Nije problem u spajanju nego su se pogubili u ovoj generaciji konzola.
Ixy ako možeš odigraj DQ 8, savršena igra. 10 će biti nekakav mp pa to treba vidjeti kako će ispati, a možda je i izašlo, nemam pojma, otkako sam to vidio prestao sam pratiti. KH se prebacio na handheld, a FF je potonio totalno. Razvoj XIII je predugo trajao, za Versus XIII je pitanje da li uopće postoji još, a XIV je bio potpuna katastrofa i sada pokušavaju nešto izvući sa 2.0 verzijom.
Pogubili su se i na PS2, barem sto se tice FFXII i dijelom FFX-2. Sakaguchi, Nobuo i dosta stare ekipe koja je bila kreativna kicma Squarea je otisla nakon FFX, sto se ocito vidi na igrama koje je firma izdala nakon toga.
Scenarij za FFXII nije nikad dovrsen do kraja, kljucni ljudi su otisli iz SE-a tijekom razvoja igre.
Osjetilo se podosta na atmosferi i radnji same igre, djelovalo je nekako nepotpuno za FF igru. Mislim, igra je mehanikom bila jako dobra, ali nije imala onu standardnu FF mastovitu atmosfericnost. Cijeli svijet je zapravo vec obraden u FF Tactics, samo sto je FFXII smjesten u drugo vremensko razdoblje.
To je prvi put (uz FFX-2) da Square-Enix nije dizajnirao novi svijet i mitologiju za novi numericki FF nastavak.
Ekipa koja je ostala u SE-u se nadalje fokusirala na staru slavu. Novi projekti su rijetki i predugo im treba za razvoj(recimo FFXIII, FF Versus XIII, Kingdom Hearts 3 itd.), previse se fokusiraju na remakeove starijih igara i na spin-off igre poznatijih serijala.
Ovaj clanak koji je Psajdak linkao je zapravo samo komentar, ali je na mjestu.
Square Enix je nedavno sluzbeno objavio da posluje sa debelim gubitkom. Uz to, priznali su sami da su im razvojni procesi igara bili nepotrebno komplicirani i dugi.
Nazalost, cini se da jos uvijek nisu skuzili da ljudima ne smeta dug razvoj igre koliko im smeta neoriginalnost ili monotonost igara kad napokon izadu.
FFXIII je na mjestima bio poprilicno dosadan recimo. Za FFXIII-2 su kao koristili optimizirani razvojni proces, ali to je ionako spin-off za koji su vec imali gotov engine i dosta drugih elemenata. Da ne spominjem da im se scenaristi u SE trenutno natjecu tko ce smislit sto "dublju" radnju igre.
FFXIII-2 je recimo ispao mrtvo smece sto se tice price.
Realno, jedino sto jos uvijek drzi SE ovih godina je bila njihova akvizicija Eidosa. Deus Ex, Tomb Raider nastavci koje je radio Crystal Dynamics i Just Cause 2 su bili poprilicno profitabilni za SE.
Dok su njihove japanse velike nade zapravo podbacile, barem po onome sto su ocekivali od njih.