HCL.HR

Dragon Age 2

  • 124 Odgovora
  • 12302 Hitova
*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #90 : 22. Prosinac, 2010., 19:40 »
Ajmo statistike.

ME2, bez DLC-ova - 18 GB.
DA2, bez DLC-ova - 7 GB.
DA1, bez DLC-ova - 20 GB sluzbeno na boxu igre, 15 GB realno na hardu.

DA1 70000 linija snimljenog dijaloga.
DA2 30000 linija snimljenog dijaloga. Sa glavnim likom koji prica.

DA1 30-60 sati za zavrsetak igre, ovisno o sidequestanju. Awakening dosta dodaje na to.
DA2 20 sati najavljeno trajanje od strane Biowarea. Developeri obicno napuhuju trajnost, pa realno 15 sati.


I za ME2, niti jedan DLC nije dodao nista bez cega ne bismo mogli u samoj igri.
Lair of the Shadow Broker nije bio epilog na sveukupnu pricu, nego samo jednog lika, pa nije ni bitan toliko kao dodatak prici same igre.


Nemoj bit saban i tvrdit da su DLC-ovi "buducnost gejminga". Opcionalni su.

EDIT:

Najbitniji kuriozitet zapravo u svemu.
DA1: 5 godina za izradu.
DA2: Mrvicu vise od godinu dana.
« Zadnja izmjena: 22. Prosinac, 2010., 19:44 Yuri »

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #91 : 22. Prosinac, 2010., 20:19 »
Ne znam. Bioware.
Sve igre su im do sada u 85+ kategoriji. I dalje sam siguran da ce ovo vrlo dobro ispasti. Te ste totalno fulali bit mojeg zadnjeg posta.
No dobro, imam previse posla za puste rasprave.

@ Yuri
5 godina je zato jer su onda stvarali igru iz nicega. Sada su radili samo nadogradnju postojece igre.
« Zadnja izmjena: 22. Prosinac, 2010., 20:22 Deadwalker »
The greatest teacher, failure is.

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #92 : 22. Prosinac, 2010., 20:54 »
Ako nadograduju postojecu igru, tj. postojeci engine, onda je definitivno lose.

Origins engine je u trenutku izlaska bio vec nabrijan preko svojih kapaciteta.
Ono, vrtis Crysis na High/Very High glatko, a u DA:O vidis framerate dropove.
Ne mora biti ni dizajn kriv, vec cisto engine koji se nije sposoban nositi sa svim kako spada. Mislim da se radi o Aurora engineu koji je Bioware originalno razvio, zasad sam ga vidio u Witcheru jedino od ostalih igara. A sam Aurora engine je pak baziran na KOTOR engineu. Pa se jasno vidi koliko dugo se vec vucara tako.
Plus, cak i nakon 1.04 patcha igra ima dosta bugova i memory leakova. Loadanje samo najednom postane jebeno dugo recimo.

Ukratko, situacija je skoro ista kao i sa Gamebryo engineom koji su koristili Oblivion/FO3/New Vegas(i CivIV).
Tehnicki jednostavno zastario i nestabilan.

Sto se zapravo i vidi u combat demonstration videu. Nemastovit okolis i "jumpy" animacije likova pri napadu.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #93 : 22. Prosinac, 2010., 22:11 »
Framerate drop?
Meni je igra radila savršeno cijelo vrijeme na 1080p rezi na 45 fps-a ak se ne varam.
The greatest teacher, failure is.

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #94 : 22. Prosinac, 2010., 23:11 »
Kako je budućnost gaminga platit pola igre 50 eura i onda još pola... Još tolko? :wildboy:
Sumnjam da će dvica imat više od 10gb nakon godinu dana s tonom DLC-a koji će ionako biti opcionalna govna bez ikakvog bitnog značaja za igru.

20- sati za RPG. :hihi:

Bit će smeće. Ionako znamo da će priča biti preuzeta iz neke prijašnje igre, da će likovi također pripadati postojećem arhetipu koji smo vidli u bar 3 druge bioware igre, te da će se dobar dio igre svesti na dating simulator.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #95 : 23. Prosinac, 2010., 00:19 »
Cuj, nitko te ne tjera da kupis igru. Niti njezine dodatke.

Ja cu se jos suzdrzati komentara da će igra biti smeće. Kada isprobam, onda ću suditi.
The greatest teacher, failure is.

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #96 : 23. Prosinac, 2010., 04:13 »
Yuri ako je tebi DA:O laggao onda imaš problema s kompom. Sve na high 1080 bez ikakvog pada frame-a kroz cijelu igru. Loadanja max 15-20 sek. Taj engine je dobro optimiziran.
Lista odigranih:2014,2015,2016,2017

*

smigl

  • **
  • 541
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #97 : 23. Prosinac, 2010., 08:13 »
zar nismo vec utvrdili da je buducnost gaminga mp cloud sistem ??? :p

@yuri

ne zanima me retardirani sustav igre... ti volis pauziranje i planiranje meni to samo unistava fluidnost i setting i ni pod razno mi ne sjeda... ocito da ti imas problema sto je za mene to fail, tebi igra moze biti vrh vrhova meni je i dalje fail i kako vidim dvica nece biti nista bolja za mene ali ce biti dosta losija za tebe :)

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #98 : 23. Prosinac, 2010., 10:11 »
Cuj, nitko te ne tjera da kupis igru. Niti njezine dodatke.
:wildboy:

Napraviti kratku igru koja ce kasnije postati manje kratka uz pomoc DLCova je jednostavno glupo. Jos vise ak se naplacuju.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #99 : 23. Prosinac, 2010., 13:20 »
Cuj, nisam ni ja rekao da to valja.
Al je dokazano da se tu radi masovna zarada. A kompanijama je smisao svega ovoga samo što više zaraditi.
Jebi ga, sve je to skup sport.  :wildboy:
The greatest teacher, failure is.

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #100 : 23. Prosinac, 2010., 14:06 »
zar nismo vec utvrdili da je buducnost gaminga mp cloud sistem ??? :p

@yuri

ne zanima me retardirani sustav igre... ti volis pauziranje i planiranje meni to samo unistava fluidnost i setting i ni pod razno mi ne sjeda... ocito da ti imas problema sto je za mene to fail, tebi igra moze biti vrh vrhova meni je i dalje fail i kako vidim dvica nece biti nista bolja za mene ali ce biti dosta losija za tebe :)

Ti ne znas citat ili sto? Ako sredis tactics sustav u igri, svi likovi ce ti raditi sve automatski u real timeu bez pauze. To.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #101 : 23. Prosinac, 2010., 14:08 »
Ne, nego ne moze shvatit da Dragon Age jednostavno nije zamišljen kao hack'n slash poput Diabla.  :wildboy:
The greatest teacher, failure is.

*

Syzygy

  • *****
  • 1927
  • čvarkuša
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #102 : 23. Prosinac, 2010., 15:03 »
A kompanijama je smisao svega ovoga samo što više zaraditi.

Da, zli EA i ostali zele samo zaraditi na nama, a svi ostali otvaraju firme i izradjuju igre iz gušta i ne žele nikakvu lovu  :wildboy:

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #103 : 23. Prosinac, 2010., 15:12 »
 :tired:
The greatest teacher, failure is.

*

smigl

  • **
  • 541
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #104 : 23. Prosinac, 2010., 15:53 »
zar nismo vec utvrdili da je buducnost gaminga mp cloud sistem ??? :p

@yuri

ne zanima me retardirani sustav igre... ti volis pauziranje i planiranje meni to samo unistava fluidnost i setting i ni pod razno mi ne sjeda... ocito da ti imas problema sto je za mene to fail, tebi igra moze biti vrh vrhova meni je i dalje fail i kako vidim dvica nece biti nista bolja za mene ali ce biti dosta losija za tebe :)

Ti ne znas citat ili sto? Ako sredis tactics sustav u igri, svi likovi ce ti raditi sve automatski u real timeu bez pauze. To.

zar bi ti igrao igru u kojoj ce svaki fajt biti apsolutno isto skriptiran? i da u pravu je deadwalker... ne mogu prihvatiti rpg koji nije hns... jednostavno mi ne lezi vise i nikad nisam volio voditi 14 likova odjednom... pogotov ne u sred fajta odredjivati sto ce svaki avatar u kojem trenutku raditi :(

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21