HCL.HR

Race Driver: GRID 2

  • 63 Odgovora
  • 16392 Hitova
*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #15 : 12. Travanj, 2013., 15:50 »
Isto tako, pročitao da će imati izmjenjive staze, tako da nikada nećete znati kakav je idući zavoj, napetost i uzbuđenje!!1

najgluplji koncept ikad.

Pa neznam, zašto ne? Ako će baš svaka utrka bit na tu foru onda je najgljuplje ikad, ali ako će npr samo jedan mod biti takav moglo bi bit zabavno. Treba vidjet gameplay ovako to može svašta značit.

Svejedno, nahajpan sam ko isus još uvijek.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #16 : 14. Travanj, 2013., 20:44 »
pročitao da će imati izmjenjive staze, tako da nikada nećete znati kakav je idući zavoj, napetost i uzbuđenje!!1

najgluplji koncept ikad.

Čemu hejt? Nije kao da će se to odnosit na sve staze/natjecanja.

A drift, nepotreban kao i u prvoj igri, al ajd - barem je bio igriv, za razliku od shifta, recimo.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #17 : 14. Travanj, 2013., 21:15 »
hejt je zato što je očito u kojem smjeru igra ide, očekivao sam nešto ozbiljniji pristup (tipa shift 2) ali sa boljom fizikom. te IZMJENJIVE STAZE su valjda dobre za lego racers ili nešto. staze treba učiti i napredovati kao u bilo kakvoj normalnoj racing igri, a ne predviđati i pretpostavljati kakav je zavoj ispred. priznao bih koncept za igru gdje se radi o uličnim utrkama recimo, pa novi grad, nepoznata cesta ovo ono

mislim neće sigurno biti za sve staze u igri, ali i kao mod je meni potpuno bezveze

u driftu se fino vidi smećasta fizika, u prvoj igri je bio arkadan ali dobar i zabavan (ne vidim zašto ovo nepotreban), sličan onome iz driver san francisco ili možda iz drugog nfs: undergrounda... bilo je prirodno nekako


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #18 : 14. Travanj, 2013., 21:26 »
I  dalje me fascinira kako svaki studio uporno trpa drift u igru, iako je drift popljuvan u 95 % racing igara u zadnjih 5 godina.
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #19 : 14. Travanj, 2013., 21:48 »
Mene fascinira kako ste ozbiljno shvatili igru nakon što su rekli da samo 5% igrača vozi kamerom iz kokpita i da je on za njih nevažan.
Codemasters je smeće od studia postao i još prije par godina krenuo u najgorem mogućem smjeru. Forsiraju već 7 godina šugavi filter kao nekakav gigamegateraextra kul fičr.

:fpalm: :wildboy:

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #20 : 15. Travanj, 2013., 22:01 »
Dirt 3 je bio još relativno ok, no nakon što sam vidio kakva ih publika zanima sa ShowDownom, mogao sam zbilja teško naslutiti koje će im biti dizajnerske smjernice pri izradi Grida 2.
The greatest teacher, failure is.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #21 : 15. Travanj, 2013., 22:13 »
DiRT 3 je bio užasno precjenjena igra.
Već sa njome se moglo naslutit ovo što se desilo sa Showdownom.

Općenito Codemasterova politika nema veze ni sa simulacijama baš, a ni sa slušanjem fanova.

Isti bugovi koji se protežu kroz 4 igre te engine koji zadaje mukotrpne glavobolje i probleme legalnim kopijama igara samo su kap u moru loših stvari što dolaze iz tog studija.
Ukoliko se nešto ne promjeni u kvaliteti, za mene su njihove igre bojkotirane.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #22 : 17. Travanj, 2013., 18:30 »
GRID 2 Multiplayer Test Drive Exclusive

užasno dosta :hiha: hajp = nula, ipak


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #23 : 24. Travanj, 2013., 11:22 »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #24 : 28. Svibanj, 2013., 17:02 »
CVG – 7
God is a Geek – 9
Videogamer – 8
Eurogamer – 7
Gamereactor Sweden – 7
NZgamer (PC) – 8.5
Spong – 8
Strategy Informer 8.5
Digital Spy – 4/5
X360A.org – 90/100
Edge – 9
OPM – 8
Multiplayer.it – 8.4
EGM – 7

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #25 : 01. Lipanj, 2013., 08:48 »
Eto me na petoj sezoni, igra je zarazna dosta i ima valjda najbolji arkadni vozni model ikad. Oštar, precizan i osjetljiv (ponekad malo i previše, ali hej)

grafika i zvuk - 10/10, staze su apsolutno fantastične

izbor auta - odličan, baš ima svega i svi su odlično modelirani, sa blagom realnom karakteristikom ovisno o pogonu

demo: http://youtu.be/nxAnCB8wg28

ono što je užasno u igri je sljedeće:

- AI je bijedan
frajeri su ili nemoguće brzi ili strahovito glupi s najrendom reakcijama ikad. vidi se da su išli na umjetno otežavanje igre koje se temelji na objectivesima koje treba u pojedinoj utrci izvršiti. Recimo, cilj je biti ispred BRUNE SILVE u jednoj utrci i tad će on biti skoro pa minutu ispred svojih prijatelja i dobijat će krila na ravnicama i redovito prestizati u nemogućim situacijama, dok će u idućoj utrci biti predzadnji ili nešto :wildboy: podsjetilo me na ono užasno smeće od catch-upa koje je "popularno" u par novijih NFS-ova.
Isto tako, rendom reakcije, kočenje bez razloga i općenita suicidalnost - strašno iritantno. Primjerice, ako dopustite da vam protivnički auto poliže lijevu ili desnu stranu auta, lik će se zablokirati i nastojati vas okrenuti... to završi tako da obojica počnete ići ravno i završite u zidu. savršeno :hihi: i da, to se događa beskonačno mnogo puta

- manjak zdravog razuma
u eventima koje se sadrže od više utrka skupljaju se bodovi jel, klasični championship. obično je pravilo da ako završite prvi u prvoj utrci preuzimate prvo mjesto na leaderboardsu i zauzimate prvo mjesto za iduću utrku. to se ovdje ne dogodi, uvijek krećete s nekog rendom mjesta, obično predzadnjeg. to je problem zbog gornjeg problema jer ćete izgubiti dosta živaca da opet dođete na prvo mjesto kad možete početi voziti svoje linije. jednostavno ne postoji ono, budi strpljiv, prestići ćeš ih kad tad jer je AI retardiran, nemoguće je.

isto tako, koji bog isus je stavio Corvettu u istu klasu s Ariel Atomom i sličnim lightweight formulicama. tko to radi :wildboy:

- prokleto dosadni i spori meniji
nakon svakog završenog eventa blejat ćete u ekran dok se vrti vaša karijera statistika i nakon toga brojač vaših FANOVA xD, nakon određenog vremena ovo postane bolno iritantno i apsolutno je nepotrebno, toliko glupog kiča da je to nevjerojatno. in-game menu je na prvu jednostavan, čist i brz, ali onda počne priča i objašnjavanje svake gluposti, otključavanje evenata koje je popraćeno "atraktivnim" animacijama - opet bolno iritantno. uglavnom, meniji su smeće i iritantni do bola

- jedan zgodni glitch za kraj
vozio sam finale tog WSR-a, 5 evenata, budem prvi u sva 4 vidim skupio sam 80 bodova, mogu biti zadnji, završit ću prvi sveukupno... krene peti event, frajer me skuca u zid - totalna šteta, kažem meh, svejedno, quitat ću utrku i završiti s tim. napravim to, potvrdi mi da sam prvi sveukupno i vrati me u glavni menu, gdje piše na finalu - DNF. sve ispočetka =D> najbolji game troll ikad jebem ti boga...

srećom, dosadno pričanje i nepotreban HUD se mogu isključiti i po meni je to jedini podnošljiv način za igranje ovoga, odmah dobijete malo na nekoj kvaliteti i gledate i slušate ono što valja, a ne rendom smeća od naratora (koji je jako nadobudan i dosadan) ili muziku koja je opet smeće :hiha:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

PhSxX!

  • ***
  • 871
  • You see
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #26 : 01. Lipanj, 2013., 10:49 »
Jel istina da igra ne podrzava dx9 kartice? Procitao sam to negdje prije par dana, nezz tocno gdje..,
If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't.

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #27 : 01. Lipanj, 2013., 12:30 »
igra je zarazna dosta i ima valjda najbolji arkadni vozni model ikad.

Vozni model je dosta degradiran u odnosu na prvi GRID koji je također bio arkada, bez ikakvih elemenata siumulacije po pitanju fizike. Samo što postoji velika razlika između arkade i arkadetine. GRID 2 spada upravo u tu kategoriju, zajedno s NFS, Burnout, Ridge Racer-om i sličnima.

Definiraju ih power slideovi i drift kroz zavoje  u koji te igra automatski baca prilikom ulaska u zavoj, idealna vozačka putanja nema apsolutno nikakvu važnost, kao ni kočenje. Naravno, može se zavoj savladati i normalno, ali to znači da nisi dovoljno brz i sve se opet svodi  na polu-automatizirani drift ako želiš biti konkurentan na većim težinama.

AI je nepostojeći, otpor koji pruža je prividan i postignut starim trikovima. Umjetno otežavanje zbog kojeg nema nikakve satisfakcije tijekom utrkivanja. Bjesomučno natjeravanje koje gore spomenuta konkurencija odrađuje na zabavniji način u tim "arkadetina" okvirima. Igra ima žestoku krizu identiteta, pokušava svim mogućim racing naslovima na neki način parirati i zadovoljiti sve ukuse.

Ne sviđa mi se u kojem smjeru je sve otišlo (mislim općenito na novije Codemasters naslove), a sustav natjecanja i općenito amerikanizacija je kap koja je prelila čašu u mom slučaju, bez obzira što su čekivanja bila nikakva.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #28 : 01. Lipanj, 2013., 13:48 »
:(  šteta, toga sam se i bojao.

Iako ne kužim zašto su išli mijenjat tako neke stvari poput voznog modela. U prvom dijelu je bio sasvim dobar. Trebali su samo gradit na tome.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #29 : 01. Lipanj, 2013., 14:32 »
Iako ne kužim zašto su išli mijenjat tako neke stvari poput voznog modela.

Zbog ovoga:
Igra ima žestoku krizu identiteta, pokušava svim mogućim racing naslovima na neki način parirati i zadovoljiti sve ukuse.

Počeli su to raditi još s Dirtom 3. Mislim, mogu shvatiti da ljudi prodaju proizvod i žele što više zaraditi na njemu, al ne znam koliko im je u konačnici isplatljivo mijenjati one osnovne elemente prepoznatljivosti samog ip-a.
The greatest teacher, failure is.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9