Neda mi se radit igrina tema, no svakako preporuka...
SAM (Systems Administration and Maintenance)Bring her Moram što više igrat ovakvih dragulja, na uštrb onih nekih AAA igara koje realno ne zaslužuju takvu pozornost, pa mi na ovakve igre jednostavno premalo vremena slobodnog zapadne. Osbervation sam prešao za sedam sati i ovo je bilo jedno nezaboravno i poprilično traumatično iskustvo. Iako ima horor elemente, jako dobro mi je pogođen balans svega u igri. U niti jednom trenu igra ne postane nešto zamorna ili dosadna. Storytelling u igri je izvrstan i priča je izvrsna i originalna te ju je gotovo nemoguće prepričat ikome ko nije igru igrao bez da sve bude major spojler. Puzzle design također dominira igrom te mi ni on nije bio naporan u niti jednom trenutku. Ono što meni ovu igru kako pričom tako i konceptom izdvaja su dvije polovice igre, u prvoj gdje praktički se uhodavamo kretati se kroz klaustrofobične "hodnike" svemirske stanice i učimo zapravo kako funkcionira jedna svemirska stanica i druga polovica igre koja postaje jedan uvrnuti MIND FUCK naslov u kojem je ovo stvarno dovoljno i previše što sam otkrio. Atmosfera igre je vrhunska, vizualni prikaz je na razini, ali audio je apsofuckinglutno remek djelo. Voice overi rasturaju i tu nema jedne greškice, dok pozadinska glazba nosi igru atmosferom. Samovo komuniciranje s kockom mi se zauvijek urezalo u sjećanje. Drugi prelazak bi mogao biti ispod pet sati, jer dosta je u prvom prelasku bilo istraživanja i par puta mi je malo duže trebalo da riješim par puzzleova. Jedva čekam novu igru od No Code Studiosa, pa možda i spiritualni nastavak ove igre.
Ono što mi je bilo začuđujuće i jako impresivno jest, da u niti jednom trenutku nisam imao osjećaj da igram gaming igru, nego kao da je netko iz Hollywooda ukrao NASI simulaciju i napravio igru. Briga za detalje u svemirskoj stanici i oko nje su za svaku pohvalu, a najviše hvale ide developeru što mi je priuštio da sam osjećao brigu te emotivno povezao i za neke likove u igri kao i za našeg SAM-a - umjetnu intelegenciju. A način na koji igra postupno raste pričom i atmosferskim raspoloženjem je van svake pameti. Igru da pretvore u film, imala bi kultni status kao i brojne nagrade. Kao što ranije rekoh; rijetko igram ovakve igre, no najčešće takve mi se i najviše urežu u sjećanje. Nadam se samo da će što više ljudi probati i odigrati ovu igru, koja ubija storytellingom te atmosferom.