HCL.HR

Oculus Rift

  • 48 Odgovora
  • 21008 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Oculus Rift
« : 11. Studeni, 2012., 22:57 »
Dobra stvar za zamjenit 3 monitora. Cijena cca 350$ 

Oculus Rift: Step Into the Game on Vimeo

Mišljnja, komentari...
« Zadnja izmjena: 16. Prosinac, 2013., 19:01 Ementaler »

Odg: Oculus
« Odgovori #1 : 16. Prosinac, 2013., 17:48 »


Pozzzzz!

*

zg_rider111

  • ****
  • 1636
  • ಠ_ಠ
Odg: Oculus
« Odgovori #2 : 16. Prosinac, 2013., 17:50 »
I'm jelly. :ementaler:


*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #3 : 16. Prosinac, 2013., 19:02 »
Očekuje se naravno da ćeš napisat kakav je :hiha2:

Meni je bio malo previše low-res kad sam ga probao na Gamescomu. Mislim, super iskustvo i sve - ali da - malo preniska rezolucija ekrana.

Odg: Oculus Rift
« Odgovori #4 : 16. Prosinac, 2013., 19:06 »
lol pls

ae, ekran je smeće, ali dev verzija ;(
retail verzija će imati 1080p, iako realno ni to neće biti dovoljno.

nego, jesi li probao u kombinaciji s leap mošnom? :hiha::hiha:

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #5 : 16. Prosinac, 2013., 19:20 »
odakle ti to :hiha:

jel to tvoj život počeo... rulati?


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #6 : 16. Prosinac, 2013., 19:35 »
lol pls

ae, ekran je smeće, ali dev verzija ;(
retail verzija će imati 1080p, iako realno ni to neće biti dovoljno.

nego, jesi li probao u kombinaciji s leap mošnom? :hiha::hiha:

Koliko se sjećam na mom je pisalo HD Prototype - tako da je to valjda bio Full HD, jer na standardnim unitima to ne piše. Ali nije se baš činilo kao Full HD - ili me možda oči varaju jer su tako blizu ekranu pa za "visoku rezoluciju" u tom kontekstu trebaš 4K ili nešto.

Probao sam u kombinaciji s nekim mrtvim racing tech demoom :hiha:

I to je to. nije bilo vremena :wildboy:


*

n00b

  • ****
  • 1663
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #7 : 17. Prosinac, 2013., 01:20 »
Ixy aj daj malo dojmova, jel baš jako dobro ili... nije.

*

zg_rider111

  • ****
  • 1636
  • ಠ_ಠ
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #8 : 17. Prosinac, 2013., 01:21 »
I kak si ga nabavio i kolko si ga platio, daj ajde detalje.


Odg: Oculus Rift
« Odgovori #9 : 18. Prosinac, 2013., 10:21 »
Nije moj. Posudio samo.
Dojmove napišem kad vratim (što će biti vjerojatno sutra-preksutra). Još uvijek testiram. :hiha:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #10 : 18. Prosinac, 2013., 14:50 »
A taj netko tko ti je posudio - misli nešto radit s time ili samo uzeo radi sebe i igranja?

Odg: Oculus Rift
« Odgovori #11 : 24. Prosinac, 2013., 11:24 »
Ovo drugo, recimo.

A kolko je dobar Oculus? A ono, dosta dobar.
U ovom obliku i trenutku je sve još dosta prototipno i demoidno, ali potencijal je odličan.

Isprobao sam negdje između 20-30 demoa i nekih 10-ak retail igara.
Al ono, većina tih retail igara ne podržava Oculus pa sam ih pokretao s posebnim alatom koji prilagodi igru za Oculus.

Osjećaj 3D-a je vrh, čak i u tim igrama koje su samo prilagođene.
Ne izgleda sve jednako dobro, ali ove stvari koje su rađene baš posebno za Rift izgledaju fenomenalno.
Nema onog napinjanja očiju i TRUDA da vidiš 3D kao što bude u kinu. Ovdje je sve jednostavno tu oko tebe. Stol je metar nalijevo, zid dva metra ispred tebe. Sve jasno.

Uz to, ključna stvar zbog koje sve funkcionira je nedostatak delaya. Ne znam koliki je zapravo, ali nemaš osjećaj da ga uopće ima.
Al zato je tu blur. Nije da mi je smetao baš, ali tako su vjerojatno postigli taj filing instantnosti.
Bit će bolje. xD

Drugi tehnički problem trenutno je ekran. Dosta je govnast. Dev verzija ima ekran rezolucije 1280x800, što već samo po sebi nije dovoljno za ekran koji ti je tako blizu očima, ali onda još ti ni ne vidiš cijeli ekran, već tipa 60% il tako nešto. I opet, nije deal breaker, ali sve izgleda kao da gledaš kroz screen door.


ALI... i dalje sve to rula. Osjećaj imerzije (pogotovo kad staviš slušalice) je najbolji ikad. Probali smo svašta, od rendom hodanja po kućama, FPS-ova i spejs šutera do vožnje na zmaju, digitalnog striptiza i baš full on JEBANJE igre.
Možda najbolje funkcioniraju stvari tipa spejs šuteri i slično, čisto jer si pilot il nešto gdje bi i inače sjedio i ne micao se, pa nema baš nečeg što bi brejkalo imerziju.
U stvarima gdje se trebaš kretati je imerzija super, ali malo je čudno kad se krećeš, a zapravo sjediš.
Plus, rula jer imaš savršen filing kokpita oko sebe i prostornosti svemira. Pa neprijatelj proleti pored tebe, a ti instinktivno okreneš glavu da vidiš gdje je odletio i tako. Jako dobro.

Naravno, horori rulaju.,,  :hiha:
Tu smo probali par rendom demoa i Doom 3. I ono, ako staviš još slušalice... sjebano je. Ti demoi su skroz nemaštoviti i generični (hodanje kroz mračnu šumu, male djevojčice i čudovišta durrr), ali čak i to funkcionira jako dobro. I ne mislim na jump scareove i gluposti. Dovoljno je da hodaš/stojiš u mračnom hodniku i čuješ neke korake, disanje ili nešto i to je to, na iglama si.

Probao sam i jedan SF FPS demo koji je bio odlično napravljen. Ciljaš nekako hibridno mišem i gledanjem. Naviknuo sam se za koju minutu. Toliko je dobar filing da bih mogao bez problema odigrati kompletnu igru tako.
Plus, HUD je odličan. Nešto ovako.
Odnosno, elementi nisu na fiksnim pozicijama na samom ekranu kao u standardnim igrama, već je sve potpuno 3D i baš je u prostoru oko tebe. Moraš baš pogledati malo udesno da bi vidio koliko love imaš. Ili malo ulijevo da vidiš koliko si demiđa napravio ovom bossu. Odlično je.

Sve je baš nekako... bolje s Oculusom. Tri de je, imaš filing da si tamo i svi podražaji djeluju jače.
S tim da je sve još impresivnije kad se sjetiš da je sve to što smo probali rendom demoi koje je očito sklopio neki programer doma u par dana.
Ne mogu ni zamisliti koliko će rulati kad neka ekipa ekšualno uloži novac, vrijeme i talent na neki Oculus Rift projekt.

Baš taj potencijal je ono što impresionira. Ovo što sam konkretno sad vidio je okej i šemica, ali na nekoj razini zabavnog novelty gadgeta.
Tehnički problemi i nisu zapravo toliko bitni, to će se ionako riješiti. Kroz koju godinu će doći bolji ekrani i brži senzori (koji će smanjiti delay, odnosno blur) i to je to, nez.
Više me zanima kako će riješiti ove bitnije probleme. Ovo je već toliko uvjerljivo da postaje sjebano za organizam. Ono što vidiš i čuješ je u potpunoj diskonekciji s osjećajima ravnoteže, dodira, mirisa, okusa, bla.

I naravno, zanima me kako će Oculus utjecati na game dizajn. Ne vidim baš kako bi stvar funkcionirala za 3rd person igre (probao sam Tomb Raider Anniversary i bilo je dosta užasno), a problem bi mogle biti čak i cutscene.
Nez, vidjet ćemo.


Uglavnom, rula, ali više zbog potencijala nego zbog onog što trenutno imaš za vidjeti.,

Odg: Oculus Rift
« Odgovori #12 : 24. Prosinac, 2013., 14:00 »
Čitala sam da zabole oči ako se duže koristi, pa treba praviti pauze. Jesi li imao takvo iskustvo? Prema onome što si napisao djeluje fenomenalno, voljela bih isprobati.

Odg: Oculus Rift
« Odgovori #13 : 24. Prosinac, 2013., 15:35 »
Nez, oči me nisu boljele, ali u početku ti može biti malo mučno. :))

*

n00b

  • ****
  • 1663
Odg: Oculus Rift
« Odgovori #14 : 24. Prosinac, 2013., 16:02 »
Super sve to zvuči.

I ovo što si spomenuo za miris, dodir i okus... mislim da će kvalitetan i potpuni VR sistem biti baš to  - sistem sa ogromnom foteljom, umjetnim mirisima, vjetrom i svim tim pizdarijama ko mini step prije holograma. Jer ako si toliko unutra, očito bi bilo dobro da i osjećaš to što vidiš, tipa kad primaš demiđ da ti stolac jako zavibrira i slično.

Trebo si snimiti neki gejmplej video na dual screen makar iz zajebancije.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9