HCL.HR

Bioshock Infinite

  • 383 Odgovora
  • 104870 Hitova
*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #300 : 30. Srpanj, 2013., 21:44 »
Ovo izgleda odlično, ali nisam siguran da će biti odlično. Hmm, nadam se da sam u krivu.

*

Freddy

  • ******
  • 5994
  • Briljantin.
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #301 : 30. Srpanj, 2013., 22:08 »
Da, dobro ovo izgleda. Nije mi se osobno svidio cijeli originalni Rapture setting, tako da se nadam da će razlike u odnosu na prva dva Bioshocka biti stvarno velike.

Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #302 : 16. Kolovoz, 2013., 20:55 »
Dobra igra. Sedam. Ili čak osam.
Naravno, najprehajpanije nešto u zadnjih sto trideset milijuna godina il nešto.

Očekivah više ipak.

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #303 : 16. Kolovoz, 2013., 22:28 »
Ixy kritičar kao i uvijek :mrgreen:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #304 : 17. Kolovoz, 2013., 09:40 »
Dobra igra. Sedam. Ili čak osam.
Naravno, najprehajpanije nešto u zadnjih sto trideset milijuna godina il nešto.

Očekivah više ipak.

Ane.

Neprijatelji su mrtvi kripli i nije mi zabavno ih upucavat.
Moći su mi baš onako rendom tu jer ETO MOĆI TREBA.
Setting je lep. I to je to. Nemam skoro nikakav osjećaj živog grada. Svi su statični i samo bivaju. Očekivah više u ovom polju.
Malo razočaran što nije cijela politička spika samo popratni element.
Priča je ok. Eto. Brat i sestra fizičari mi odlični/zabavni likovi. Elizabeth rendom ženica.
Vox populi + šora s mrtvom majkom od elizabeth dio igre je smor. 5 puta gore dole po istom levelu. Jej. Zabava.
Ove audiologove mrzim još od prvog bioshocka. Mislim, fora su ali baš ful lijen način story tellinga. Plus, često retajno izvedeno. Kliknem play slušam, Elizabeth počne pričati neka rendom sranja i sjebe mi audiolog jer ETO.


7.3/10

« Zadnja izmjena: 17. Kolovoz, 2013., 10:17 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #305 : 17. Kolovoz, 2013., 18:55 »
Ae.

Adam je u Raptureu imao dosta veliku ulogu. Megalomanija, egocentrizam, svi žele biti brži, ljepši, jači. Uspon i pad Rapturea. Nešto. Bla.
Nisu baš sve stvari imale smisla u kontekstu svijeta igre, al aj, IGRICE. Pa kao okej.
Poanta je da je cijela stvar bila konceptualno vezana uz setting igre.

Ovdje postoje Vigori, genetske modifikacije u obliku malih potiona i samo leže okolo, al eto, nikog baš pretjerano ne zanima, izgleda. To je tu eto tako.
Kao i sve ostalo u igri. Ambiciozno se uvode stvari i mehanike i priča i koncepti, ali na kraju ništa ne dobije neki zadovoljavajući zaključak nego eto, tek toliko.

Elizabeth može otvarati ključanice. Za ključanice koje su bitne za priču nisu potrebni lockpickovi, a za sve ostalo ionako imaš i više nego dovoljno pickova, osim ako baš trčiš kroz igru. Jer ako ih i ne skupiš sam, Elizabeth će ti reći gdje su. Hurrr. Smisao.

Vox Populi ostavljaju kodirane poruke? Hm, kul, možda saznamo nešto o nečemu. Možda saznamo gdje se sastaju, tko i kad. Ili nešto.
Ili čekaj, nećemo. To će se pojaviti triput u igri, codebookovi će uvijek biti dosta blizu na skroz nelogičnim mjestima i dekodiranje poruke će donijeti samo besmislenu poruku. Koja će možda omogućiti da stisnete sklopku koja će otvoriti skrivena vrata u skrivenu prostoriju u kojoj je par novčića i health pack. Jej.
Okej, berem da su to njihova skrovišta il nešto, ali moglo se s tim napraviti puno više.


Priča skače s političke situacije na iskupljenje čovjeka na rasizam na putovanje kroz vrijeme na fiziku i sve ostalo što pokupi putem. Samo zato da završi s jeftinim LEL ONA JE TVOJA KĆER twistom.
Bude toliko polusuptilnih i nesuptilnih detalja poput glazbe iz kasnijeg vremena i sličnih anakronizama, priča o tome kako je Elizabeth posebna i kako ŠTO ĆEMO S NJOM NE MOŽEMO JE ZADRŽATI NITKO NE SMIJE ZNATI i pred kraj oni metafizički 3deep8u dijelovi pred kraj da je sam kraj zapravo dosta meh.
A i Comstock je skroz rendom villain. Rendom rasist. Vau. Andrew Ryan je bar bio karizmatičan i nez, inteligentan lel.

Plus, kao i u The Last of Us, iritirao me malo taj princeza u drugom dvorcu sindrom. HEHE IZGLEDA DA SMO STIGLI GDJE SMO HTJELI. LOL NE, SAD ĆE NAS OVAJ ODBACITI OVDJE PA ĆEMO IPAK MORATI OPET xDDDDD


Mislim, i writing i sama priča su okej, ali ništa previše posebno.

Gameplay je solidan. Pucanje je dosta zabavno i oružja imaju uglavnom dobar feel. Ali malo mi je prenatrpano nepotrebnim stvarima.
Odjeća? LEL pls, većinu vremena nisam bio svjestan što imam equippano niti mi je bilo bitno. A i dosta je nebalansirano i uglavnom je potpuno očito koji ARTIKL ODJEĆE je bolji od kojeg. Hoću li izabrati magičnu fedoru koja daje 60% šanse da protivnika sprži struja i oduzme mu 100 HP-a kroz 3 sekunde ili magičnu fedoru koja daje 80% šanse da se protivnik zapali i ostane bez 400 HP-a kroz 4 sekunde? xDDDDDD
A dobivaju se rendom, pa ono. Meh.
Baš bespotrebno dosta i samo olakšava igru koja je ionako već prelagana. Igrao sam na hard i svejedno sam baš rijetko doživio neki pravi izazov.
Metaka ima milijardu uvijek i svugdje, Elizabeth cijelo vrijeme baca health, soli, novac i metke, možeš koristiti tearove (koji su dosta smećasti i ne fer), protivnici su dosta priglupi, a i gotovo uvijek u blizini imaš vending machine na kojem možeš kupiti metke i health. A uvijek sam imao minimalno 1500... dolara ili čega već. Jej. Da ne spominjem koliko je Booker overpowered lel.
Al očekivah više od sky hook linija. Dosta se rijetko koriste u borbi i nekako je malo i nebitno.

A i fali nekakvih boss (ili barem memorabilnijih) fajtova. Ubio sam tipa tri tisuće ljudi il nešto tijekom igre, al sve nekako rendom na nekoj rendom ulici.
Ni jedan protivnik mi nije bio impresivan i impozantan kao, recimo, Big Daddyji.

Plus, odite na prvu stranicu topika i pogledajte par gejmplej videa i trejlera koji su postani. U tom ranom stadiju je gameplay izgledao puno dinamičnije i intenzivnije (iako naravno, ima stvari za koje je bolje da nisu završile u igri), a i grad je bio puno vertikalniji i sky hookovi su imali smisla.

Problem je što igra unatoč svim tim mehanikama koje trudi isforsati ne pruža dovoljan otpor da korištenje ičega bude stvarno potrebno. Skoro cijelu igru sam prošao s minimalnim korištenjem Vigora. Ne jer nisam htio nego eto, stvarno nikad nije bilo baš potrebno. Krenuo bih pucati i borba bi bila gotova prije nego što bih se sjetio korištenja ičega.
Bilo bi kul da postoje protivnici/bitke koji baš zahtijevaju taktiziranje, pametno korištenje kombinacija Vigora, sky hookove i ostalo. Ovako... prd.

UI je smeće debelo sporo. Mogli su ga barem malo prilagoditi za PC. Nepregledno i teško za navigaciju. Ima 80 audiologova i prikazani su kao lista gdje je u svakom trenutku vidljivo samo 4-5 naslova, ali ne možeš mišem skrolati kroz listu. GG.
Broj lockpickova možeš vidjeti ako... pauziraš igru. Da, dosta logično. xDD


Iako, uz sve to je igra i dalje jako dobra. Priča i writing su i dalje iznadprosječni (u kontekstu igara), gameplay je dosta zadovoljavajuć, art direkcija je fenomenalna, voice acting je odličan.

I dosta stvari koje sam spomenuo ne bih toliko uzimao kao minuse da nije bio toliki hajp. Pogledajte zadnjih x stranica ovog topika i svršavanja po igri.
Pogledajte rivjue.
Pogledajte ovaj Sesslerov review. Ridikulno skroz.
Pogledajte doslovno bilo koji pretenciozni intervju s Kenom Levineom i ekipom.

Nez, hajpano je kao nešto najbolje ikad viđeno u svijetu igara, a zapravo je okej pucačina.
Puno bolja od prosjeka, al daleko od svih tih desetki, stotki i NAJBOLJA IGRA IKAD izjava, nez, soz.

#racioPost

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #306 : 17. Kolovoz, 2013., 19:24 »
Što ste naveli nedostatke Infinitea gore većinom ste upravu ali jbg kada se daje ocjena nekoj igri treba se uporediti sa ostalim igrama (a ne samo naći mane u igri i spustit joj ocjenu za 20-ak ili više bez obzira što su konkurentske igre to još lošije odradile) jer možda BioShockova priča ima rupa ali barem su se developeri potrudili da naprave priču jaku i duboku za razliku od 99% ostalih igara koji imaju veoma plitke klišejevske priče. Ne znam ali po meni dati Infiniteu 7-icu onda to znači da realno postoje 1-2 igre koje zaslužuju 9-ku, 2-3 8-ice, 4-5 7-ica i sve ostale igre ocjenu 6 ili manje, ali realno pogledajte koliko samo igara ima 90+, a stotine igara imaju 80+ prosječne ocjene itd. Moje je mišljenje da ne treba tražiti "dlaku u jajetu" i biti previše strog prema nekim igrama samo iz razloga što su nahypane (a mnogi igrama tipa Last of us ili bioshock ili mass effect daju lošije ocjene samo zato što im smeta jer su se većini svidjeli i što se na svakom gamerskom portalu ili magazinu samo o njima priča). Mislim ono ako je 95% recenzenata iz cijelog svijeta dalo Infiniteu 90+ ocjenu onda ili su svi oni glupi i ne razumiju se u igru ili je igra možda čak i dobra koliko se priča o njoj :solidus:.
« Zadnja izmjena: 17. Kolovoz, 2013., 19:26 Adam Jensen »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #307 : 17. Kolovoz, 2013., 19:49 »
Zato postoje ljudi koji imaju više standarde.
Kul post Ikai.

:hug

Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #308 : 17. Kolovoz, 2013., 20:44 »
Ne znam ali po meni dati Infiniteu 7-icu onda to znači da realno postoje 1-2 igre koje zaslužuju 9-ku, 2-3 8-ice, 4-5 7-ica i sve ostale igre ocjenu 6 ili manje, ali realno pogledajte koliko samo igara ima 90+, a stotine igara imaju 80+ prosječne ocjene itd.

Nažalost, to je bolna istina.
Sasvim druga stvar su renomirani sajtovi i mainstream recenzije za široke mase.
Objektivnost je ista stvar kao i demokracija, kroji ju većina. To što 95% recenzenata dijele ocjene šakom i kapom apsolutno ništa ne znači. Hitman novi je jako dobar primjer, brutalne ocjene, a igra je konceptualni promašaj godine. Mogu ja napisati 10 argumentiranih stranica zašto je tome tako, ali je beznačajno jer je moje mišljenje subjektivno.

Da se prebacim na drugu stranu subjektivizma, postalo bi odjedom objektivno s argumentima "na mjestu". Tu vidiš kolko je beznačajno zamarati se s ocjenama i nečijom skalom, sve je stvar perspektive. Osim toga, puno je važniji tekst i dojmovi, a većina mana koje je čovjek spomenuo su prisutne. Druga je stvar što su neki tolerantniji i ne smeta im to, a sasvim deseta što je industrija i pogotovo SP FPS žanr u totalnoj banani pa smo prisiljeni zažmiriti na jedno oko. Daleko je to od najbolje igre ikad, ali je odlična u kontekstu današnjeg vremena i pozitivno iznenađenje unatoč prenapuhanom hajpu.

Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #309 : 17. Kolovoz, 2013., 21:30 »
Hahaha mislim dajte ljudi, malo manje gluposti ;)

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #310 : 18. Kolovoz, 2013., 00:08 »
:tired:

Konstruktivnih rasprava ovdje ima na kapaljlku, a ti tako frajeru. :hiha2:

Još bi se samo nadovezao na Iksija i Thergothona, da ono što sam rekao sa vlasitim standardima, odnosno očekivanjima i željama.
Prosječnom igraču daj kul gameplay sa dobrom prezentacijom i on će biti zadovoljan i govorit najbolja igra ikad e.

Malo zahtjevniji igrači već će htjet da priča ima smisla, da igra nije zakazala tamo di žanrovski nebi smijela i igra će jednostavno morati zadovoljiti neke vlastite preferencije i očekivanja.

Igrači stare škole poput Thera ipak stoje čvrsto na zemlji pa često odigraju još jedanput naslov da se uvjere u njegovu kvalitetu, odnosno da provjere da li igra ima stvarno sve potrebne kvalitete da bi bila vrhunska i onda dolazi prosudba koja često glasi "splasnut hype, igra nudi mnogo, ali fejla u mnogim stvarima i to je glavni razlog zašto igra ima realniju, nižu ocjenu".

Nismo ni približno svi isti, pa tako i dojmovi mogu varirat iz krajnosti u krajnost.
Netreba odmah skakati na nečije prepozitivne i prenegativne dojmove. Na kraju to su opet dojmovi, a ne recenzija.
U recenziji mora biti i subjektivnosti i objektivnosti, jer je ona jednim dijelom ogledalo igre i njezine kvalitete.

Bilo bi kul kada bi postojao site/stranica koja bi imala najobjektivnije recenzije ikad i kada bi to radila ekipa koja recenzijama pristupa racionalno i bez agresije/hypa na okruženje i atmosferu igre.
Često se dešava da recenzent igru proglasi teškim promašajem, ali samo zato što mu igra i njezin setting u startu ne paše (da wyz tebe gledam, iako je ono bilo drugo mišljenje MP3 o.p.a).
No takve stvari postoje oduvijek i svuda, zato netreba sasuti drvlje i kamenje ni po IGN-u, ni Joystiqu ni ostalima.
Argumentirani postovi su dokaz da netko stoji iza svojeg etabliranog dojma, a to je ono što se cijeni, ma kako god pozitivne ili negativne konotacije taj post imao.
Moji argumenti da je ova igra remek dijelo stoje u mini recenziji/dojmu.
No jasno mi je kako su moja percipiranja kvalitete igara još u nekakvom treningu te želim težiti ka objektivnosti, budući da je ona osnovna kvaliteta u mnogim poljima života i njegova ciklusa. Kakva filozovska rečenica.

Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #311 : 18. Kolovoz, 2013., 00:14 »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #312 : 18. Kolovoz, 2013., 01:01 »
Kralju pa upravo sam napisao to, da i sam kužim, kako me često sustiže to oduševljavanje stvarima i di sam ja rekao da netko ne misli kao ja?
Baš gluposti pišeš, da ispadneš pametan, a treba ljudima dva apaurina da bi do kraja pročitali tvoj post.

apsurdnoj tvrdnji da je moguće napisat nešto objektivno o igri, filmu ili tako nečemu, a da to nisu brojevi neki il zabavne činjenice kao ovo je prva igra izašla u sjevernoj bavarskoj nakon proljetnih potopa.

Šta?
Napisao sam dojam o pređenoj igri.
 
I ne govorim o zabavnosti teksta/dojma/recenzije, nego isključivo o tim "savršenim" recenzijama koje je igra pokupila.

Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #313 : 18. Kolovoz, 2013., 01:18 »
Baš gluposti pišeš, da ispadneš pametan, a treba ljudima dva apaurina da bi do kraja pročitali tvoj post.

Ali ti si taj koji piše besmislene rečenice jer pokušava zvučati pametno.  :wildboy:

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Bioshock Infinite
« Odgovori #314 : 18. Kolovoz, 2013., 01:21 »
No jasno mi je kako su moja percipiranja kvalitete igara još u nekakvom treningu te želim težiti ka objektivnosti, budući da je ona osnovna kvaliteta u mnogim poljima života i njegova ciklusa. Kakva filozovska rečenica.

:ave::approve:hiha:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9