BioWare's next game, Anthem, is an open-world, third-person RPG that's coming in fall 2018.
(http://i.imgur.com/E7oYthu.jpg)
Players don exosuits called Javelins, each of which have different abilities.
With them, players can take out massive enemies, fly, and swim underwater, as shown in the gameplay demo at Microsoft's E3 2017 press conference.
Anthem allows players to form squads with up to four people.
Meni ovo izgleda jako dobro.
Možda malo sličnosti ima sa HZD-om, ali ne smeta...
Igra se navodno radi od 2014...
Anthem - E3 2017 Gameplay Demo (Xbox Conference) - YouTube (http://youtu.be/PYiiqor-VMk)
...zelis feeling Iron Mana...
ma neee.... otkud ti to?! :) :) :)
(https://i.imgur.com/0KeS2P3l.jpg) (https://imgur.com/0KeS2P3)
molim te javi jel sto bolje :)
Ukratko:
- vidljivo je boostan drop rate na svim dostupnim sadržajima
- dodatno su balansirali težinu prijelaza za GM1, GM2 i GM3, postoji prilična razlika u težini i prema tome stilu igranja
- free-roaming napokon daje bolji loot i pravo ga je zadovoljstvo igrati na većim težinama
- stronghold bossevi daju više loota
- GM3 je i dalje vremenski ubitačna, taktički izazovna, die-hard fanovima najomiljenija razina
- kozmetički dodaci iz Elisian chestova su smiješni, a najćešće, uopće ne dobiješ dodatke nego materijale za izradu opreme. U ovakvom formatu, cijeli sustav kraftinga je kriminalno loš i kompletno promašen da ne kažem nepotreban. Čak ni brojači resursa ne rade nego pokazuju 999+. Loše. Jako loše.
Malo sam odugovlačio sa odgovorom jer sam čekao prvi vikend nakon zadnjeg patcha. Vikend je nekako postao mjerilo promjena. Neznam da li je to zbog toga što više igram vikendom ili jednostavno igra više ljudi, ali drop mi se nekako čini bogatiji na kraju tjedna.
Samo jučer (subota 30.03) u nekoliko sati igranja (ne više od 3) dobio četiri legendary dropa. Dva sam dobio u Free Roamingu (od random Legendary NPC-ova ), a dva je bacio boss u Tyrant mineu. Težina je bila GM2. Nosio sam dva Luck itema sa 23% i 35%. Kolega sa kojim sa igrao je nosio 25% lucka. Neznam za druga dva igrača. Što se dropova u Freeroamingu tiče, vidljivo su ih podebljali. Sada se napokon isplati lutati po svijetu i rješavati world evente. Do sada se pretežno mlatilo po strongholdima u GM1 jer su bili najisplativiji. GM2 su malo ojačali dok su GM3 dodatno našiljili. GM3 ne igram ne zbog toga što ne mogu, nego borbe traju previše dugo. Već na GM2 imaš što raditi a na GM3 je ono, ubijanje. Radiš dobru štetu, recimo legendarni devastator snajper Truth of Tarsis lupa po 120.000 criticala u šutu i to je na Tyrantu doslovno jedna sitna crtica, niti ne primijetiš da si mu nešto skinuo :) .
Što se ekipe tiče, vidljiva je razlika u težini za strongholde odnosno freeroaming. Strongholdi su još uvijek zahtjevniji.
Sa prijateljima igram na HARD jer su još između 400-500. Preko 500 je dosta za GM1 oko 600 bi bilo "lagano" to je više za GM2, dok je za GM3 650 donja granica. Sve iznad je OK za GM3 ali opet ovisi koliko si brz. Naravno, govorim o nekakvom ugodnom igranju bez puno "padanja". Trenutno je Colosos OP. Ako stavimo pravu kombinaciju primera i detonatora uz par odgovarajućih consumable itema, imamo neuništivu hodajuću combo-killing tvrđavu :)
Preko tjedna, malo je drugačija situacija. Igram skoro svaki dan po 2-3 sata i pao mi je samo jedan Legendary kroz cijeli tjedan. Zato Epici padaju k'o kruške. MasterWorkovi su nešto rjeđi, ali na većim težinama, recimo GM1 redovito padaju nakon što ubiješ bossa. U Tyrant mineu, više puta mi je palo par narančastih kada sam potaracao škorpione i paukove u pećinama (dok putuješ prema zadnjem bossu). Dosta ljudi ih preleti...
Sa Interceptorom sam Legendary na 760 (on mi je trenutno main) i za njega imam najviše legnedarne opreme. Dalo bi se složiti nešto i za ostale javeline u 700+ okvirima ali mislim da ću još neko vrijeme peglati sa Interceptorom. Fali mi Strike System, Support System i još jedna komponenta za full legendary interceptor build. Ultrabrzi mamojebac. Svejedno, uz svu opremu, lako legne ako ne paziš na armor.
Ako uzmem Tyrant mine za referencu, uz pretpostavku da imamo preporučenu razinu za stronghold dužina prijelaza izgleda ovako:
- NORMAL: do 20 min
- HARD: od 20-25 min
- GRAND MASTER 1: od 25 do 35 min
- GRAND MASTER 2: od 35 do 45 min
- GRAND MASTER 3: od 50 do 70 min, samo za bossa treba više od pola sata
Hvala korisniku FireDragon04 (https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/ak5hj2/chart_to_show_damage_types_for_all_javelins/ega0h3i?utm_source=share&utm_medium=web2x) sa Reddita za ovaj odlični šalabahter:
(https://i.imgur.com/7FV6hsw.png)
Zahvaljujući Reddit korisniku Ginsoru (https://www.reddit.com/user/Ginsor) , imamo bazu podataka svih itema (http://anthemarchive.com). Neki tek trebaju doći u igru, kao recimo ova oprema ispod. To bi ga bila Support System oprema :)
(https://i.imgur.com/ajJ2aiV.jpg)
Update i velike novosti!
29.05.2019. spušten je novi update u verziji 1.2.0. Otklonjena je hrpa grešaka, dosta stvari je promijenjeno, a ono što je najbitnije, ovo je tek uvertra u ono što dolazi. Ovdje je cijela lista promjena (https://www.ea.com/games/anthem/news/update-120) ako nekoga zanima, a u kratkim crtama ovo su ključne izmjene:
- dodana je ljubičasta "target" oznaka na kompas koja označava mjesto na kojem će se sigurno pojaviti neki boss sa dobrim lootom
- dodana je mogućnost brzog putovanja između lokacija direktno iz mape dok se nalazimo u freeplayu
- kada smo blizu nečega što treba pokupiti, na radaru je prikazan upitnik
- dodan je izbornik za jednostavnu verbalnu komunikaciju između igrača, aktivira se pritiskom na dugme dolje na d-padu
- popravljen je Legendary Lancer slijed misija (nagrada je 10.000 coinsa i decal)
- popravljene su greške u inventoryu (broj slobodnih slotova u forgeu i na ekranu prilikom uništavanja itema nakon misija nije bio isti)
- svi lanceri su dobili povećanje jačine nekih specijalnih oružja poput Cluster Minea, Flak Cannona, ArgosMacea, Venomous Blazea itd.
- leteći neprijatelji sada mogu biti prizemljeni vatrom, a nekima od njih su skinuti štitovi (Dominion Storm i Frost Brutes)
Najzanimljiva je najava novih sadržaja na kojima po svemu sudeći, Bioware marljivo radi. The Cataclysm, kako ga zovu, prikazan je tek jučer (u neko doba noći) a donosi nam sljedeće:
- događaj će trajati 8 tjedana
- prva dva tjedna održati će se pre-events u kojima ćemo osvajati kozmetičke dodatke i neku novu opremu
- dobiti ćemo tri nove glavne misije sa novim likovima i novim "filmićima"
- najvljena je kompletno nova mapa sa novim lokacijama i događanjima
- dobiti ćemo kompletno novi sistem bodovanja kao i rang liste (pojedinačno i za sqad)
- potpuno će se ukloniti sistem lucka, sada će svi imati jednake šanse za osvajanje loota
- biti će omogućena promjena melee udaraca za sve klase pa ćemo moći birati hoće li melee biti detonator ili primer
- biti će dodan kompletno novi loot na višem levelu od ovoga kojeg imamo trenutno što uključuje nova oružja, novu masterwork opremu, novi melee slot i napokon, novu masterwork i legendary support opremu
Kada ćemo ovo dobiti? Točan datum nije objavljen. Trenutno je sve još u testiranju dostupnom PC igračima putem javnih test servera.
Evo kako izgleda nova mapa:
(http://i.imgur.com/tg3WfOL.jpg) (https://imgur.com/tg3WfOL)