HCL.HR

Red Dead Redemption 2

  • 215 Odgovora
  • 71363 Hitova
*

Alnor

  • *
  • 77
Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #150 : 27. Studeni, 2018., 20:56 »
pa i ima prilike...teleportacija na taj način koji ti želiš uopce nebi odgovarala takvoj igri... klik - saint denis, klik - valentines, klik - rhodes...uopce ne mogu ni zamisliti kolko bi blesavo bilo. ovak normalno otidjes vlakom/kocijom, kratka cut scena i to je to, nema nikakvih cudnih teleportacija itd
PSN: Alnor_96

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #151 : 27. Studeni, 2018., 23:06 »
Ok, slažemo se da se ne slažemo... 😉 Za razliku od drugih, Rockstarove igre imaju dušu baš zato jer nema fast travela. U GTA je to bilo slušanje radija u vožnji, ovdje je to živa priroda i eventi koji te zaskoče... RDR2 ima mana, ali nedostatak fast travela mi nikako nije jedna od njih.

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #152 : 28. Studeni, 2018., 20:53 »
Jel jos netko ima problema sa serverima na RDR online? Ruše se stalno...

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #153 : 28. Studeni, 2018., 23:07 »
Htjeli ste realnu igru sad jašite


3 dana  :D
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #154 : 29. Studeni, 2018., 07:55 »
Čekam da maknu tu betu pa onda krećem. Trenutno se ne isplati igrat. Trebali su to sami testirat nekako pa pustiti. Ovo s uzimanjem progresa je uzas.  :fpalm:

Htjeli ste realnu igru sad jašite


3 dana  :D

Realno je ok, ali treba i fast travel opcija realno biti u igri. :D

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #155 : 29. Studeni, 2018., 14:29 »
https://support.rockstargames.com/articles/360011639534/Sadie-Jack-John-and-Abigail-missing-from-Camp-in-Red-Dead-Redemption-2

Izašao je patch koji popravlja ovaj bug. Radi i retroaktivno, tj. popravit će vam i save file u kojem ste već triggerali bug (likovi se pojave u kampu nakon što instalirate patch).

*

Alnor

  • *
  • 77
Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #156 : 04. Prosinac, 2018., 01:45 »
igram online tu i tamo s frendovima, ali skoro pa je nemoguce, nakon cca svake misije me izbaci van pa se moram opet pokušavat spajati...
ima puno potencijala online, iako sam ocekivao ipak malo vise odmah i u startu, znam da je beta, ali jbg, ocito puno toga nisu naucili iz gta online...
ocekujem svakako poker i mini igre, barem u posseu kojeg napravis s ekipom (onaj stalni za 200), više modova, više random evenata na mapi, bounty sustav koji mi je totalno nelogičan u puno slučajeva (i u singleplayeru, ne samo u onlineu - npr napadnu me bounty hunteri, di ako ubijem pse njihove koji me napadaju mi padne honor, wtf?! a nemoguce je ne ubiti ih jer te grizu i nemoguce je pucati...ima takvih dosta primjera), da ne govorim uopce o ekonomiji na onlineu koja je blago rečeno užasna...nakon misije se dobi par dolara, kad npr više zaradiš ako kolješ svinje i nosiš butcheru (wtf?!) ali za start nek lijepo slože da se uopce moze igrati beta bez izbacivanja svakih par min
PSN: Alnor_96

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #157 : 04. Prosinac, 2018., 08:25 »
Jel rade trofeji? Jel ih priznaje?

*

Alnor

  • *
  • 77
Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #158 : 04. Prosinac, 2018., 10:20 »
rade
PSN: Alnor_96

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #159 : 04. Prosinac, 2018., 17:14 »
Citat:
Realno je ok, ali treba i fast travel opcija realno biti u igri. :D

Fast travel opcija postoji.
Stagecoach i upgrade kampa za 325$
Mozda ima koju animaciju ali to je FAST TRAVEL.

Ovo je primjer igre nešto tipa Skyrim pri izlasku. Skyrim istina nije imao toliko mehanika i kontrola, a RDR 2 nema ni priblizno toliko knjiga u kojima se skriva lore svijeta, ali definitivno oba naslova zahtjevaju spor pristup, puno čitanja, učenja i prilagodbe. Osobno ni u jednoj igri se nisam tako dugo prilagođavao kontrolama. Tek nakon 20 sati igranja skuzio da je u kasu R1 kočnica, a da dok se cilja ne treba za dead eye stisnut obje gljive nego samo desnu (dok se pri huntingu moraju pristisnut obje) itd

I na to sam mislio u rečenici: "tri dana jahanja"
Ne samo na jahanje.

Nego, dal se i vama zečevi čine malčice previše suicidalni ? :D 
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #160 : 05. Prosinac, 2018., 09:53 »
Eh, treba pazit i čitat u početku igre kad je tutorial... ;-) A ovo što kaže Alnor, izbacivanje sa servera mi je najgore. Čak me ni drugi igrači ne gnjave toliko koliko činjenica da gubim sve peltove i napredak u stranger misijama kad me izbaci. Zbog toga napucavam samo ptice i manje štetočine. Ipak, ima tu puno potencijala, nadam se da će ih iskoristiti...

*

Necto

  • **
  • 151
  • -//-
    • Airguns-HR
Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #161 : 05. Prosinac, 2018., 14:35 »
... a da dok se cilja ne treba za dead eye stisnut obje gljive nego samo desnu (dok se pri huntingu moraju pristisnut obje) itd
Ne tribas obe u huntingu, kad stisnes obe dok nemas quipano oruzje onda se pali Eagle Eye koji ne trosi Dead Eye core.
A Dead Eye se aktivira s jednom gljivom i on se aktivira samo kada imas oruzje u rukama.
asdf

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #162 : 05. Prosinac, 2018., 23:19 »
kada sam u nekom gradu fps znatno opadne pogotovo kada okrecem kameru i dosta je neugodno  :wildboy: jel to tako treba ili kod mene nesto nije u redu?  imam ps4 slim i star je 2 sedmice. hvala

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #163 : 06. Prosinac, 2018., 12:55 »
Ja igram na originalnom PS4 i također mi padne fps u gradovina, pogotovo St. Denisu, ako se u kadru nađe više pješaka, konja i kočija, ali ništa strašno...

Odg: Red Dead Redemption II
« Odgovori #164 : 08. Prosinac, 2018., 20:16 »
... a da dok se cilja ne treba za dead eye stisnut obje gljive nego samo desnu (dok se pri huntingu moraju pristisnut obje) itd
Ne tribas obe u huntingu, kad stisnes obe dok nemas quipano oruzje onda se pali Eagle Eye koji ne trosi Dead Eye core.
A Dead Eye se aktivira s jednom gljivom i on se aktivira samo kada imas oruzje u rukama.

ma to sam mislio da, thanks
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9