HCL.hr forum

Gaming => Gaming kultura => Autor teme: Lord of Destruction - 27. Studeni, 2011., 12:15

Naslov: Kako se izradjuju igre - FOV
Autor: Lord of Destruction - 27. Studeni, 2011., 12:15
naletio sam na odlican strucan edukacijski video o kutu gledanja i njegovoj vaznosti pri izradi igara. saznajte zasto je on toliko bitan, kako utjece na igru, zasto na konzolama bi trebao biti manji a na pc-u veci (a ne kako je slucaj u zadnjih par godina kod multiplatform igara=losih portova poptuno neprilagodjenim pc platformi).

preporucujem svima da pogledaju, posebno onima koji neznaju vaznost FOV-a, onima koji ga zanemaruju kao i onima koji bi htjeli znati vise o igrama opcenito.

EPISODE 29 FOV in Games part1 (http://www.youtube.com/watch?v=blZUao2jTGA#ws)

EPISODE 29 FOV in Games part2 (http://www.youtube.com/watch?v=S1XsPYPGcl0#ws)