HCL.HR

Dragon Age 2

  • 124 Odgovora
  • 12957 Hitova
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #45 : 28. Listopad, 2010., 14:57 »
da, koliko sam ja čuo, igra će bit puno više masseffectasta.

dakle igrat ću je, za razliku od prvog dijela.
 :wildboy:
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #46 : 28. Listopad, 2010., 15:48 »
+1

Akcija!  :hiha:

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #47 : 28. Listopad, 2010., 15:57 »
Prvi dio je bio prekompliciran IMO. Previse skillova, a lose objasnjeni, pa moras sve isprobavat da bi znao na cemu si. I onda, kad si napokon saznao skillove, ne mozes ih upgrejdati, nego na njihovom mjestu dolaze novi skillovi, pa opet moras isprobavat :wildboy:

Isto, premalo unique itema. To je valjda najbitnija i najzabavnija stvar u RPG-ima, to je i jedan aspekt lososti ME2. A recimo, previse tierova ima. Grey iron, red steel, silver nesto... ne znam. Tesko za pracenje a dosadno :wildboy:

I borba je bila dosadna, pogotovo zmajevi. Potrosis sve skilove za 30 sekundi i odna gledas koreografiju. Koja je ruzna :wildboy:

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #48 : 28. Listopad, 2010., 16:49 »
Isto, premalo unique itema. To je valjda najbitnija i najzabavnija stvar u RPG-ima, to je i jedan aspekt lososti ME2.

jep. koristio sam tipa, 3 oruzja u ciloj igri. :(
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2499
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #49 : 28. Listopad, 2010., 17:29 »
@King Mortal
Još je prerano govoriti o manjku RPG elemenata. Jedino što je potvrđeno za sada je drugačiji način konverzacije te manje slobode za kreaciju i izbor glavnog lika. Ovo sve ostalo što je prikazano od gameplaya je za konzole, a ako usporedis konzolaski gameplay Originsa i nastavka, skroz su identični. O PC verziji još ne znamo puno, al nekako sumnjam da će mijenjati osnovnu mehaniku (po meni bi to bilo samoubojstvo). Mislim da bi to mogle biti dvije različite igre (konzolaska i PC verzija). Grafika je takva kakva je i meni manje bitna u cijeloj prici.
The greatest teacher, failure is.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #50 : 28. Listopad, 2010., 17:33 »
Isto, premalo unique itema. To je valjda najbitnija i najzabavnija stvar u RPG-ima, to je i jedan aspekt lososti ME2.

jep. koristio sam tipa, 3 oruzja u ciloj igri. :(
ME je jos gori, jedinica je imala nesto (oklopi, ae), al dvojka nema nicega :hihi: Tuzno je malo :wildboy:

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #51 : 28. Listopad, 2010., 17:58 »
ma o ME-u 2 i pričam. :<
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #52 : 28. Listopad, 2010., 19:19 »
EA je kupio bioware. Sve je moguće.

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16176
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #53 : 08. Studeni, 2010., 11:21 »
Pet minuta gameplaya

yup, izgleda kao Mass Effect s mačevima.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #54 : 08. Studeni, 2010., 12:00 »
Pucanje :hihi: :ave:

Uspjeli su pogorsati ionako losu borbu :solidus:

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #55 : 08. Studeni, 2010., 12:25 »
Gore od fejbla. :hihi:

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2499
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #56 : 18. Studeni, 2010., 14:08 »
Novinar poznatog gamerskog portala Kotaku je u društvu ljudi iz Biowarea igrao X360 verziju igre. Evo nekih njegovih impresija:

Citat: Kotaku
This game, as we've covered before, follows the exploits of a human hero named Hawke. You choose the last name and his or her path through a single-player adventure in the same world of swords, sorcery and magic established in the first Dragon Age game.

Isto kao u Mass Effectu. Samo što ovdje biramo prezime.

Citat: Kotaku
The new game gives the hero a voice and a new dialogue system similar to that of BioWare's Mass Effect series. To have a conversation, you choose from multiple choice responses, each one represented by a phrase that hints at the actual line the male or female protagonist (your choice) will speak. Unlike Mass Effect, however, the wheel of dialogue choices will include an icon that indicates the emotional intent of the line: mocking, accusatory, peace-making and so forth, so you don't get caught by surprise.

Opet isto kao i ME. Samo ovaj puta su odgovori označeni bojama, ovisno kakav će reagirati NPC.

Citat: Kotaku
Graphics? They're better, I think anyone who looks at screenshots of the game would agree. They're more detailed, the colors more vivid. Blood will splatter on characters a little less in this sequel, which I hope no one minds. But it does splatter, as I saw when I watched one of my party characters chat with a lady who was spackled in blood from a freshly-finished figh

bolja naspram jedinice. Pošto je X360 verzija igre, na PC-u će valjda još bolje izgledat.

Citat: Kotaku
Character customization is also back, though the talking point there is that, this time, BioWare is going for depth moreso than breadth. This is their version of narrowing things: Each character in your party as well as your own hero has six skill trees, different for each of the game's three classes (rogue, warrior, mage), and each tree has five to eight abilities that can be purchased and used. Some of those abilities have two or three upgrades that can also be locked. Plus, each party member has a unique skill tree among their six. That's narrower, yes? But it's not nothing and certainly deeper than, say, Mass Effect. Characters also still have attributes like willpower and cunning that can be upgrade point by point.

o skill sustavu. Isto su uvedene određene promjene, ali osnovne klase ostaju.

Citat: Kotaku
The bigger change, however, is that the game will no longer support an overhead tactical view on any platform.

Nakon silnih uvjeravanja da se to neće mijenjati, na kraju se ipak gubi taktička kamera iz Originsa na PC-u. Razlog? Kažu sljedeće...

Citat: Kotaku
This was an art and combat-design decision, the BioWare rep told me today. Support for that Baldur's Gate-style view forced the artists to design rooms and scenes that didn't have important things on their ceilings and skies — which top-down players wouldn't see. It also forced the designers into an awkward spot where they had to accommodate top-down turn-taking players and behind-the-back action-first players. By catering to the more reckless of those playing styles, the designers were forced to make the game's difficulty fairly low. Making all players play from some sort of from-the-rear camera view alleviates that.

Ali da nas utješe na kraju, kažu da ćemo imati veći stupanj zumiranja nego li će to imati konzole. Druge taktičke mogućnosti ostaju.


Cijeli članak možete pročitati ovdje

Komentari?
The greatest teacher, failure is.

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16176
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #57 : 18. Studeni, 2010., 18:31 »
mogu se izvlačit koliko hoće, ali PC verzija bila uspješna baš zbog te izometrijske kamere. blesavo je što su to sad odlučili mijenjat.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2499
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #58 : 18. Studeni, 2010., 21:20 »
Sve je to relativno. Znam dosta ljudi koji je tokom igranja nisu koristili ni jednom, a nisu igrali na easy težini.
The greatest teacher, failure is.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #59 : 18. Studeni, 2010., 22:25 »
Ne sjecam se tocno zbog cega, al nije mi odgovarala bas izometrijska. A probao sam tako igrat, mislio sam da bi bilo bolje.

Inace, kako volim ove clanke gdje apsolutno nista ne kazu :wildboy: Glavni lik se zove Hawke, to je razlicito od prvog dijela :hihi: Pa i tamo se zvao nekako (Cousland ili nesto je bio moj).

Ali ovo oko dijaloga mi se ne svidja. Ne moras ni procitati repliku, a znas kakva ce biti reakcija :geek:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21