HCL.HR

Command & Conquer: Red Alert 3

  • 53 Odgovora
  • 13293 Hitova
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #45 : 26. Studeni, 2008., 19:38 »
Za mene su odličan posao napravili dečki koji su izbacili Company of Heroes. Sve strategije (za koje sam ja znao) bile temeljene na istom principu, a COH je zabljesnuo zbog svoje novotarije. Oke, možda je i bilo igara koje su tako funkcionirale pa sad ispadnem glup, ali COH je za mene bio osvježenje žanru. Teško je kod stradegija napraviti nešto što bi prodrmalo cjeli žanr. I kužim što konjina želi reći, navedene stvari koje su nove u Red Alertu su presitne da bi zasljepile nekoga tko nije zadrti fan C&Ca. Što se tiče kritiziranja recenije, vidim da si doktorirao na C&Cu :) Meni veliki značaj u igri predstavlja grafika, a u Red Alertu 3 me nažalost odbila tako da o igri mogu pričati samo površno (igrao sam je cca 2-3 sata) i neupuštat se u ovakve dublje rasprave  :piva:
« Zadnja izmjena: 26. Studeni, 2008., 19:45 Loky1862 »
Ubiše nas bre vručina.

*

Easy

  • ****
  • 1497
  • disi
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #46 : 26. Studeni, 2008., 19:42 »
WiC ovdje nema konkurencije. Ako je ikoja igra napravila nekakve promjene onda je to WiC.

*

konjina

  • ****
  • 1168
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #47 : 26. Studeni, 2008., 19:52 »
kritika je ok. i možda recenzija i je malo površno napravljena, ali serijal kojemu je ovo već negdje 10 nastavak, a ništa osim grafike se nije promijenilo (barem ne u globalu) niti ne zaslužuje nekakvu pretjeranu pažnju.
Baš i nije tako. Sistem gradnje i teching su promjenjeni, dodane sekundarne sposobnosti, regulirana ekonomija... To su samo neke najznačajnije promjene. Mislim, RTS žanr je dosta osjetljiv danas, i neke groundbreaking promjene dolaze samo u sasvim novim serijalima, dok se u nastavcima samo elaborira postojeće. Ni SC2 neće biti drugačiji u tom pogledu.

kao što sam rekao, to je u globalu i dalje ista igra kao i Red Alert 1. ove promjene šta si naveo su ipak neznačajne u odnosu na promjene koje se današnjim mogućnostima mogu napraviti. ipak ovdje ne možeš stvarat vlastite jedinice, stavljat na njih oružja po izboru kao recimo Earth 2150, ili nemaš nekakvih strateških mogućnosti kao u recimo Blitzkriegu itd.
da se razumijemo, red alert 3 će se vjerojatno svidjet većini koja je igrala prvi ili drugi nastavak i na to se i cilja, ali serijal nije doživio ništa pretjerano novo.

@Loky: glupo je uopće uspoređivat COH i Red Alert.

Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #48 : 26. Studeni, 2008., 19:55 »
Nisam uspoređivao, samo kažem da je COH donio osvježenje žanru, što to kod C&Ca nije slučaj. A ove sitnice nisu nikakvo značajno osvježenje za širi krug ljudi koji neigraju Strategije tako duboko.
« Zadnja izmjena: 26. Studeni, 2008., 20:01 Loky1862 »
Ubiše nas bre vručina.

*

Adisuki

  • *
  • 24
  • Samurai
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #49 : 26. Studeni, 2008., 19:56 »
Za mene su odličan posao napravili dečki koji su izbacili Company of Heroes. Sve strategije (za koje sam ja znao) bile temeljene na istom principu, a COH je zabljesnuo zbog svoje novotarije. Oke, možda je i bilo igara koje su tako funkcionirale pa sad ispadnem glup, ali COH je za mene bio osvježenje žanru. Teško je kod stradegija napraviti nešto što bi prodrmalo cjeli žanr. I kužim što konjina želi reći, navedene stvari koje su nove u Red Alertu su presitne da bi zasljepile nekoga tko nije zadrti fan C&Ca.
Elemente iz CoH ili nekog drugog RTS-a ugrađivati u RA3 ne ide, jer se gubi duh igre. RA3 može samo produbiti osnove i opcije na kojima se bazira.

Što se tiče kritiziranja recenije, vidim da si doktorirao na C&Cu :) Meni veliki značaj u igri predstavlja grafika, a u Red Alertu 3 me nažalost odbila tako da o igri mogu pričati samo površno (igrao sam je cca 2-3 sata) i neupuštat se u ovakve dublje rasprave  :piva:
CoH je odličan i tu se u potpunosti slažem, ali i sam znaš da je to relativno nov serijal koji je iznenadio inovativnošću. Nastavci su inače samo reciklaže prvih dijelova :). CoH je zapravo imao jako dobru osnovu, WH40k. Nakon što su njega izbacili i "igrali" se s njim, uzeli su sve ono što su naučili (prednosti i nedostatke) iz WH40k i ugradili u jedan jedinstven i fenomenalan RTS.

Moje doktorat ne obuhvata samo C&C, nego većinu RTS svijeta, hehe :)
Ma da, grafika jest faktor, ali subjektivan faktor. O ukusima se ne raspravlja :)
Danas kad neka veća igra izađe možemo biti sigurni da će imati dobru grafiku, samo je sad do nas da li će nam se svidjeti :D

Ja vjerujem da svaka igra ima neki potencijal, samo ga trebaš otkriti, lol.

WiC ovdje nema konkurencije. Ako je ikoja igra napravila nekakve promjene onda je to WiC.
Hmm... ja kad poredim igre, poredim specifične žanrove odnosno podžanrove. U ovom slučaju WiC je RTT, dok je RA3 RTS :)

A ove sitnice nisu nikakvo značajno osvježenje za širi krug ljudi koji neigraju Strategije tako duboko.
A ček, za koga se prave strategije? Za one koji igraju shootere? Ili možda za WoWovce? :)
Nemoj me pogrešno shvatiti, ali ne žanrovske igre ne ciljaju na širi krug. Zašto? E pa, ako ti ne volis FPS-ove, ne mogu te natjerati.

Upravo zbog takvih razmišljanja ljudi imaju krivu percepciju o RTS-u. Nešto kao sitnica ne postoji, nego samo ono što se mijenja i ono što se ne mijenja. Rekao sam na početku već, RTS industrija je preplavljena lošim recenzijama jer ljudi nemaju dovoljno predznanja o tome. Kad bi meni sad dao recimo flight simulaciju ja ne bi znao od kud da krenem, nego bi samo opisao ono što vidim, nit bi znao s čim uporediti, nit bi znao kakav je standard... kužite :). Ja kad bi rekao da je CoD5 identičan CoD-u2, mislim da bi me fanovi i jedne, i druge, i obje igre objesili, jer objektivno rečeno postoji X elemenata u kojima se razlikuju - u kojima ovaj noviji ima dubljih elemenata. Isto vrijedi za RA3.

Ali vratimo se na temu, RA3 - recimo da sitnice postoje, u ovom slulaju nikako ne možeš reći da su sitnice ovo što sam nabrojao. Od čega se sastoji jedan recimo normalan base-building RTS? Borba - check, ekonomija - check, ekspanzija - check, teching - check, micro - check, macro - check. Guess what, mehanika svakog je promjenjena u RA3 (u odnosu na klasični format C&C igre).
« Zadnja izmjena: 26. Studeni, 2008., 20:34 Adisuki »
In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'

Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #50 : 26. Studeni, 2008., 20:50 »
Paaa, ja sebe mogu onda nazvati svestranim igračem jer volim zaigrati i FPS i RPG i simulacije (PES), arkade (NFS), avanture (SH,TR) i sl. Najviše preferiram prvo i zadnje i najbolji naslovi su mi iz tih žanrova. Imam recimo prijatelja koji je zaljubljenik u strategije ali on isto tako voli bacit koji PES, UT i slično. Ja više volim igrati nešto drugo ali i nemam ništa protiv baciti neku borbu protiv njega u nekoj strategiji. Ja recimo spadam u taj širi krug, ak me kužiš...
Ubiše nas bre vručina.

*

Adisuki

  • *
  • 24
  • Samurai
Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #51 : 26. Studeni, 2008., 21:02 »
Paaa, ja sebe mogu onda nazvati svestranim igračem jer volim zaigrati i FPS i RPG i simulacije (PES), arkade (NFS), avanture (SH,TR) i sl. Najviše preferiram prvo i zadnje i najbolji naslovi su mi iz tih žanrova. Imam recimo prijatelja koji je zaljubljenik u strategije ali on isto tako voli bacit koji PES, UT i slično. Ja više volim igrati nešto drugo ali i nemam ništa protiv baciti neku borbu protiv njega u nekoj strategiji. Ja recimo spadam u taj širi krug, ak me kužiš...
Ma znam, i ja sam takav, i mislim da je najviše takvih, ali kad igram RTS prestajem RPG-ovski i Shooterski razmisljati, i onda postajem "strategičar", to sam kontao reći. Uglavnom, ono što sam htio reći vezano za temu je u zadnje 3-4 rečenice mog gornjeg posta.
Ne sumnjam u tvoju svestranost, nego samo želim reći da kod analize igre treba uzeti u obzir dublje kriterije osim "općeg znanja". Tu naročito mislim na kriterije kompetativnog igranja koji postaju standard u današnjem svijetu.
In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'

Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #52 : 29. Studeni, 2008., 14:08 »
hehehhe imamo HRVATA na prvome mjestu u svijetu !! na 1V1 rank listi

Re: Command & Conquer: Red Alert 3
« Odgovori #53 : 29. Studeni, 2008., 14:20 »
Narucio origigi  :thumbs:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9