HCL.hr forum

Technology => Internet i umrežavanje => Autor teme: tantrum - 17. Veljača, 2019., 18:16

Naslov: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 17. Veljača, 2019., 18:16
Pitanje za korisnike Optime: koliko ste zadovoljni uslugom pristupa internetu?
Mene mjesec i pol dana trolaju lošim internetom i još lošijim odgovorima korisničke službe. Stranice se povremeno ne otvaraju, igre lagaju, programi u mrežnom radu gube konekciju. Pored toga smanjili su mi brzinu sa 20/2 na 14/1,4 bez ikakvog obrazloženja ili upozorenja.

Optima = balega (https://www.youtube.com/watch?v=Ehq_tsK4A28)
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 17. Veljača, 2019., 18:23
Ti znaš svoja prava i kako pravilno podesiti opremu?!?


Dakle na ugovoru postoji minimalno zajamčena brzina koju oni mojrau uvijek ispošovati. Na stranicama HAKOMa postoji i HAKOmetar koji služi u te svrhe testiranja i jedini je priznat što se tiče žalbi.


Ukoliko su ti smanjili brzinu i brzina je manja od one koja je garantiran augovorm - imaš pravo na besplano raskidanje ugovora uz naravno pismeni prigovor i dokaz da je brzina manja od one minimalnbe koja je napisana u ugovoru.


Isto tako treba znati podesiti portove i router da bi igre pravilno radile i obvezno za sva mjerenja i igranje online je LAN kabel, dakle mjerenja na WiFiu nisu mjerodavna i samim time isključuju bilo kakve nepravilnosti jer na signal utječe mnogo uređaja koji se nalaze u okolici.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 17. Veljača, 2019., 19:33
Ti znaš svoja prava i kako pravilno podesiti opremu?!?


Dakle na ugovoru postoji minimalno zajamčena brzina koju oni mojrau uvijek ispošovati. Na stranicama HAKOMa postoji i HAKOmetar koji služi u te svrhe testiranja i jedini je priznat što se tiče žalbi.


Ukoliko su ti smanjili brzinu i brzina je manja od one koja je garantiran augovorm - imaš pravo na besplano raskidanje ugovora uz naravno pismeni prigovor i dokaz da je brzina manja od one minimalnbe koja je napisana u ugovoru.


Isto tako treba znati podesiti portove i router da bi igre pravilno radile i obvezno za sva mjerenja i igranje online je LAN kabel, dakle mjerenja na WiFiu nisu mjerodavna i samim time isključuju bilo kakve nepravilnosti jer na signal utječe mnogo uređaja koji se nalaze u okolici.

S obzirom da nemam ugovornu obavezu, zbog konstantnih problema sa uslugom i nakon višestrukog natezanja sa korisničkom službom zatražio sam obustavu usluge zaključno sa krajem veljače. Svu komunikaciju obavljam emailovima zbog pismenog traga jer to što kažu na telefon ne koristi mi. Na zahtjev za obustavom usluge nisu mi još odgovorili potvrdno, ali nakon tog emaila zvala me korisnička služba sa komentarom da njihova mjerenja pokazuju kako je sve u redu i ako smatram da je problem u njima neka mjerim sa Hakometrom i pošaljem im rezultate. Tijekom razgovora postavio sam pitanja zašto mi je smanjena brzina neta. S obzirom da nisu odgovorili nedvosmisleno i pozivaju se na minimalnu brzinu koju moraju isporučiti te ponavljaju bezmozgavu mantru, prekinuo sam taj razgovor jer nije imao smisla i jer ga vode špranci koja vrijeđa inteligenciju krajnjeg korisnika.
Još uvijek nemam potvrdu Optime da će mi obustaviti uslugu kako sam tražio.
Prema tome ne mogu procijeniti da li se radi o master trolovima prevarantima ili o mentalnim bogaljima.
Moj post je prvenstveno izljev nezadovoljstva i antireklama zbog loše usluge i tretmana kao krajnjeg korisnika.

[rant]
Da pojasnim vlastiti slučaj.
Do kraja prosinca '18. imao sam brzinu 20/2 i usluga je radila besprijekorno.
Od početka siječnja '19. imam brzinu 14/1,4 i probleme koje sam opisao prethodno.
O  smanjenju brzine nisam informiran unaprijed, već su to učinili bez ikakve najave.
Žalio sam se više puta ali bez uspjeha.
Na moj upit da obrazlože zašto mi je smanjena brzina dobio sam praktički identičan odgovor kao što si ti napisao. Takav odgovor sa strane Optime nema veze sa pitanjem ali razumljivo je što žele reći.

Što se tiče tehničkih postavki.
Kod mene nema promjene na opremi ili postavkama iste.
Modem je na istom mjestu već 10 mjeseci, prema indikatorima na njemu radi ispravno. Dijagnostiku i vizualni pregled elektronike u modemu nisam vršio, nije moja oprema da to radim.
Što se tiče podešavanja samog modema, Optima je krajnjem korisniku dala ograničen pristup modemu za podešavanje postavki bežične mreže i još neke sitnice.
Prema tome, odgovornost za pravilno konfiguranje modema za pristup internetu je na Optimi.
Dok sa Optiminim netom imam probleme, istovremeno sa 4G netom sve radi kako treba što je apsurd jer za igranje vrijedi pravilo da je fiksni net puno bolji od mobilnog neta.

Zaključak je da se radi o degradaciji usluge.
Na drugim forumima javilo se joškorisnika Optime sa sličnim problemima.
U svakom slučaju, balegari u Optimi zaslužili su antireklamu jer se radi o prevarantima koji će ljude navući na ugovornu obavezu 12 ili 24 mjeseci iz koje se teško izlazi.[/rant]

Sretna okolnost je da mogu prijeći na drugog pružatelja usluga bez penala, samo je pitanje koliko će me balegari u Optimi trolati sa realizacijom zahtjeva za obustavu usluge.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Alnor - 17. Veljača, 2019., 19:35
Jako loša iskustva...evo svaki čas se spremam otići na drugog operatera, jos trazim kod kojega bi bilo dobro (varaždin).
Internet prekida jako često, stavili nam novi ruter nedavno i dosli sloziti jer smo se vec žalili, i rekli su da je bio u kvaru, no nakon "popravka" i dalje jako loše, brzina užasna,a upload najgori, ako hocu sliku ili nesto prek fejsa/messengera slati najcesce si sheram internet s mobitela koliko je loše...nazivali bi sto put, no nikakve koristi, ponudili nedavno i jos neku ponudu kao par kuna vise platimo i imamo brzi internet, pogadjajte - opet nista rijeseno, internet ni blizu onoj brzini koju su rekli da ce dosegnuti...ne preporučam nikome, totalno nesposobni
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Saren - 17. Veljača, 2019., 20:24
Ja sam na Iskonu vec 3 godine sad, jer mi je Kradikom (T-Crap, pardon T-com) digao zivce sa nabijanjem cijene sa 300 na 800 kn bez ikakvog obrazlozenja (kasnije su nasli izmisljat da koristim sportske programe a nisam uopce imao Max TV - LOL), te kao i Tantrum - torninrali su mi brzinu manju od ugovorene. Samo tri tjedna konstanog zvanja i spamanja e-mail-ova njihovoj vrlo bezobraznoj sluzbi (i neuljudnoj) da mi povecaju brzinu. Kad sam pokusao dici brzinu sa 10 na 20 mbps-a (a znam pouzdano da je ista dostupna kod mene) onda su mi govorili kako parica nema te propusnosti. I tu nakon duzeg natezanja sa njima presao sam na Iskon koji mi je vidi cuda rekao da ide i 50 kod mene. Zasad sam zadovoljan, imam 50 DL / 20 Upload / MBPS, sluzba im nije bas najpametnija ali su pristojni i uljudni (7 puta kolko sam ih zvao u 3 godine nikad problema do sad) i uz to imam paket samo kucni telefon bez ikakvih dodataka (tipa minute i slicno) i taj flat koji je trenutno maksimum kod mene na 50 za 245kn na mjesec, a blizu tebe sam @Alnor. Tako da neznam, ja se zasad nemogu pozalit na njihovu uslugu jer sve sto sam ugovorio postuju od prvog dana. Igrom slucaja mi je izgorio ruter 2x puta od udara groma. Prvi put kad sam ih zvao dosli su za jedan dan, drugi put za 2 dana al nista strasno. Ako hoces probaj vidjeti dostupnost za tvoje podrucje kod njih na linku https://www.iskon.hr/Za-kucu/Paketi (https://www.iskon.hr/Za-kucu/Paketi) . Oni ti takodjer spadaju pod T-com tj kupljeni su od strane istog al kako sam rekao zasad su mi ok. U mom kraju na razlicitim mjestima imam jos par prijatelja koji imaju njihove usluge al nisu bas svi zadovoljni - kod nekih zavisi kolko su od parica radi dobro, kod nekih nikako doduse kod tih istih ni T-com ne radi kako treba. Nadam se da sam ti pomogao bar malo.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 17. Veljača, 2019., 21:34
Za početak treba naučiti razlikovati terminologiju i prava koja ona nosi.


Dakle ti JESI pod ugovorom, ali ne pod ugovornom obvezom. Dakle ti si neke godine potpisao ugovor u kojem je stajalo da ćeš imati brzinu XY i tarifu YX i da to košta XYZ.
Dobio si na to vjv i nekeakve pogodnosti koje traju za vrijeme ugovorne obveze (12 ili 24 mjeseca).


Dakle ugovor nije raskinut nego je samo nestala ugovorna obveza. Ti, naravno, imaš pravo tražiti raskid ukoliko si nezadovoljan uslugom i raskid mora ići bez penala pošto je istekla ugovorna obveza.
Na tvoj mail su dužni odgovoriti u roku od 15 radnih dana. Ukoliko ne odgovore, moraš se žaliti za početak njihovom povjerenstvu za korisnike, a nakon toga esklairati na HAKOM.


Dakle treba čitati i znati zakone i svoja prava. Ti, da bi prekinuo ugovor, moraš dostaviti i kopiju osobne iskaznice da bi zahtjev bio važeći, ovisno o općim uvijetima poslovanja. Danas, zbog GDPR-a, traži se ponekada i osobni dolazak u neku od poslovnica ili prodajnih mjesta.


Ne mogu oni tebi to ukinuti samo tako putem maila, ako nisi poslao svu potrebnu papirologiju i dokaze kako si ti vlasnik linije.
Uz to, pazi jer ako raskidaš sve usluge, a nisi uzeo niti jednog drugog operatera - ostaješ bez svog fiksnog broja i svih usluga dok ne dogovoriš uvijete s nekim drugim operaterom.


Isto tako možeš dati pisanu punomoć gdje drugi operater zastupa tebe i odrađuje prijenos korisnika u svoju mrežu.


Dakle znati prava, zakone i termine pa će biti lakše...


Ovo sve što Vam se događa - događa se zbog temeljnog ne poznavanja termina, prava, uvijeta poslovanja, zakona o obveznim odnosima, zakona o zaštiti potrošača. itd.


Dokle god je to tako - moći će Vas muljati tko god i kako god želi...


Ja sam prošao skoro sve tadašnje operatere od T-Com, Iskon, Optima, Amis, Bnet... I svuda sam izvukao maksimum i sve lijepo na fin način s citatima zakona i s citatima vlastitih uvijeta poslovanja i ugovora koji smo potpisali... Dakle nije da se ne može nego oni ako vide da Vi sami ne znate što imate, što ste potpisali, itd - iskoristiti će to protiv Vas...
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: metalni - 17. Veljača, 2019., 21:41
Ja sam također na Iskonu već godinama- no, obzirom da živim u takvoj nedođiji gdje ni signala na telefonu ne možeš imati kako spada- nemam se ni šta žaliti.
Imam nekih 15/1,5 Mbps prilično stabilne veze.

E sada, druga je stvar što imam optiku pored kuće- ali je provučena navodno za vojne potrebe, pa se ne smije koristiti. Koje faking vojske, kad je jedina kasarna ovde ona sada već čuvena- u koju misle smjestiti nuklearni otpad iz Krškog, nekih 800m od mene.

Najlogičniji odgovor mi je dao jedan tehničar koji je naletio da mi zamijeni ruter jednom prilikom: Nema ljudi, nema korisnika, nema ulaganja.
A nas je ovde bilo malo- i biće nas još manje kako vrijeme ide.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 17. Veljača, 2019., 22:20
-cut-
Količinski solidan wall of text, pojasniti ću ti još jednom za slučaj da se to odnosi na mene.

Pružaju mi očajnu uslugu koja ne radi kako treba, promijenili su nivo kvalitete usluge sa dobro i funkcionalno na loše i neupotrebljivo.
Nemam ugovornu obavezu. Dakle, nisam vezan ugovorom uz Optimu na određeni period. Mogu otkazati postojeći ugovor bez penala kada god želim.
Optimi sam poslao cjelovit zahtjev za obustavom usluge.
Nisu mi potvrdili da će to uraditi, ali javila mi se korisnička služba sa hrpom besmislica i tvrdnjom da je sa mojim pristupom netu sve u redu.

Zaključak je da je Optima balegarska prevara.
Ventiliram nezadovoljstvo na netu i smatram da zaslužuju ovakvu antireklamu koja je ujedno korisna informacija ljudima.
Uzeti ugovornu obavezu na 12 ili 24 mjeseca sa tim balegarima je ravno dobrovoljnom odlasku u zatvor na loš tretman.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 17. Veljača, 2019., 23:00
Pa jesi se pozvao na zakon i je li prošlo 15 radnih dana od dana kada si poslao taj mail sa zahtjevom (ne računaš taj dan slanja)?


Ako je i nisu odgovorili imaš ministarstvo gospodrastva za prijavu + moraš poslati pisanim putem prigovor na njihovo tijelo za žalbe potrošača (od Optime, jel).


I to je to. Isto tako trebaš im dati i uvijet kada želiš raskid ugovora (datum) ukoliko to ne naprave nisi dužan platiti račune.
Pobrini se za sebe i nemoj samo cendrati poslao sam ja ovo ili ono.


Dakle je li prošlo 15 dana, jesi e obratio ministarstvu? Jesi se obratio njihovom povjerenstvu za zaštiti potrošača (optima), jesi li od njih dobio odgovor (30 dana je rok za njih)?


Tek nakon toga možeš pisati dalje.


Ne kažem da je firma dobra, daleko od toga. I žalosno je to što se sve mora proći no hoću ti reći da se moraš boriti na pravilan način, a ne ja sam poslao i to je to...
Nažalost živimo gdje živimo i to tako ne funkcionira. Dakle sve u svoje ruke i kreni raditi kao sam ti i napisao.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 17. Veljača, 2019., 23:31
Rok im istječe za nekoliko dana, zahtjev je sročen precizno, jasno, nedvosmisleno i cjelovito tako da nemaju prostora odugovlačiti. Dok čekam potvrdu korisnička služba trola me besmislicama ne bih li promijenio mišljenje. Ako je problem to što na forumu piše kakvo su dno dna od firme slobodno reci.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: skipp - 18. Veljača, 2019., 00:48
Ja sam jedno vrijeme na optimi i služba za podršku im je podosta bolja od tcomove - kad kažeš random liku/curi da si iz IT struke, ne pitaju te nebulozna pitanja kao "svijetli li ti lampica" i "jeste li restartali router" nego stvarno pokušavaju konkretne stvari za riješit problem.

E sad - što se tiče ovog gore - postoji nedavni problem kojeg sam imao ja kao i svi moji poznanici koji su na optimi - a to je baš ovo što si napisao. "pucanje" veze, timeouti, visok ping, neučitavanje stranica itd itd.

Razlog tome je što optima "male i nezahtjevne" korisnike prebacuje na dynamic DNS IPv6 koji uzrokuje sve navedene probleme koji (citiram curu iz Lv2 tech supporta koja me zvala) "Obični korisnici jedva da i skuže".

Ono što trebaš napravit je sljedeće:

1. https://www.optima.hr/podrska/internet (https://www.optima.hr/podrska/internet) od tu
2. klik na "Dobivam li kao korisnik usluge širokopojasnog pristupa internetu trajnu mogućnost korištenja javne dinamičke IPv4 adrese"
3. popuni PDF zahtjev i pošalji im na support

meni su riješili probleme unutar 24 sata i nakon toga nikakvih problema nisam imao (zg btw)

što se tiče brzine - tu ti JAKO veliku ulogu igra lokalna infrastruktura koja 99% nije njihova nego vjerojatno tcomova. pošto se infrastruktura ne mijenja, a uredno se ljudi kače na internet - lako je moguće da jednostavno parice više ne mogu prožvakati promet i zato ti brzina pada.

al za to se obrati službi za korisnike i doslovno traži da te eskaliraju na lv2 support

sretno!
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 23. Veljača, 2019., 11:40
Reporting in.
Usluga je još uvijek balega.
Korisnička služba je isto balega.

Za usporedbu, Tele2 je zbog minornih problema sat-dva sa netom korisnicima dao 24 sata besplatnog surfanja.
Optima prevarantska gamad 2 mjeseca pruža neupotrebljivu uslugu po punoj cijeni a korisnička služba drobi gluposti na konkretan opis problema.
Sva sreća da nisu bolnica jer liječili bi prijelome ubrizgavanjem side i ebole.

Čekam istek roka za odgovor da mogu eskalirati na Hakom.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 23. Veljača, 2019., 13:20
Pazi, ne možeš eskalirati na HAKOM i još ćeš izgibiti svoja prava. Rekao sam ti točnu proceduru.


Dakle nakon što oni odgovore, dužan si dalje podnijeti prigovor njihovom tijelu pri Iskonu koje je druga instanca i zove se "Povjerenstvo" za rješavanje pritužbi korisnika.
Oni tada imaju rok od 30 dana za odgovor, a tek nakon toga možeš ići HAKOMu.


Ukoliko ne prođeš to - HAKOM ti neće niti gledati žalbu jer si preskočio pravnu proceduru i oni se u tom slučaju ne mogu miješati jer nemaju pravnu dozvolu...


Dakle drži se zakona, budi uporan i dosadan, šalji požurnice ako treba.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: toma_hr - 25. Veljača, 2019., 21:13
OPIMA - veliko smeće, da star bude gora, strahovito su pokvareni i podli, čisti prevaranti.

Evo moje iskustvo da podijelim u cilju NEGATIVNE KAMPANJE za to smeće od operatera - sklopio sam ugovor i obećavali su brda i doline. Internet spor, TV-max ne radi. Nakon reklamacije su mi oni "kao" umanjili račun, te rekli da ipak ne mogu dostaviti tu brzinu interneta. Tu tek kreću problemi.

Nakon dva mjeseca dolazi mi upozorenje pred ovrhu računa za ono šta nisam platio, točnije umanjili mi, ali sa + 600 kn odvjetničke usluge. Tada uzimam ugovor (nisam dobio novi) i točku po točku pišem žalbu, zahtjev za raskid ugovora i sad najbitnije - dostavljam s povratnicom. Raskidaju mi ugovor, ali i skidaju novce s računa, ne naravno oni nego crknuto govno Hanžeković. Te novce nisam vratio.

Nakon godinu dana nije kraj, dolazi njihovo pismo da im vratim njihovu opremu ili platim 1.400 kn. Srećom imam kinesko smeće jer sam znao, odlazim u poslovnicu, imam pripremljen zapisnik o primopredaji, kad mi je čovjek potpisao, zavitlao sam iza njegovih ledja "njihovu opremu", porazbijao šta sam uspio i izašao van.

Ako vam dodje netko iz OPTIME šutnite ga nogom na prvu - sve drugo sami ste krivi

Vi koji ste se nasadili zapamtite samo jedno - službenu žalbu temeljm točki ugovora pošaljite obavezno PREPORUČENO s POVRATNICOM, zajedno sa preslikom ugovora i kopijom osobne sa obje strane. U svakom drugom slučaju riskirate ogromne odštete za pravne usluge od minimum 2--3.000 kn pa na dalje
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Nijam Kaj - 06. Ožujak, 2019., 01:08
Imam par prijatelja iz Zagreba (kvart Dubrava i Trešnjevka), troje ih koristi optima internet, i tvrde da im je internet ok, ali da ponekad imaju problema, no oko 90% vremena im je dobar.
Dok je naš suigrač iz Istre imao ogromne probleme s optimom, često bi samo nestao iz igre radi gubitka veze te se vratio nakon 5 min. tako bi bilo nekih pola sata pa ga ponovno ne bi bilo (ponekad i sat - dva).
Kada je zvao korisničku službu rekli su da mu ne mogu pomoći i da nije problem kod njih...
Prije mjesec - dva je prešao na drugi internet i nema nikakvih problema niti ga izbacuje, niti mu se smanjuje brzina ili slično.
Nisam nikada bio na optima internetu pa znam samo samo tuđa iskustva.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 12. Ožujak, 2019., 21:03
Dnevni podsjetnik da je Optima užas od usluge.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: DukanSK - 18. Ožujak, 2019., 10:54
Meni radi ok samo nabavih android box i u vrijeme spice nedjelja 14h do 20 h nebi otvorio a kamoli pokrenuo nesta, pokrenem speedtest oklin i brzina je dobra 10-12mbs.
Zovem korisnicku sluzbu i kaze mi lik da sam 2km od centrale i da nemogu imat bolji int i da su mi vrijednosti ok
15mbs dowload i 8.1 db i da ce probat spustit na 13.8mb i da se podignu ti db
Optima je u pitanju. Brijem da me pati pucanje veze, romjenio sam ruter onaj novi uspravni imam kabel od rutera do gore na stupu novi i sad nisam doma  neznam kako je budem vidio za vikend.
Otisao na stranicu iskona i oni mi daju maks 10mb na mojoj lokaciji. Uzeo sam ruter vipov na probu onaj kaj se steka ali taj je gori signal od optime.
I na kraju ove kobase
Sta da radim da idem na ht big bosa ili da uzimaam npr tele2 pokucni ili ne vrijedi nista posto sam 2km od centrale
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: malimicek - 10. Svibanj, 2019., 19:26
Ne bih se mješao u Optimu ali slične probleme sam imao s Tele2 srecom sve na vrijeme sam raskinuo i od onda vec jedno 4 godine imam Bnet(A1) s kojim nemam nikakvih problema.

Uvjerio sam se u svojim ali i tudjim iskustvima da često u službi za korisnike pa i u tehničkim službama rade idioti bez znanja, pokrića i vjerovatno bez ikakvog iskustva.

Nebitno toliko to, žalosno je u kakvoj državi živimo gdje je velikim firmama omoguceno da sve unutar zakonskih granica ne isporučuju obećanu uslugu, brzine, a svojevrsno manipuliraju cijene često bez pokrića ili obavijesti krajnjem korisniku, naravno sve im je to zakonski dozvoljeno. Žalosno da stvar poput interneta koja se u svijetu smatra skoro pa normalnom životnom potrebom kod nas se smatra suhim zlatom, otvorenim tržištem koje je otvoreno za naivne i često tehnički nepotkovane korisnike koje onda spomenute firme itekako izmuzu za lovu zbog njihovog neznanja. Istina slažem se s onom  ako nisi čitao tko ti je kriv osim tebe to što si kupio, ali žalosno je da je potrebno toliko "pravnih" koraka po točno redoslijedom određenim smjernicama da si sve mislim da ce ubuduce trebati odvjetnik za mizerni prekid tarife.

Svaka čast Hrvatina na svim navedenim koracima, ali vjerujem da jednom najobičnijem korisniku dodje muka kad vidi sto sve mora učiniti a ne njegovom krivnjom nego krivnjom onih koji stalno obećavaju brda i doline a nikada ih ne ispune.

Također žalosno je da zapravo Zagreb i par velikih gradova imaju pravu pokrivenost mreže, sve ostalo je prilično zakurac i dalje u sukobima firmi čije je čije i tko ima koncesiju da iznajmi kome.

O jebenim ovrhama, sudskim troškovima necu ni počinjati.
To je žalosna priča sama po sebi.

Žalosno je koliko smo ubijeni kao mali narod i malo "ljudi"
Ovrha od 300 kn neplačenog računa za jebeni internet sa sudskim troškovima lako naraste na 1k, 2k kuna a nemoj to podmiriti blokiraju ti račun i uzmu pare. Nemoj imat račun, pusti godinu dvije i imaš veliku šansu izgubiti sve.

zapamtite da je u ovoj sep jami od države 300kn neplačenog računa tele 2 velik zločin kojeg se svaki čovjek treba stiditi. Pokrast milijune i pozatvarat firme s tisućama i tisućama kuna dugova, nece biti kažnjeno. Zakon je tak narihtan. Pomirite se s tim. Da ne velim otac od jako dobre frendice je napravio istu stvar. Prije smrti prebacio firmu na kćer, ona je postala direktor i nakon toga proglas stečaja. Stotine ljudi kojima nisu isplačene plaće ? Ko ih jebe. Ima od toga već puno a dan danas frendica je direktor firme koja samo postoji na papiru, dugovi su i dalje tu jer se namju odkud naplatiti a nitko nije niti bu vidio lipe.
Odvratno :(

Zato i jedva čekam da odjevbem što dalje iz ovog smeca zvanog prevara...pardon Hrvatska  :kava:
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 23. Svibanj, 2019., 10:08
Podsjetnik da je Optimin internet balega i da se služe trikovima kako bi navukli ljude i zadržali postojeće korisnike.

Izmjerena brzina na Speedtestu: upload 15 Mbit/s ; download 13 Mbit/s
Izmjerena brzina na Hakometru desktop verziji: upload 15 Mbit/s ; download 1,8 Mbit/s
Izmjerena brzina na Hakometru mobilnoj verziji: upload 15 Mbit/s ; download 1,8 Mbit/s
Probno uploadanje 2 MB fajla (16 Mbit) traje osjetno duže od dvije sekunde

Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Veblar - 23. Svibanj, 2019., 10:28
Nezz, nemam iskustva s optimom, na bnetu sam. ali mogu ti reči da sam imao problem sa laggom na stranicama i videoigrama jer mi je lan kabel bio neispravan. Ugl nezz, probaj si ovo napraviti.

windows tipka + R -> pokrene se run
upišeš cmd, stisneš enter, otvori ti se command prompt
upišeš ping google.com -t
pustiš da ti to vrti jedno 10 minuta u pozadini i ne koristiš internet to vrijeme
stisneš ctrl + c i onda će ti pokazati statistike koji ti je bio minimalni ping, koji maximalni i da li je bilo package lossova i u kojem postotku.

Ako je bilo nezz, reči ću više 2, 3 % ili velikodušno 5% package lossova u tih 10ak minuta pinganja google.com onda je problem vjerojatno ili u kablu ili u modemu. Ti package lossovi ti mogu uzrokovati lagg i štekanje u otvaranju stranica i sl. U tom slučaju moraju ti zamjeniti opremu ak je modem. Ak je kabel moraš to sam. Mislim lako provjeriš jel kabel jer kupiš novi za 20 kn i testiraš opet dal imaš package loss ili ne. Ako imaš onda je router, ako nemaš onda je kabel.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 23. Svibanj, 2019., 15:37
Nije problem u opremi, oprema testirana je i u potpunosti isključena je mogućnost da oprema uzrokuje problem.
Problem je balegarska usluga i degradacija brzine adsla od strane Optime.
Postoji još nezadovoljnih korisnika Optime sa sličnih problemima koji se javljaju po drugim forumima i Redditu. Očigledno se nešto u Optimi događa ili jednostavno imaju lošu politiku prema korisnicima koji nemaju pristup uslugama konkurencije na drugoj infrastrukturi.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 23. Svibanj, 2019., 16:02
Nije problem u opremi, oprema testirana je i u potpunosti isključena je mogućnost da oprema uzrokuje problem.
Problem je balegarska usluga i degradacija brzine adsla od strane Optime.
Postoji još nezadovoljnih korisnika Optime sa sličnih problemima koji se javljaju po drugim forumima i Redditu. Očigledno se nešto u Optimi događa ili jednostavno imaju lošu politiku prema korisnicima koji nemaju pristup uslugama konkurencije na drugoj infrastrukturi.


I jesi odredio cijelu proceduru? Nema ti baš puno smisla išta raditi ako se nisi žalio kako smo ranije pričali.
Isto tako daj se barem malo potrudi jer ti ni žalba neće biti shvaćena ozbiljno ukoliko ju ovako pišeš. Malo profesionalnosti, istraživanja i znanja bi ti jako dobro došlo.


Za početak nije ti sigurno upload veći od download-a kako si ovdje napisao, okrenuo si podatke...
A bome ako imaš 1,8Mb/s upload naravno da ti se 2MB datoteka neće uploadati za 2 sekunde.


Jako je bitno znati da MB je oznaka za Megabajt, a Mb za megabit!


Razlika je ogromna.
Dakle 1MB = 8Mb
Odnosno 2MB = 16Mb


Dakle da bi uploadao datoteku od 2MB za 2 sekunde moraš imati upload od 8Mb/s, a ne 1,8Mb/s...

Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 24. Svibanj, 2019., 14:04
Ne čitaš sa razumijevanjem što nije primjerena karakteristika moderatora. Probaj ponovo:

Jučer ustanovio sam da Speedtest pokazuje bitno veću brzinu uploada od stvarne, izmjerena vrijednost je 13 Mbit/s.
Istovremeno mjerenje na Hakometru pokazuje vrijednost 1,8 Mbit/s.
Probni upload od 2 MB (16 Mbit) potvrdio je točnost mjerenja na Hakometru.
Nakon toga radio sam mjerenja na Googleu i Speedof.me da ispitam mogućnost greške na Speedtestu.
Izmjerene vrijednosti uploada također bile su pogrešne i iznosile su otprilike 12-14 Mbit/s slično kao na Speedtestu.
Zaključak je da mjerenje brzine Optimine usluge daje pogrešne vrijednosti na više mjernih servisa osim na Hakometru.
To je najblaže rečeno čudna pojava i razlog za sumnju da su pogrešna mjerenja rezultat Optiminih aktivnosti.


Žalim što sam prešao sa T-coma na Optimu, jer na T-comu imao sam znatno veću brzinu i stabilan internet dok na Optimi višestruke probleme sa uslugom i odgovore bespomoćne korisničke službe mentalnih bogalja koji treniraju varanje korisnika.
Prije prelaska obećana mi je brzina kakvu sam imao na T-comu po jeftinijoj cijeni. U samom početku pružanja usluge isporučili su manje od toga i tijekom vremena smanjili su mi brzinu na minimalno koliko moraju isporučiti prema zakonu. Pored toga kvaliteta usluge je najblaže opisano slaba i povremeno neupotrebljiva. Pozicija monopolista (nisu mi dostupni drugi davatelji usluga sa vlastitom infrastrukturom) i zakon omogućuju im loš tretman korisnika. U mom slučaju ta agonija neće trajati još dugo jer drugi davatelji usluga postavljaju vlastite optičke mreže, ali dok god mi Optima pruža užas od usluge i na moje prigovore odgovara besmislicama raditi ću im antireklamu ovdje i na drugim forumima. Nisam jedini korisnik Optime sa problemima kojeg tretiraju loše, javljaju se i drugi sa istim i sličnim problemima po raznim forumima.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 24. Svibanj, 2019., 16:29
Ne čitaš sa razumijevanjem što nije primjerena karakteristika moderatora. Probaj ponovo:

Jučer ustanovio sam da Speedtest pokazuje bitno veću brzinu uploada od stvarne, izmjerena vrijednost je 13 Mbit/s.
Istovremeno mjerenje na Hakometru pokazuje vrijednost 1,8 Mbit/s.
Probni upload od 2 MB (16 Mbit) potvrdio je točnost mjerenja na Hakometru.
Nakon toga radio sam mjerenja na Googleu i Speedof.me da ispitam mogućnost greške na Speedtestu.
Izmjerene vrijednosti uploada također bile su pogrešne i iznosile su otprilike 12-14 Mbit/s slično kao na Speedtestu.
Zaključak je da mjerenje brzine Optimine usluge daje pogrešne vrijednosti na više mjernih servisa osim na Hakometru.
To je najblaže rečeno čudna pojava i razlog za sumnju da su pogrešna mjerenja rezultat Optiminih aktivnosti.


Žalim što sam prešao sa T-coma na Optimu, jer na T-comu imao sam znatno veću brzinu i stabilan internet dok na Optimi višestruke probleme sa uslugom i odgovore bespomoćne korisničke službe mentalnih bogalja koji treniraju varanje korisnika.
Prije prelaska obećana mi je brzina kakvu sam imao na T-comu po jeftinijoj cijeni. U samom početku pružanja usluge isporučili su manje od toga i tijekom vremena smanjili su mi brzinu na minimalno koliko moraju isporučiti prema zakonu. Pored toga kvaliteta usluge je najblaže opisano slaba i povremeno neupotrebljiva. Pozicija monopolista (nisu mi dostupni drugi davatelji usluga sa vlastitom infrastrukturom) i zakon omogućuju im loš tretman korisnika. U mom slučaju ta agonija neće trajati još dugo jer drugi davatelji usluga postavljaju vlastite optičke mreže, ali dok god mi Optima pruža užas od usluge i na moje prigovore odgovara besmislicama raditi ću im antireklamu ovdje i na drugim forumima. Nisam jedini korisnik Optime sa problemima kojeg tretiraju loše, javljaju se i drugi sa istim i sličnim problemima po raznim forumima.


Nije čudna pojava nego su drugačije metode mjerenje. Isto tako kako sam ti i ranije rekao i kako stoji u HAKOM odlukama. Dakle jedini pravi test koji oni priznaju u žalbi jest HAKOMetar i to u razdovlju od 19 do 7h.


Isto tako ja ovdje nisam u ulozi moderatora. Moraš znati da su moderatori prvenstveno samo forumaši, a tek nakon toga smo po potrebi moderatori koji mogu pomoći ljudma koji se ne snalaze, uputiti ih na pravo mjesto (samo što se tiče foruma), paziti na poštivanje pravila, itd.


Dakle u niti jednom svom postu nisam ovdje u ulozi moderatora nego forumaša koji ti daje preporuku i svoje iskustvo. Žao mi je što do sada nisi riješio svoj problem, no ako ćeš samo pisati po forumu, a ne poštivati pravila koja ti nalaže HAKOM - nećeš postići apsolutno ništa.
Ja sam nedavno imao dosta problema s Bnetom iliti A1, pa nisam kukao po forumu nego konkretnim žalbama riješio problem...


Isto tako to antireklama ti nije efektivna kao što misliš. Puno efektivnije su društvene mreže, itd. Ovo na forumu slabo da itko čita, a moraš znati da ima puno više žalbi i na A1, Tele2, itd. Samo što trenutno nisi tamo pa nisi "osjetio" njihove probleme.


Ne postoji super operater niti će ga ikada biti. Previše toga ovisi i previše je toga u varijablama da bi odmah dobio konkretan i uvijek točan rezultat.


Ja sam imao problema skoro sa svima, no svuda sam ih riješio u vrlo kratkom vremenu. Tvoja ne mogućnost rješavanja problema uz silne napore i objašnjenja kako nešto pravilno napraviti je zapravo zabrinjavajuća i više govori o tebi nego li o bilo kojem operateru...  :hihi:
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: tantrum - 27. Svibanj, 2019., 00:13
Kada dvije strane pregovaraju normalno onda se sve može dogovoriti, međutim kada jedna strana ignorira, vara, služi se floskulama i parolama onda to najčešće vodi u pogrešnom smjeru.

Dakle, na pitanja:
- Zašto mi je smanjena brzina usluge? (uz dokaze mjerenja koje sam radio mjesečno očekujući da će mi zatrebati).
- Zašto mi ne isporučujete 30/5 Mbit/s kao što mi je obećano kod uzimanja usluge? (tražim snimku razgovora, ne daju mi)
- Imam problem sa učitavanjem web stranica, mrežni programi gube konekciju, usluga mi ne radi X minuta ili sati, možete li to srediti?

Dobivam odgovore:
Isporučena brzina je u okvirima zakonski propisane.
ili
Imali smo male probleme na mreži ali to je sada riješeno.

U nastavku primjer drugih korisnika sa sličnim problemima:
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1870434466394735 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1870434466394735)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1867495916688590 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1867495916688590)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844661572305358 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844661572305358)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920)


Gledam druge operatere i ne vidim tako velik broj žalbi različitih korisnika sa istim problemima.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: manjamax - 27. Svibanj, 2019., 07:37
Meni također ne isporučuju reklamiranu brzinu, i internet mi se stalno isključuje.
Žalili smo se da nam je parica neispravna, na što su oni došli i rekli da nije. Ormarić za parice je stalno otvoren i vlaga je došla do kontakata (riječi T-Comovog operatera). Naprave nešto jedino kad im priprijetiš sa ukidanjem ugovora i to traje mjesec dana.
Katastrofa. 10 godina smo i ja i moji roditelji na njima, i u zadnjih 2 godine su se i kod mene i kod njih pokvarili jako.
Razmišljam o prelasku na A1.
Naslov: Odg: Optima = balegarski internet
Autor: Hrv4tin4 - 27. Svibanj, 2019., 09:28
Kada dvije strane pregovaraju normalno onda se sve može dogovoriti, međutim kada jedna strana ignorira, vara, služi se floskulama i parolama onda to najčešće vodi u pogrešnom smjeru.

Dakle, na pitanja:
- Zašto mi je smanjena brzina usluge? (uz dokaze mjerenja koje sam radio mjesečno očekujući da će mi zatrebati).
- Zašto mi ne isporučujete 30/5 Mbit/s kao što mi je obećano kod uzimanja usluge? (tražim snimku razgovora, ne daju mi)
- Imam problem sa učitavanjem web stranica, mrežni programi gube konekciju, usluga mi ne radi X minuta ili sati, možete li to srediti?

Dobivam odgovore:
Isporučena brzina je u okvirima zakonski propisane.
ili
Imali smo male probleme na mreži ali to je sada riješeno.

U nastavku primjer drugih korisnika sa sličnim problemima:
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1870434466394735 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1870434466394735)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1867495916688590 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1867495916688590)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844661572305358 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844661572305358)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920)
https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920 (https://www.facebook.com/Optima.Telekom/posts/1844472618990920)


Gledam druge operatere i ne vidim tako velik broj žalbi različitih korisnika sa istim problemima.


I opet pokazuješ svoje ne znanje iako sam ti barem 5x sugerirao sve.
Hajmo ponovno:


1. Izmjeri brzinu HAKOMetrom barem 2-3 dana između 19 i 07h.
2. Priložiš rezultate uz prigovor (isključivo pisanim putem - mail)!
3. Na odgovor kojim očito nisi zadovoljan NE odgovaraš njima i ne staješ nego ideš dalje, odnosno:
Na adresu (također može mail) Povjerenstva za zaštitu potrošača u samoj Optimi (postoji to tijelo!) šalješ svoj prvi mail + odgovor službe za korisnike.
I naravno sastavljaš novi mail sa svojim novim prigovorom i zahtjevom prema njima!
Imaju 30 dana za odgovor.
Ukoliko ne odgovore pozitivno i dobiju tvoj zahtjev onda sve zajedno šalješ na HAKOM!
Tek tada možeš službeno (kada si iscrpio sve mogućnosti kod operatera) slati HAKOMu sa svim prijašnjim tvojim prigovorima i njihovim odgovorima.
Isto tako, HAKOMu detaljno sve objasniš i nakon toga oni naređuju operateru što i kako dalje uz to da oboje dobivate rješenje!
Hakom rješava prigovor u roku od 90 dana.


Dakle nisi svejedno išao kako sam ti nekoliko puta rekao i sugerirao. Da si išao - stvar bi već bila riješena...
Znači ignoriraš sve upute kako doći do svojih prava i onda se žališ okolo... Oprosti al to je kao da ti netko objasni kako kupiti kartu za vlak na automatu, a ti nisi ni probao sve do kraja nego hodaš po kolodvoru i vičeš glupi aparat neda mi kartu, itd...


Dakle poštuj proceduru i već bi bio gotov...


Kažem, to više govori o tebi, tvojim sposobnostima i namjerama koliko nešto želiš ili ne želiš napraviti. Pisanje po forumu, facebook-u i drugdje mogu donijeti svoja mišljenja drugih korisnika koji tebi, a vjeruj mi i njima, apsolutno ništa ne znače...
Dobio si konkretan primjer kako se sve rješava i nakon toliko mjeseci = 0 bodova... Ponavljam, ja bih se zapitao malo, jer oko ovoga si i sam kriv jer si mogao to riješiti odavno da imalo slušaš dobronamjerne savijete...