HCL.HR

Legendary

  • 37 Odgovora
  • 9042 Hitova
Re: Legendary
« Odgovori #15 : 30. Studeni, 2008., 19:40 »
Painkiller je bio ugodan odmor i zabavna razbibriga... Znao je poslužit i za iživljevanje u trenutcima ljutnje, bijesa :) A i za to vrijeme imao je predobru grafiku i bio optimiziran do bola.
Ubiše nas bre vručina.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Re: Legendary
« Odgovori #16 : 30. Studeni, 2008., 20:55 »
ono što mi se u painkilleru posebno dopalo je način na koji su koncipirani leveli. nigdje to u priči ili igri nije rečeno i spomenuto, ali interesantno je kad promotriš tematiku levela i razmisliš o njoj. vrhunac toga vidi se kad dođeš do kraja. onak, najmaštovitiji prikaz pakla koji sam ikad vidio. + to što se kroz određene levele vuče totalni sarkazam (vidi se kroz easter eggse, dizajn neprijatelja i glazbu). painkiller mi je vjerojatno jedina igra u kojoj mi je drago što je priča toliko banalna i nedorečena jer je omjer između bezglavosti i zabave s njom jako dobro izbalansiran - priča je nenametljiva, ali onome tko ju uz luđački gameplay odluči pratiti ponudit će dosta toga za razmišljanje.

legendary nisam igro, ali vjerujem da njegov koncept, iako sličan, nije isti kao onaj painkillerov. u prvu ruku nit je kontroverzan, niti toliko nabijen akcijom da bi gameplay bio isti. velika ideja o prikazu otvaranja pandorine kutije u jednoj video-igri, po onome što sam vidio, jednako je jadno prezentirana kao i ideja o invaziji amerike od strane nacista u turning pointu.

Re: Legendary
« Odgovori #17 : 01. Prosinac, 2008., 23:57 »
Wizz, imao si pravo. Nikako ne skidati, još gore kupovati :( A tako sam se ponadao bio...
Ubiše nas bre vručina.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Legendary
« Odgovori #18 : 07. Prosinac, 2008., 20:44 »

*

Seengeer

  • ******
  • 4945
  • ︻デ═一 not srs
Re: Legendary
« Odgovori #19 : 07. Prosinac, 2008., 22:13 »
Baš sam mislio nabaviti igru, al nakon ove recenzije neću!  :b_wildy:

*

Dodo

  • ****
  • 1698
Re: Legendary
« Odgovori #20 : 08. Prosinac, 2008., 09:19 »
Proizvođač:  Gamecock  :thumbs:

*

Shimmy

  • ***
  • 894
  • konjsko drvo
Re: Legendary
« Odgovori #21 : 08. Prosinac, 2008., 11:04 »
Proizvođač:  Gamecock  :thumbs:

 :hihi: Igra kita :hihi:
« Zadnja izmjena: 08. Prosinac, 2008., 11:51 Shimmy »

Re: Legendary
« Odgovori #22 : 08. Prosinac, 2008., 17:30 »
Meni samo nije jasno kojih je 8 nuspojava i zašto davalo visoke ocjene za ovu igru tam pod recenzijom? Netko se opasno zajebava  :b_kita:
Ubiše nas bre vručina.

*

Dodo

  • ****
  • 1698
Re: Legendary
« Odgovori #23 : 08. Prosinac, 2008., 18:18 »
OMGWTF neko ima drukčije mišljenje. :mrgreen:

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Re: Legendary
« Odgovori #24 : 08. Prosinac, 2008., 18:23 »
Prosto neverovatno.
BTW, Painkiller je bio govno.
Dopizdio mi je na drugom levelu.
Ako je ovo lošije od njega onda fakat saka kurčinu.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

CtHuLhU

  • **
  • 410
  • KučKe mE mrZe,to ZnaČi Da WrijeDim.
Re: Legendary
« Odgovori #25 : 10. Prosinac, 2008., 16:18 »
Zajebali su igru s odličnom idejom. GG,nema šta :b_ae:

Re: Legendary
« Odgovori #26 : 26. Siječanj, 2009., 18:21 »
Evo i naše recenzije:

http://www.hcl.hr/recenzije.php?TekstID=299&select=24



Registrirao sam se samo da reagiram na ovu prejadnu recenziju koja je po sadržaju teksta gotovo identična onoj na Gamespotu. Pa i paragrafi su gotovo identični. Za one koji ne vjeruju neka pročitaju recenziju na Gamespotu pa neka se sami uvjere. Vidi se odakle vuku utjecaje. A na što ste spali? Na to da ne znate cijeniti jedan classic FPS koji je daleko od savršenstva, ali je i daleko od toga da je loš. Da, da sad je doba raznih krajziza i far krajeva - iliti igara s vrhunskom produkcijom i hrpom novca uloženih u njih.  Imam iza sebe 15ak godina igranja FPS-ova i jamčim svima koji nisu igru probali, a vole FPS-ove, da će ih Legendary pošteno zabaviti ako ne budu očekivali previše i ako nisu previše zaglibili u ove moderne furke kako bi FPS trebao izgledati. U HCL-ovoj recenziji ima toliko grešaka da je to neopisivo odurno. Evo početak. Autor recenzije je napisao :"Kao profesionalni kradljivac umjetnina, u ulozi Jacka Deckarda unajmljeni ste ukrasti Pandorinu kutiju u New Yorkškom muzeju. Sve krene nizbrdo kada naš maloumni Jack otvori kutiju i svijet preplave mistična bića koja imaju namjeru sve pretvoriti u pepeo i dim. U nastavku priče morate saznati tko je unajmitelj, pobiti nekolicinu mističnih bića i sačuvati živu glavu. "
Prvo : Jack je otvorio kutiju jer je to bio dio njegovog zadatka. Unajmitelj mu je rekao da  otvori kutiju i uzme iz nje nekakv vrijedan predmet (znači nije malouman već mu je tako naređeno, a odakle bi on znao što je u kutiji.). Također napisali ste da se treba saznati tko je unajmitelj, a PRVA (Ej...PRVA) animacija u igri (znači prije nego počne igra) vam govori o tome. :ave: . Dalje mi se neda pisati.

Uglavnom toliko o objektivnosti vaših recenzija. Probajte jednom u životu neku igru s manjim budžetom zaigrati bez ikakvih predrasuda i takvu recenziju napisati. I malo manje se oslanjate na te vaše "uzore" kao što je Gamespot. Tada možda nebi dobili neku ultra-cool objektivno/subjektivnu ocjenu koja sagleda igru sa aspekta "današnjeg" fps-a sa nekavim džidža-midžama i ostalim bezvezarijama, nego bi dobili ocjenu koja pokazuje koliko je igra zabavna.  I nekad se potrudite ODIGRATI igru prije nego je ocjenite, a nebi bilo loše i da na početku igre pristupite igri kao svakom drugom hitu. U recenziji se vidi da ste igru pokopali prije nego ste je instalirali inače bi znali barem neke OSNOVE u radnji igre. Toliko od mene.

Re: Legendary
« Odgovori #27 : 26. Siječanj, 2009., 18:50 »
Citat:
Imam iza sebe 15ak godina igranja FPS-ova
Oke, recimo da rzumiješ onda neke stvari, kao što su recimo gameplay, level desing, nelinearnost u igri, bugovi i sl. Kako bi ih prokomentriao za ovu igru?

Citat:
ako ne budu očekivali previše i ako nisu previše zaglibili u ove moderne furke kako bi FPS trebao izgledati
Svaka čast na skromnosti, nezahtjevnosti, ali kao ozbiljan game site, igre je potrebno ocjenjivati i analizirati prema današnjim mjerilima.
Da je Legendary izašao prije 10 godina, još bi dobro i prošao.
Istina, možda se od igara danas previše traži i zahtjeva, ali je palica jednostavno postavljena dosta visoko, i igra stvarno mora briljirati da bi se istaknula u moru ostalih.
Isto tako, ako igru muče neki ozbiljniji problemi, kao na vrhu navedeni, tada će ipak biti ocjenjena ispod prosjeka.

Citat:
zaigrati bez ikakvih predrasuda i takvu recenziju napisati
Za igru ne da nije bilo predrasuda, nego se očekivalo puno, puuuno bolje izdanje.
Ja osobno sam jedva čekao igru.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/941872.asp?q=legendary

Igru smo recenzirali i prije od večine uglednih gaming portala i na kraju je ispalo da djelimo isto mišljenje.
Svatko ima pravo na njega i to poštujem, a posebno kada netko vidi dobre stvari u nečemu što i neblista toliko.
 :piva: :piva: :piva:
Ubiše nas bre vručina.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Re: Legendary
« Odgovori #28 : 26. Siječanj, 2009., 18:54 »
On vjerojatno radi za IGN pa mu navodni Gamespot ne paše :tired:
A kamoli tek jedan HCL

Ej škorpione nije ti ovo trebalo
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

Re: Legendary
« Odgovori #29 : 26. Siječanj, 2009., 18:57 »
A tek igrine mane što je recenzent opisao. Koje je to mazanje očiju. Aj pogledajte malo recenziju i recite ima li vam to ikakvog fakin smisla. :chair:

Evo da seciramo malo recenziju:
Prva stvar koju ćete u igri zamijetiti je užasan gameplay.
Nevjerovatno, ali je najjače na čemu to recenzent temelji:
Jack užasno malo može odskočiti od zemlje što je neizrecivo iritantno, no ako stisnete sprint, a zatim skakanje, Jack će skočiti tako daleko da se takvog skoka ne bi posramio ni Carl Lewis.
Iritantno???? Pa dovoljno je skočiti 5-6 puta na početku igre i znati ćete odmah koje prepreke možete preskočiti, a koje ne. Također ovo za Sprint- PA ŠTA! It's a fuckin' game. Ne moraju zakoni fizike vrijediti i u igrama. Iliti ovo je igra! i to što lik tako daleko skače ima svoju svrhu. Ajmo dalje:
Vrlo iritantna stvar u igri je da čak i ako nađete neki dio za kojim tragate, naići ćete uz njega i na nevidljive zidove ili, još gore, zapnuti ćete u nekom skučenom prostoru. Lakoća kojom zapnete za neki prostor je zaprepastujuća i stvara osjećaj frustriranosti posebno u situacijama borbe. Takve stvari se zaiste ne smiju događati.
Zašto me to podsjeća na otprilike 90% FPS-ova koji su izašli??? To vam se zove Linearnost. A u igri je dovoljno jasno gdje se treba ići tako da mi taj dio sa zapinjanjem uopće nije jasan. Ja nijednom nisam nigdje zapeo, a prelazim igru drugi put. Znam zapne se npr. na nasip kamenja i nemože ga se preskočiti, ali ZAŠTO bi pobogu išao preko tog nasipa kad tamo imam vrata širom otvorena koja jedva čekaju da prođem kroz njih. Ajmo dalje:
Leveli u Legendaryu su klaustrofobični i puni klišeja. Zagonetke su monotone i dosadne i sastoje se od povlačenja poluga, a aktivacijom poluge otvaramo vrata i kroz njih nastavljamo svoju apokaliptičnu avanturu. WOW!
Zašto me i ovo podsjeća na otprilike 90% FPS-ova??? :bonk: Netko voli klaustrofobično (inače nitko nebi igrao Doom i Half Life) pa zašto to uzeti kao manu? Leveli puni klišeja? Navedite mi danas jednu igru ili film u kojima nema klišeja! Nije istina da se sve zagoneteke temelje na povlačenju poluga, čak štoviše takve su u manjini (jeli recenzent uopće odigrao igru???)! Idemo dalje:
Valja spomenuti i da su oružja promašena u potpunosti. Njihova razorna moć nije posložena kako bi očekivali i uglavnom ćete koristiti oružja koja izgledaju “slabije”. Ne znam kako bi ovo nazvao, ali, pucam po vukodlaku, posred njegovog tijela i njemu nije ništa. Pomaknem kursor malo desno, puknem i tek mu se tada oduzme malo energije. Zašto?!?
Wow!!! Recenzent se čak nije potrudio ni čitati upute koje se pojavljuju u PDA koji glavni lik nosi. Naime tamo piše gdje neprijatelji primaju najviše i najmanje damage-a. Također neznam gdje je recenzent vidio taj "Energy bar" koji mu pokazuje koliko je neprijatelju ostaje energije. Ja takve stvari nisam vidio u igri. Ajmo opet dalje:
Igru ne uspijevaju spasiti ni dobra glazbena podloga ni neke dobre ideje. Jedna od njih je da nakon što ubijete vukodlaka, on se nakon nekog vremena reanimira i ponovo kreće na vas. Zato, dok je još mrtav na podu, morate mu uništiti glavu. Onda ga više neće moći ni profesor Baltazar uskrsnuti. Ali i to je pomalo upropašteno jer ako vukodlaku želite odrubiti glavu sjekirom možete sjeckati po njemu dva sata i glava će još biti na ramenima. Zatim uzmete bacač plamena, okinete jedan mali klik mišem i gle, glave više nema. Za odrubiti nekome glavu, prije bih uzeo sjekiru nego bacač plamena, jednostavnije je sjekirom.
Od sve te akcije i hrpe vukodlaka kada ćete vi imati vremena da tražite sjekiru i režete glavu vukodlacima dok vas još dvojica režu po leđima? :ave: . Metaka ima na svakom koraku tako da sumnjam da ćete štedjeti na tome dok budete odrubljivali glave! Čak štoviše sumnjam da ćete koristiti sjekiru i kada trebate nešto razbiti nego ćete rađe upucati kad već ima toliko metaka. i by the way sa sjekirom je dovoljno najviše 3 (ili jako rijetko 4) pokušaja da odrežete glavu.

Eto toliko o "objektivnoj" recenziji.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9