HCL.HR

The Witcher 3: Wild Hunt

  • 1670 Odgovora
  • 466636 Hitova
*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #345 : 30. Siječanj, 2015., 13:30 »
Witcher 3 nema niti blizu toliko geografske raznolikosti koliko ima ova igra. Također nedavno izašli Dragon Age Inquistion ima mnogo više geografske raznolikosti od Witchera 3.

Redania i Temeria nemaju geografske raznolikosti.
Vulkani, pustinje ili nešto treće ne postoji u witcher svijetu. Postoje močvare, šume i polja.
Lore. Kužiš?

Mapa cijelog svijeta - klik
Mapa W3 svijeta - klik

Kakva geografska raznolikost čovječe...

*

virty

  • ***
  • 812
  • Xbox: Muskarcina
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #346 : 30. Siječanj, 2015., 14:03 »
Da, treba uvest frizure i oružja iz FF svijeta.
Baš mi nedostaju špicaste frizure i oružja po mogućnosti od 3 metra :)

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #347 : 30. Siječanj, 2015., 14:36 »
Redania i Temeria nemaju geografske raznolikosti.
Vulkani, pustinje ili nešto treće ne postoji u witcher svijetu. Postoje močvare, šume i polja.
Lore. Kužiš?

Mapa cijelog svijeta - klik
Mapa W3 svijeta - klik

Kakva geografska raznolikost čovječe...

Znači opravdanje za nemaštovit svijet je nemaštovit lore. OK :hiha:

Ali ne, ozbiljno sada, nije tu stvar samo što su šume ili polja, nego što ja do sada nisam vidio unutar igre lokaciju koja me je svojim dizajnom, odličnom građevinom ili čime već ostavila paf. Ponavljam, to ne znači da takvih lokacija neće biti u igri, nego samo da istu još nisam vidio.

Da, treba uvest frizure i oružja iz FF svijeta.
Baš mi nedostaju špicaste frizure i oružja po mogućnosti od 3 metra :)

Tko je ovdje uopće spomenuo frizure i oružja :hihi: Samo je rečeno da je do sada prikazani svijet nemaštovit po meni. Što ne znači da sam rekao da su likovi, gameplay ili priča nezanimljivi.


*

virty

  • ***
  • 812
  • Xbox: Muskarcina
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #349 : 30. Siječanj, 2015., 18:09 »


Da, treba uvest frizure i oružja iz FF svijeta.
Baš mi nedostaju špicaste frizure i oružja po mogućnosti od 3 metra :)

Tko je ovdje uopće spomenuo frizure i oružja :hihi: Samo je rečeno da je do sada prikazani svijet nemaštovit po meni. Što ne znači da sam rekao da su likovi, gameplay ili priča nezanimljivi.
Nije se na tebe odnosio taj dio, iako se ne slažem s tvojim iznesenim tumačenjima, ali nije ni bitno :)

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #350 : 30. Siječanj, 2015., 19:09 »
U vezi ove rasprave, mislim da je promašena bit. Ajde, mogu skužit da nekome taj svijet izgleda jednolično, ali to nije njegova poanta. Mislim da se kod Witchera ta raznolikost zapaža kroz sitne detalje, a ne direktno na tom kako okoliš izgleda, ali da bi se to vidjelo treba odigrati prve dvije igre.

Ali sad mi je ponajprije krivo jer imamo u HCL BAZI budućih videa taman jedan specijal u kojemu pokušavam objasnit po čemu je to Witcherov svijet drugačiji od ostalih igara u žanru. Ali nažalost - nije još montiran. Bez obzira, vezano za ovu temu mogu ukratko reći nekoliko stvari.

U početku sam bio zabrinut kad su rekli - 35 puta veći svijet od dvojke... 5.638% veći od Skyrima. Jer svijet u prethodne dvije igre mi je funkcionirao odlično u smislu da nije bilo osjećaja da je išta suvišno - nijedan hodnik, nijedna spilja, zašumak... Sve je bilo "ručno-rađeno", i kad ideš po tim lokacijama sve to djeluje vrlo prirodno. Plus, nema puno praznog hoda - ne moraš proći dva kilometra ničega kako bi došao do nečega - kako mi to često izgleda u Skyrimu i sličnim igrama. Primijetio sam da uz Witchera jedino Gothic/Risen imaju taj "ručno-rađeni" svijet u kojega mi je baš gušt istraživati jer ono - nema toliko ponavljanja u njemu. Nećeš, kao u Skyrimu, naći na neki most koji izgleda slično kao i prethodni. Mislim, ajde, teoretski hoćeš - ali takav je dojam dok igraš, ne znam kako bih to drugačije opisao.

Kažem, bio sam zabrinut, a kad sam prvi put video gameplay prošle godine u Witcheru 3 svijet mi je nekako izgledao isprazno - nigdje nikakvih životinja ni ničega... Sad ne znam koliko će se to promijeniti u konačnoj igri, ali kad sam pogledao onih 35 minuta gameplaya, djelovalo je kudikamo bolje. Uostalom, onaj grad - daj pogledajte onaj grad malo bolje.

Tako da, vjerujem da CD Projekt zna što radi s tim svijetom, a to da nije raznovrsan, možda u usporedbi s Final Fantasyjem nije toliko, al ono, ajmo uspoređivat igru koja se drži određenog predloška i postojećeg folklora s igrom u kojoj developer može doslovno ubacit sve i nitko neće pitat koji im je, mogu ubacit mercedes i jahanje kokoši u istu igru, mogu napravit da se igra odvija u probavnom crijevu golemog nilskog konja i to će bit ok.

Po tom pitanju mislim da je bit promašena. Iz prijašnjih igara znam da je raznovrsnost okoliša funkcionirala sasvim dobro. Recimo u prvoj - počneš u zaselku, odeš u grad gdje je totalno drugačija arhitektura, nemaš livade okolo nego je sve skučeno, struktura stanovništa je raznovrsna, vidiš različite kulture, pobogu. Onda odeš u viši dio grada i tamo opet druga stvar, nisi po kojekakvim krčmama nego imaš podove na kojima možeš buljit u vlastiti odraz. Ulice uređenije, zgrade više, interijeri bogatiji. I onda te ponovo prebaci na sasvim drugu selendru, i po meni jedan od najboljih settinga za ijedno poglavlje u RPG igrama - obalno područje s jedne strane - žitna polja s druge. to šta je postignuto u tom četvrtom chapteru s okolišem ja poslije nisam vidio ništa prirodnije, dakle već osam godina.

U dvojci imaš tri dosta različita okoliša. Prvo močvarno-prašumsko područje s malom selendrom. Onda ovisno o izboru, imaš kamp s velikim prostranim nizinama, ili brdovitu utvrdu patuljaka, s iskopom i spiljama iza. I samo da to napomenem, točno znam napamet gdje je što - i to je vrlo važna stvar. U Skyrimu pojma nemam di je što, u bilo kojem japanskom RPG-u kojega sam igrao nemam pojma gdje je što - sve je isparilo iz memorije čim sam završio igru. ... Nadalje, treći chapter u Witcheru je opet miks svega, i dosta drugačiji strukturom i dizajnom od svega prethodnog.

I sad, reći da to nije raznovrsno, ok - nije u usporedbi sa svijetom gdje je sve čista fantazija i nema uporište ni u čemu postojećem osim u mašti. Ali u sklopu onoga što Witcher nastoji biti i čega se pridržava - apsolutno je raznovrsno - ima svega. I ne samo da je raznovrsno, nego sve ima priču iza sebe - i to priču koja je ispričana u sklopu questova ili animacija - a ne ala Dragon Age - e sad ću tu zabosti svoju zastavu, dobit će hrpu teksta za pročitati o tom landmarku i super. Witcher to odradi na daleko zanimljiviji način, i kad to tako ispriča sve se zapamti i nakon igranja.

A što se spomenutog Dragon Agea tiče, Inquisitiona konkretno, da se i na to osvrnem - tu postoji raznolik okoliš, ali ja ga baš i nisam doživio kao takvog. Mislim, super što su ubacili i pustinju, i snježne predijele i sve. Ali te regije su podijeljene, i tu mi bio problem. Jer, kad bi ušao u regiju s pustinjom - narednih 3-4 sata bi gledao samo tu pustinju dok nisam rješio sve što sam tamo riješio. I onda odem u džunglu nekakvu, i ok - dobro dođe malo promjene. Ali prije te promjene dolazi učitavanje, jednostavno te odijeli od svega nekako. Nema sigurno onoga da dođeš na jedan dio mape gdje nešto prestaje, a počinje nešto drugo. Ti dijelovi su baš posebni i moram priznati, ne sjećam se da ih je Witcher imao izvan tog genijalnog 4. chaptera u originalu... Takvo što sam viđao u Divinityju nedavno, davano još u Sacredu, Titan Questu, Diablu čak. To je jedna od odlika raznovrsnosti koja se ne cijeni dovoljno, po meni.

Uglavnom, htio sam samo reći - promašena bit gledati raznovrsnost jednog europskog RPG-a kroz prizmu japanskog. Da ne kažem besmisleno.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #351 : 30. Siječanj, 2015., 19:39 »
Ja nijednog časa to nisam uspoređivao s JRPG-om, nego kažem općenito da me sami svijet ne privlači svojim vanjskim izgledom. Ista stvar je s The Elder Scrols serijalom, sve mi to izgleda isto kao bilo koji drugi medievil serijal i nikad nisam imao pretjeranu želju isprobati te igre upravo radi toga. Što je vjerojatno šteta, pogotovo za Witcher serijal, jer čujem da ima odličnu priču.

Citat:
u bilo kojem japanskom RPG-u kojega sam igrao nemam pojma gdje je što - sve je isparilo iz memorije čim sam završio igru.

E vidiš, ja mislim da bih i sada mogao nacrtati mapu FF9 koju nisam igrao koliko godina :ementaler:

Napominjem, ovo je samo moje mišljenje, nisam u stanju kao wyz ući u detalje jer realno, nisam zaigrao nijedan Witcher :/

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #352 : 30. Siječanj, 2015., 22:27 »
wyzard napisao kilometarski post, to si moram zapisat u bilježnicu ili nešto.
Uglavnom GG wyz.

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #353 : 31. Siječanj, 2015., 13:08 »
Pa nitko nije radio komparaciju isključivo sa japanskim RPG-ovima. I ja sam kao primjer stavio Dragon Age Inquistion. Ako hoćeš još WRPG primjera, od nedavnih mi je Divinity: Original Sin ostao u sjećanju kao raznolik RPG. No to nije prava 3D open-world igra pa sam mislio da neće biti valjan argument. Izvan RPG žanra jedino se mogu sjetiti Just Cause 2 kao igru sa raznolikim svijetom.

Meni najbolje dizajniran svijet od svih novih RPG-ova ima Ni No Kuni: Wrath of the White Witch. Ta igra baš ono ima sve, zelena polja i šume, pustinje, vulkansko područje, snježne dijelove, industrijska područja, uklete močvare i planine. I ono, sve je u okviru fantazijskog RPG-a, nema nikakvih svemirskih stanica, robota i tako, a i igra baš nije tipični JRPG gdje ljudi imaju šiljaste frizure i ogromna oružja već više izgleda normalno. Ni No Kuni naspram Witchera 3 mi izgleda kao umjetničko djelo. Znam da je to sada opet uspoređivanje kruški i jabuka ali ne možeš mi doći ovdje i tvrditi kako je Witcher 3 jako raznolik RPG kada postoje igre poput Ni No Kunia na tržištu. To ne znači da su svi WRPG-ovi isti. Gore navedeni Drago Age Inquistion mi se jako sviđa. I to dolazi od osobe koja nije igrala niti jedan Dragon Age upravo iz razloga jer mi se nije svidio svijet. Jedinica i dvojka su mi izgledali ultra dosadno i nezanimljivo, dok sam Inquistion odigrao malo kod bratića i fast travelao se po svijetu i moram priznati kako izgleda odlično i definitivno mi je pri vrhu za kupnju kada nabavim PS4. S druge strane ima i nekih japanskih RPG-ova koji su mi dosadni i nezanimljivi. Na primjer Dragon's Dogma. Kupio sam igru za 150 kn i odigrao svega skupa 10-ak sati i jednostavno ne mogu dalje jer svijet izgleda isprano, dosadno i jadno. Ista stvar je i sa Souls igrama. Kupio Demon Souls's zbog svih hvalospjeva što sam čuo na kraju ostao razočaran nemaštovitim izgledom svijeta i likova. Ajde monsteri barem izgledaju dobro, to moram priznati.

Ja nijednog časa to nisam uspoređivao s JRPG-om, nego kažem općenito da me sami svijet ne privlači svojim vanjskim izgledom. Ista stvar je s The Elder Scrols serijalom, sve mi to izgleda isto kao bilo koji drugi medievil serijal i nikad nisam imao pretjeranu želju isprobati te igre upravo radi toga. Što je vjerojatno šteta, pogotovo za Witcher serijal, jer čujem da ima odličnu priču.

Citat:
u bilo kojem japanskom RPG-u kojega sam igrao nemam pojma gdje je što - sve je isparilo iz memorije čim sam završio igru.

E vidiš, ja mislim da bih i sada mogao nacrtati mapu FF9 koju nisam igrao koliko godina :ementaler:

Napominjem, ovo je samo moje mišljenje, nisam u stanju kao wyz ući u detalje jer realno, nisam zaigrao nijedan Witcher :/

Ovo što kajser kaže. I ja dan danas mogu ti nacrtati kartu svakog FF-a od sedmice na dalje (osim MMO-a) a igrao sam ih prije 10 i više godina zadnji puta. Dok Witcher 2 koji sam odigrao prije 4 godine sam dosta toga zaboravio i ne znam više gdje se što nalazi. No to nije do toga da mi je Witcher 2 bio nezanimljiv nego sam sve FF-ove odigrao po nekoliko puta zato jer su tada bila drugačija vremena. Nisi imao internet pa nisi mogao ni nabavljati igre tako lako kao sada a nisi imao niti kvest markere niti je sve živo bilo označeno kao danas pa si htio ili ne htio morao istraživati svaki kutak svijeta, pogotovo ako si perfekcionist i želiš dobiti sve moguće predmete.


Screw you guys, I`m going home!

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #354 : 31. Siječanj, 2015., 13:23 »
Dobro ajde, ova rasprava vec duze vremena ide u krivom smijeru i skrece se s teme.

Ne mozemo Witchera usporedivati s ostalim igrama posto jos nije izasao i nismo vidjeli sve sto nudi, a pogotovo ga ne mozemo usporedivati s igrama tipa Dragon Age Inquisition koji je podijeljen na regije kojima pristupamo fast travel metodom. Uostalom, Witcher ima neki predlozak kojega se mora drzati i zato ne mozemo tu ocekivati tropske, vulkanske i sta ja znam koje jos predjele.

Ovu raspravu mozemo eventualno nastaviti kada igra izade, i zato predlazem da se za sada ostavimo ove teme. :piva:
« Zadnja izmjena: 31. Siječanj, 2015., 13:26 maxim.x »

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #355 : 31. Siječanj, 2015., 13:31 »
Znam da je to sada opet uspoređivanje kruški i jabuka ali ne možeš mi doći ovdje i tvrditi kako je Witcher 3 jako raznolik RPG kada postoje igre poput Ni No Kunia na tržištu

To kažeš kao da postoji neka objektivna definicija raznolikosti. Upravo ti je wyzard gore u detalje pojasnio što za njega znači raznolik svijet što si ti de facto ignorirao i opet išao pisati po starom. Kužim, voliš svijet u kojem ima svega i sasvim je ok da ti Witcher iz te perspektive ne leži (kao i druge igre što si spomenuo). No to su prvenstveno ukusi jer očito svatko drugačije doživljava koncept raznolikosti tako da ovo "ne možeš mi doći ovdje tvrditi..." je skroz nepotrebno.
The greatest teacher, failure is.

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #356 : 31. Siječanj, 2015., 14:45 »
Opće je poznato da ljubitelji japanskih igara vole šarenilo i beskrajnu maštovitost, i to je za njih definicija raznolikosti. A ja se grozim takvih stvari, ja volim realističnije svjetove koji liče na smislen ekosistem (Skyrim, Witcher i nadolazeći Kingdom Come: Deliverance su mi definicija dobro dizajniranog svijeta za jednu RPG igru). Kad bih primjenio kaiser-ovu logiku tada bih rekao: da su šareni svjetovi za djecu a mi odrasli smo to davno prevazišli i sada volimo "ozbiljne" svjetove :mrs: da ne bude zabune, ne mislim ja tako naravno samo malo podjebajem kaisera, svako ima pravo da uživa u svom ukusu.
« Zadnja izmjena: 31. Siječanj, 2015., 14:49 Adam Jensen »

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #357 : 31. Siječanj, 2015., 15:27 »
To kažeš kao da postoji neka objektivna definicija raznolikosti. ... No to su prvenstveno ukusi jer očito svatko drugačije doživljava koncept raznolikosti.

Samo komentiram ono što sam uočio na temelju dosad prikazanih gameplay trailera. Ako nekome smeta to je njegov problem. Ali zvati nekoga trolom zbog njegovog mišljenja je totalno jadno pogotovo za jednog moderatora koji kao potiče kvalitetne rasprave na forumu i stalno trubi o poštivanju tuđih mišljenja a on sam je nesposoban prihvatiti tuđe ako se kosi sa njegovim ili mišljenjem većine.

A bokte, što si očekivao?
Izneseš mišljenje potkrijepljeno s 0 argumenata.


IZNESI ARGUMENTE ZA SVOJ UKUS!!!


Nije me briga za igricu, očito.  :hiha:
Samo me zabavlja doći ovdje i gledati te mentalne skokove koje izvodite ovdje,,

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #358 : 31. Siječanj, 2015., 15:52 »
Pa baš fino da te forum zabavlja, to mu je uostalom jedna od svrha.
Al' ako te nije briga za igricu i nemaš namjere sudjelovati u raspravi s takvim divnim mentalnim skokovima, komentare o istoj izostaviš ubuduće.
The greatest teacher, failure is.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #359 : 31. Siječanj, 2015., 16:16 »
Reniću, zašto uvijek je sve s tobom povuci potegni.
Umjesto da se odmah upustiš u raspravu ti bacaš krafne u oči.

Nadam se da će popeglat igru da to uredno radi. Nadam se da neće još jedan AAA naslov zapest na tehnikalijama.
No otvoreni je svijet sa mnoštvom detalja, pa sumnjam da će sve proći dobro. Al nikako se natjerat krenut bar dvojku igrat prije ovog. Proklete igrice!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9