Neam inspiracije za naslov teme, ali topik sam zamislio da iznesete vaš koncept/ideju/maštu o igri koju bi vi napravili naravno da imate znanja, resursa i mogućnosti. Ono što je bitno, naravno je naglasiti žanr igre, za koje bi platforme bila napravljena, te opisat sve vrijedno spomena. Dakle svoju maštu podjelite s ostalima...
________________________________________________________________________________________________________
Sjećate li se fenomenalnog početka Bioshocka, ono sa vatrom dok plivate. Zamislite si te efekte. Sljedeće bi bilo da si zamislite seriju Rescue me sa svojim settingom. Uzeo bi iz serije samo ideju za odlične misije. Igra bi bila survivor iz prvog lica. Bila bi namjenjena za konzole nove generacije i naravno PC. Izašla bi 2016.
Kako bi sve bilo usko povezano sa efektima vatre, igra bi bila pravi eye-candy naslov. Oštre teksture zgorenog drveta i efekti pjena i plavog dima bile bi prelijepe. Igra bi bila isključivo singleplayer i trajala bi 13 sati. Težina bi ovisila o vašoj spretnosti i brzini(stavio bi rendom press a button klikove) nešto nalik onome iz Heavy Raina i ovisilo bi još pomoćima koje bi bile na izbor igraču.
Misija bi bilo 13 i bile bi totalno raznolike, a ispričale bi 13 vatrenih mjeseci Tommya O'hare u vatrogasnoj postrojbi. Priča bi bila važan segment igre. Bilo bi tu fantastičnih animacija i "ležernih" kratkih scena zajebancije, šala i sprdačina, koje bi okarakterizirale 8 fantastičnih likova ove vatrogasne familije. Cijela igra bi bila ispričana kao monolog najboljeg prijatelja i kolege Johna Armora.
Dakako započeo bi sa fenomenalnim treningom u trening kampu gdje bi bilo imitirano sve što vas može snaći u vašoj budućoj vatrogasnoj karijeri. Naš protagonist imao bi 23 godine i imao bi ženu i dijete malo. To bi imalo dosta veze za kraj igre.
Igrač bi bio u mogućnosti trčati, sporo hodati, penjati se, skakati, puzati, hodati po rubovima zgrade, pa i preskakati velik prazan prostor između zgrada, cover sistem bi bio također prisutan, jer bi bilo situacija kada bi potezom trebali nešto primjetit i reagirati u tajmingu. Tu bi bilo fantastičnih eksplozija, propadanja, dima i totalnog mraka, izbijenih ventila i toplinskog pritiska.
Osim što bi imali sve moguće realne mogućnosti, vaš snop gagdeta bio bi impresivan. Baratali bi ogromnim šlaufom za gašenje, sjekirama, imali bi nešto poput SWAT--ofskog štita, koji bi bio patent Johna Armora koji bi vam u nebrojeno slučajeva spasio život. Iz zajebancije bi se zvao "Armor cock" jer ide tam di nijedni kurci nedeju =)
Visili bi sa zgrade, viješali se po prozoru i njihali na špagi. Bilo bi spektakularnog letenja. Nisam još gotov sa spravicama. Tu je i crowbar iz HL koji bi vas također spasio nekoliko puta. U jednoj misiji bi vam spasio život od piromana, koji je promatrao vaše gašenje dok niste slučajno naletjeli na njega kada vas je napao nožem, pa bi se borili s njime na smrt.
To bi vas dosta bacilo u depru pa bi u sredini igre imali more, i priviđanja. Pa bi tu stavio jednu cijelu misiju koja bi bila haluciniranje nešto poput onoga u Arkham Asylumu ili Max Paynu. Na kraju bi se uspiješno izvukli iz toga kaosa, pošto bi vam snage dalo spašavanje male bebe u požaru, podigli bi bebu iz gorećeg stana i izletjeli s 4 kata s njome u naručju, dolje bi vas dočekali sa plavom strunjačom.
Igra bi sadržavala tri težine, na prvoj težini igraču bi bili uključeni hintovi, kada nebi znao šta napravit i vrijeme za reakciju bi bilo prilagođeno casual igračima, dok na drugoj težini toga nebi bilo i vrijeme za reakciju bi bilo već izazovnije. Treća težina bi išla onim igračima koji su brzi na "trigeru" i nebi sadržavala nikakav hud i hintove.
Kad sam kod huda. Na njemu bi bio naravno vaš health bar, koji nikako nebi bio regenerirajući, jer igra nebi praštala nikakve greške. Tu bi bila vaš hrabrosni bar, koji bi bi vam zaključao neku opciju koju bi prošli bez problema, ukoliko ste ranije dobro napravili neki objectiv. Iznad njega dolje desno bi bilo izvrsno stililizirano sredstvo ili gadget koji koristite, kao i njegova alternativna mogućnost.
Dalje neću otkrivat, jer nebum gotovo do 1 aprila. Samo bi rekao da bi ovaj naslov završio vrlo tragično, jer bi dok ste na zadnjem zadatku se ironično vaša kuća zapalila, pa bi bez ikoga i bez odjela spašavali svoju obitelj i uz puno muke spasili bi ih iz gorućeg doma. Do zadnje cut scene se nebi znalo što vam je, kada bi na zadnjoj animaciji bio prikazan vaš pogreb uz puno emocija i odličnom zvučnom podlogom.
Copyright By Cole