HCL.HR

Shadow Of The Tomb Raider

  • 23 Odgovora
  • 1468 Hitova
Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #15 : 14. Rujan, 2018., 10:36 »
Kupio i igrao nekih 6 sati u ova dva dana koliko mi je otključana. Igrao bi više ali nije se imalo vremena a igra je zabavna. Kome su se sviđala prva dva dijela ovaj ne smije propustiti. Grafički igra izgleda izvrsno i vrti se dosta dobro. Priča je tako kao i obično solidna i ništa više od toga a glasovna gluma odlična barem što se tiče glavnih likova. Gamplay je bolji nego u dva prošla dijela i na tome su izgleda dosta poradili ali ima ponekad smiješnih i smotanih animacija koje se nadam da će popraviti. Svijet se čini življim i bogatijim nego u prošlom nastavku. Super je što napokon ima dosta grobnica koje se mogu istraživati i to je odrađeno odlično. Sviđa mi se što je igra mračnija i što ima više stealtha tako da je Lara postala pravi predator. Igra koja zaslužuje 80+ ocijenu ali još je treba dosta igrati. Obavezno instalirati na ssd a ne kao ja na hdd jer se događa ono dosadno trzanje kao u Igorovom gameplayu. U svakom slučaju za sada nisam požalio što sam je kupio.

*

Tomina

  • *
  • 123
Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #16 : 14. Rujan, 2018., 11:20 »
igrao zadnja dva nastavka i jedna od jedinih koje sam prešao do kraja jer se meni baš sviđaju takve avanture.

Uzet ću i ovo, preporuka PC ili xbox? Nekako bi radije PC za ovakvu vrstu igre.

Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #17 : 14. Rujan, 2018., 12:17 »
Na xbox one igra ima jako loš framerate i nije baš nešto atraktivna. Na jačoj verziji konzole stvari su puno bolje ali mislim da se isplati uzeti za PC jer je ta verzija u ovom slučaju najbolji izbor. Super su konzole ali multiplatform naslove uvijek je bolje kupiti za PC.

Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #18 : 14. Rujan, 2018., 13:50 »
[email protected]

Ma nisam ni očekivao da će sad priča biti neka duboka filozofija, ali eto onu u stilu Lare Croft. Meni ne smeta

Bitno da su ostala polja na jednom zavidnom nivou i da će biti dosta na polju istraživanja i zagonetki

Meni su prva dva dijela odlični naslovi, tako da mi je ovo svakako ono pod must play

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #19 : 14. Rujan, 2018., 14:47 »
Dva puta sam pokusao igrat prvi dio i iako mi nije lose sjeo, odustao sam u oba puta. Dat cu joj jos jednu sansu najvise iz razloga jer mi se drugi dio bas svida po lokacijama itd. , a i treci takoder.

Prvi je bas nekako siv i tmuran.

Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #20 : 14. Rujan, 2018., 15:19 »
Prešao prva dva dijela i solidne igre,brdo mana imaju ali šta ćeš.Najbitniju su ispravili a to je da ima trojci ima brdo grobnica i brdo zagonetki,to mi je masu zanimljivije od genetičkog cover based napucavanja.Ja ću zabavit igru na nekom popustu :-)

Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #21 : 14. Rujan, 2018., 16:02 »
Prva 2 su mi odlična, a bit će i ovaj. Čekam popust.

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1405
Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #22 : 15. Rujan, 2018., 11:03 »

Evo ponešto dojmova nakon sedam sati provedenih u igri...
Za početak, fan sam ovog novog početka Tomb Raidera i ne zanima me nikakv remaster i remake jedinice, dvojke i sličnih naslova iz 1996 itd godine
Tomb Raider / Rise of the Tomb Raider / Shadow of the Tomb Raider smatram odličnim i zabavnim igrama.
Igre su mi iz nastavka u nastavak sve bolje - tako mi je Rise bolji od prvog dijela te Shadow bolji od Risea...
Bitna stvar u tome su nove postavke težine, točnije Deadly Obsession na kojem igram od početka i smatram da je to to; mislim da bi mogla proći i Hard opcija, ali meni je ovo pun pogodak. Eto, zato mi je i trebalo nekih sedam sati do 19% igre tj dolaska u Kuwaq Yaku.


Par puta sam jednostavno napravio grešku i ajmo nanovo... I to je velika stvar kod Deadly Obsession težine je šta save opciju imamo samo u kampovima te nam za aktivirat kamp treba drvo kojim ćemo zapaliti vatru... Još jedna jako bitna - nema one bijele piture na svim rubovima sa kojima možemo vršiti interakciju te igra samim time postaje imerzivnija i zahtjevnija, (iako su skoro uvijek dosta očite lokacije sa kojima možemo vršitit interakciju).
Mislim da je Howlers Speed must have skill od samog početka za ovu težinu!


Također nedostupan je gnjusni "wallhack" tj moderno rečeno "instinkt za preživljavanje" ili koji god blesavi naziv koji poglupljuje gameplay!

Do dolaska u Kuwaq Yaku sam riješio dvije grobnice i dvije kripte... Zasada dosta lagane zagonetke koje su mrvicu "teže" radi postavki težine. Kada sam već kod grobnica i težine - jako me smeta šta ja sam ne mogu upalit svjetiljku nego to Lara radi automatski! Zašto igra odlučuje dali je meni premračno!? Bio sam u jednoj kripti i jednostavno je bilo potrebna lampadina, ali igra kaže da ne i eto ne - fafajte developeri!
Da se samo dotaknem nagrade u gorbnicama / kriptama - nemam ideje šta bi bilo najbolje riješenje kada otvorim sarkofag ili šta već, ali skill koji mi daje brže regeneriranje zdravlja - a moja težina nema regeneriranja zdravlja!? Po tom pitanju su morali nači bolje riješenje!


U ovih sedam sati nisam ispalio niti jedan metak već sam dionice koje prolazimo kroz main story i imamo susret sa neprijateljima riješio steralth pristupom!
Puno, puno manje akcije, a više istraživanja! I kao šta je malo iznad rečeno, te dvije grobnice se savršeno uklapaju u dizajn okoliša: dolazak nije ekstra impresivan, ali ima malih detalja koji stave osmijeh na lice...


Kako sam igrao i prethodnike za koje i sam kažem da nemaju neku priču i likove ovdje mi je odnos između Lare i Joanhe puno prirodniji i bolje odglumljen nego dosada! Vjerovatno ima veze šta je ovo već treća igra pa kakva god priča bila kao i likovi već su i napravili nekakav odnos među likovima i sa radnjom kakva je da je i sa Trinityem...

Šta se tiče prezentacije Larin model mi ovdje djeluje prirodnije nego u prošla dva nastavka. Možda se neće svatko složit, ali meni je izgledom ova Lara najbolje odrađena do sada. Baš mi ide uz ovaj voice acting.
Isto tako po pitanju prezentacije - tranzicija iz gameplaya u cutscenu i obrnuto je u većini slučajve fluidno i doprinosi tom nekom filmskom iskustvu na koji su ciljali. Isto je cijeli kolorit promijenjen i šta je je, rekao bi da više baca na Uncharted 4 sa toim povećanom saturacijom...
Kretanje i animacije Lare su identične kao i u Riseu no definitivno fluidnije i sve skupa to izgleda bolje...

Grafički igra izgleda bolje od prethodnika! Bilo radi modela likova, radi boljeg paralax occlusiona i teselacije, kvalitetnijih sjena i osvjetljenja kao i ubacivanja temporal antialiasinga gdje nema ni najmanjeg shimmeringa sa svom tom vegetacijom!


« Zadnja izmjena: 15. Rujan, 2018., 11:24 doktor1 »

Odg: Shadow Of The Tomb Raider
« Odgovori #23 : 15. Rujan, 2018., 16:26 »
Odlična igra! Slažem se sa svime u prethodnom komentaru. Jedino me smeta što mi igra djeluje premračno, tj. sjene mi djeluju kao da je noć, a očito je dan. Ne znam zašto nisu ubacili toggle za hodanje i ostavili igraču na izbor kada će paliti svjetiljku.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23