HCL.HR

Assassin's Creed: Syndicate

  • 131 Odgovora
  • 45138 Hitova
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #30 : 25. Rujan, 2015., 00:10 »
Slažem se sa komentarima koji kažu da treba znati kada stat. Jednostavno svake godine igrica na isti način, eventualno neka novina i 2 glavna lika. To su po meni očajnički potezi da se pokuša oživjeti serijal, očajno pokušavaju nešto dodati što bi razbilo monotoniju.

Slažem se sa komentarom prije koji kaže da su neki od djelova bili zanimljiv zbog vremenskog razdoblja, ovaj uopće nije napet. Što trebamo sljedeće očekivati? Mafijaške obračune u SAD-u, pa onda će kao novinu unijeti pištolj i pušku? Meni je zanimljive bilo razdoblje u prvih par nastavaka.
DeusNikola

Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #31 : 25. Rujan, 2015., 00:51 »
Pogledajte razliku između ac bf i rouge skoro nikakva isto oruzje ista mehanika borbe, isti zvukovi, a prica nema veze s assassinima srićon san pogleda par gameplayeva prije kupnje da ne trosin pare na nista

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #32 : 25. Rujan, 2015., 08:48 »
Iskreno ja jedva cekam grad poput New Yorka u 1950(+ -30 god) i miljon visokih zgrada i svega ostalog...To bi moglo bit zanimljivo.A Pariz i London su mi nekako isti, dobro ima poneki parni brod i kocija po putu i to je to.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #33 : 25. Rujan, 2015., 19:19 »
Vjerujem da za iduću godinu spremaju nešto skroz drugačije i svježe. U Japanu. Nešto u stilu Tenchua.
Ali ne bih se ni protiv kauboja bunio.

Uglavnom, mislim da se assassin's creed treba malo odmaknut od penjanja po zgradama i tog forsiranog parkoura. Je da to čini 50% serijala, al brate mili više nikud ne vodi.

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #34 : 25. Rujan, 2015., 20:22 »
Slazem se, ili to sta si rekao, ili ce napraviti nagli skok u buducnost pa da stave auta i to(kao sto su sada kocije), al onda ce to vec izgledat kao GTA, Mafija ili neka druga igra...Uostalom ako se ne drze parkoura i ovih starijih vjekova doslovno ce konkurirat GTA i ostalim igrama otvorenog svjeta, a to mi bas nekako ne izgleda ko Assassins Creed.

Zapravo ako pogledas uopce im nije svjetla buducnost, osim ako se ne vrate natrag daleko u proslost gdje su i poceli...Izlizali su se vec godinama, mora i to prestat ili bar pauzirat par godina.

*

kinaivan

  • **
  • 250
  • 60% of time, it works every time
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #35 : 26. Rujan, 2015., 12:23 »
Za aute i moderno doba imaju Watch dogs, jedini AC setting koji bi u ovom trenutku igrao je Japan ili divlji zapad, kad vec nemam Red Dead Redemption na pc-u.
"If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention."

Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #36 : 26. Rujan, 2015., 13:26 »
tribaju se vratit normalnom assassinu a ne ove pizdarije parkour i to i neka nađu neku normalnu temu nesto ka japan samuraji i ninje a ne templari i assassini istrosli su tu temu da bog sacuva

*

Terox

  • ***
  • 650
    • Planet Minecraft-TeroXCro
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #37 : 26. Rujan, 2015., 16:05 »
S time da je izlizana priča o templarima uopće se ne slažem stime,ali se ni neslažem s većinom vas da se treba vratiti u prošlost,da treba to je sigurno,ali trebalo bi onda makniti animus i svu tu priču skorz i kreniti sve ispočetka ali u istim razdobljima samo da koriste druge gradove.Ali još po meni imaju lufta,prvo da se smjeste u godinu 1914 glavni lik Srpsko-Bosanski Assassin (XD Krepajem od smjeha dok ovo pišem)Gavrilo Princip zadnja misija Sarajevski atentat,onda godina 1945 WWII opet assassini i templari of course glavni negativac Adolf "Hićo" Hitler,zadnja misija bi se zvala,Suicide,yeah right.I onda još eventualno jednu,znači kennedy glavni negativac hladni radt i sve to,i na kraju misija atentat,i onda kao odjavni video od cijelog serijala gdje vidiš Desmondovog oca kako gleda vjest o atentatu na TV-u i to bi meni bilo savršeno kao kraj jednog odličnog serijala.A priče o tome da izbace parkour LIKE ONO WTF JESI TI NORMALAN PA RADI TOGA JE OVAJ SERIJAL VRH VRHOVA OMFH :fpalm: :fpalm:.
Ja sam se počeo baviti amaterskim freeruningom radi ove igre.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #38 : 26. Rujan, 2015., 16:41 »
Pa upravo bi ta drastična promjena u rangu izbacivanja parkoura označila novu eru serijala i odmak od učmalosti u kakvu je zapao. To je promjena kakvu AC trenutno treba, jedan nagli zaokret koji bi postavio nove temelje za serijal.

Jer gle - s Unityjem su malo rafinirali taj parkour, a u Syndicateu već uvode uže. Što se bliže primiču modernom dobu to pentranje po zgradama ima sve manje smisla. S nekim stvarima su se recimo mogli provući, tipa ono kad te u brotherhoodu ili dvojici (ne sjećam se više) napadnu čuvari abstergoa s elektriziranim palicama. Da su te stvarno htjeli ubiti ili onesposobitti koristili bi vatreno/dalekometno oružje. Ali to tada nije odgovaralo mehanici borbe u igri. Srećom to je bila jedna bitka u čitavoj igri pa nitko nije obraćao posebnu pozornost na tu nelogičnost. Da sad stave 20. stoljeće i lika koji se penje po pročelju zgrada...čitava ideja pada u vodu nekako, po mom mišljenju.

Uglavnom, ono što me najviše smeta je što taj parkour nikada nisu tretirali na pravi način kao produžetak stealtha. Sve što si s penjanjem na zgrade dobio jest veća preglednost i mala prednost dok nekoga pratiš (u Black Flagu su stvarno pretjerali s tim misijama). Nikada recimo nisu cjelovito igrali na kartu vertikalnog steatha, kakvog je recimo imao MGR Revengeance. Umjesto toga parkour je poslužio isključivo za jednu stvar - penjanje na tornjeve kako bi se otključale ikone na mapi. Što je nakon seddam godina postalo jebeno dosadno. Zapravo - zanimljivije penjanje je bilo u prvom AC-u dok si morao paziti da te stražari ne vide dok se penješ. U AC Unityju je bila takva situacija da si po većini tornjeva mogao plesati ako poželiš, jer okolo doslovno nije bilo nikoga.

Sve u svemu, po mom mišljenju ovom serijalu treba ili drastični zaokret ili vraćanje na osnove. S Black Flagom su dosegnuli vrhunac otvorenog svijeta i poslije to više nisu mogli ostvariti kroz jedan grad, jednostavno. Što više recikliraju stare ideje pukim proširivanjem istih, to sve više zamaraju fanove serijala.

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #39 : 26. Rujan, 2015., 19:03 »
Realno gledajuci oni imaju nesto sta nijedan serijal nema.A to je Animus sistem to jest sada ovaj Abstergo iz Black Flaga pomocu kojeg mogu odvest serijal u doslovno bilo kojem smjeru i doslovce bilo gdje natrag u povjest.Znaci imaju priliku ozivjeti bilo koji vazniji dogadaj u ljudskoj povjesti, a ima ih nebrojivo puno.

Da se ostave ovoga sta tjeraju godinama i odu npr Wild West ili Kina, Japan, ili neznam nesto tipa pleme Maja i obrana od Spanjolaca, Portugalaca ili cega vec napravili bi vrhunski potez.Imaju ogromne temelje, priznat su serijal, nema ko nije zaigrao bar jednu AC igru, mogu to iskoristit i napravit neki zaokret jer druge nema..U protivnom ce doslovno morat ugasit serijal ili nesto, nepada mi na pamet nista drugo..

Sta se tice parkoura netrebaju ga izbacit jer je to potpis serijala, neka ga ostave, samo u blazem obliku...Tipa da ostane kao nacin kretanja al ne nuzno i bez inzistiranja da ga se koristi.

Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #40 : 26. Rujan, 2015., 19:11 »
Znate li šta bi bilo zanimljivo?
Da smjeste sljedeći AC u doba neolita ili paleolita, ono na foru divljaci, dinosauri, izumrle životinje, to bi bilo pravo iskustvo. Ne bih se ni bunio da stave u feudalni Japan, divlji zapad, drevni Egipat ili pak Himalaje.

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #41 : 26. Rujan, 2015., 19:22 »
To sa dinosaurima je i meni bilo u glavi dok sam pisao ovaj gore tekst...Ono praljudi sa kopljima itd, vuces zenu za kosu sa batom u ruci...Assassins Creed Stone Age

Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #42 : 26. Rujan, 2015., 19:53 »
Ili čak možda na temu Indijanaca. Crnci, plemena, pustinje...

*

Terox

  • ***
  • 650
    • Planet Minecraft-TeroXCro
Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #43 : 26. Rujan, 2015., 20:36 »
Koji je problem u vašoj glavi parkour je najbolji dio AC-a đava lipi sve odnia samo da parkour ostave bilo bi super .I neismijavajte se sa ovim serijalom to se pomeni treba kažnjavat kad nešto ovako dobro ismijavaš,jedini gori zločinu gaming od ismijavanja AC-a je ruganje sa half-Lifom a ako to iko nekad pokuša na ovom forumu moderatori pripremite se da me banujete ne radi svih silinh uvreda i kletvi koje bi sasuo na tog lika nego radi dužine posta XD.

Odg: Assassin's Creed: Syndicate
« Odgovori #44 : 26. Rujan, 2015., 20:40 »
Najbolje bi bilo kad bi oni na sluznenoj stranici stavili nekoliko tema o kojima bi sljedeci ac npr japan ,wild west ,maje i spanjolci  spanjolci pa nek ljudi biraju

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9