Pa upravo bi ta drastična promjena u rangu izbacivanja parkoura označila novu eru serijala i odmak od učmalosti u kakvu je zapao. To je promjena kakvu AC trenutno treba, jedan nagli zaokret koji bi postavio nove temelje za serijal.
Jer gle - s Unityjem su malo rafinirali taj parkour, a u Syndicateu već uvode uže. Što se bliže primiču modernom dobu to pentranje po zgradama ima sve manje smisla. S nekim stvarima su se recimo mogli provući, tipa ono kad te u brotherhoodu ili dvojici (ne sjećam se više) napadnu čuvari abstergoa s elektriziranim palicama. Da su te stvarno htjeli ubiti ili onesposobitti koristili bi vatreno/dalekometno oružje. Ali to tada nije odgovaralo mehanici borbe u igri. Srećom to je bila jedna bitka u čitavoj igri pa nitko nije obraćao posebnu pozornost na tu nelogičnost. Da sad stave 20. stoljeće i lika koji se penje po pročelju zgrada...čitava ideja pada u vodu nekako, po mom mišljenju.
Uglavnom, ono što me najviše smeta je što taj parkour nikada nisu tretirali na pravi način kao produžetak stealtha. Sve što si s penjanjem na zgrade dobio jest veća preglednost i mala prednost dok nekoga pratiš (u Black Flagu su stvarno pretjerali s tim misijama). Nikada recimo nisu cjelovito igrali na kartu vertikalnog steatha, kakvog je recimo imao MGR Revengeance. Umjesto toga parkour je poslužio isključivo za jednu stvar - penjanje na tornjeve kako bi se otključale ikone na mapi. Što je nakon seddam godina postalo jebeno dosadno. Zapravo - zanimljivije penjanje je bilo u prvom AC-u dok si morao paziti da te stražari ne vide dok se penješ. U AC Unityju je bila takva situacija da si po većini tornjeva mogao plesati ako poželiš, jer okolo doslovno nije bilo nikoga.
Sve u svemu, po mom mišljenju ovom serijalu treba ili drastični zaokret ili vraćanje na osnove. S Black Flagom su dosegnuli vrhunac otvorenog svijeta i poslije to više nisu mogli ostvariti kroz jedan grad, jednostavno. Što više recikliraju stare ideje pukim proširivanjem istih, to sve više zamaraju fanove serijala.