HCL.HR

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

  • 760 Odgovora
  • 196262 Hitova
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #600 : 15. Rujan, 2015., 14:39 »
Evo napokon sam i ja zaigrao MGS5, odigrao sam 5 misija ostalo ću krajem mjeseca jer nemam pre više vremena.
Utisci za sada su vrlo pozitivni.

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #601 : 15. Rujan, 2015., 15:14 »
doduše, kad zavšite njezinu misiju, Quiet ode, papa, nema više buddy support.

Tu postoje 2 opcije, nažalost moras birat ili jednu ili drugu... Jednom kada postignes 100% bond level s njom, ako zavrsis misiju 44 ona ce se pokupit i nece vise biti dostupna kao buddy kao sto si rekao, ali ako ju želiš nastaviti i dalje imati kroz misije, jednostavno moras staviti Butterfly sliku pod front emblem (ona se dobije tako sto povedes Quiet u 3 misije zaredom sa sobom i ona ubije/neutralizira vise neprijatelja nego ti) Taj emblem onemogucuje 100% bond level, sto znaci da neces moc zavrsit njenu pricu al eto barem ces ju moc zadrzat
 ----

Isto tako za sve koji imaju problem sa tezinom igre, tj. sa prilagodavanjem neprijatelja na vase taktike (imaju bolju opremu, jace naoruzanje itd.), umjesto da saljete svoje vojnike na zadatke u svrhu uskraćivanja neprijatelja za te supply-eve koje dobivaju, postoji cool fora kojom se jednostavno taj sustav resetira na nulu, a zove se Chicken Hat, potrazite to u meniju, stavite na ON i nasmijte se  :mrgreen:

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #602 : 16. Rujan, 2015., 06:44 »
Aj jučer odradio sve side ops iz Afganistana, i zaputio se u tu 13. misiju, to je sad Afrika :clap:

Razvila mi se ona boca za privlačenje divljih životinja, ali moram to još skužiti kako radi.

Jučer 2h igre, stvarno se možeš naigrati ovoga, iako sam već sigurno sve lokacije 2 puta dolazio.

Možda će treći put biti previše :wildboy:

*

Hrv4tin4

  • Gost
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #603 : 16. Rujan, 2015., 16:00 »
Polako mi igra počinje strašno ići na živce...

Odradio sam većinu side ops misija i završio sam famoznu 31. ili koju već misiju. Ponavljati ne mislim niti jednu jedinu misiju, dovoljno me iscrpilo vraćanje (poradi side opsa) i po 5 puta na istu lokaciju...
Igra bi bila idealna da ne forsira 1001 side ops koji su, realno gledajući, isti i nakon nekog vremena strašno naporni.
Odi i izvuci zarobljenika ili zgrabi neprijateljskog vojnika ili uništi neprijateljske jedinice.
Nemam uopće volje ponavljati toliko misija, niti (trenutno) imam volje za rješavanje preostalih side opsa... Trenutno mi igra ne nudi niti jednu novu "glavnu" misiju nego rješavam važne side ops misije - vraćanje klinaca koji su pobjegli natrag u bazu

Možda se nakon toga otvori neka nova misija, jer ovo me više ubija.
Istina postoji raznolikost i u pristupu misijama, ali opet je to (po mom osjećaju) isforsirano kako bi bilo što više "sadržaja" i kako bi igra dulje trajala.
Trenutno sam preko 100 side misija rješio i imam osjećaj da je i to previše, a kamo li 150 misija + glavne misije...

Baš zbog tolikog forsiranja svih silnih side misija priča mi se razvodni i više ni sam čovjek ne zna zašto se tko s kime bori. Fali mi onaj klasičan MGS koji je bolji 1001 put poradi priče koja je linearna, ali strašno zanimljiva. Mislim da je ovo lijep kraj jedne sage, ali što se tiče priče dao bih prednost apsolutno svim drugim MGSovima ispred ovog Phantom Paina, jer su previše forsali taj "otvoreni svijet" i iste radnje.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #604 : 16. Rujan, 2015., 16:09 »
Prd.

*

Hrv4tin4

  • Gost
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #605 : 16. Rujan, 2015., 16:13 »
Cole, moraš odigrati i ostale MGSove kao bi shvatio o čemu ti prčiam. Priča je glavni element, a igra je često puta čista uživancija i gledanje animacija s hrpetinom činjenica i zanimljivom pričom.
Ovdje mi se čini kao da uopće nema konkretnije priče kada mi sve razvodne s 1000 side misija između svake misije.
Čak mi se čini da spin off MG Rising ima više priče koja je povezanija jer nema nikakvih nabacanih misija između priče.

Ovo mi polako počinje izgledati kao random generirani zarobljenici i misije na određenim djelovima mape. Relano, ovako može u nedogled. Jedino se veselim još u 1. mjesecu tom Metal gear online 3, pa će onda igra dobiti još više na širini.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #606 : 16. Rujan, 2015., 16:39 »
Zovu se SIDE MISIJE s razlogom. Ono.  Tko te tjera da ih prelaziš. Naravno da moraju biti generične i da se ponavljaju nakon nekog vremena. Nezz, zar si očekivao da će biti 150 različitih misija + 40 glavnih? Igra bi bila masivna i da je završila nakon 31. misije, tak da nije problem u ponavljanju side misija nego prije u tome da imaš nekakav okp ako smatraš da ih moraš sve završiti.

Mislim, to bi trebalo bit jednostavno za shvatit, da su side misije tu da ti popune aktivnosti i pomognu u izgradnji baze. Ne da ih igraš zbog nekakve priče :wildboy:
Većina side opsa je ionako opcionalna pa ne vidim problem u tome. Samo ih takvima trebaš shvatiti. A već iz prvog side opsa vidiš da on nema nikakve veze s glavnom radnjom.

Veći je problem što misije nakon glavne 20. drastično opadaju u kvaliteti, dužini, izazovu i originalnosti. Za Chapter 2 da ni ne pričam. To jedaleko gori problem nego "nabacanih" - USPUTNIH stoi nešto side opsa.

A što se priče tiče, nemaš taj osjećaj zbog razvodnjavanja misijama nego zbog toga što je 80% onoga što je važno za naraciju prezentirano u obliku audio zapisa.
« Zadnja izmjena: 16. Rujan, 2015., 16:42 wyzard »

*

Hrv4tin4

  • Gost
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #607 : 16. Rujan, 2015., 17:09 »
Slažem se s tobom, side ops nisu obvezni (iako ima i obveznih bez kojih se ne nastavlja priča) no opet dobro dođu za razvijanje novih oružja i drugih gadgeta, kao i za izgradnju same baze.
Znači ako si želim priuštiti većinu oružja ili ona koja sam zapikirao, ipak moram odigrati većinu side ops misija.
Ne znam ni sam što bih rekao, neka me nitko ne shvati krivo, igra je remek-djelo, ali me malo živciraju side opsi jer sam ih već toliko odradio i čini mi se kao da im nema kraja.
Za sada igra mi je 2. na listi najboljih igara godine!

Inače volim igre preći uzduž i popreko jer sam ih i pošteno platio, pa ako ne odigram sve imam osjećaj da sam lovu bacio u vjetar... Pa sad ako je to neki oblik okp-a...

*

DakiKŠ

  • **
  • 176
  • Koju poslugu porati?
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #608 : 16. Rujan, 2015., 17:34 »
I mene živcira toliko forsiranje nekih elemenata (tipa side ops, open world). Mislim da igra realno zaslužuje 80 max 85 i da je ostalo zbog natpisa A Hideo Kojima game.
Ljude delim na dve grupe: Gamere (čitaj ljudi kojima nikada nije dosadno) i ostale ljude (čitaj šonje).
-DakiKS 1. april 2015.

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #609 : 16. Rujan, 2015., 21:30 »
Ja iz istog razloga jucer prvi puta uopce nisam upalio igru od kada ju imam. Nemam niti jednu novu glavnu misiju otvorenu, hrpa ponavljajucih misija i stalno mi se otvaraju nove side ops misije koje su vecinom: save the prisoner (6) ili extract enemy soldier (5)...Sve se pocelo ponavljati u nedogled a ja samo zelim dovrsiti pricu.. :tired:

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #610 : 17. Rujan, 2015., 08:46 »
slažem se i ja, remek dijelo sigurno je, pogotovo za taj žanr, no malo su pretjerali.

Ne kužim, najviše vremena se kod izrade igre utroši u nekakve animacije, modeliranje, izrada fizike, svega ostalog.

I kad imaš to sve na papiru gotovo - jel teško onda izmisliti raznolike misije, gdje samo skriptiraš određene likove (animacije), izmisliš neku priču itd?

Koliko se sječam slična stvar kao Oblivion, dosadno i naporno postane. No onda modderi naprave svoju priču, svoju igru u igri koja postane bolja nego orginal.

To mi nije jasno, nakon mjeseci i mjeseci napornog rada - jel teško onda okupiti na kraju neki manji tim, i napraviti raznolike misije i lokacije?

Ko jučer jedan side ops ili čak glavna misija iz Afrike - moram ekstraktati nekog "high skill" vojnika. Dođem na lokaciju, ono lokacija nasred ulice, stoji neki mini tenk i sa svake strane jedan vojnik + 2 snajpera na brdu i 2 zbunjena lika na cesti koji patroliraju.

Ono, kao da je neprijatelj odlučio izazvati tebe da mu otmeš vojnika :kava:
Srokam snajpere, ove na ulici, uspavam ovu dvojicu pored tenka, i onda tenk kao vidi da ovi dvojica spavaju 1m od njega, potrubi im i oni se bude :fpalm:

Recimo ovo je stvarno jadna misija, dok bila je jedna dobra, ona sa extraktiranjem vojnika koji priča Afrički.
Trebalo je pratiti nekog tipa koji kruži po bazi, ubija taoce bla bla, da bi se našla lokacija ovoga zatočenika koji priča Afrički.
Tu sam zezno, sve sam poklo, na kraju neki sporedni taoc je odao lokaciju ovoga haha.

p.s. : nisam do jučer znao da se može igrati sa više likova osim Snakeom?? Mislim nisam probao, ali vidim da mogu birati neke slabije dečke, koji aj imaju neke određene sposobnosti.



« Zadnja izmjena: 17. Rujan, 2015., 08:49 Tomina »

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #611 : 17. Rujan, 2015., 20:01 »
Danas sam naletio na jedan video o MGO. Uzivajte.

https://www.youtube.com/watch?t=451&v=20aMKCGVVMo

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #612 : 18. Rujan, 2015., 06:17 »
Da budem opet malo dosadan, jučer došao na 16 misiju, onu gdje treba ukrasti kamion, i na kraju se pojave oni mutirani roboti.

Valjda sam preko 10 puta pokušavao, i šta god napravim - nema šanse. Sjednem u kamion, ubiju te ubrzo. Pucam po njima sa svim mogućim bacačima, od raketa go granata, ubijem eventualno njih 2, no strašno što su jaki.

Jedino sam jednom skužio da kad se pojave, ako sam prije te scene bio daleko od kamiona, ne otkriju te odmah, pa im možeš pobjeći u kuću da neznaju gdje si, i narediti Quite da ih pomalo snajpa. Ali to mi glupo bilo.

Problem je što bi ja njih još riješio, da nemam kamion. A nisam imao Fulton Cargo+2, tj da ekstraktam kamion.
Pa sam tražio po internetu u kojoj misije je onaj specijalista za tranpsort, i skužio da je bio u misiji 15, gdje moraš uništiti one prazne Robot Walkere.
A tu sam misiju prošao skoro 80% na rambo način. I onda shvatim da to nema smisla, jer nisam znao da postoje zarobljenici u toj misiji. Točno na misiji je najbolje prvo oteti 2-3 stražara, da ti odaju sve tajne (zatvorenici, elite vojnici, intel, bla bla) i onda si siguran.

Tako da sam riješio ponovno misiju 15, sad imam taj Fulton +2 i nadam se da ću danas to riješiti. Ovo je recimo stvarno odlična misija.

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #613 : 18. Rujan, 2015., 09:43 »
Ja sam imao onu kamuflazu kao nevidljivost prisunjao se kamionu fulton i odsunjao ;) skulls me nisu ni skontali ;)

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #614 : 18. Rujan, 2015., 10:10 »
imam to i ja, samo nisam imao fultron +2 da mogu teške terete fultonirati :D

Pa sam im htio pobječi kamionom, no nema šanse.

Pa sam si uzeo bacač granata, jer je brz na punjenju, i eventualno dvojicu ubijem, no nema šanse. Pobjegnem u kuću, i oni ne idu unutra.
Reko super, sad ih budem cimao iz kuće.

No vraga, naprave ti u kuću nekakvu stijenu koja eksplodira i moš se fučkat. Ako vani bježiš, možeš im metke izbjeći nekako, no opet bacaju na tebe nekakve stjene i isti.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9