Realno, 40/100 bih dao cisto radi enginea i izgleda lokacija.
Sve drugo je meh, kompletno zanemarivo ili cak iritantno.
Jebi ga, to se dogodi kad ti netko servira identicne stvari stalno.
Nakon nekog vremena ce ti dopizdit kompletno, bez obzira na cinjenicu da ti se svidalo prije.
I ruku na srce, CoD je ipak bolji od ova dva zadnja MoH nastavka.
U single i multiplayeru.
Je, oba serijala su linearne pucacine bazirane na istom konceptu.
Ali te u CoD-u friendly AI ne gura izvan covera, ne blokira te kad pokusavas pobjeci od protivnicke granate.
CoD ti ne nudi "otvorene" mape gdje krepas ko pokosen ako stanes samo korak izvan podrucja koje su developeri zacrtali.
Mozes imati linearnu igru koja moze biti zabavna ako das ljudima iluziju izbora.
CoD je to radio tako da je imao prikladnu scenografiju. Ne ides lijevo umjesto desno jer te na lijevo ceka horda protivnika/neka druga opasnost.
Dok u Warfighteru i prijasnjem nastavku imas linearnost forsanu skriptama za koje ne mozes znati dok ne pokusas napraviti nesto izvan parametra tih skripta.
Moras ici tocno tim koracima, moras pucati na ove mete u ovom redoslijedu u ove dijelove tijela u ovoj sekundi - makar imas naizgled mogucnost izbora.
Ali nemas. I to nije niti malo zabavno.
CoD je linearan.
Ali MoH je primjer koliko lose se i takva linearnost moze izvesti.