HCL.HR

No Man's Sky

  • 373 Odgovora
  • 98344 Hitova
*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #15 : 14. Listopad, 2015., 17:00 »
Bit će još i trgovanja. :hiha:

Kažem, shvaćam o čemu pričaš i mnogi gledaju na igru na isti način kao i ti.

Kako u zadnje vrijeme nemam previše vremena za igranje, tih sat-dva bi mogao puno puta ponoviti ako nemam baš ništa drugo za upalit. A ovo za planete, ako me sjećanje dobro služi, jednom su bili pokazali neku polugrađevinu.

Mislim da će to biti najveći problem igre. Kako napraviti da planet bude zanimljiv za trčanje po njemu, a ne samo da se sleti na ona mjesta gdje možeš prodati stvari i uplodati tih nekoliko novih stvari koje ćeš otkriti po silasku.

Nekako vjerujem da će dosta igrača radije letjeti i tražiti nešto zanimljivo, nego što će biti na nogama, a tada se gubi cijeli smisao planetarnog gameplaya.

Ja ću biti malo optimističniji pa se nadati da čuvaju još neke stvari za pokazati.

*

skipp

  • **
  • 432
    • NuttyGamer
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #16 : 14. Listopad, 2015., 17:16 »
Proceduralno generiranje sadržaja je jako zahvalno za development, al jednako tako i bezlično za gameplay.

Elite je recimo idealan primjer toga. Isto imaju cijelu galaksiju za milijardu solarnih sustava koji se razlikuju po vrsti planeta i teksturi. Trading se svodi na dockanje na jednoj stanici, kupovine itema po što nižoj cijeni, letenja do druge stanice (kroz 90% crnog svemira jer je igra realna po tom pitanju i svemir JE gomila ničega IRL), dockanja tamo i prodavanja istih itema.

Ovo sam probao ravno jednom i umro skoro od odsade u tih 20min. S druge strane, znam ljude koji to isključivo rade već preko 200-300h gameplaya i uživaju u tome.

Exploration, meni osobno, u takvim tipovima igara ima smisla isključivo ako imaš neki krajnji cilj. Opet ću se vratiti na Elite gdje sam doslovno 15 dana skakao iz sustava u sustav da bi došao do Sagittariusa koji je najveća crna rupa u našoj galaksiji. Pri povratku nisam ni skenirao planete jer sam popizdio više od repetativnosti. Al opet - imam preko 300h u Eliteu jer sam ovisnik o svemirskim simovima :mrgreen:

Srećom, tu je combat dio koji mi je daleko zanimljiviji.

Moja najveća zamjerka NMS-u je ova cartoon-ish grafika. To mi apsolutno nikako ne leži u igru ovog tipa. A što se ovakvog tipa igre tiče općenito - nemojte zaboraviti da postoji ogroman broj ljudi koji obožava simulacije. Eurotruck simulator je odličan primjer (da ne navodim neke "egzotičnije" simove tipa farminga) - a u igri ne radite apsolutno ništa nego vozite isti kamijon sa izmišljenim cargom od točke A do točke B.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #17 : 14. Listopad, 2015., 21:09 »
[proGABBEing] Ixy,
Nije u tome problem, ti jednostavno nevoliš takve igre, to je normalno. Ali neki ljudi su fascinirani Proceduralnom generacijom (Kao ja) i sa svim tim stvarčicama.
« Zadnja izmjena: 14. Listopad, 2015., 21:15 TypicalHog »

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #18 : 14. Listopad, 2015., 21:12 »
Igra nije MMO, moguće je vidjeti drugog igrača ali je jako mala šansa za to. Sean Murray je rekao da su neki planeti toliko veliki (Kao zemlja) da kad bi svi ljudi igrali na jednom planetu možda se nebi sreli.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #19 : 14. Listopad, 2015., 21:23 »
Proceduralno generiranje sadržaja je jako zahvalno za development, al jednako tako i bezlično za gameplay.

Elite je recimo idealan primjer toga. Isto imaju cijelu galaksiju za milijardu solarnih sustava koji se razlikuju po vrsti planeta i teksturi. Trading se svodi na dockanje na jednoj stanici, kupovine itema po što nižoj cijeni, letenja do druge stanice (kroz 90% crnog svemira jer je igra realna po tom pitanju i svemir JE gomila ničega IRL), dockanja tamo i prodavanja istih itema.

Ovo sam probao ravno jednom i umro skoro od odsade u tih 20min. S druge strane, znam ljude koji to isključivo rade već preko 200-300h gameplaya i uživaju u tome.

Exploration, meni osobno, u takvim tipovima igara ima smisla isključivo ako imaš neki krajnji cilj. Opet ću se vratiti na Elite gdje sam doslovno 15 dana skakao iz sustava u sustav da bi došao do Sagittariusa koji je najveća crna rupa u našoj galaksiji. Pri povratku nisam ni skenirao planete jer sam popizdio više od repetativnosti. Al opet - imam preko 300h u Eliteu jer sam ovisnik o svemirskim simovima :mrgreen:

Srećom, tu je combat dio koji mi je daleko zanimljiviji.

Moja najveća zamjerka NMS-u je ova cartoon-ish grafika. To mi apsolutno nikako ne leži u igru ovog tipa. A što se ovakvog tipa igre tiče općenito - nemojte zaboraviti da postoji ogroman broj ljudi koji obožava simulacije. Eurotruck simulator je odličan primjer (da ne navodim neke "egzotičnije" simove tipa farminga) - a u igri ne radite apsolutno ništa nego vozite isti kamijon sa izmišljenim cargom od točke A do točke B.

Nažalost, ili grafika ili procedural generation... Jedno i drugo nemože (Zasad), vjerujem da bi se to moglo promjenit do 2020.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #20 : 14. Listopad, 2015., 21:40 »
Nema potrebe da ostavljaš tri posta za redom ako postoji mogućnost uređivanja posta.

Inače to da planet može biti velik kao Zemlja nema baš smisla ako na njemu nema ničega pametnog za raditi.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #21 : 14. Listopad, 2015., 23:51 »
[proGABBEing] Ixy,
Nije u tome problem, ti jednostavno nevoliš takve igre, to je normalno. Ali neki ljudi su fascinirani Proceduralnom generacijom (Kao ja) i sa svim tim stvarčicama.

znači ti si baš fasciniran PROCEDURALNOM GENERACIJOM? znači samim time po sebi, jel? :))

mislim oke, sigurno će biti ljudi kojima će se tako nešto svidjeti,,,

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #22 : 15. Listopad, 2015., 00:07 »
tipičnihog je prilično tipično proceduralno generirano ime :hiha:
« Zadnja izmjena: 15. Listopad, 2015., 00:22 MaliMicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #23 : 16. Listopad, 2015., 20:15 »
Na internetu se je zakuhala priča o tome da No Man's Sky dolazi 27. ovoga mjeseca, nije službeno ali ima hrpa dokaza.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #24 : 16. Listopad, 2015., 20:23 »
A ta hrpa dokaza je što točno?

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #25 : 16. Listopad, 2015., 20:37 »
Nije li tada Sonyjeva press konferencija na Paris Game Week? Da, guglo kaže da je. No opet, malo bi čudno bilo da igra samo odjednom izađe, a s druge strane vjerujem da će dosta medija pokrivati pa besplatna reklama.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #26 : 16. Listopad, 2015., 21:03 »
Vidjet ćemo Uskoro :D

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #27 : 16. Listopad, 2015., 22:08 »
Ako će 27. išta bit, to će bit najava datuma izlaska.

Iako bi bilo kul da Sean M. dođe na stađe i onak stidljivo kaže: hihihi, eno mi izbacili igru, hhh, pssst. besplatna je za ps pluseve. pssst. hihih.

Za pc nema šanse da izlazi u isto vrijeme kao i za ps4.


*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #28 : 17. Listopad, 2015., 09:03 »
Ako se ne varam, E3 sajmu je najavio da igra izlazi u isto vrijeme i za PC.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #29 : 17. Listopad, 2015., 16:13 »
Rekao je da dolazi u isto vrijeme za obje platforme, možda s par dana razmaka. I još je na Twitteru to kasnije potvrdio.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9