znanja.
Enough offtopic.