HCL.HR

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

  • 760 Odgovora
  • 195274 Hitova
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #735 : 12. Studeni, 2018., 11:06 »
Ne mislim da petica ima generalno lošu priču, ali uspoređujući s ostalim nastavcima u serijalu, je loša. Kada ne znaju objasniti neki plot hole, jednostavno ubace parasite i sve se riješi. Isto to su napravili s četvorkom, samo tamo su bili nasljednici parasita, nanomašine ( son ).
Isto tako vraćanje nekih starih (mrtvih) likova, poput Volgina, koji je sada Man on Fire. Zatim smatram da su upropastili Revolver Ocelota, koji je u prijašnjim nastavcima bio genijalni trostruki-peterostruki agent/sadist kojemu se nikako nije moglo vjerovati, a ovdje je prikazan kao neki good guy savjetnik.
Kojima je dobar pisac, ali mu treba netko tko će ga držati na uzdi jer inače ode on s pričom u posve različitim smjerovima.
U prva tri MGS-a priča je odlična. U kasnijim nastavcima se osjetno vidi pad u priči, a osobno mislim da je zbog toga što je otišao Tomokazu Fukushima i Kojima je dobio više umjetničke slobode.
Phantom Pain-u se može puno toga prigovoriti, ali i dalje je odlična igra.

Edit: link za Fukushimu..https://metalgear.fandom.com/wiki/Tomokazu_Fukushima

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #736 : 12. Studeni, 2018., 16:49 »
Ako MGSPP ima lošu priču, onda ne kužim šta je sa ljudima.

Šta, Ubisoft slaže bolje priče u svoje jednogodišnje nasilno izdavanje AC serijala?
Od AC serijala do kraja sam jedino odigrao Black Flag, i iskreno priča je bila retardiranija nego u MGS, toliko da sam više uživao u gameplayu, a priču nisam niti pratio što se događa poslje sredine.

MGS PP ima dobru priču, i donekle treba poznavati prethodni serijal da se shvati tko je tko, tko tu koga itd, ali šta nije ta cijela priča još od početka MGS-a bila ideja Kojime?
Mislim lik zakomplicira, ali sve se slaže na kraju, priča je detaljno i duboko napisaoa (govorim za sve nastavke).

U PP jedino što ne štima to su u upravo te repetitivne misije poslje 30-te, to je svima ubilo volju za završetak.

Samo da su ubacili možda koju dužu misiju umjesto tih ponavljanja i eventualno otežali gameplay, tj markiranje, bila bi još bolja.

Zadnje sam ga igrao na PC-u prije par mjeseci, odigrao 5 misija ali bez ikakve pomoći markiranja itd.

E tek tu stealth dođe.

Dođe lik i usporedi MGS TPP sa AC BF :))))))))))))))))))))))))))))))))

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #737 : 12. Studeni, 2018., 21:12 »
Ne mislim da petica ima generalno lošu priču, ali uspoređujući s ostalim nastavcima u serijalu, je loša. Kada ne znaju objasniti neki plot hole, jednostavno ubace parasite i sve se riješi. Isto to su napravili s četvorkom, samo tamo su bili nasljednici parasita, nanomašine ( son ).
Isto tako vraćanje nekih starih (mrtvih) likova, poput Volgina, koji je sada Man on Fire. Zatim smatram da su upropastili Revolver Ocelota, koji je u prijašnjim nastavcima bio genijalni trostruki-peterostruki agent/sadist kojemu se nikako nije moglo vjerovati, a ovdje je prikazan kao neki good guy savjetnik.
Kojima je dobar pisac, ali mu treba netko tko će ga držati na uzdi jer inače ode on s pričom u posve različitim smjerovima.
U prva tri MGS-a priča je odlična. U kasnijim nastavcima se osjetno vidi pad u priči, a osobno mislim da je zbog toga što je otišao Tomokazu Fukushima i Kojima je dobio više umjetničke slobode.
Phantom Pain-u se može puno toga prigovoriti, ali i dalje je odlična igra.

Priča kao priča apsolutno nije loša. Nije nešto nevjerojatno ali da je nešto loše nije. No priča gledana kao dio ogromne sage - ovo je među najgorim mogućim scenarijima kojima smo mogli dobiti. Što je stvarno prava šteta jer je Kojima donio neke izvrsne odluke oko toga da cutscene budu kraće, a Codec/radio razgovori kratki, brzi i bez zaustavljanja gameplayja. Mislim da bilo koji fan ma koliko god volio serijal mora priznati da Kojima ponekada sa cutscenama i Codec razgovorima zna pretjerati. Ono što se da reći u tri minute on razvuče na petnaest. Ovdje je to popravio. Da je još dostavio priču kakva je bilo obećana ovo bi ne samo bila najbolja priča u serijalu već i među najboljim pričama u gamingu. Ali eto nitko nije mogao znati da ćemo dobiti upravo suprotno od onoga što smo očekivali.

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #738 : 13. Studeni, 2018., 13:02 »

Dođe lik i usporedi MGS TPP sa AC BF :))))))))))))))))))))))))))))))))

I šta je pjesnik time htio nagovjestiti?

Ukratko, kako sam rekao, PP ima dobru priču zasranu sa zadnjim misijama.

Ovisi o igraču, meni se priča više sviđa nego kako sam napomenuo - AC BF, Skyrim, Fallout 4 itd.

Sto ljudi sto čudi, sto žena, 198 sisa i A.J.

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #739 : 13. Studeni, 2018., 16:51 »
-
« Zadnja izmjena: 30. Kolovoz, 2020., 06:17 Bert_Raccoon »

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #740 : 13. Studeni, 2018., 17:43 »
Mene ste sjebali s oživljavanjem teme,sad za vikend ću piknut igru za PS4 jer sam je prešao na starom Xboxu...Bas mi se igra ponovo.

*

habo

  • *
  • 20
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #741 : 13. Studeni, 2018., 20:17 »
Ne mogu nigdje u options-u naći kontrole za miša.
Naime kontra mi je kretanje tj okretanje i kretnje lika upravljanja misem.
Gore je dolje a dolje je gore :)

I nigdje ne mogu naći gdje to promijeniti dali se to uopće moze?

Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #742 : 13. Studeni, 2018., 23:34 »
No dobro, koji je onda zaključak - kupiti igru ili ne? Valja li to?
Preporuke definitivno . Gameplay je stvarno izvrstan i isplati se ako ništa, barem zbog toga.

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #743 : 14. Studeni, 2018., 11:46 »
ma kupi ju, sigurno te bude dosta prikeljila za ekran, još ako si isključiš razna pomagala - tipa markiranje neprijatelja, igrat ćeš korak po korak i ono gušt će biti.

A pošto igra dozvoljava dosta taktika za raditi, zanimljivo postane.
Ja sam počeo prije cca 2 mjeseca igrati opet na ovaj način, ali odigrao sam par misija i nisam više vremena imao.

*

hpollowda

  • Suradnik
  • *
  • 52
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #744 : 14. Studeni, 2018., 15:42 »
Priča Metal Geara je najgori film B kategorije u svojim najboljim dijelovima pa ako zbog nje misliš igrat prođi dalje. Gameplay je neosporno vrh.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #745 : 29. Srpanj, 2019., 13:12 »
Sada se sjetio da sam zaboravio dat final touch za igru, pa da dam napokon svoj neki osvrt na to sve. Pod prvo, vjerovali ili ne ovo mi je tehnički prvi dodir s MGS serijalom i svjestan sam šta sam sve propustio (vjerojatno nisam lol). Igrao sam MGS 1 i 2 na PC-u valjda svaki po pola sata sat, tada mi se nije dalo igrat što je svakako bila velika greška. Kada sam nabavio PS3 prvi puta plan je bio odigrat sve MGS dostupne, no čim sam vidio MGS4 mi je vizualno bio jako meh te me je odbio. Pa sam s nekakvim takvim razmišljanjem i odustao od serijala. Definitivno mi je želju probudio MGS V i Ground Zeroes koje sam MORAO igrat.





Ground Zeroes je fenomenalna mala igretina koja me se dojmila uzduž i poprijeko i koliko god neznao o igri, loreu, likovima i settingu naslutila mi je da će Phantom Pain biti nešto nestvarno veliko i dobro! I onda sam odigrao cijelu igru kroz nekakvih 60 sati i shvatio i gađenje fanova i nevjericu svu kao i nelogičnosti koje su jako rijetke za bilo kakvu igru, a kamoli AAA naslov. Budući da sam stealth persona u gamingu po defaultu i obožavam ga, imam tu samo riječi hvale. Likovi su mi odlični, zanimljivi, dobra priča, vrhunski gameplay, atmosfera, grafički prikaz, voice overi koji su uz glazbenu podlogu fantastični i onda dođeš na rub stijene i stijena pukne. Neznam, kada sam više bio zbunjen, razočaran i imao gorak okus nakon toliko toga dobroga. Znam svima je jasno, da igra nije završena i da je sve oko toga već rečeno i raspravljeno. Samo mi nije jasno zašto staviš u igri zadnja misija i sve ostalo su bonusi i gluposti za usavršavanje i ganjanje platine ili 100% kompletiranosti. Do te zadnje misije igra mi je super, a da kasnije nisam ni znao što se dešava, a htio ignorirat internet i forumske rasprave oko igre, pa sam ganjao i te daljne misije i puknuo nakon 10-15 misija, shvativši da nešto ne valja proguglo sve i poludio šta sam uopće potrošio na takvo što desetak sati. Kiefer kao Snake odličan, likovi ostali također. Ima igra GRO pamtljivih trenutaka i zato ću možda još koji put i odigrati, no da je nedovršena, je i to debelo!


*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #746 : 31. Srpanj, 2019., 07:25 »
Meni je ta igra također predobra, no nikako ali nikako ne mogu oprostiti to što su usrali zadnji dio igre.

Svaka misija je bila ljepa sama po sebi, obožavam stealth, čak sam u drugom igranju isključio markiranje i sva ona pomagala doslovce da moraš igrati mic po mic.

Grafika je odlična, kad gledam animacije i grafiku nekih novih naslova - stvaro ovo izgleda predobro.

Jedino što nisam volio su bile one borbe protiv Skullsa,  to me dosta iritiralo, jer nije mi bilo logike - ako ih nečeš ubiti, samo pobjegni sa mape i oni te prestanu pratiti.

Ali šteta, nadam se na zimu da ću kupiti za XOne i u miru odigrati još jednom na najvećoj težini.

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #747 : 31. Srpanj, 2019., 12:33 »
Čak i unatoč nedovršenosti i izbacivanju mnogih gameplay elementa, igra bi zadovoljila očekivanja da smo dobili obećanu priču. Sramota je kako je Kojima lagao i lažno promovirao igru godinama prije izlaska te pokazivao stvari za koje je znao da se neće dogoditi, a na kraju je ispao potpuno nevin u očima gaming javnosti. 

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #748 : 31. Srpanj, 2019., 19:46 »
Kojima nikad nije htio radit zadnje tri igre, tako da...  A što se tiče Konamija, Kojima je beba za njih. Najiritantnija dev kuća u gamingu.

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
« Odgovori #749 : 31. Srpanj, 2019., 21:50 »
Kojima nikad nije htio radit zadnje tri igre, tako da...

Cole ajde molim te nemoj pisati gluposti i prodavati pamet ljudima koji su fanovi serijala već godinama i kojima je Kojima opalio najveći mogući šamar sa svojom takozvanom "magnum opus" igrom. Ne nije htio raditi MGS4, Peace Walkera i MGSV je itekako htio raditi. No to nije niti bitno, mogao je otići kada je god poželio ali razmaženo i umišljeno derište kakvo je nije htio nikome prepustiti rad na serijalu osim sebi. Pa kakvo je dijete govori to da je, kada su ga pitali o mišljenu koje ima za Metal Gear Survive, on je podrugljivo rekao kako zombiji nemaju mjesta u MGS serijalu, a on je u drugom nastavku ubacio vampira i mnogo više "over the top" stvari od zombija. I opet, najveće razočaranje kod fanova u vezini petog nastavka je upravo priča u kojoj je prste imao samo Kojima koji je lagao za mnoge stvari, a glavno da nije ništa kriv makar je na svakom traileru ogromnim slovima morao napisati "Directed and edited by Hideo Kojima".

A što se tiče Konamija, Kojima je beba za njih. Najiritantnija dev kuća u gamingu.

Izdavačka kuća kao i svaka druga, što se tiče MGSV situacije tu stvarno trebaju primiti najmanje krivice. Kompanija su, žele ostvariti profit, tako da samo desetogodišnje dijete ne može shvatiti da ako žele ostavriti taj profit moraju požuiriti više sa izdavanjem igre od osamdeset milijuna dolara i pet godina razvoja. Pogotovo kada resurse troši pedesetogodišnje dijete koje želi open world igru koju napravi površno jer otvoreni svijet imaju Assassin's Creed i GTA serijali pa i on mora imati te mora unajmiti hollywoodskog glumca za voice over koji je gotovo dvadeset godina radio drugi glumac koji može taj posao učiniti deset puta bolje i deset puta jeftinije.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9