HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 186648 Hitova
*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #150 : 03. Prosinac, 2017., 18:40 »
Racun ti je fiskalni, samo je format A4.
Mozes zahtjevati da ti ispune garantne listove no u HR je racun dokaz za garanciju. Recimo da imas ispunjenu garanciju a nemas racun nisu duzni priznati garanciju u servisu.
A ako doneses samo racun - on je zakonom obvezujuc i biti ce priznat.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #151 : 07. Prosinac, 2017., 13:48 »
Nije vezano za komp, već za mobitel, ali tema je garancija, a znam da hrv4tin4 ima to u malom prstu
Odnesao sam mob u tcom, još je pod garancijom, ekran- sinoć crna crta, danas skroz crn, kaže frajer u tcomu da nemoram to spadati pod garanciju, ako je kao pao
Mob je kao novi, stalno u kaljenom staklu i futroli, doslovno nema jedne crtice na sebi, tražio sam da napiše, još je i poslikati
Da li ima kakva mogućnost da ako oni kažu da je od pada, da moram platiti popravak, da se nešto poduzme, ili je njihova zadnja

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #152 : 07. Prosinac, 2017., 14:18 »
Ma ovo je tema za sve o garancijama, no pošto su najčešći upiti baš o komponentama onda je tema ovdje.


Naravno da imaš pravo se žaliti. Isto tako problem ti bude u tome što ti objasniš hrpu topga službeniku na šalteru, a on tvoju primku ne ispuni cijelu ili uopće ne napiše što si ti njemu rekao... Tako da ako te to brine možeš nazvati i servis i provjeriti kakvo je stanje, a nakon servisa moraš dobiti i servisnu primku od samog servisa.


E sad servisi... Nažalost jedan od najgorih servisa radi skoro sve, a to je MMM Agramservis.... Imao sam hrpu problema s njima jer nije da su baš detaljni, a zadnji puta sam im uređaj nosio čak 3 puta natrag i dok nisam dobio šefa nisam želio otići... No ima tu i pozitivnih iskustava, barem tako vjerujem.


Ako je uređaj pao onda je to oštećenje sigurno i vidljivo. Možda se zgrebao prilikom pada, možda se unutra nešto poremetilo, itd.
Da, istina je da mehanički kvarovi uzrokovani nepravilnim korištenjem ne spadaju pod garanciju, a tu ti ide i pad mobitela, naslanjanje na njega, gnječenje, itd.


Ti imaš dokaze i slike kako si i sam rekao te ćeš, ukoliko dođe do problema, na iste se i pozvati. To je tvoj argument za žalbu. No idemo polako, nadajmo se da će sve biti bez problema, no ako se nešto i dogodi loše budemo to probali srediti.


Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #153 : 07. Prosinac, 2017., 14:32 »
👍

A gle to je ženin mob, a bebač ga stalno navlači
Ali mob na sebi nema ni jednu crticu, ko nov
Ali kao što si rekao, čekanje
« Zadnja izmjena: 07. Prosinac, 2017., 14:35 doktordoc »

*

DominikC13

  • n00b
  • 3
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #154 : 20. Listopad, 2019., 21:34 »
Pozdrav svima. Kupio sam iPhone preko Njuskala,sve je radilo dok jednog dana nisam skuzio da mobitel ima burn in..Imam racun,mobitel kupljen u T-Comu 08.05.2018. Pricao sam preko live chata dva puta sa agentima svi tvrde da “garancija na Apple uredaje je samo 12 mjeseci “ . Spomenuo sam im zakone ali Ana R. je rekla “U Hrvatskoj smo,ovdje vrijedi 12 mjeseci.” Ne znam da li da placem ili da se smijem. Sutra idem u T-Com I pridlozit im sve. Ima li sanse da se mob popravi/zamjeni?

*

Chux

  • Global Moderator
  • ***
  • 622
  • živi bili pa umrli
    • Guru Gaming
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #155 : 21. Listopad, 2019., 12:17 »
Mislim da Apple na sve svoje proizvode standardno 12 mjeseci daje jamstvo. E sad, trgovci u HR bi zakonski trebali tebi osigurati jamstvo od 24 mjeseca tak da vjerujem da bi trebo moć ostvarit nekakvo rješenje situacije.

*

DominikC13

  • n00b
  • 3
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #156 : 21. Listopad, 2019., 12:20 »
Dap,citao sam sinoc dosta o takvim temama. Cak ima skoro ista situacija kao moja ovdje ali user nije javio kako je proslo. Hvala na odgovoru,danas odem do T-Coma pa javim update

UPDATE : Poslali su na servis,nisu nista govorili da je jedna godina garancija,rekli su da cu to morati sa servisom. Sta preporucujete da servisu kazem?  Vidio sam pismo sto je andrash stavio. Da im quotam to? Hvala unaprijed.
« Zadnja izmjena: 21. Listopad, 2019., 17:36 DominikC13 »

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #157 : 21. Listopad, 2019., 18:27 »
Ne sjećam se više o kojem se pismu radi, no pozovi se na "odgovornost trgovca na materijalne nedostatke u roku od 2 god.". Nemaš što drugo

*

DominikC13

  • n00b
  • 3
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #158 : 22. Listopad, 2019., 01:01 »
Dap na to sam mislio. Hvala vam svima puno,carevi ste

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #159 : 03. Kolovoz, 2020., 13:14 »
Da li onaj zakon o 14 dana povrata vrijedi i za  firme
Ovako, na firmu sam naručio neke WiFi žarulje, međutim ne pašu mi, nazvao sam trgovinu i rekli su mi da ne mogu vratiti, da to vrijedi samo za privatne osobe

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #160 : 03. Kolovoz, 2020., 13:15 »
Da li onaj zakon o 14 dana povrata vrijedi i za  firme
Ovako, na firmu sam naručio neke WiFi žarulje, međutim ne pašu mi, nazvao sam trgovinu i rekli su mi da ne mogu vratiti, da to vrijedi samo za privatne osobe

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #161 : 04. Kolovoz, 2020., 15:23 »
U pravu su. To ti je u zakonu o zaštiti potrošača (čl. 72), no u članku 5. točka 15 ti se navodi definicija potrošača - da je fizička osoba koja sklapa pravni posao izvan svoje profesionalne, poslovne itd. djelatnosti

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #162 : 04. Kolovoz, 2020., 23:22 »
Znači niš od povrata
Hvala

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9