HCL.HR

Final Fantasy XIII

  • 149 Odgovora
  • 36386 Hitova
*

n00b

  • ****
  • 1663
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #75 : 24. Siječanj, 2010., 12:23 »
Nego, slažem se da je dvanajstca bila malo gej što se "toga" tiče, al to nema nikakve veze sa dušom. Scenarij i priča su bili loši te su dizajneri jednostavno fejlali uvuć ljude u priču, likovi su bili lame itd. Uglavnom taj dio je fejlao.

'To' o čemu pričaš je duša, samo zvuči ozbiljnije kad tako definiraš.

Gameplay, o tome bi se dalo raspravljat. Meni je prejadno što svi likovi mogu koristiti sva oružja i jako brzo izgube poantu zašto ih koristiti. Borbe u osnovi nisu loše zamišljene, ali previše toga se odigrava automatski. Blabla, nebitno, XII je drugo.

Dizajn ovdje u XIII opet ne obećava, jer likovi izgledaju ko rezultat marketinških istraživanja, ne ko nečija ideja ili originalni artwork.

*

Bela

  • ****
  • 1020
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #76 : 24. Siječanj, 2010., 16:53 »
    marijan & n00b

       :retard:

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 :ave:

*

Chikanovich

  • ****
  • 1039
  • Čiko :]
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #77 : 24. Siječanj, 2010., 17:00 »
Meni je prejadno što svi likovi mogu koristiti sva oružja i jako brzo izgube poantu zašto ih koristiti

ne kužim zaš nisu izdali ffxii: international zodiac job system za europsko ili američko tržište, mislim da bi igra poprilično rulala sa jobovima. što se tiče trinajstice, sad malo gledam gameplay videoe na jutubu, i ne sviđa mi se baš što su morali posebnu animaciju za 'ulazak' u borbu stavit.  :geek:

*

Syzygy

  • *****
  • 1867
  • čvarkuša
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #78 : 24. Siječanj, 2010., 17:16 »
Dizajn ovdje u XIII opet ne obećava, jer likovi izgledaju ko rezultat marketinških istraživanja, ne ko nečija ideja ili originalni artwork.


e, to, to sam htio ja rec, ali nisam mogao bolje smislit od tebe.

*

Forbs

  • **
  • 472
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #79 : 24. Siječanj, 2010., 17:35 »
Došlo mi je da nabavim igru iz Japana...Al nemaju prijevoda na eng kao neke igre...

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #80 : 24. Siječanj, 2010., 17:36 »
Uspio se docepati japanske verzije malo. Na stranu nepoznavanje jezika i toga... ali razocaran sam, podosta.

FFXIII mi je fail vec sad jer je:

a) linearan u picku materinu(ako je itko od vas igrao Breath of Fire V u ranim danima PS2, dode vam na isto. pretty, ali linearno)
Imate mapu u gornjem desnom kutu koja doslovno ne sluzi za nista, jer je put kojim se krecete uvijek prokleto linearan i ravan.
Dobro, igrao sam samo 9 sati zasad, ali nisam vidio razlike u mapama uopce do tad.
b) zbog navedene linearnosti nema gradova, lutanja u potrazi za nekim skrivenim stvarima i shoppovim, ne vracate se natrag na vecinu podrucja itd...
Ako fulate nesto, fulali ste i to je to. Barem po mojem iskustvu.

Ne znam. Mozda prica i odnosi izmedu likova spase ovu igru. Ali zbilja me nista ne privlaci ovom nastavku, osim eventualno znatizelja oko price, da vidim kako su to izveli. Ali za to moram cekati eng verziju.

Cekam Versus XIII. Za njega su govorili da ce imati klasicni world map po kojem cemo lutati kao u pre-FFX nastavcima.

*

marijan

  • **
  • 159
  • its fitty
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #81 : 24. Siječanj, 2010., 18:40 »
wtf? kak onda bildaš likove...ne kužim. ?  :wildboy: mislim da si ti nešto zabrijao. Jer uvijek je u FFovima novijim na početku linearni dio gdje se upoznaješ s pričom i igrom, pa brijem da je to to.
« Zadnja izmjena: 24. Siječanj, 2010., 19:32 Marijan »
She likes my style she likes my smile
she like the way i talk.

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #82 : 24. Siječanj, 2010., 19:49 »
Linearno je. Protivnike vidis, ali ih bas i ne mozes izbjeci, pa levelanje nije problem. 9 sati mi je bilo previse toga bez price.
Gradova nemas. Yup, nemas. Shopping oruzja i ostalih stvari obavljas na save pointovima. Nema vise haracenja skrinja u tudim kucama i brbljanje sa svakom dostupnom osobom u nekom gradu.  :wildboy:

Usput, ovaj nastavak je dosta tezi od proslih. Cak i kad sam skuzio sto je koja komanda na japanskom, krepavao sam na svakom bossu barem jednom.
Nije ala FFXII da se bas mora bildati prije boss fajtova, ali treba imati levele + taktiku. I obratiti paznju na statse bossova da skuzite kako i cime ih napadati. Ne samo elemental slabosti, vec i da vidite jesu li otporniji na magiju ili fizicke napade, pa shodno napadati.

*

marijan

  • **
  • 159
  • its fitty
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #83 : 24. Siječanj, 2010., 20:03 »
jebemu, istina je.  :wildboy: :wildboy: :wildboy: :wildboy: :wildboy: :wildboy: :wildboy: :wildboy:

Citat:
What is left of a JRPG when you take away world map exploration, cities, random NPC interactions, side quests, mini-games, dungeon puzzles, and just generally the ability to go wherever you want when you want? You're left with character upgrading and dungeon crawling. Granted in FFXIII's case, it is very sexy and very fun dungeon crawling and character upgrading, with dozens of missions to add variety, yet still, that's basically it. Literally you're just going from map to map, virtually all of them loaded with enemies and devoid of other content, most of them disappearing into oblivion never to be seen again once completed.

neznam. moji snovi su skršeni.  :wildboy:
She likes my style she likes my smile
she like the way i talk.

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #84 : 24. Siječanj, 2010., 21:04 »
Navodno od 10. chaptera krecu mape po kojima mozes istrazivati, a ne linearan put.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #85 : 25. Siječanj, 2010., 12:48 »
Zapravo, sve je to očito jako slično The Last Remnantu, barem stil borbe i način istraživanja.
Naravno, uz  (valjda) puno bolju priču, acting i te stvari.
Ipak je i TLR  Squareov RPG naslov.
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

X-Plosiv

  • ******
  • 6865
  • Osebujan osobnjak
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #86 : 29. Siječanj, 2010., 17:52 »
Frend mi je izgubio par mjeseci na tom Last Remnant, igrao kao lud :D
I`m bad, I`m good, I`m deep, I`m shallow, I`m a cool motherfucker at times, at other times I`m an asshole

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #87 : 15. Veljača, 2010., 20:56 »
Hoće to zlo ikad za PC izaći?
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #88 : 15. Veljača, 2010., 21:11 »
neće ovaj, sljedeći dio hoće.
ali taj je mmo formata.

Odg: Final Fantasy XIII
« Odgovori #89 : 17. Veljača, 2010., 12:58 »
Buraz je reko da je čito neke recenzije ovog (FF XIII, jel) i neki recenzent je reko da igra postane zanimljiva tek nakon 30 sati. Kako ja to ne želim nikad igrati. :wildboy:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9