Sve dosadašnje glasine i infromacije pokazale su se točnima.
Shadow of the Tomb Raider stiže ove godine, a Laru će odvesti na avanturu u Južnu Ameriku.
SHADOW OF THE TOMB RAIDER - Announcement Teaser [4K] - YouTube (http://youtu.be/8pC6fC_293s)
Službena najava Shadow of the Tomb Raidera zakazana je za danas popodne.
No, prvi trailer za igru već je pušten u opticaj te ga je prije premijere Tomb Raider filma netko posnimio i podijelio na internetu.
S obzirom da je video sniman mobitelom, kvaliteta nije najbolja, ali je dovoljna da izvučemo nekoliko detalja o samoj igri.
Kad službeni trailer bude objavljen, ovdje ćemo video zamijeniti njime.
Dakle, Shadow of the Tomb Raider stiže 14. 09. za PC, PS4 i XBOX. Opisuje se kao napeto finale priče o tome kako je Lara Croft postala “Tomb Raider”. U traileru možemo vidjeti kako Lara bježi kroz gustu džunglu, traže je neki do zuba naoružani tipovi i na kraju dolazi do hrama koji izgleda kao da su ga izgradile Inke, što znači da je igra barem jednim dijelom smještena u Južnoj Americi. Poveznicu s Inkama naslućujemo i kroz logotip igre u kojemu je slovo O dizajnirano u stilu pomrčine sunca, što bi moglo značiti da će Lara ovoga puta možda zaustavljati smak svijeta.
Jedva čekam!
Valjalo bi ponovit Rise prije ovog...
Nadam se još dužoj igri...
(https://c2.staticflickr.com/2/1843/44682143711_f8712d9abd.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1843/44682143711_0743c74731_k.jpg)
Evo ponešto dojmova nakon sedam sati provedenih u igri...
Za početak, fan sam ovog novog početka Tomb Raidera i ne zanima me nikakv remaster i remake jedinice, dvojke i sličnih naslova iz 1996 itd godine
Tomb Raider / Rise of the Tomb Raider / Shadow of the Tomb Raider smatram odličnim i zabavnim igrama.
Igre su mi iz nastavka u nastavak sve bolje - tako mi je Rise bolji od prvog dijela te Shadow bolji od Risea...
Bitna stvar u tome su nove postavke težine, točnije Deadly Obsession na kojem igram od početka i smatram da je to to; mislim da bi mogla proći i Hard opcija, ali meni je ovo pun pogodak. Eto, zato mi je i trebalo nekih sedam sati do 19% igre tj dolaska u Kuwaq Yaku.
(https://c2.staticflickr.com/2/1863/44632935782_519344d9cb.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1863/44632935782_d257b6d5f4_k.jpg)
Par puta sam jednostavno napravio grešku i ajmo nanovo... I to je velika stvar kod Deadly Obsession težine je šta save opciju imamo samo u kampovima te nam za aktivirat kamp treba drvo kojim ćemo zapaliti vatru... Još jedna jako bitna - nema one bijele piture na svim rubovima sa kojima možemo vršiti interakciju te igra samim time postaje imerzivnija i zahtjevnija, (iako su skoro uvijek dosta očite lokacije sa kojima možemo vršitit interakciju).
Mislim da je Howlers Speed must have skill od samog početka za ovu težinu!
(https://c2.staticflickr.com/2/1845/44690924081_16522a4fba.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1845/44690924081_7e144a69f1_k.jpg)
Također nedostupan je gnjusni "wallhack" tj moderno rečeno "instinkt za preživljavanje" ili koji god blesavi naziv koji poglupljuje gameplay!
Do dolaska u Kuwaq Yaku sam riješio dvije grobnice i dvije kripte... Zasada dosta lagane zagonetke koje su mrvicu "teže" radi postavki težine. Kada sam već kod grobnica i težine - jako me smeta šta ja sam ne mogu upalit svjetiljku nego to Lara radi automatski! Zašto igra odlučuje dali je meni premračno!? Bio sam u jednoj kripti i jednostavno je bilo potrebna lampadina, ali igra kaže da ne i eto ne - fafajte developeri!
Da se samo dotaknem nagrade u gorbnicama / kriptama - nemam ideje šta bi bilo najbolje riješenje kada otvorim sarkofag ili šta već, ali skill koji mi daje brže regeneriranje zdravlja - a moja težina nema regeneriranja zdravlja!? Po tom pitanju su morali nači bolje riješenje!
(https://c2.staticflickr.com/2/1841/42881220670_d81ff45792.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1841/42881220670_3cf132b147_k.jpg)
U ovih sedam sati nisam ispalio niti jedan metak već sam dionice koje prolazimo kroz main story i imamo susret sa neprijateljima riješio steralth pristupom!
Puno, puno manje akcije, a više istraživanja! I kao šta je malo iznad rečeno, te dvije grobnice se savršeno uklapaju u dizajn okoliša: dolazak nije ekstra impresivan, ali ima malih detalja koji stave osmijeh na lice...
(https://c2.staticflickr.com/2/1880/29747705747_fbb7780308.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1880/29747705747_ca065dc8c9_k.jpg)
Kako sam igrao i prethodnike za koje i sam kažem da nemaju neku priču i likove ovdje mi je odnos između Lare i Joanhe puno prirodniji i bolje odglumljen nego dosada! Vjerovatno ima veze šta je ovo već treća igra pa kakva god priča bila kao i likovi već su i napravili nekakav odnos među likovima i sa radnjom kakva je da je i sa Trinityem...
Šta se tiče prezentacije Larin model mi ovdje djeluje prirodnije nego u prošla dva nastavka. Možda se neće svatko složit, ali meni je izgledom ova Lara najbolje odrađena do sada. Baš mi ide uz ovaj voice acting.
Isto tako po pitanju prezentacije - tranzicija iz gameplaya u cutscenu i obrnuto je u većini slučajve fluidno i doprinosi tom nekom filmskom iskustvu na koji su ciljali. Isto je cijeli kolorit promijenjen i šta je je, rekao bi da više baca na Uncharted 4 sa toim povećanom saturacijom...
Kretanje i animacije Lare su identične kao i u Riseu no definitivno fluidnije i sve skupa to izgleda bolje...
Grafički igra izgleda bolje od prethodnika! Bilo radi modela likova, radi boljeg paralax occlusiona i teselacije, kvalitetnijih sjena i osvjetljenja kao i ubacivanja temporal antialiasinga gdje nema ni najmanjeg shimmeringa sa svom tom vegetacijom!
(https://c2.staticflickr.com/2/1882/44636274132_3177e04e97.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1882/44636274132_6311864176_h.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1891/30814841958_824291bdaa.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1891/30814841958_650579f165_h.jpg)
(https://c2.staticflickr.com/2/1862/44682143191_cee019a369.jpg) (https://c2.staticflickr.com/2/1862/44682143191_89b8e5cb21_k.jpg)