Za prelazak igre trebalo mi je 17 sati. Oduševljen sam igrom kao cijelokupnim prozivodom, iako ima svojih loših momenata i nekih stvari koje su možda "morale" biti bolje. Pa bi se odmah dotaknuo negativnih stvari. Od originalne igre Hitman Codename 47 do danas disguise je bio trademark serijala i kada sam prvi put čuo za kritiku prema njemu, prije nego li sam počeo igrat nisam baš znao o čemu se radi i šta očekivati od istoga. Problematika istoga dosta otežava igranje i guši onu slobodu kretanja koju smo uvijek imali u serijalu kada bi ko miševi trčali s jednog kraja levela na drugi. Na tu promjenu ni ja nisam ostao imun, jer ista dosta otežava, a ponekad i frustrira kod nekakvih zahtjevnijih misija. Nije tragična greška, ali se definitivno moglo bez toga. Nešto se navodno šuška da bi možda tweakali disguise u patchu, no otompotom (rijetko glupa riječ).Point Shooting preuzet iz Splinter Cell Convictiona isto nije za pohvalu, iako dobro dođe u trenucima, kada je protivnika jako puno, a vaša koncentracija na rubu snage.
Atmosferičnost, setting, paleta boja i općenito grafika su na najvišem nivou i rekao bih igra u gotovo svim trenucima izgleda prelijepo. Glazbena podloga, voice acting i lip sync su jako kvalitetni i sve to se uklapa u sjajnu igrinu prezentaciju. Sam 47 nikada nije bolje izgledao i presretan sam da se Bateson vratio u zadnji čas kako bi posudio glas najdražem nam gaming ćelavcu. Priča nije remek dijelo, ali dovoljno je dobra da misije i cijeli storyline imaju smisla. Misije su sjajno koncipirane, unatoč tome što se nerijetko znalo dešavat da je sam design pojedinih levela katastrofalno koncipiran, zbog linearnosti ruta. No raznolikost i dužina igre spašavaju tu manu. Kad smo kod raznolikosti, stvarno nikad dosada nisam naišao na toliko raznoliki level design u TPS igrama, tu developeru ide svaka pohvala. Zanimljivi neprijatelji dodatni su izazov što atraktivnijim atentatima. Koristio sam maksimalno stealth kolko mi je to koncentracija dopuštala. Primarne assissinacije bi mi bile "slučajne nesreće" ili dobri stari fiberwire sistem. Rula mi u igri što apsolutno sve može biti oružje, od pegle, cigle, aparata za gašnje, boce, vaze itd.
Misija sa časnama i cijeli taj dio, nezz svršavao sam koliko je dobra atmosfera u tom dijelu igre. Baš me dodatno zaintrigiralo zašto su morali totalno redizajnirati taj level, odnosno misiju. Osim prvospomenutih mana, sve ostalo u igri mi je oduševilo i postavilo neke nove standarde u serijalu. Korištenje covera me i nije baš smaralo, pošto sam ljubitelj istoga. Misije u drugoj polovici igre su priča za sebe. Krajem sam jako zadovoljan i nije nešto što sam očekivao. Onaj dio (vi koji ste odigrali igru) u animaciji gdje mala pokaže skillse izgleda nestvarno dobro, baš sam ostao pozitivno šokiran. Sve u svemu igra me nije razočarala, naprotiv oduševila. Previše dobrog igra radi, pa se preko loših stvari lako prijeđe.