• 49551 Hitova

Cole

• CroSimRacing
Odg: NBA 2K18
« Odgovori #45 : 29. Rujan, 2017., 15:42 »
Evo ti iz 2016

« Odgovori #46 : 29. Rujan, 2017., 16:28 »
trica je malo previsoka,ali ne sad drasticno...samo mi nije jasno to gdje si ti to procitao da sam ja tebe imenovao pa da tako sarkasticno odgovaras...

Cole

• CroSimRacing
« Odgovori #47 : 29. Rujan, 2017., 19:30 »
Ma pusti me, star sam i bahat nešto u zadnje vrijeme. Treba me netko polit vinom ili letvom udarit.   :mrgreen:

Cole

• CroSimRacing
« Odgovori #48 : 29. Rujan, 2017., 22:00 »
@Mortiis

Hvala brate što me copraš...  :slini:

Kako ja obožavam ovu igru, ovaj serijal, ovaj sport! Zbog ovoga najviše igram taj NBA 2K svake godine. Znači imam 9 pobjeda zaredom, osjećam se nepobjedivim i onda doživim dva takva poraza da nemogu doć k sebi. Pogotovo drugi poraz, no ajmo redom. Toronto me stavio u usta, prožvakao i na kraju ispljunuo. No imao sam šanse. Nakon gubitka 15 razlike bez Kyria Irvinga okrećem utakmicu i dolazim do izjednačenja u gotovo pola jednog kvotera. No definitivno se osjeti da igram bez dvojice važnih igrača. Rudež me ubio u pojam u ovoj utakmici, ali i sljedećoj. No svi su bili takvi skoro...

Rekoh; ajde to su Toronto Raptorsi, igrali su dečki fakat jaku košarku protiv mene; Derozan i Kyle su stvarno me storpedirali. No sljedeća utakmica mi nejde nikako u glavu. Kako je moguće da me upikne stršljen zvan Brooklyn Nets?! Ajde roster nije toliko očajan kao prošle godine; ima tu dobrih igrača i čak nešto rotacije. No moji dečki kao da igraju za Cedevitu u prijateljskoj utakmici protiv Karlovca! Najočajniji šut koji sam ikad imao u ijednoj karijeri u ijednom 2K naslovu. Ovo je bilo forsiranje i očaj. Ni kad sam se pokušao srediti nije išlo. Netsi su me pomeli kao baba predvorje. Tatum me bio toliko naživcirao protiv Toronta da sam ga dao u Pelicanse za McCoya. Solidna predstava u debiju protiv Netsa, no utopio se u sivilo cijele momčadi.

« Odgovori #49 : 29. Rujan, 2017., 23:11 »
sad vidis kako je meni cijelu sezonu bez thomasa,bradleya i crowdera :P
inace vidim zizic ti je igrao 44 minute,meni jos nikad niti jedan igrac nije igrao toliko (ne zato sto ne volim forsirat igrace,nego zato jer bi mu snaga drasticno opala da bi se jedva kretao...)
pa na koliko ti se zizic drzao? vjerojatno ispod 50%?
cuj 43% iz igre,24% trica...to je kod mene realnost haha

evo ti sut svih igraca za tricu iz prosle sezone u nba2k17

Cole

• CroSimRacing
« Odgovori #50 : 30. Rujan, 2017., 00:51 »
NBA 2K18 update 1.03 has been released across PS4, Xbox One and PC, and it fixes a few preliminary bugs with the game’s various modes. MyCareer attribute upgrades display a few more details, but don’t expect any major changes to microtransactions. Read the official patch notes below.

Fixed a case where game framerate would drop for the remainder of the game following a called timeout.
    Users are now able to view the individual attributes and their values when upgrading their players in MyCAREER.
    Gray indicators have been added underneath the feet of your teammates in the Playground; it is now much quicker and easier to discern your teammates from your opponents.
    Global settings/options will no longer reset to default after entering a MyTEAM game.
    Users will no longer lose their facial hair when re-scanning their face.
    Addressed a case where Draft-and-Stash players in MyLEAGUE/MyGM would be signed to a $0 contract, while simultaneously being duplicated in the upcoming rookie draft (new save required).
    Generated prospects in future seasons of MyLEAGUE/MyGM will now always have heights appropriate for their position (new save required).
    Free agents 32 years or older will no longer pass up big money offers to sign for the MLE in MyGM/MyLEAGUE.
    Users will no longer display negative badge progress following an exceptional performance in MyCAREER. For those currently experiencing this, continue playing and your tally will be incremented towards your next bonus.
    Fixed a hang that could occur when the user was scrolling down the list of available shirts in the T-Shirt Kiosk.
    Improved framerate in the court area of the Playground when games are being played on most/all of the courts.
    Addressed a hang that could occur when bringing up the squad menu in a completely full Neighborhood.
    Fixed a soft hang in Live Practice where the ball would not get picked up when using the ball machine.
    Fixed an issue where the camera would always point to the middle of the court if the user had the Auto Flip option enabled while in the broadcast camera(s).
    (Switch) Improved framerate/audio syncing during tunnel/locker room scenes in MyCAREER.
    (Switch) Fixed an issue that sometimes prevented Local Play from commencing when there were four participants.

NOTE: All patch fixes will work in your existing game mode saves unless noted otherwise.

The listed Switch update doesn’t appear to be live yet, but the developers note that the changes will be available “soon.”

While these adjustments are appreciated, update 1.03 does not officially address any of the game’s major issues, like lost MyPlayers and the controversial microtransactions across most modes. While the previous update intended to resolve the former issue, there are still plenty of online reports of lost progress. It’s possible the 2K team has reevaluated the problem, but there’s no mention of it here.

« Odgovori #51 : 30. Rujan, 2017., 10:42 »
NBA 2K18 update 1.03 has been released across PS4, Xbox One and PC, and it fixes a few preliminary bugs with the game’s various modes. MyCareer attribute upgrades display a few more details, but don’t expect any major changes to microtransactions. Read the official patch notes below.

Fixed a case where game framerate would drop for the remainder of the game following a called timeout.
    Users are now able to view the individual attributes and their values when upgrading their players in MyCAREER.
    Gray indicators have been added underneath the feet of your teammates in the Playground; it is now much quicker and easier to discern your teammates from your opponents.
    Global settings/options will no longer reset to default after entering a MyTEAM game.
    Users will no longer lose their facial hair when re-scanning their face.
    Addressed a case where Draft-and-Stash players in MyLEAGUE/MyGM would be signed to a $0 contract, while simultaneously being duplicated in the upcoming rookie draft (new save required).
    Generated prospects in future seasons of MyLEAGUE/MyGM will now always have heights appropriate for their position (new save required).
    Free agents 32 years or older will no longer pass up big money offers to sign for the MLE in MyGM/MyLEAGUE.
    Users will no longer display negative badge progress following an exceptional performance in MyCAREER. For those currently experiencing this, continue playing and your tally will be incremented towards your next bonus.
    Fixed a hang that could occur when the user was scrolling down the list of available shirts in the T-Shirt Kiosk.
    Improved framerate in the court area of the Playground when games are being played on most/all of the courts.
    Addressed a hang that could occur when bringing up the squad menu in a completely full Neighborhood.
    Fixed a soft hang in Live Practice where the ball would not get picked up when using the ball machine.
    Fixed an issue where the camera would always point to the middle of the court if the user had the Auto Flip option enabled while in the broadcast camera(s).
    (Switch) Improved framerate/audio syncing during tunnel/locker room scenes in MyCAREER.
    (Switch) Fixed an issue that sometimes prevented Local Play from commencing when there were four participants.

NOTE: All patch fixes will work in your existing game mode saves unless noted otherwise.

The listed Switch update doesn’t appear to be live yet, but the developers note that the changes will be available “soon.”

While these adjustments are appreciated, update 1.03 does not officially address any of the game’s major issues, like lost MyPlayers and the controversial microtransactions across most modes. While the previous update intended to resolve the former issue, there are still plenty of online reports of lost progress. It’s possible the 2K team has reevaluated the problem, but there’s no mention of it here.
Kao update , a i dalje ONLINE 1v1 je uzasan , rank je katastrofa , lik ima 17% pobjeda on ispred lika koji ima 90% pobjeda smjesno ccc

« Odgovori #52 : 30. Rujan, 2017., 15:10 »
i ja evo odigrao protiv brooklyna...ubili me..
na poluvremenu 75 koseva zabili...mislim da su vodili 46-65,do poluvremena stigao na 66-75..ali bolje od toga nije islo,ubijam se da dam svaki kos..i napravim seriju 4-0 ili 6-0..i onda russell ili netko drugi trica za tricom...(gađali su trice 16-28)...whitethrash zeller me ubijao ...11pts 14 rebs 4 ass 4 stl 3 blk...

Cole

• CroSimRacing
« Odgovori #53 : 01. Listopad, 2017., 21:08 »
Poslje neočekivanja dva poraza dolaze aktualni NBA prvaci Golden State Warriorsi. Moram priznat da ni u jednoj NBA 2K igri nijedna momčad nije izgledala ovako zastrašujuće jako. Ukoliko se nađem u jednom u finalu NBA playoffa s njima, bit će to vjerojatno metla. Drago mi je da su uspijeli dočarat u igri koliko su oni jako u stvarnosti. No većim djelom igre koliko god ja kvalitetno igrao u napadu, trudio se u obrani i pokrivao sa 100% truda, oni su našli riješenje gotovo u svakom napadu. Baš ih je užitak za gledati. Nisam imao šanse niti u jednom toku utakmice. Nakon devet pobjeda zaredom, evo i tri poraza zaredom. Najgora stvar mi je ozljeda Luke Dončića. Četvrti igrač u vrlo kratkom periodu da mi se ozljedio. Odmah sam dofurao iduću utakmicu Shelvin Macka iz Orlanda. Od voditelja igre i šutera zdravi su mi Irving, Rozier, Smart i sada Mack; out su Dončić, Brown, Hayward i Pierce (season/career ending injury).

Protiv Atlante Hawksa moram uigrat ponovno momčad. Lagana nervoza osjeti se i zbog poraza u nizu i zbog već četvrtog ozljeđenog igrača. Dovođenje Irvina McCoya iz Pelicansa čini mi se kao jako dobra odluka. Ne samo za trenutnu situaciju i prazninu u rosteru nego i za budučnost. Prve utakmice u NBA ligi i već se počelo povlačiti po medijima da "brada" James Harden više nije jedina "brada" u ligi. Rudež igra dosta loše, Bogut isto. Adrewa sam stavio malo na klupu na nekakvo hlađenje zbog loše odigranih utakmica u zadnje vrijeme. To je najbolje iskoristio Chris Andersen koji sa toliko sezona na plećima još uvijek igra jako kvalitetnu obranu i solidan napad. Atlanta mi nije bila u nijednom trenutku prijetnja, čak i kada su imali deset poena vodstvo. Već protiv Netsa Ante Žižić imao je veliku šansu za prvi triple double karijere, no falila mu je jedna asistencija; zato je to nadoknadio protiv Hawksa i povezao prvu pobjedu nakon tri poraza sa triple double učinkom i bio najbolji košarkaš tu večer...

« Odgovori #54 : 02. Listopad, 2017., 10:17 »
ja sam izgubio 38 razlike od warriorsa,drzao sam se negdje do 40-40..i onda je na scenu stupio klay thompson...zabio mi je 8 trica i napravili seriju 30-5 (tako nekako) i tu je utakmica bila rijesena...tako da je zadnju cetvrtinu golden state igrao sa drugom petorkom..a onda i ja ubacio ove koji manje igraju da ne trosim ozljedama načete startere....

od atlante sam izgubio 106-109 (cini mi se)...horford promasio sut sa 3-4m 2 sekunde prije kraja kod rezultata 106-108

« Odgovori #55 : 02. Listopad, 2017., 11:34 »
Inace kad igram protiv warriorsa uvijek igram obranu "no threes" to mi je poe (point of emphasis)  i tako ih limitiram i guram u reket, vrlo ucinkovito.

« Odgovori #56 : 02. Listopad, 2017., 11:41 »
da budem iskren,nisam previse uopce prckao po coach settings i onim defensive settings...
sto se tice vrste obrane vecinom igram man tu man...kad treba stizat onda igram half court press,jer ako udarim full court press cesto mi se zna dogodit da neki njihov centar otrci naprijed pa naprave full court pass i ovaj zakuca...
a ako igram zonu (nebitno dali 3-2 ili 2-3) non stop ostane jedan igrac sam i zabije mi tricu...

« Odgovori #57 : 02. Listopad, 2017., 17:44 »
najbolja utakmica do sada...pobjedio Dallasa 125-99...(u jednom trenutku razlika bila i na +35)
odlican sut (oko 60%) trica na 11-18 (najbolje ove sezone)...Isaiah Thomas 16pts + 13 rebs
Dominacija bas od samog pocetka,jedino se u 1.cetvrtini Dallas koliko toliko drzao i onda kreće odljepljivanje...
Sada sam na omjeru 5-13

Cole

• CroSimRacing
« Odgovori #58 : 02. Listopad, 2017., 18:57 »

Bembo

« Odgovori #59 : 03. Listopad, 2017., 10:51 »
Koja je razlika između mygm i myleague?

Sto igrate vi?

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9