HCL.hr forum

Gaming => Multiplatform Gaming => Autor teme: wyzard - 10. Srpanj, 2010., 17:27

Naslov: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 10. Srpanj, 2010., 17:27
dakle, ovih dana najavljen je nastavak najboljeg RPG-a 2009. godine - Dragon Agea. čudno kako me nitko nije pretekao s ovom temom, no evo:

najavljeni noviteti su  unaprijeđena grafika i dinamičnija borba, no najviše polemike izazvao je pristup priči. naime, za razliku od originsa, dragon age 2 imat će samo jedan predefinirani lik, Hawke, koji će biti muško ili žensko, ali uvijek ljudske rase. imat će svoj voice-over, a njegova avantura bit će prikazana kroz jedno desetljeće.

fanovi originala redom su popljuvali ovu odluku, a sad je na vama red... da izrazite svoje mišljenje.

enivej, prvi concept artovi:

(http://www.hcl.hr/img/galerija/457800048-dragon-age-2-2.jpg)

(http://www.hcl.hr/img/galerija/642627013-dragon-age-2-1.jpg)

da ovaj, izlazi na PC, PS3, X360, navodno početak iduće godine.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: ReFlex - 10. Srpanj, 2010., 17:42
Jedva cekam.... :thumbs:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: duksy - 10. Srpanj, 2010., 20:20
Lajkam voice over, osobito ako bude neki sposobni glumac iza mikrofona. Malo mi je retajno to s jednim likom, ali to je Bioware, imam povjerenja u njih i smatram da će oni to uspjet kvalitetno razvit  :ementaler:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: lovrocro - 10. Srpanj, 2010., 21:53
Čini mi se jako dobro jer je prvi nastavak bio predobar a još skup nastavka za tu igru...
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Grim The Reaper - 11. Srpanj, 2010., 14:21
Ne sviđa mi se to što Dragon Age nastoje približiti Mass Effectu, potpuno drugačiji tipovi igara.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: progabbeing-ixy - 11. Srpanj, 2010., 15:24
Lajkam voice over, osobito ako bude neki sposobni glumac iza mikrofona.

Bar se za ovo ne moraš brinuti u Biowareovim igrama.
Meni se ova odluka sviđa. Priča bi mogla biti konkretnija.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 11. Srpanj, 2010., 22:40
Konacno. Jos ako bude i neka dobra i linearna prica, super.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: $h4d0w - 12. Srpanj, 2010., 02:40
Jao, moram odigrat jedinicu prije nego ovo izađe! :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Forbs - 12. Srpanj, 2010., 20:09
Imaš taman dovoljno vremena odigrati sa svakom rasom do kraja + ekspanzije ako budeš marljiv  \:D/
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 13. Srpanj, 2010., 13:30
ovo je novi grafički stil

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/electronic-arts/bioware/dragonage2/DA2firstscreens02.jpg)

(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/electronic-arts/bioware/dragonage2/DA2firstscreens01.jpg)

koji kurac?  :tired:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: snowblind - 13. Srpanj, 2010., 13:33
ovo mora biti fake, nemoguće
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Forbs - 13. Srpanj, 2010., 17:05
Ovo mi se nesviđa  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: duksy - 13. Srpanj, 2010., 23:58
nadam se da su to neki PRE ALPHA skrinovi, kao što sam pročitao negdje, i da će poradit dosta još na grafici. Ovo je loše zasad :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 12:03
Izasao trailer. Kul je.

What is the story like?

The Dragon Age 2 story will be a non-linear framed narrative. You will have unprecedented control over the directions your character goes and the sequence in which the story unfolds.

Opet ta NELINEARNOST :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 18. Kolovoz, 2010., 13:20
još kad trailer ne bi bio cgi...
ali sve u svemu, intrigira.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Kolovoz, 2010., 13:43
Opet ta NELINEARNOST :(

zašto je to loše?  :wildboy:
jebote, 99% igara koje danas izlaze su linearne da linearnije ne mogu bit. konačno nešto za promjenu.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 14:38
Pa ne bas :solidus: Ono, forsa se ta nelinearnost, gdje 17 odabira u prvih sat vremena i 200 razlicitih krajeva (mass effect recimo). Osim sto je to glupo (poanta price nije da se dogodi ono sto ja zelim), mislim da i sam pojam "nelinearnosti" nije bas shvacen kako treba. Morrowind je nelinearan, ima ogroman svijet u kojem mozes lutat do sutra. Al opet ima konkretnu pricu koja nije choose your own adventure.

I sto na kraju? Kad treba izaci dvojka, dodje netko i kaze "ovaj kraj  je KANON". Ostalo brisemo :hihi: Stvar je u tome sto prica treba imati poantu, a ta poanta postaje totalno nebitna kad se nalupaju 2 ili vise razlicitih (ili suprotnih cesto) krajeva.

Ko da citas knjigu gdje sam trebas napisati kraj, kako god zelis. Nezanilmjivo :wildboy:

Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: progabbeing-jadran - 18. Kolovoz, 2010., 14:40
+111111111

plus nemoguće je da dobro ispadne. jer se developeri ne koncentriraju na jednu inteligentnu stvar nego na pecto onako površno.

gta style i gotovo. radiš šta oš, al glavna priča je glavna priča. jbg
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 18. Kolovoz, 2010., 14:45
Ko da citas knjigu gdje sam trebas napisati kraj, kako god zelis. Nezanilmjivo :wildboy:

ne, nego je poanta u tome da se poistovjetis  s likom kojim igras i da na temelju tvojih vise/manje moralnih odluka se kroji sudbina tog izmisljenog svijeta. To je po meni smisao nelinearnosti. Koja ne mora uvijek biti dobra naravno.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 14:52
Da, ali zasto bih igrao igru ako vec znam kakav je lik i sto bi napravio u odredjenoj situaciji? Ne da im se napraviti zanilmjive likove, pa ih ja trebam raditi :wildboy:

Stvar je, zelim igrati igru koja bi me iznenadila, gdje likovi nisu nuzno slicni meni, ali su zanimljivi, imaju dobrih i losih strana itd. Linearnost savrseno radi u svim ostalim tipovima umjetnosti, zasto ne bi u igrama?
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 18. Kolovoz, 2010., 14:55
A cuj, sve ovisi iz koje perspektive gledas stvari. Ako zelis linearno iskustvo, fala bogu ima milion takvih igra. Ja pak volim ove gdje mogu raditi brdo odluka. Svakakvih nas ima i svatko voli odredeni tip igranja. Zato postoji trziste gdje ima xxxxxxx razlicitih naslova. Nikada nece biti igre koja ce bas svima biti super.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Kolovoz, 2010., 14:55
@dibek: pa igre bi i trebale bit kao knjige u kojima sam pišeš kraj, odnosno razvoj događaja. to je i glavna razlika između 2 medija kao što je knjiga i igra. igre bi ustvari i trebale težit tako nečemu. kako ti može bit nezanimljivo nešto u čemu ti odlučuješ, istražuješ i štatijaznam, a zanimljivo nešto što u čemu nemaš u principu nikakvog utjecaja. totalno besmisleno.
mislim reko si mi ustvari da bi ti htio da igra bude kao knjiga, čemu uopće onda igrat igre?
mass effect je slična igra zato što je od istog proizvaođača pa to ni ne čudi, a i dalje stoji da je 99% igri danas linearno. mislim, ne znači da je linearna igra loša, no to po meni nije nešto čemu bi igre kao medij trebale težiti. za to postoje filmovi i knjige.

+111111111

plus nemoguće je da dobro ispadne. jer se developeri ne koncentriraju na jednu inteligentnu stvar nego na pecto onako površno.

gta style i gotovo. radiš šta oš, al glavna priča je glavna priča. jbg

istina, pošto je danas bitna stvar izdati igru što prije da se što prije zarade pare, ne stigne se napraviti dobar nelinearan plot. ali to je po meni negativna stvar, a nikako pozitivna.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 15:01
@dibek: pa igre bi i trebale bit kao knjige u kojima sam pišeš kraj, odnosno razvoj događaja. to je i glavna razlika između 2 medija kao što je knjiga i igra. igre bi ustvari i trebale težit tako nečemu. kako ti može bit nezanimljivo nešto u čemu ti odlučuješ, istražuješ i štatijaznam, a zanimljivo nešto što u čemu nemaš u principu nikakvog utjecaja. totalno besmisleno.
mislim reko si mi ustvari da bi ti htio da igra bude kao knjiga, čemu uopće onda igrat igre?
mass effect je slična igra zato što je od istog proizvaođača pa to ni ne čudi, a i dalje stoji da je 99% igri danas linearno. mislim, ne znači da je linearna igra loša, to po meni nije nešto čemu bi igre kao medij trebale težiti. za to postoje filmovi i knjige.
Cemu gledat filmove? Citaj knjige :hihi: :wildboy: Pa zato jer knjigu citas, film gledas, a igru igras. Ili to nije dovoljno razlicito?

Naravno da mi ne moze biti zanimljivo nesto u cemu ja odlucujem. To je ko da citas svoju biografiju. Ko da gledas film o sebi.

Kad je igrac glavni odlucujuci faktor sto se tice price, onda prica je uglavnom smece. Jer ono, mi nismo pisci.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Weky - 18. Kolovoz, 2010., 15:08
I sto na kraju? Kad treba izaci dvojka, dodje netko i kaze "ovaj kraj  je KANON". Ostalo brisemo :hihi: Stvar je u tome sto prica treba imati poantu, a ta poanta postaje totalno nebitna kad se nalupaju 2 ili vise razlicitih (ili suprotnih cesto) krajeva.

Danas manje više svaki nelinearni RPG ima importiranje savea iz prošlog nastavka kako bi se priča nastavila sukladno tvom prošlom igranju.

Al inače da, +1. Ne znam niti jednu nelinearnu igru, a da je dobra.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Kolovoz, 2010., 15:12
@dibek: a mislim, šta da ti kažem. nemoj igrat RPG igre. samo ime žanra ti govori da je to roll play, trebao bi se uživit u lika, u situaciju u kojoj se nalazi i donosit neke odluke koje ti se nađu na putu. to je onako bit ovakvih igara
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 15:19
A kad je to pocelo biti bit RPG-a? Diablo, Baldur's Gate, Morrowind... nije to bit nego trend.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Kolovoz, 2010., 15:27
to je počelo biti bit RPG-a od kada takav žanr postoji. Zato se tako i zove. druga stvar je što se danas razne akcijske avanture svrstavaju pod RPG pa se danas ni ne zna šta je RPG, a šta nije.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 15:39
Dobro, nazovi to kako hoces. Ma da CRPG nije isto sto i RPG po meni. Nije da me briga, nebitno.

Poanta je u tome sto ce prica DA2 najvjerojatnije bit glupa kao i svaka nelinearna prica dosad. Sto je tuzno, jer mogucnost da ne bude glupa postoji, ali treba napisati mnogo razlicitih prica, a to se nikad ne dogadja, ili se dogadja, ali kvaliteta tih prica je onakva kakva je u DA i svim ostalim igrama.

Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Kolovoz, 2010., 15:44
Poanta je u tome sto ce prica DA2 najvjerojatnije bit glupa kao i svaka nelinearna prica dosad. Sto je tuzno, jer mogucnost da ne bude glupa postoji, ali treba napisati mnogo razlicitih prica, a to se nikad ne dogadja, ili se dogadja, ali kvaliteta tih prica je onakva kakva je u DA i svim ostalim igrama.

ovo možeš reć samo za sebe jer je to onako, stvar ukusa i vlastitog mišljenja. tebi je priča iz DA bila glupa, ok, meni nije. nije bila remek djelo, al je bila dobra.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 15:48
Pa tebi moze bit svakakva. Meni je bila losa i rekao sam zasto i sto mi smeta. I mislim da ima valjanog razloga za to.

@Weky: pa ovi iz Bioware-a su mislim rekli da je kanonski zavrsetak onaj u kojem Warden umire na kraju, zato sam to i napisao. Znaci, mogli su izbaciti sve ostale zavrsetke i fokusirati se na onaj koji je bitan (kanonski). Ali nisu jer su htjeli ugurati sto vise replay value-a na stetu prvog odigravanja.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 18. Kolovoz, 2010., 18:06
Jebemu dibek, nisu svi odigrali Dragon Age do kraja (i ja sam medu njima). Spojlas mi igru
 :wildboy: :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Kolovoz, 2010., 19:06
Sorry, mislio sam da jesu. Jer kao, DA2 topic :wildboy:

Al to je samo jedan od 18 krajeva, paono :ementaler:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 18. Kolovoz, 2010., 19:10
Bas prelazim, tak da ono...jebi ga, DA je velika igra, a ja nemam slobodnog vremena na pretek. Ako ga zavrsim do 10. mjeseca bit ce to dobro :)
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 19. Kolovoz, 2010., 12:42
def bi htio odigrati da2 u co-op modu ali posto nista od toga preskacem i cekam taj famozi mmo koji najavljuju  :) (pod preskacem mislim oderati neki sumljivi torrent i isprobati malo igru ali da ce vidjeti neku paricu od mene na njihovu zalost nece :) )
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Weky - 19. Kolovoz, 2010., 13:12
Ali... ali... nove informacije upućuju da će Dragon Age 2 biti kompetitivni multiplayer gdje će se pucati magije iz štapova, s ledderima i svim.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 19. Kolovoz, 2010., 13:13
Ali... ali... nove informacije upućuju da će Dragon Age 2 biti kompetitivni multiplayer gdje će se pucati magije iz štapova, s ledderima i svim.

radim preorder odmah...
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Đester - 19. Kolovoz, 2010., 13:14
HA HA NASJEO SI NA NJEGOVU INGENIOZNU "KLOPKU" I POTROŠIO PUNO NOVACA UZALUD! :hiha:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 27. Listopad, 2010., 17:33
Bump. Jel tko gledao nove trejlere? Ima prikladna vijest (http://www.hcl.hr/vijesti-dragon-age-2-rise-to-power-trailer-4967-27.html) o tome. Osobno mi je trailer smeće.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 27. Listopad, 2010., 18:00
komentirao bi da na starom kompu mogu odgledat trailer kako treba  :hihi:

nego, apsolutno sam siguran da će ga odgodit za q4 2011. tko još izdaje ovakvu igru u ožujku.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: ReFlex - 27. Listopad, 2010., 23:43

apsolutno sam siguran da će ga odgodit za q4 2011.

Nazalost,ali imam i ja takav dojam da ce biti odgodjen....To sad u trendu odgadjat igre ili sta.??
Igrao sam Dragon Age Origins i pokoji dlc...Jedva cekam 2-cu. :ave:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 28. Listopad, 2010., 09:52
Možda i nećeš jedva čekat kad pročitaš kolko će se dvica razlikovat. :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 28. Listopad, 2010., 14:20
Osobno mi je trailer smeće.
Da. Ne znam zasto, al prelos mi je :wildboy:

Koliko ce se razlikovat? Ja sam jedino procitao da ce imati ono... pricu :hiha:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 28. Listopad, 2010., 14:30
sve dok u pc verziji bude izometrijske kamere, ne brine me koliko se razlikuje. promjena grafike ne obećava, ali ne bi valjalo ni da je sve isto.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 28. Listopad, 2010., 16:32
@dibek
Pravilniji naziv igre bi bio "Mass Effect: Origins". Ak me bereš. :wildboy:

Jedan lik, priča se oko njega vrti, VO glavnog lika, manje RPG elemenata, više se ide na neku akciju. BIo je neki gameplay trailer koji je izgledao preloše. :hihi:
Ko da probaš napravit god of war s d&d pravilima. :hihi:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 28. Listopad, 2010., 16:54
manje RPG elemenata

mislim da ništa na tom polju nije potvrđeno? kužim, mass effect i tako, ali ne mora značit. uostalom, nisu *toliko* glupi valjda - i sami su rekli da je Dragon Age postigao veći uspjeh nego Mass Effect, pa neće sami sebe valjda pokopat.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: nije_zvone - 28. Listopad, 2010., 16:57
da, koliko sam ja čuo, igra će bit puno više masseffectasta.

dakle igrat ću je, za razliku od prvog dijela.
 :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: progabbeing-ixy - 28. Listopad, 2010., 17:48
+1

Akcija!  :hiha:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 28. Listopad, 2010., 17:57
Prvi dio je bio prekompliciran IMO. Previse skillova, a lose objasnjeni, pa moras sve isprobavat da bi znao na cemu si. I onda, kad si napokon saznao skillove, ne mozes ih upgrejdati, nego na njihovom mjestu dolaze novi skillovi, pa opet moras isprobavat :wildboy:

Isto, premalo unique itema. To je valjda najbitnija i najzabavnija stvar u RPG-ima, to je i jedan aspekt lososti ME2. A recimo, previse tierova ima. Grey iron, red steel, silver nesto... ne znam. Tesko za pracenje a dosadno :wildboy:

I borba je bila dosadna, pogotovo zmajevi. Potrosis sve skilove za 30 sekundi i odna gledas koreografiju. Koja je ruzna :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: nije_zvone - 28. Listopad, 2010., 18:49
Isto, premalo unique itema. To je valjda najbitnija i najzabavnija stvar u RPG-ima, to je i jedan aspekt lososti ME2.

jep. koristio sam tipa, 3 oruzja u ciloj igri. :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 28. Listopad, 2010., 19:29
@King Mortal
Još je prerano govoriti o manjku RPG elemenata. Jedino što je potvrđeno za sada je drugačiji način konverzacije te manje slobode za kreaciju i izbor glavnog lika. Ovo sve ostalo što je prikazano od gameplaya je za konzole, a ako usporedis konzolaski gameplay Originsa i nastavka, skroz su identični. O PC verziji još ne znamo puno, al nekako sumnjam da će mijenjati osnovnu mehaniku (po meni bi to bilo samoubojstvo). Mislim da bi to mogle biti dvije različite igre (konzolaska i PC verzija). Grafika je takva kakva je i meni manje bitna u cijeloj prici.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 28. Listopad, 2010., 19:33
Isto, premalo unique itema. To je valjda najbitnija i najzabavnija stvar u RPG-ima, to je i jedan aspekt lososti ME2.

jep. koristio sam tipa, 3 oruzja u ciloj igri. :(
ME je jos gori, jedinica je imala nesto (oklopi, ae), al dvojka nema nicega :hihi: Tuzno je malo :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: nije_zvone - 28. Listopad, 2010., 19:58
ma o ME-u 2 i pričam. :<
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 28. Listopad, 2010., 21:19
EA je kupio bioware. Sve je moguće.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 08. Studeni, 2010., 12:21
Pet minuta gameplaya (http://www.youtube.com/watch?v=7zg478Ui-jc)

yup, izgleda kao Mass Effect s mačevima.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 08. Studeni, 2010., 13:00
Pucanje :hihi: :ave:

Uspjeli su pogorsati ionako losu borbu :solidus:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 08. Studeni, 2010., 13:25
Gore od fejbla. :hihi:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 18. Studeni, 2010., 15:08
Novinar poznatog gamerskog portala Kotaku je u društvu ljudi iz Biowarea igrao X360 verziju igre. Evo nekih njegovih impresija:

Citat: Kotaku
This game, as we've covered before, follows the exploits of a human hero named Hawke. You choose the last name and his or her path through a single-player adventure in the same world of swords, sorcery and magic established in the first Dragon Age game.

Isto kao u Mass Effectu. Samo što ovdje biramo prezime.

Citat: Kotaku
The new game gives the hero a voice and a new dialogue system similar to that of BioWare's Mass Effect series. To have a conversation, you choose from multiple choice responses, each one represented by a phrase that hints at the actual line the male or female protagonist (your choice) will speak. Unlike Mass Effect, however, the wheel of dialogue choices will include an icon that indicates the emotional intent of the line: mocking, accusatory, peace-making and so forth, so you don't get caught by surprise.

Opet isto kao i ME. Samo ovaj puta su odgovori označeni bojama, ovisno kakav će reagirati NPC.

Citat: Kotaku
Graphics? They're better, I think anyone who looks at screenshots of the game would agree. They're more detailed, the colors more vivid. Blood will splatter on characters a little less in this sequel, which I hope no one minds. But it does splatter, as I saw when I watched one of my party characters chat with a lady who was spackled in blood from a freshly-finished figh

bolja naspram jedinice. Pošto je X360 verzija igre, na PC-u će valjda još bolje izgledat.

Citat: Kotaku
Character customization is also back, though the talking point there is that, this time, BioWare is going for depth moreso than breadth. This is their version of narrowing things: Each character in your party as well as your own hero has six skill trees, different for each of the game's three classes (rogue, warrior, mage), and each tree has five to eight abilities that can be purchased and used. Some of those abilities have two or three upgrades that can also be locked. Plus, each party member has a unique skill tree among their six. That's narrower, yes? But it's not nothing and certainly deeper than, say, Mass Effect. Characters also still have attributes like willpower and cunning that can be upgrade point by point.

o skill sustavu. Isto su uvedene određene promjene, ali osnovne klase ostaju.

Citat: Kotaku
The bigger change, however, is that the game will no longer support an overhead tactical view on any platform.

Nakon silnih uvjeravanja da se to neće mijenjati, na kraju se ipak gubi taktička kamera iz Originsa na PC-u. Razlog? Kažu sljedeće...

Citat: Kotaku
This was an art and combat-design decision, the BioWare rep told me today. Support for that Baldur's Gate-style view forced the artists to design rooms and scenes that didn't have important things on their ceilings and skies — which top-down players wouldn't see. It also forced the designers into an awkward spot where they had to accommodate top-down turn-taking players and behind-the-back action-first players. By catering to the more reckless of those playing styles, the designers were forced to make the game's difficulty fairly low. Making all players play from some sort of from-the-rear camera view alleviates that.

Ali da nas utješe na kraju, kažu da ćemo imati veći stupanj zumiranja nego li će to imati konzole. Druge taktičke mogućnosti ostaju.


Cijeli članak možete pročitati ovdje (http://kotaku.com/5692653/dont-worry-dragon-age-ii-is-for-you-too)

Komentari?
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 18. Studeni, 2010., 19:31
mogu se izvlačit koliko hoće, ali PC verzija bila uspješna baš zbog te izometrijske kamere. blesavo je što su to sad odlučili mijenjat.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 18. Studeni, 2010., 22:20
Sve je to relativno. Znam dosta ljudi koji je tokom igranja nisu koristili ni jednom, a nisu igrali na easy težini.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Studeni, 2010., 23:25
Ne sjecam se tocno zbog cega, al nije mi odgovarala bas izometrijska. A probao sam tako igrat, mislio sam da bi bilo bolje.

Inace, kako volim ove clanke gdje apsolutno nista ne kazu :wildboy: Glavni lik se zove Hawke, to je razlicito od prvog dijela :hihi: Pa i tamo se zvao nekako (Cousland ili nesto je bio moj).

Ali ovo oko dijaloga mi se ne svidja. Ne moras ni procitati repliku, a znas kakva ce biti reakcija :geek:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 17. Prosinac, 2010., 16:44
Combat Walkthrough (http://www.hcl.hr/video-dragon-age-2-combat-walkthrough-1286.html)

neznam, prebrzo mi to izgleda sve. i nadam se da interfejs neće ostat ovakav.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 17. Prosinac, 2010., 20:38
Meni ne. Zapravo, bas mi borba djeluje bolje nego u jedinici. Po ovom videu, kak mi se čini, moći će se lijepo taktizirati bez ptičje perspektive. Samo neka jos dorade sucelje da ne djeluje ovako umjetno i ja sretan^^
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 17. Prosinac, 2010., 22:57
Meni to taktiziranje izgleda neefikasno. Mislim, volim ja to i super je, al necu se jebat bezveze pola sata ak mogu bez toga odradit posao za par minuta :wildboy: Bar tako mi izgleda u trejleru.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Prosinac, 2010., 10:27
ne znam, ne sviđa mi se uopće kuda ide ovaj nastavak. barem ne po svim tim trailerima. od jebene igre će napraviti drek u stilu akcijske avanture.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: xGAME - 18. Prosinac, 2010., 12:23
Ovo je glupo sto su napravili, ako ocu neki beat 'em up rpg idem nesto drugo igrat...eto sto se dogodi iz igre kada im forume zaspamaju klinci sa konzola koji vajnaju kako oni ne mogu i nemaju vremena tako dugo taktizirat -.-
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 18. Prosinac, 2010., 14:38
OH NE DRUKCIJE JE!  :tired:

Ako je ista dosadno u prvom Dragon Ageu, to je upravo bila borba u nekim dijelovima igre. Da, bila je izazovna. Da, takticki je isto bilo kul.
Ali.
Animacije likova su bile toliko spore i trome da sam imao dojam da gledam fajt krda penzica.
Ajd kuzim otegnute borbe kad se boris protiv golema, zmajeva ili cega vec.
Ali kad gledam kako warriori/rogue u prvom nastavku masu svojim macevima kao da imaju artritis i to sa 2-3 varijacije u animaciji, malo mi se prosere.  :wildboy:

Sto se tice borbe, ovo se cini puno fluidnije. Mogli su napraviti malo "pitomije" animacije napada, al' ae, stvar ukusa.
Brzina borbe je potpuno nebitna ako mozete pauzirati istu u bilo kojem trenutku, pa fino pogledati status svega, nabacit par ekstra komandi i onda pustit da ide dalje.
A u osnovi se borba cini istom. Na vecim tezinama ce se vjerojatno takticki pristup puno vise koristiti od real time makljaze. I cini mi se da su skoro sve finte ostale. Pozicioniranje, jel. Flankanje, backstabing, bla.


Ukratko, borba me ne brine. Sporedna mi je.
Brine me izgled okolisa. Sto bih shvatio da je igra i dalje ogromna kao DA1. Ono, puno podrucja za istrazivanje, trajnost i sve.
Ali s obzirom da se govori o prosjecnih 20-30 sati trajanja ovaj put, ne svida mi se to. Ako ne nudis trajnost i sadrzaj, nudis barem jeben dozivljaj tijekom tih 20-ak sati. Barem sam mislio da su to sa ME2 naucili. Upalite flycam i malo prozujite unutar i izvan mapa u igri, minimalan dizajn, ali jako efektivno.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Prosinac, 2010., 15:16
Ako je ista dosadno u prvom Dragon Ageu, to je upravo bila borba
I ovo je istina.

Ali 20-30h? Nisam to znao. Steta :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 18. Prosinac, 2010., 19:39
ME2, fala bogu, ima čisti c/p dizajn većinu vremena. :hihi:

Borba je bila ok u prvom dijelu. Ne kužim hejtanje animacije. UAAA UAAA NISAM DAO 20k EVRA ZA KONFIGURACIJU DA GLEDAM OVO UAAA. Taktika je bila kul i funkcionirala je. Najgora stvar je bilo što je 90% skillova bilo čisto zakurac.
Prema ovom trejleru, "akcijska" borba djeluje ubibože retardirano i sve samo ne fluidno. Taktička izgleda ok, s druge strane. Dizajn je meh, a sučelje je prosto retardirano.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 18. Prosinac, 2010., 20:06
Izvuci si taj bitcherski stap iz guzice.  :wildboy:

Mislio sam u smislu cisto prostornog level designa. Pogledaj taj combat trailer. Nekakav ogromni koridor ispunjen skoro pa nicim. Jednolicno je.
U usporedbi s ovim iz trailera, DA1 mi dizajnom izgleda bolje. Dakle, ne efekti i graficke perverzije, vec dizajn.
A ME2 je spomenut jer mi je genijalno dizajniran, opet u smislu level designa. Malo sam detaljnije proucavao mape iz zajebancije, jel.
Sve u ME2 je napravljeno sa realno gledano jako malo elemenata u nekoj prostoriji, ali ipak daje dojam detaljnosti. Savrseno pogodena linija izmedu izgleda i zahtjevnosti svega toga, jel. Jedan od razloga zasto je ME2 isao glade od ME1 na identicnim konfiguracijama.

Dok se po svim stvarima koje smo do sad vidjeli o DA2 cini da pucaju na otvorene, prazne prostore da bi bilo sto vise mjesta za borbu. Monotono.

I da, kmete, imas recimo prvog Witchera, gdje je borba bila kudikamo fluidnija, sa boljim animacijama.
'Em je starija igra od DA1, 'em ne trebas "20k EVRA ZA KONFIGURACIJU DA GLEDAM OVO UAAA".
Borba mi u DA1 i DA2 funkcionalno izgleda isto, samo je ubrzano i sa drukcijim animacijama.

Nemoj bit debil.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 18. Prosinac, 2010., 20:12
Borba je bila ok u prvom dijelu. Ne kužim hejtanje animacije. UAAA UAAA NISAM DAO 20k EVRA ZA KONFIGURACIJU DA GLEDAM OVO UAAA. osto retardirano.
Nije u tome problem.

Borba jednostavno nije bila lijepa. U KOTORu, koji se bazira na manje vise istom sustavu (pauziranje i potezi, tj. ne sjecam se je li bilo potega u DA, ali slicno u svakom slucaju), borba je bila prekul. Koreografija, blokiranje, ovoono. Nema to veze s konfiguracijom.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 18. Prosinac, 2010., 21:21
@yuri
ček o kakvom ti level dizajnu pričaš? pa ovo je još poluproizvod, lickanje levela je valjda zadnje što se u igrama radi. šta misliš da će leveli fakat izgledat ko u trailerima?  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 18. Prosinac, 2010., 22:07
lickanje levela kao dodavanje shadera možda, no mislim da se modeliranje radi prije svega
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 18. Prosinac, 2010., 22:22
@yuri
ček o kakvom ti level dizajnu pričaš? pa ovo je još poluproizvod, lickanje levela je valjda zadnje što se u igrama radi. šta misliš da će leveli fakat izgledat ko u trailerima?  :wildboy:

Igra izlazi za 3 mjeseca. Nema teorije da je jos u poluproizvod fazi.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 18. Prosinac, 2010., 22:37
Istina. Sad bi već trebala u gold fazu.

A čuj, ME je prošao kroz BioWare školu level dizajna koji je prisutan i na kotoru. Sve ima svoje detalje koji ajmo reć i pripadaju tamo (ne računamo bezbroj kutija i pregrada visine pasa koji su čudesno savršeni za cover borbu), al finta je da je sve identično kroz većinu soba. Polulijen dizajn, al shvatljiv jer ne moš imat vremena da svaku sobu učiniš unikatnom jer bi em bilo zahtjevnije, em bi bilo skuplje, em to ionako nikom ne smeta ak se učini da nije tolko upadljivo.

Slažem se za ovaj dizajn u da2 koji mi se ne sviđa. Možemo se samo nadat da je to neki demonstrativni nivo ili ima minimizirane detalje il nešto, iako sam skeptičan. I još bih se jednom osvrnuo na užasno sučelje. Mislim, ok je meni sučelje, al više ne priliči fantasy igri, naročito ne da, nikako ikako.

@dibek
Jebiga, kotor je bio vrh gejminga za bioware i odonda samo padaju kao developer. :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 19. Prosinac, 2010., 03:00
ovo što je prikazano u trailerima je definitivno poluproizvod. e sad, ili je igra totalni abortus, ili namjerno ne žele prikazati kako stvarno izgleda. stvarno se nadam da je ovo drugo.

lickanje levela kao dodavanje shadera možda, no mislim da se modeliranje radi prije svega

modeliranje da, ali ne i dodavanje modela. jednom kad se modeli naprave, nije ih problem dodavati u koncept level dizajna.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: omar500 - 19. Prosinac, 2010., 13:08
Fejlaće, nastavak ide u potpuno drugom smjeru. Šteta  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 21. Prosinac, 2010., 17:25
Zašto imam neki feeling da će igra opet biti u 90+ rangu, a sada su svi nekako jako pametni.
opet  :tired:

Sumnjam da ovo je ovo prava PC grafika posto nastavak u preporucenoj konfi trazi quad procesor, 4 gige rama te nvidiu ranga 460. Ovo je vjerojatno samo nekakav test level, nista posebno.
Sučelje, ne znam, ne patim za nekim vizualnim kerefekama te više volim minimalizam i jednostavnost tak da je meni sasvim ok.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 22. Prosinac, 2010., 09:26
samo da opet ne bude onaj retardirani sustav pauze i klikanja tko sto i kad da napravi... to je meni tak zamorno... zelim fluidnu akciju a ne pauzu cim vidim nekoga da naklikam 14 spelova.... ma bit ce fail kao i jedinica :)
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: xGAME - 22. Prosinac, 2010., 11:38
samo da opet ne bude onaj retardirani sustav pauze i klikanja tko sto i kad da napravi... to je meni tak zamorno... zelim fluidnu akciju a ne pauzu cim vidim nekoga da naklikam 14 spelova.... ma bit ce fail kao i jedinica :)

Koji k*rac onda igras tu igru, konacno nakon ne znam koliko godina je netko napravio pošten rpg takvog sustava i sada bi ljudi od Dragon Age neki jebeni hack & slash. Ako ne voliš takav sistem borbe, igraj drugi žanr, a ne vajnat kako je igra failala.
Iako ovaj nastavak ima velike šanse da iznevjeri, jer koliko vidim slušali su idiote na svojim forumima koji vajnaju kako oni nemaju vremena za toliko razmišljanja, pauziranja, i koliko vidim to ćemo i sada dobiti, igru u kojoj ćemo udarat po lijevom i desnom kliku, tu i tamo neki spell baciti i to je to :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 22. Prosinac, 2010., 12:31
samo da opet ne bude onaj retardirani sustav pauze i klikanja tko sto i kad da napravi... to je meni tak zamorno... zelim fluidnu akciju a ne pauzu cim vidim nekoga da naklikam 14 spelova.... ma bit ce fail kao i jedinica :)

Koji k*rac onda igras tu igru, konacno nakon ne znam koliko godina je netko napravio pošten rpg takvog sustava i sada bi ljudi od Dragon Age neki jebeni hack & slash. Ako ne voliš takav sistem borbe, igraj drugi žanr, a ne vajnat kako je igra failala.
Iako ovaj nastavak ima velike šanse da iznevjeri, jer koliko vidim slušali su idiote na svojim forumima koji vajnaju kako oni nemaju vremena za toliko razmišljanja, pauziranja, i koliko vidim to ćemo i sada dobiti, igru u kojoj ćemo udarat po lijevom i desnom kliku, tu i tamo neki spell baciti i to je to :(

tko je rekao da igram? tebi se koncept svidja meni ne... odjebi s glupim komentarima kak su svi koji ne vole igru s pauziranjem idioti! i da meni je igra veliki fail zbog pauziranja (i nemogucnosti igranja bez pauziranja).. a ako nastave s istom formulom failat ce i drugi dio i njega cu preskociti... ocito me bk kakvo je tvoje misljenje o tome...
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: xGAME - 22. Prosinac, 2010., 15:06
Stvar je u tome da ti time tražiš da oni potpuno promijene gameplay.
Daj zamisli idiotarije da sada ide valve radit novi CS i svi zele cod od igre (primjer samo), kao da oni nemaju vremena ucit igrat par godina da nekog vraga mogu napraviti u igri.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 22. Prosinac, 2010., 15:25
Dragon Age je od pocetka zamisljen kao spiritualni nastavak Baldur's Gatea tak da je ovakav sustav pause/play srž gameplaya. S druge strane, što se bojišnica malo ubrzala nije loše. Nekad mi se neda taktizirati kada se sukobljavam s nekoliko bandita.

Glede potrebnih 7GB na disku, valjda ste svijesni da ce jos četvrtina igre ici preko DLC-ova. ZA Mass Effect 2 Lair of the Shadow Broker je tezio oko 1.2GB.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 22. Prosinac, 2010., 17:08
@Deadwalker:

Mass Effect 2 je vec u startu bez DLC-ova trazio 18 GB za instalaciju.

@smigl, losa neinformirana osoba losih troll skillova
(kojeg je WoW ocito zatupio):

Avaj, da je igrao DA1, znao bi za Tactics sustav gdje likovima mozes postavljati uvjete kako da se ponasaju u kojim situacijama.
Doduse, malo je retardirano sto je broj slotova ogranicen levelom Tactics skilla, ali ionako ima mod koji odmah daje max skill slotove u pocetku igre, pa mozete iskombinirati bilo kako.

Primjer, vi ste mage i u pocetku igre poprilicno slabasni u bliskoj borbi. Ubacite svom DPS ili Tank warrioru uvjet da krene na bilo koga tko vas targetira.
Dakle, ne samo kad vam je netko u faci i vec vas napada, vec i kad vas AI uopce selektira kao protivnika.

Moguce je imati nekoliko varijacija Tactics postavki i cak natjerati likove da se prebacuju izmedu Tactics slotova ovisno o situaciji.
Primjer, ako je protivnik 1 ili vise rankova jaci od vas, Mage se sa Damager taktike prebacuje na neku koje ste prikladno nazvali Buff/Debuff.
Ako vam Mageu padne Mana ispod 25% i imate Drain Mana skill, to moze iskoristiti ako mu to namjestite umjesto Lirium potiona.
Ili, recimo vas Rogue. Ako je protivnik neki zesci boss poput zmaja ili Brood Mother gdje melee nije mudar ili je backstabbing nemoguc, Rogue se tako moze automatski prebaciti sa Melee na Ranged borbu i koristiti odmah prikladne skillove za to.

Tako da je definitivno moguce sastaviti party koji ce biti pripremljen na bilo koju situaciju i gdje prakticki ni nece biti potreban mikromenadzment.

Jedino sto jos nisam skuzio kako natjerati Rogue likove da automatski idu protivnicima iza leda, al' ae. Mozd' ima mod za to, nisam bas toliko trazio.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 22. Prosinac, 2010., 17:43
Malo mi je glup taj stav "bit ce kratka al ce biti puno DLC-ova". Je li DLC uopce dio igre? Da, neki su kul i imaju pricu i relativno dugi al ono... to se igra nakon sto zavrsis igru :wildboy: (tad i izlaze uglavnom).

I tak, ak je igra kratka, mora ostaviti predobar dojam da bih uopce razmislio o instaliranju DLC-a. A ak je kratka, manje je vjerojatno da ce biti tako dobar dojam.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 22. Prosinac, 2010., 18:17
Jedinica je težila duplo više bez ekspanzije te ijednog DLC-a. Ovo će vjerojatno trajat 20 sati, što je patetično za rpg. :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 22. Prosinac, 2010., 18:18
Glavni lik ovdje prica. Znaci i manje od 20 sati :hiha:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 22. Prosinac, 2010., 18:21
Ako će sve ić po planu, već će Dragon Age 4 trajat ko jedan CoD. :hiha:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: wyzard - 22. Prosinac, 2010., 18:35
bar će imat multiplayer  :hiha:

koji neće biti co-op.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 22. Prosinac, 2010., 20:08
Opet, da sam sebe citiram,

Citat:
Glede potrebnih 7GB na disku, valjda ste svijesni da ce jos četvrtina igre ici preko DLC-ova. ZA Mass Effect 2 Lair of the Shadow Broker je tezio oko 1.2GB.

Zar ne vidite da su DLC-ovi budućnost SP-a kak god se vama to ne sviđalo? Kupite pola igre po punoj cijeni pa onda jos pola kroz dodatke.
A ljudi su se smijali kada je Bethesda prodavala za 1$ oklop za konja.

Preglup kontekst, al svejedno mi dobro zvuci sada ona izjava da "Sudbina ima smisao za ironiju"

Uglavnom, ti DLC-ovi će tek kroz idućih par godina uzet maha. Ovo do sada je ništa. Najbolji dokaz je Activision. Prodaju za 15€ nekoliko mapa. I zaraduju milijune na tome.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 22. Prosinac, 2010., 20:25
Daj nemoj pocinjati diskusiju o "buducnosti gejminga" :hihi:

Igra nije DLC. Ako je igra losa, ostaje losa i nakon DLC-ova. Ne kazem da ce DA2 biti los (jos :hiha:) ali DLC nije opravdanje za kratkocu ili ista.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 22. Prosinac, 2010., 20:40
Ajmo statistike.

ME2, bez DLC-ova - 18 GB.
DA2, bez DLC-ova - 7 GB.
DA1, bez DLC-ova - 20 GB sluzbeno na boxu igre, 15 GB realno na hardu.

DA1 70000 linija snimljenog dijaloga.
DA2 30000 linija snimljenog dijaloga. Sa glavnim likom koji prica.

DA1 30-60 sati za zavrsetak igre, ovisno o sidequestanju. Awakening dosta dodaje na to.
DA2 20 sati najavljeno trajanje od strane Biowarea. Developeri obicno napuhuju trajnost, pa realno 15 sati.


I za ME2, niti jedan DLC nije dodao nista bez cega ne bismo mogli u samoj igri.
Lair of the Shadow Broker nije bio epilog na sveukupnu pricu, nego samo jednog lika, pa nije ni bitan toliko kao dodatak prici same igre.


Nemoj bit saban i tvrdit da su DLC-ovi "buducnost gejminga". Opcionalni su.

EDIT:

Najbitniji kuriozitet zapravo u svemu.
DA1: 5 godina za izradu.
DA2: Mrvicu vise od godinu dana.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 22. Prosinac, 2010., 21:19
Ne znam. Bioware.
Sve igre su im do sada u 85+ kategoriji. I dalje sam siguran da ce ovo vrlo dobro ispasti. Te ste totalno fulali bit mojeg zadnjeg posta.
No dobro, imam previse posla za puste rasprave.

@ Yuri
5 godina je zato jer su onda stvarali igru iz nicega. Sada su radili samo nadogradnju postojece igre.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 22. Prosinac, 2010., 21:54
Ako nadograduju postojecu igru, tj. postojeci engine, onda je definitivno lose.

Origins engine je u trenutku izlaska bio vec nabrijan preko svojih kapaciteta.
Ono, vrtis Crysis na High/Very High glatko, a u DA:O vidis framerate dropove.
Ne mora biti ni dizajn kriv, vec cisto engine koji se nije sposoban nositi sa svim kako spada. Mislim da se radi o Aurora engineu koji je Bioware originalno razvio, zasad sam ga vidio u Witcheru jedino od ostalih igara. A sam Aurora engine je pak baziran na KOTOR engineu. Pa se jasno vidi koliko dugo se vec vucara tako.
Plus, cak i nakon 1.04 patcha igra ima dosta bugova i memory leakova. Loadanje samo najednom postane jebeno dugo recimo.

Ukratko, situacija je skoro ista kao i sa Gamebryo engineom koji su koristili Oblivion/FO3/New Vegas(i CivIV).
Tehnicki jednostavno zastario i nestabilan.

Sto se zapravo i vidi u combat demonstration videu. Nemastovit okolis i "jumpy" animacije likova pri napadu.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 22. Prosinac, 2010., 23:11
Framerate drop?
Meni je igra radila savršeno cijelo vrijeme na 1080p rezi na 45 fps-a ak se ne varam.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: KingMortal - 23. Prosinac, 2010., 00:11
Kako je budućnost gaminga platit pola igre 50 eura i onda još pola... Još tolko? :wildboy:
Sumnjam da će dvica imat više od 10gb nakon godinu dana s tonom DLC-a koji će ionako biti opcionalna govna bez ikakvog bitnog značaja za igru.

20- sati za RPG. :hihi:

Bit će smeće. Ionako znamo da će priča biti preuzeta iz neke prijašnje igre, da će likovi također pripadati postojećem arhetipu koji smo vidli u bar 3 druge bioware igre, te da će se dobar dio igre svesti na dating simulator.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 23. Prosinac, 2010., 01:19
Cuj, nitko te ne tjera da kupis igru. Niti njezine dodatke.

Ja cu se jos suzdrzati komentara da će igra biti smeće. Kada isprobam, onda ću suditi.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: malimicek - 23. Prosinac, 2010., 05:13
Yuri ako je tebi DA:O laggao onda imaš problema s kompom. Sve na high 1080 bez ikakvog pada frame-a kroz cijelu igru. Loadanja max 15-20 sek. Taj engine je dobro optimiziran.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 23. Prosinac, 2010., 09:13
zar nismo vec utvrdili da je buducnost gaminga mp cloud sistem ??? :p

@yuri

ne zanima me retardirani sustav igre... ti volis pauziranje i planiranje meni to samo unistava fluidnost i setting i ni pod razno mi ne sjeda... ocito da ti imas problema sto je za mene to fail, tebi igra moze biti vrh vrhova meni je i dalje fail i kako vidim dvica nece biti nista bolja za mene ali ce biti dosta losija za tebe :)
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 23. Prosinac, 2010., 11:11
Cuj, nitko te ne tjera da kupis igru. Niti njezine dodatke.
:wildboy:

Napraviti kratku igru koja ce kasnije postati manje kratka uz pomoc DLCova je jednostavno glupo. Jos vise ak se naplacuju.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 23. Prosinac, 2010., 14:20
Cuj, nisam ni ja rekao da to valja.
Al je dokazano da se tu radi masovna zarada. A kompanijama je smisao svega ovoga samo što više zaraditi.
Jebi ga, sve je to skup sport.  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 23. Prosinac, 2010., 15:06
zar nismo vec utvrdili da je buducnost gaminga mp cloud sistem ??? :p

@yuri

ne zanima me retardirani sustav igre... ti volis pauziranje i planiranje meni to samo unistava fluidnost i setting i ni pod razno mi ne sjeda... ocito da ti imas problema sto je za mene to fail, tebi igra moze biti vrh vrhova meni je i dalje fail i kako vidim dvica nece biti nista bolja za mene ali ce biti dosta losija za tebe :)

Ti ne znas citat ili sto? Ako sredis tactics sustav u igri, svi likovi ce ti raditi sve automatski u real timeu bez pauze. To.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 23. Prosinac, 2010., 15:08
Ne, nego ne moze shvatit da Dragon Age jednostavno nije zamišljen kao hack'n slash poput Diabla.  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Syzygy - 23. Prosinac, 2010., 16:03
A kompanijama je smisao svega ovoga samo što više zaraditi.

Da, zli EA i ostali zele samo zaraditi na nama, a svi ostali otvaraju firme i izradjuju igre iz gušta i ne žele nikakvu lovu  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 23. Prosinac, 2010., 16:12
 :tired:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 23. Prosinac, 2010., 16:53
zar nismo vec utvrdili da je buducnost gaminga mp cloud sistem ??? :p

@yuri

ne zanima me retardirani sustav igre... ti volis pauziranje i planiranje meni to samo unistava fluidnost i setting i ni pod razno mi ne sjeda... ocito da ti imas problema sto je za mene to fail, tebi igra moze biti vrh vrhova meni je i dalje fail i kako vidim dvica nece biti nista bolja za mene ali ce biti dosta losija za tebe :)

Ti ne znas citat ili sto? Ako sredis tactics sustav u igri, svi likovi ce ti raditi sve automatski u real timeu bez pauze. To.

zar bi ti igrao igru u kojoj ce svaki fajt biti apsolutno isto skriptiran? i da u pravu je deadwalker... ne mogu prihvatiti rpg koji nije hns... jednostavno mi ne lezi vise i nikad nisam volio voditi 14 likova odjednom... pogotov ne u sred fajta odredjivati sto ce svaki avatar u kojem trenutku raditi :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 23. Prosinac, 2010., 16:57
Isto skriptiran?

Likovi se automatski prilagodavaju situaciji. Jedino trebas kliknut za svog glavnog lika na nekog protivnika i dalje sve ide onako kako si namjestio.
IF - THEN petlje, moglo bi se reci. Drukcije ce se ponasati ovisno o tome bore li se protiv magea, roguea, bossa, jesu li opkoljeni itd.

Avaj, ocito je da nisi ni prismrdio Dragon Ageu, pa nema smisla raspravljat. Ionako si premutav da skuzis.  :wildboy:
I WoW ti nije HnS, pa ga hvalis. Prestani radit debila sam od sebe.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Armor - 23. Prosinac, 2010., 17:22
Premu svemu sudeci, drugi dio necu voljeti.
U prvom imam 104h igranja i rulal mi je.
Nadam se ipak dobroj igri
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 23. Prosinac, 2010., 19:08
A dobro, nitko ne kaze da ce sakat crnu masnu kitu il' nest takvo. Vjerojatno ce bit dobar, kao igra sama po sebi.

Ali tesko da ce biti bolji od DA1, makar bi to Biowareu trebao biti cilj.  :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 23. Prosinac, 2010., 19:29
Cuj, nisam ni ja rekao da to valja.
Al je dokazano da se tu radi masovna zarada. A kompanijama je smisao svega ovoga samo što više zaraditi.
Jebi ga, sve je to skup sport.  :wildboy:
Pa da, al to je za igrace lose. I nije opravdanje za kratkocu.

Hej, pa oni samo zele zaraditi! Dat cu im 90+ :wildboy:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 23. Prosinac, 2010., 20:55
Isto skriptiran?

Likovi se automatski prilagodavaju situaciji. Jedino trebas kliknut za svog glavnog lika na nekog protivnika i dalje sve ide onako kako si namjestio.
IF - THEN petlje, moglo bi se reci. Drukcije ce se ponasati ovisno o tome bore li se protiv magea, roguea, bossa, jesu li opkoljeni itd.

Avaj, ocito je da nisi ni prismrdio Dragon Ageu, pa nema smisla raspravljat. Ionako si premutav da skuzis.  :wildboy:
I WoW ti nije HnS, pa ga hvalis. Prestani radit debila sam od sebe.

kako si samo wow ubacio u ovu raspravu....? ne trkeljaj gluposti,, likovi se sami prilagode situaciji, sami se bore, sami lootaju, sami castaju, cak sami i rijesavaju questove... odi si instalirati neki menager jer vidim da si fan toga... btw ni bc2 nije hns pa ga hvalim, wow dirt2 nije hns pa ga hvalim, a razliku izmedju mmorpg.a i rpg.a si premutav da shvatis stoga zurenje u sunce obavezno tokom cijelog dana sutra..
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: konjina - 23. Prosinac, 2010., 21:18
fore sa zurenjem u sunce  :fpalm:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 23. Prosinac, 2010., 22:50
Smiglu objasnit nesto je ekvivalent gledanja lobotomije na tapiru. Nema koristi ni s koje strane.

I TO CE SE MNOZIT! MNOZIT!
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: progabbeing-ixy - 24. Prosinac, 2010., 01:13
Da da, ti sad još možeš tu trkeljat gluposti o kojima apsolutno nemaš pojma. Ali to samo zato jer je sad noć pa nema Sunca da zuriš u njega.  :hiha2:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Yuri - 24. Prosinac, 2010., 04:05
 :hiha2:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 24. Prosinac, 2010., 09:12
samo napomena da je jutros izaslo uzasno lijepo sunce @yuri stoga zurenje danas ce biti ekstra... obavezno otvori neki blogic da procitamo i prozivimo to s tobom...
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Cole - 24. Prosinac, 2010., 09:17
Daj dosta!  :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: progabbeing-jadran - 24. Prosinac, 2010., 11:29
samo napomena da je jutros izaslo uzasno lijepo sunce @yuri stoga zurenje danas ce biti ekstra... obavezno otvori neki blogic da procitamo i prozivimo to s tobom...

HAHAHA  L.O.L  :ave: :ave: :ave: :ave: :ave:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: nije_zvone - 24. Prosinac, 2010., 11:40
možda bolje na tinywrite LOL.

http://tinywrite.com/
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Deadwalker - 24. Prosinac, 2010., 14:24
Cuj, nisam ni ja rekao da to valja.
Al je dokazano da se tu radi masovna zarada. A kompanijama je smisao svega ovoga samo što više zaraditi.
Jebi ga, sve je to skup sport.  :wildboy:
Pa da, al to je za igrace lose. I nije opravdanje za kratkocu.

Hej, pa oni samo zele zaraditi! Dat cu im 90+ :wildboy:

Al ljudi svejedno masovno kupuju i pridonose zaradi izdavačima. Zanimljivo je to, jelda?  :(
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: dibek - 24. Prosinac, 2010., 14:30
Da, kvaliteta pada, dizu se cijene, al ljudi svejedno masovno kupuju.

Ljudi su glupi :tired:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Garamel - 30. Prosinac, 2010., 15:09
Mislit cete da nisam neki gejmer ali uskoro cu tek zaigrati Dragon Age 2. Nisam stigao od drugi naslova :)
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: smigl - 31. Prosinac, 2010., 09:19
Mislit cete da nisam neki gejmer ali uskoro cu tek zaigrati Dragon Age 2. Nisam stigao od drugi naslova :)

ne sekiraj se, ja sam kao veliki fan rpg igara dao tom smecu 3 puta (da dobro ste procitali) 3 puta sam instalirao igru i pokusavao naci ono nesto o cemu ekipa prica i fejlo svaki puta :) zato sam lagano prasim mass effect 2 (po prvi puta) :)
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Garamel - 31. Prosinac, 2010., 13:50
Ma bio u neudomici izmedu Witchera i Dragon Age 2 ali me je vise privuko Witcher i bolji je.
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: nije_zvone - 31. Prosinac, 2010., 14:19
 :tired:
Naslov: Odg: Dragon Age 2
Autor: Cole - 31. Prosinac, 2010., 14:23
+1  :wildboy: