Oprosti, ali forsiranje nekakvog realnog survival horor zanra u igrama je presmjesno.
Nitko ne trazi realnost, samo elemente koji su definirali zanr posto se bore svim snagama u komercijalne svrhe istaknuti da je to survival horror.
Nista sto se napravi ne moze biti strasno osim eventualno djeci i zenama koje vriste kada vide glistu ili mrak.
DS upravo to pokusava efektom "cudoviste iz ormara". Nenadanim pojavljivanjem i napadanjem igraca, vecinom se sve svodi na element iznenadjenja i cistokrvno TPS napucavanje.
Ono sto igra moze imati jest efektivnost. Odnosno, kada na tezoj razini igras dead space ili nesto slicno, puca te adrenalin dok bjezis, ubijas, imas malo hp-a a opkoljen si. Takav efekt survival igra mora imati.
To ne drzi vodu jer tu efektivnost ima svaka igra, pa cak i Super Mario. Uvijek je cilj nesto prezivjeti, zato ime zanra ne treba doslovno shvacati.
Postoje neka stroga pravila kojih se ne drzi gotovo ni jedan naslov (koji se kao survival predstavlja) danasnjice zbog komercijalnih razloga.
Veca je potraznja za akcijski orijentiranim igrama. Igra nije nista vise od TPS-a s elementima horora ili u najboljem slucaju akcijski horror u kojem je cilj pobiti sve pred sobom i to jako dobro radi.