HCL.hr forum
Gaming => Gaming kultura => Autor teme: Michael De Santa - 29. Srpanj, 2014., 23:15
-
Vidio sam ovu temu na forumu NeoGAF gdje je bila dosta popularna, pa reko da otvorim i ovdje s obzirom da ne vidim da postoji slična tema. Znači samo napišite što vas to smeta u japanskim, a što u zapadnim igrama i ako hoćete kratko obrazložite.
Japanske:
- većinom naporni lik (likovi)
- previše dramatiziranja
- potreba svakog lika da detaljno objasni razloge zbog kojega radi to što radi, svaki puta, 10 minuta prije borbe
Zapadne:
- generičnost
- forsiranje open worlda
- većinom plitke i dosadne priče i likovi
- bugovi i gličevi koji se moraju krpati sa nekoliko pečeva
- forsiranje akcije u gotovo sve žanrove isto kao i sustava napredovanja koji u većini slučajeva (kao u Tomb Raideru i Far Cry 3) nema apsolutno nikakvog smisla
-
Tebi je loš Open-World, a Nick ti je Michael De Santa?
Uglavnom bolje Open-World neko da je sve Closed-World (namjerno sam to napisao) i linearno.
Ne igram Japanske igre, pa nemogu ništa pisati o njima, ali ovo za forsiranje akcije podržavam.
-
U japanskim igrama ne volim nerealne likove i one koje ne znas jesu li musko ili zensko.
U zapadnim igrama ne volim kada samo recikliraju igru vise puta,a to su obicno FPS igre.
-
Meni osobno većina japanskih igara je bila mrak!
FF serijali su mi zakon i zakon mi je Narruto Ultimate Ninja Storm 3, ali osobno puno pratim i njihove animirane serije...
To objašnjavanje likova i njihova povijest mi je genijalna i imaju (barem ova 2 naslova) jedne od najjačih priča u igrama, isto kao i MGS....
Jedian igra koja me živcirala je bila ZOE
-
Japanske: WEIRD
Primjeri: http://en.wikipedia.org/wiki/Ar_tonelico (http://en.wikipedia.org/wiki/Ar_tonelico)
http://en.wikipedia.org/wiki/Mister_Mosquito (http://en.wikipedia.org/wiki/Mister_Mosquito)
http://en.wikipedia.org/wiki/Seaman_(video_game) (http://en.wikipedia.org/wiki/Seaman_(video_game))
Zapadne: kao što ste rekli, često recikliranje.