HCL.HR

Mass Effect 2

  • 207 Odgovora
  • 24393 Hitova
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #105 : 11. Veljača, 2010., 16:07 »
show must go on

*

Bela

  • ****
  • 1026
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #106 : 11. Veljača, 2010., 17:03 »
Nego, po cemu je tocno ME2 bolji od jedinice? OK, side questovi jesu, al ono... glavna prica? Skeniranje planeta? Glupost oko municije? Nemanje apsolutno nikakvih skillova niti atributa niti itema?

Najjace mi je sto se gotovo nitko na internetu ne slaze da je prica besmisleno kontradiktorno sranje, a to opravdavaju time sto je dvojka kao "filler" i trojka ce biti bolja. Dvojka je igra jebote. Nije expansion niti DLC. I ne zasluzuje 95 nikako, cak sad i mislim da ne zasluzuje 80.

Među rijetkima si na netu frende. U velikoj manjini. Možda su malo izgubili domišljatosti na samoj priči, tj. protheans = reaper, reaper = protheans i rasprave oko toga, ali nije baš kontradiktorno sranje kada se uzme u obzir detaljnost dijaloga, ukupnog dojma i samog toka.
Priča se opet zbraja zbog ukupne trilogije.
Sve u svemu ima sličnosti i s KOTOROM i sa DA: Origins, već u samom tome što su sva tri naslova RPG, pa koliko god ME 2 izgubio Loot-anja i ostalog pravih RPG-ovskih atributa. Sve u svemu nadopunut ću wyzardovo mišljenje.
Tj. tko više voli fantasy zna u kojem smjeru mora gledati ,a isto tako tko više voli sci-fi zna da je ME serijal obavezno stivo.

Kako god okreneš elf/dwarf fantasy RPG nije nimalo sličan svemirskoj sci-fi akciji jer je očito da je na akciju Bioware u ME2 ciljao. Sad jel više volite prvo ili drugo... vaš izbor.

Ja samo znam da mi je i dalje Bioware na samom vrhu.

I o čemu ti pričaš dibek da nema skillova niti atributa ? Si igrao uopće Mass Effect 2 ili samo gunđaš ?
 

 
« Zadnja izmjena: 11. Veljača, 2010., 17:07 Bela »

Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #107 : 11. Veljača, 2010., 17:13 »
praktički ih nema.
atm sam na 16 sati igre, lajkam side kvestove i to, mislim, zarazna je igra i to, upoznavanje rasa dublje ( rite of passage mi je kulnes), al fajt mi je presakat. a i svi "rpg elementi". pre malo itema, pre malo "spelova" etc. neznam. fenboj sam al me nervira. nije mi igra loša da se razumimo al da su ostavili fajt od prvog bilo bi mi draže.

i da, zajednički helt/šild.
tj neznam jel helt. hud je glup.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #108 : 11. Veljača, 2010., 19:55 »
I o čemu ti pričaš dibek da nema skillova niti atributa ? Si igrao uopće Mass Effect 2 ili samo gunđaš ?
 
Ha, dobro, ima skillova i atributa. Jer disruptor ammo, armor piercing ammo, to su skillovi, ne? Ima 2 skillova po liku, ne znas koji je sakatiji.

Strength, intelligence, constitution, stajaznam... toga nema. A to je RPG, ovo je shooter "sa elementima RPGa", a ti elementi dolaze do izrazaja manje nego u Warcraft 3.

I da, jesi li ti procitao moj prijasnji post o prici?




SPOJLERI




Odgovori mi na par pitanja:

Kako bi se reaperi mogli vratiti kad zadnji reaper u ME svemiru ne postoji vise? On treba otvoriti Citadel kroz cega reaperi moraju proci, ne? U startu postojanje igre nema smisla, al dobro.

Zasto bi se reaperi "razmnozavali"? Nisu li oni svevremenska bozanstvena bica ili nesto? Sto me dovodi do sljedeceg pitanja:

Kroz razgovora sa Sovereignom u jedinici, dobili smo dojam da su reaperi jako misticni, neshvatljivi za nase debilne mozgove, postoje oduvijek i zauvijek i tako to. I onda ispada da su napravljeni od topljenih ljudi/vanzemaljaca? Da, osim sto to ima smisla, takodjer je i neshvatljivo i jako komplicirano. Meni se vise cini da Sovereign nije htio reci kako su reaperi zapravo nastali jer bi to bilo preglupo i Shepard bi ga zajebavao ili nes ;(

I kraj. Reaperi dolaze. Ono, super, koliko ce im trebati do nase galaksije, milijun godina? Ma zakon, mora ih Shepard sto prije unistiti jer inace bi moglo bit gadno. (sjecas se da su morali proci kroz Citadel, jel?). I isto, otkud se sad nasao Harbinger? I onaj drugi random reaper? Mozda ipak nije bio jedan i samo jedan koji ostaje do sljedeceg napada? Izgleda da ih je bilo 3. :wildboy:




Apsolutno svaki aspekt glavne price je glup da ne bi mogao bit gluplji.

nije baš kontradiktorno sranje kada se uzme u obzir detaljnost dijaloga, ukupnog dojma i samog toka.
Priča se opet zbraja zbog ukupne trilogije.
Prvo, ako je kontradiktorna onda je kontradiktorna, nevezano uz detaljnost dijaloga, ukupnog dojma (koji je los) i samog toka.

Samog toka. Sami tok je najvece govno od svega, ko sto je i bio u DA. Mislim, u igri prakticki ne postoji main quest, nego se sve svodi na skupljanje ekipe. Skupis ekipu, ides kod collectora/archdemona. Cijela jebena igra je sidequest.

A ovo za trilogiju... pa cek, ti valjda dajes ocjenu igri kao samostalnom produktu, ne kao dijelu trilogije (koja jos nije kompletna)? Ne mozes reci da je prica dobra jer je glupi filler ali to je okej jer ce biti i trojka.





 :wildboy:

E da, razlika izmedju sci-fi i fantasy RPG-a ne postoji, osim u settingu naravno. Samo problem je u tome sto ME2 i nije neki RPG.

« Zadnja izmjena: 11. Veljača, 2010., 20:21 dibek »

*

Bela

  • ****
  • 1026
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #109 : 11. Veljača, 2010., 20:51 »
Pa nisam ja pisao priču, ak te tolko smeta pošalji mail Biowareu pa tam plači.

To da je priča glupa je tvoje mišljenje na kojeg imaš pravo, dakako.

i da, dajem ocjenu igri kao samostalnom produktu, ali sam napomenuo da se radnja uvelike nastavlja na tvoje odluke iz jednice i tako će se nastavljati uzročno-posljedičnom vezom i u trojci, jel.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #110 : 11. Veljača, 2010., 21:58 »
Pa nisam ja pisao priču, ak te tolko smeta pošalji mail Biowareu pa tam plači.
Bravo :wildboy: Ne smeta mi losa prica, smeta mi to sto ljudi smatraju da je dobra, a bez razloga.
To da je priča glupa je tvoje mišljenje na kojeg imaš pravo, dakako.
Ali i obvezu za obrazlozenje. Ne mozes igri dat 95 i reci da je prica plus, a pritom ne obrazloziti zasto to mislis. Pogotovo ako netko (ja) pita za to. Postavio sam ti par jednostavnih pitanja (sasvim slucajno nemaju odgovor, al to nije moj problem), mozes ih odgovoriti i tako dokazati da ME2 ima dobru pricu.

Inace, import save-a je totalno bezveze i ne utjece na igru nimalo. Presao sam je na sve nacine i prica je ista i uz to podjednako glupa.

« Zadnja izmjena: 11. Veljača, 2010., 22:08 dibek »

*

Bela

  • ****
  • 1026
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #111 : 11. Veljača, 2010., 23:12 »
Pa ako ti nekoliko prolaska igre nije uspjelo obrazložiti priču tj. natjerat te da promijeniš mišljenje o njoj pa da ne bude više glupa onda sumnjam da ti moja interpretacija događaja iz igre može pomoći.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #112 : 11. Veljača, 2010., 23:35 »
Ojebote. Nemoj vise pisat recenzije.

*

Bela

  • ****
  • 1026
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #113 : 11. Veljača, 2010., 23:58 »
Nitko te ne sili da ih čitaš

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #114 : 11. Veljača, 2010., 23:59 »
:)))))

Bela bre, zašto shvaćaš to kao osobni napad?
Dilbek je zapravo postavio par zanimljivih pitanja. :wildboy:
A odgovor kako internet misli drugačije je...nak..retardiran. :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #115 : 12. Veljača, 2010., 00:05 »
Nitko te ne sili da ih čitaš
Dogovoreno. Samo iduci put na pocetku rece napisi "ovo je recenzija bez ikakvih argumenata" jer sam ovu vec procitao prije nego sam to saznao :wildboy:

U medjuvremenu, sjetio sam se kulnesa u ME2: Kad Zaeed kaze Vido Santiago. Najbolja stvar ikad :ave:

Facaa jos uvijek ne zna moj nick, ili se zajebava :hiha:

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #116 : 12. Veljača, 2010., 00:09 »
 :hiha2:

Lepše mi sa L. :ementaler:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Bela

  • ****
  • 1026
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #117 : 12. Veljača, 2010., 00:21 »
Nikakavim napadom ja to ne smatram, samo sam umoran nakon napornog dana pa mi se neda objašnjavat.

Al ajd kad sam već tako dobar u duši.

Ovak: Kao prvo Bioware sam kaže da je ME2 i dalje RPG. Pa onda i je koliko god se onih starinskih RPG elemenata izgubilo. Kako je već spomenuto u recenziji, a to je uzeto iz igre i nekih sad već pradavnih intervjua iz nekih najava očito je da su dizajneri više ciljali na akciju i realnost nego na onaj dobri stari dungeon crawler (svemirski) RPG štih.  Pod realnost mislim na to da je sada svaki dio opreme tj. oružja sada vidljiv na Shepardu i na ostalim članovima ekipe. On na leđima nosi pet komada oružja i to je to. Ako iskreno želite moje mišljenje loot u RPG-ovima je super stvar. Osim šta produbljuje gameplay i nabija sate i sate potrage i zabave, on vas na jedan način prikuje za igru makar ispalo da ste više ovisni o samom lootu nego o igri i radnji. Ovako kako su napravili u ME2 je puuuno bolje jer je realnije ( mislim kolko god to zvučalo apsurdno jer se ipak radi o igri ). meni je debilno kada u nekome RPG-u imam 200 itema, oružja i oklopa, a na heroju mi se ništa ne vidi. Gdje to stoji ? U magičnoj nevidljivoj torbi ? Frajer sve vadi iz gaća ? Ovak je bolje, jes da nema beskonačno lootanja ala Borderlands ili tako nešto, ali više paše.

Što se tiče same priče o tome se stvarno može raspravljat, ali opet neke stavri ostaju nejasne vidim. Priča je sama zavrzlama sa RPG dijelom igre. Naime kolektori napadaju, otimaju cijele ljudske kolonije itd. U svemu tome bi se moglo vidjeti da je Shepard em u samoubilačkoj misiji em da nema ama baš nimalo vremena. Ali kakva bi onda trajnost bila ? Skupio bi dvoje troje kolko stigne uletio u Mass Relay i riješio stvar. Ovako sa kompliciranjem toga da je potreban reaper zapravo da se otvori taj relay su nam dali do znanja da žele nabiti u igri 30+ sati. Kada bi gledali samu glavnu priču skužili bi da  bi sama radnja bila gotova za par misija/sati/dana..al kakav bi to RPG bio u trajanju od par sati ? Nikakav. Bioware je stavio misije vezane za priču na točno određeno mjesto a opet dao nam vremena da skupimo tim i rješavamo side questove.
Gubi se ona hitnost i opasnost cijele situacije vezane za kolektore ali očigledno je da su išli zadržati kolko tolko RPG segmente (priznajem umanjene) pa nam dali slobodu čačkanja po galaksiji.

Sve u svemu priča je dobra. stavi se u njihovu poziciju. Kako napravit uzbudljivu priču tj napravit veliku vanzemaljsku prijetnju koja nas svakog časa ne uništi, a opet dati slobodu igraču nad istraživanjem. Zato i pokvareni mass relay.... Ak ti i dalje nije jasno čitaj prokleti Codex u igri..

*

Bela

  • ****
  • 1026
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #118 : 12. Veljača, 2010., 00:31 »
Ovo što si spominjao Harbingera i Sovereigna...da malo je konfuzno, ali računaj na to da se neke stvari tek trebaju razjasnit. Dakako u trojci.


Citat:
Dogovoreno. Samo iduci put na pocetku rece napisi "ovo je recenzija bez ikakvih argumenata" jer sam ovu vec procitao prije nego sam to saznao

Srce mi plače  :mrgreen:

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Mass Effect 2
« Odgovori #119 : 12. Veljača, 2010., 00:33 »
Ovako sa kompliciranjem toga da je potreban reaper zapravo da se otvori taj relay su nam dali do znanja da žele nabiti u igri 30+ sati. Kada bi gledali samu glavnu priču skužili bi da  bi sama radnja bila gotova za par misija/sati/dana..al kakav bi to RPG bio u trajanju od par sati ? Nikakav.
Pa upravo to je i moja poanta. Da je prica nikakva, a jos i bi bila puuuuno losija da nema side questova. Tj. ne znam dal bi uopce postojala.

I ne kuzim, kakav pokvareni relay? Citadel, Omega 4, na cemu mislis?

Ovo sa Sovereignom i Harbingerom i trecim reaperom je vec bilo objasnjeno u jedinici. Jedan i samo jedan reaper ostaje, rekli su. Dakle ili su zaboravili sto su rekli ili su glupi.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21