HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 187368 Hitova
*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #75 : 03. Studeni, 2016., 14:58 »
Ostali imaju ispravne, nije zbog toga jeftina... Znači ako dobiješ drugu strixicu naravno da bi trebala biti ispravna, pa ne prodavaju neispravne grafičke, jednostavno te posralo

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #76 : 03. Studeni, 2016., 19:46 »
Da strixica je legla, provjereno na drugom kompu gdje Sapphire rx 470 radi
Dali ja mogu tražiti npr. Msi, Sapphire ili baš moram uzeti strix ako ih imaju
Links je u pitanju

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #77 : 03. Studeni, 2016., 20:18 »
U principu Strix, ali možeš zahtjevati i nekog drugog proizvođača, ali ukoliko košta skuplje - moraš nadoplatiti tu cifru. Ukoliko ti uopće žele izići na taj način u susret jer oni to vrate dobavljaču i dobiju istu takvu karticu u zamjenu.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #78 : 03. Studeni, 2016., 20:23 »
Znači njihova dobra volja
Ona sad košta 2.040 kn, mislio sam možda još nadoplatim 300 kn i uzmem 480 8 gb, koja bi me na kraju ispala 1800 kn, to bi bio dobar deal, samo nemaju xfx gtr ali imaju Sapphire
Danas sam zvao njihov servis 10 puta, niko da bi se javio
Ne znam koliko traje provjera kvara, ako pošaljem dostavom neću imat grafu tjedan dana
Živim 60 km od Zg, pa sam mislio ostavit i za sat vremena podignuti drugu, ako stignut napravit dijagnostiku
« Zadnja izmjena: 03. Studeni, 2016., 20:27 doktordoc »

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #79 : 03. Studeni, 2016., 20:35 »
Dogovori se s njima. Imaš mail pa ćeš tako lakše komunicirati i ne moraš toliko čekati.
Zapravo oni nisu i nemaju servis... Pravi servisi su stvar prošlosti u dućanima. Oni rade na taj način da isporbaju radi li grafa ili ne. Opterete ju i vide baca li ikakve greške. Ukoliko da oni ju vrate dobavljaču i to je to.
Znači u principu je to i moguće napraviti u roku od sat vremena, ali se moraš s njima konkretno dogovoriti.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #80 : 03. Studeni, 2016., 20:51 »
Hvala ti puno

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #81 : 03. Studeni, 2016., 21:04 »
Znači njihova dobra volja
Ona sad košta 2.040 kn, mislio sam možda još nadoplatim 300 kn i uzmem 480 8 gb, koja bi me na kraju ispala 1800 kn, to bi bio dobar deal, samo nemaju xfx gtr ali imaju Sapphire
Danas sam zvao njihov servis 10 puta, niko da bi se javio
Ne znam koliko traje provjera kvara, ako pošaljem dostavom neću imat grafu tjedan dana
Živim 60 km od Zg, pa sam mislio ostavit i za sat vremena podignuti drugu, ako stignut napravit dijagnostiku

Nisam siguran da će to baš tako proći kako si ti to zamislio. Znači ti si grafičku platio 1400 i nešto kn, ako nećeš uzeti drugu takvu i ideš u nadoplatu zašto bi gledali koliko ona košta sada (i od drugog dobavljača), a ne koliko si ju ti platio? Ja kažem da potencijalno čačkaš mečku  s tim nadoplatama, imaš sreću što si uletio u mega deal, ja bi na tvome mjestu prihvatio drugu.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #82 : 03. Studeni, 2016., 21:22 »
Uf, to nisam ni ubrao koliko ju je platio.... Imaš pravo na plaćenu cifru, a ne na cifru koliko ona sada košta. Znači tvoja cifra je 1400kn i sve što je iznad toga moraš nadoplatiti. Znači računa se cijena na tvom računu, a ne trenutna cijena u trgovini.

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #83 : 03. Studeni, 2016., 21:44 »
Što je najgore nije u potpunosti jasno što se dogodilo da je cijena 1400+kn (vjerojatno je netko pogriješio u izračunu cijene, ili se prema svemu sudeći radilo o preskupoj 4gb 460 strix klik). Međutim problem je što su oni u linksu mislili da je prava cijena i izručili nekima po istoj (pa i njemu). Kasnije su očito shvatili što su napravili i htjeli je drugima što su naručili po 1400kn prodati za 2000kn, krenilo se srati po njima (IMO djelomično i s pravom), te će izgleda i ostalima koji su naručili izručiti po toj cijeni (možda da ne ispadnu šupci, a možda je fakat bila ta cijena). Ovdje ima čitava sapunica

E sad bi doktor još dva puta poentirao kod njih pa da mu računaju po 2000kn (vjerojatno od drugog dobavljača) pa da on nadoplati još 300kn  :mrgreen:

Pa nisu ni oni vesla sisali, platio si 1400kn. Ako ideš u nadoplatu sa tih 1400kn nisi ništa napravio (praktično gubiš taj mega deal koji si ostvario sa tom strix 470, kao da ju nisi ni kupio). Zato možeš biti sretan ako uopće dobiješ drugu 470, jer se i oni mogu napraviti grbavi (nema više od tog dobavljača po toj cijeni) pa da ti nude pare. I nebi time ništa prekršili ako se ne varam
« Zadnja izmjena: 03. Studeni, 2016., 21:49 andrash »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #84 : 03. Studeni, 2016., 23:22 »
Ipak mi moraju dati novu strixicu, ili, ma ja super zadovoljan i sa tim
Nego reko ako ide ide

*

Veronika

  • n00b
  • 1
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #85 : 20. Prosinac, 2016., 19:52 »
Postovani, molila bi vas za pomoc imam problema sa izdavanjem kopije racuna, a kod vas sam vidjela da bi mi ga trebali izdati, pa vas moli ako mi mozete reci u kojem zakonu pise da bi mi trebali izdati kopiju racuna. Unaprijed hvala.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #86 : 20. Prosinac, 2016., 20:15 »
Prema zakonu o PDV-u čl. 82
pravna osoba mora čuvati račune, ako ne u papirnatom, u digitalnom ili nekom drugom obliku minimalno 5 godina od godine izadavanja prema čl. 24


E sad, oni moraju imati te račune i trebali bi na zahtjev dobiti kopiju računa. Najbolje je poslati isključivo pisani zahtjev putem elektroničke pošte ili preporučeno s povratnicom kao dokaz da je poslovni subjekt zaprimio zahtjev. Tada oni imaju rok od 15 dana na očitovanje.
Oni nisu dužni izdati kopiju računa, ali su je dužni čuvati. Sad je stvar dobre volje poslovnog subjekta, ali Vi ste dužni znati točne (ili približno točne) informacije o tom računu kao što su npr:
Datum kupnje, iznos, plaćanje gotovinom, karticom, na rate, poslovnica u kojoj je roba kupljena, artikle koji su se nalazili na računu i/ili idealno broj računa/ponude.


Ukoliko im ne pružite barem 2 ili 3 podatka koji su gore navedeni oni uz najbolju volju neće moći i htjeti kopati po arhivi i nikako nećete moći dobiti kopiju računa.
Isto tako u mailu je najbolje napomenuti ukoliko ne odgovore u zadanom zakonskom roku od 15 dana od primitka ovog pisma da će biti proslijeđena prijava ministarstvu gospodarstva zbog nepoštivanja zakonskih odredbi.




*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #87 : 20. Prosinac, 2016., 20:55 »
Ti imaš USTAV u nekom tabu ili? :hihi:

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #88 : 20. Prosinac, 2016., 21:00 »
Tako nešto... :D


Sam se ti smij, a meni stiže 3. paket od Leda ove godine zbog Zakona o zaštiti potrošača.  :mrs:

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #89 : 20. Prosinac, 2016., 21:01 »
Ne smijem se nego plačem, jer nikad ne pozoveš da probam.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9